VV Hoogstraten - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 VV Hoogstraten - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
http://www.eendracht-aalst.be/seizoen/w ... acht-aalst


06 Dec 2013, 21:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
Tis ier stillekes zelleuh...

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Dec 2013, 18:26
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
oei was da ginder, 2-0 achter.


07 Dec 2013, 21:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
Typisch dat we weer op de laatste zoude verliezen

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


07 Dec 2013, 21:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
schandalig slecht! enkel w. vanbelle zou op de bus huiswaarts mogen

_________________
If you never try, you'll never know


07 Dec 2013, 23:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
Enorm teleurgesteld en slecht gezind. Echt rotslecht. Geen kans kunnen afdwingen tegen de laatste. Slecht, slechter, slechtst


07 Dec 2013, 23:24
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
En Verhoeven is nog jong, maar toch 2 serieuze flaters op 2 weken. Vorige week wordt hij nog gered door De Greef, maar vandaag kost het u dus de 1-0.

Verzonden vanaf mijn GT-I9105P met behulp van Tapatalk


07 Dec 2013, 23:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
2 blunders op 2 minuten.
Een ganse match ondergelegen en 0 kansen voor ons.
We hebben een goeie reeks neergezet en een slachte match kan altijd eens voor vallen, maar werkelijk geen enkele goeie pass. Regelrechte schande en Iendracht onwaardige prestatie.


08 Dec 2013, 0:25
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
niemand zit er op te wachten, maar toch efkes mijn gedacht.

2 flaters, ééntje van onze keeper (die voor de rest stond te bibberen op zijn benen), en ééntje van ons centraal verdedigingsduo.

de aanhangers van Lievens hebben hopelijk gezien dat Lievens steeds werd vrijgelaten door Hoogstraten en men stoorde nooit als hij in balbezit was. Op een gegeven moment staat hij 10 meter over het midden en nog valt men hem niet aan. Tis maar domweg een gegeven. Dus dienen zal nog veel boterhammen moeten eten. Vanacker had dat prima gezien, en won voor mij ook tactisch de match.

De wissels van Janssens begreep ik ook niet echt, Smet centraal vanachter was ook een ramp, presteerde het van 4 keer centraal foutief in te spelen.

Op een ganse match een halve kans tegen de nummer laatst. Toch te weinig dacht ik , allez asek da mag zeggen...

Wel een prima spits die Traore.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Dec 2013, 0:34
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
De inbreng van Kabeya was ook een knaller, presteerde het van steeds de ruimte dicht te lopen voor Filipovic en Smet. Geen enkele bal kwam aan van hem.

Van Belle die vond ik wel goed, prima linksback, enen da mee op komt. Dat zie ik graag. Tis van Van Renterghem geleden da we nog zo ne goeie linksback hebben gehad. :cool:

soit, een match om heel snel te vergeten.

Hopelijk staat er op het wenslijstje voor volgend jaar een echt goede voetballer die ze centraal achteraan kunnen zetten, want Filipovic stopt en van Bogaerts gaat het initiatief ook niet komen.

Dus een goede spits halen is één ding, een centrale verdediger is minstens even belangrijk!!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Dec 2013, 9:44
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
Enorm zwakke match,buiten Van Belle geen enkele speler op niveau

In zulke wedstrijden ziet men toch dat Van Damme en De Neve enorm gemist worden centraal


08 Dec 2013, 10:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
niemand zit er op te wachten, maar toch efkes mijn gedacht.

2 flaters, ééntje van onze keeper (die voor de rest stond te bibberen op zijn benen), en ééntje van ons centraal verdedigingsduo.

de aanhangers van Lievens hebben hopelijk gezien dat Lievens steeds werd vrijgelaten door Hoogstraten en men stoorde nooit als hij in balbezit was. Op een gegeven moment staat hij 10 meter over het midden en nog valt men hem niet aan. Tis maar domweg een gegeven. Dus dienen zal nog veel boterhammen moeten eten. Vanacker had dat prima gezien, en won voor mij ook tactisch de match.

De wissels van Janssens begreep ik ook niet echt, Smet centraal vanachter was ook een ramp, presteerde het van 4 keer centraal foutief in te spelen.

Op een ganse match een halve kans tegen de nummer laatst. Toch te weinig dacht ik , allez asek da mag zeggen...

Wel een prima spits die Traore.

Correcte analyse, Gisteren was duidelijk wie tactisch de betere trainer was. Van Acker is dan ook al een ervaren rot in het vak, chapeau want buiten Traore is die ploeg tweede klasse onwaardig.
Toen Lievens vervangen werd deden ze net hetzelfde met Smet die zowaar de zwakste van gans het plein was maar toch mocht blijven staan.
Hopelijk trekt Chris hier lessen uit en willen de spelers volgende week eerherstel.


08 Dec 2013, 11:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
Achterkomen tegen Hoogstraten is dodelijk. Die mannen smijten een betonnen muur op en Aalst heeft dit jaar sowieso geen spelers om die te slopen. De ganse ploeg kon je vervangen. Verhoeven gaat net als tegen Antwerp onder de bal door, alleen was De Greef daar nu niet.

Het is nu ook wel duidelijk dat het due Janssens-Smet zeker geen Van Damme-De Neve is. Janssens centraal werkt gewoon niet. En Smet die heeft op twee seizoenen evenveel goei matchen gespeeld...Snap niet wat men in die jongen blijft zien.

Men zit altijd bezig over Kabeya, oei oei oei...balletje krijgen, balletje terugleggen.

Op Heist beter.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Dec 2013, 11:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
Het was inderdaad niet goed. Hoogstraten was zelf ook niet goed maar ze profiteerden wel optimaal van 2 momenten die wij hen op een manier zelf aanreiken. Eens op achterstand was het over. Zij trokken zich, vooral na de rust, terug op de eigen speelhelft en bij ons ontbrak de creativiteit om hun organisatie te ontregelen. Laat staan om tot kansen te komen. Als we toch gevaarlijk dreigden te worden was het via de flanken van waar er toch enkele voorzetten getrapt werden. Voor doel was er echter nooit iemand om er iets mee te doen. Van Glouftsis weet ik enkel dat hij meedeed omdat zijn naam op het wedstrijdblad vermeld stond want was voor de rest onzichtbaar. Shkodra probeerde het andermaal veel te veel zelf te forceren. Janssens centraal werkt inderdaad niet, dat werd gisteren opnieuw duidelijk. Lievens vind ik een goeie verdediger maar uitvoetballen is zeker en vast nog een werkpunt. Verstuurde een aantal verloren ballen. Verhoeven gaat in de fout bij de 1-0 en was nadien precies van de kaart. Wesley Vanbelle daarentegen was onze beste man.
Enfin, we moeten dit nu niet overdreven gaan dramatiseren ook. Tis gepasseerd en op naar Heist waar we best toch iets halen om met een goed gevoel de winterstop in te duiken. Ik zal er zijn :EA:


08 Dec 2013, 17:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: VV Hoogstraten - Eendracht Aalst
Eerste 5 minuten leek nochtans dat ze er echt zin in hadden.....tevergeefs.
Niemand buiten Wesley Vanbelle was op niveau, als exponenten van de ramp: Lievens, Smet en Shkodra.
Met wat geluk speelt ge 0-0, maar als Verhoeven (1-0) en Filipovic/Lievens (2-0) flateren dan kunt ge inderdaad niks rapen..


08 Dec 2013, 17:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst