Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
De enige reden dat Vicky en co nog te spotten waren om half 6 is omdat we na de match herinneringen zijn beginnen op te halen aan alle kloefkappers die hier al gespeeld hebben... Zo wordt het natuurlijk al snel "laat" hè... :-)

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


13 Jan 2014, 8:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Vicky schreef:
De enige reden dat Vicky en co nog te spotten waren om half 6 is omdat we na de match herinneringen zijn beginnen op te halen aan alle kloefkappers die hier al gespeeld hebben... Zo wordt het natuurlijk al snel "laat" hè... :-)


in ons analistengroepje las iemand dat verslag van de jaren '80. Namen als Moortgat, Samardzjia, De Schrijver passeerden de revue.

Binnen 20 jaar spreken we over Nick Van Belle en Jonas Bogaerts... :stom:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Jan 2014, 9:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Mja ik zou die 'kloefkappers' van vroeger dan toch niet vergelijken met het huidige seizoen.
Als we zo verder blijven sukkelen (op elk gebied), dan komt er nog 500 man kijken.
Kunnen we misschien op Meldert gaan spelen.


13 Jan 2014, 11:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
'n onderwoizer schreef:
Het voetbal was even zwak als de steun van de spionkop(?) ! Zielig ! Maar ja ... blijkbaar is er enkel échte steun in "topmatchen" zoals tegen den AAntwaarep :-) Triestig.. Enkel 5 minutren gehoord na de 1-1; enkele goedbedoelende enkelingen niet te na gesproken uiteraard.


De deuren in Geel zijn blijven open staan

_________________
www.spionkoplede.com


13 Jan 2014, 11:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
De Greef kon mij in zijn beginweken ook bekoren, maar gisteren was het toch ook een mager beestje. Ik vind persoonlijk dat enkel Wesley Vanbelle er echt boven uitsteekt en De Cuyper is mss ook nog een lichtpuntje.


13 Jan 2014, 11:34
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
AlostanA schreef:
De Greef kon mij in zijn beginweken ook bekoren, maar gisteren was het toch ook een mager beestje. Ik vind persoonlijk dat enkel Wesley Vanbelle er echt boven uitsteekt en De Cuyper is mss ook nog een lichtpuntje.


inderdaad, De Greef was gisteren ook niet in zijn normale doen. Maar wie wel?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Jan 2014, 11:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
AlostanA schreef:
De Greef kon mij in zijn beginweken ook bekoren, maar gisteren was het toch ook een mager beestje. Ik vind persoonlijk dat enkel Wesley Vanbelle er echt boven uitsteekt en De Cuyper is mss ook nog een lichtpuntje.


Moeilijk om mensen echt te gaan beoordelen gisteren want was gewoon de zoveelste offday van de gehele ploeg (na Hoogstraten (2x), Temse, Tubize, Lommel, Dessel en Heist (2x) zeker?). Ik vind het echter wel opvallend dat iedereen bij onze ploeg precies op een ander moment in de match wakker wordt... Arnaud was inderdaad heel zwak in balbezit in de eerste helft, maar herstelde zich wel enigzins in de tweede helft. Jonas begon dan echter wel weer redelijk ok met enkele goede inspeelpasses over de grond op Donjet maar naarmate de tijd wegtikte, werd het uitvoetballen slechter en slechter. Tjendo startte goed, maar in het eerste kwartier na rust waar er toch een paar een opflakkering kenden zoals Arnaud, Van Damme en Glouftsis, gaf hij dan weer geen teken van leven om dan na de 1-1 wel plots weer een paar keer heel gevaarlijk de rechterflank af te gaan...

Hetzelfde kan ook van De Neve, Van Damme en Wesley Van Belle gezegd worden... Alle drie redelijk anoniem gestart, vooral die eerste twee en dan geleidelijk aan toch in de match, zij het puur op inzet, eerder dan echt fantastisch op voetbalgebied... Maar een ploeg helemaal op scherp krijgen bij de start van een match zit er precies niet in, behalve als de tegenstander wat naam heeft... Probleem is dat als deze ploeg geen drive heeft, je zelfs in een thuisduel tegen een verschrikkelijk beperkte tegenstander op de counter moet spelen omdat er gewoon geen voetbal of idee in zit... Ook Geel - waar er op papier en op basis van eerdere matchen toch wat voetbal inzit bij bepaalde jongens - gaf compleet niet thuis maar buiten twee acties in de eerste helft - in dezelfde minuut dan nog - doe je zelf gewoon niks, net zoals tegen Olsa Brakel, Sparta Rotterdam en Londerzeel trouwens...

Qua aanvalspatronen lijken we match na match minder opties te willen/kunnen hanteren... Centrale verdedigers moeten de bal inleveren bij Donjet (twee controleurs bij ons maken gewoon een gat maar worden bij een 0-0 stand nauwelijks bij de opbouw van een aanval betrokken) ofwel Tjendo. Alternatief is een lange haal naar Glouftsis die alle mogelijke hoeken van het veld moet opzoeken of inspelen op Wesley die maar eens alleen op avontuur moet trekken als hij er zin in heeft... Geen combinaties, geen driehoekjes, geen eentijdsvoetbal (integendeel), nougabollen... Nochtans - als CJ had opgelet in de oefenmatch tegen Londerzeel in de eerste helft, had hij wel kunnen zien hoe voetbal wel gespeeld moet worden...

Bovendien staat Weydisch als linksmidden nog steeds meer tegen de middencirkel geplakt dan dat hij in de buurt van de zijlijn komt waardoor je in balbezit altijd enorme afstanden moet overbruggen tussen verdediging en uw enige aanvaller en je in balverlies altijd overal een stap te laat komt door dat "gat"... Ook onze best voetballende mannen even kenbaar maken dat we veldvoetbal spelen, geen zaalvoetbal... Akkoord dat je zelf een geniale ingeving kan krijgen als je lang met de bal loopt, maar als je zelf (i) geen einddoel hebt waar je uw actie zou willen zien stranden en (ii) het duidelijk niet afgesproken is met uw medemaats om zo te spelen want staan allemaal te kijken als een koe op een trein, dan gaat het ook niet lukken. Ik snap niet dat Donjet vorig jaar aan zoveel assists kwam - hoe kan je assists geven als je nauwelijks uw bal afspeelt? Pas op, geen kwaad woord over Donjet, die jongen steekt zich niet weg en is de enige die iets probeert, eigenlijk de enige die beweegt op de helft van de tegenstander en dat is toch een vrij grote ruimte voor een man alleen tegen een overtal aan verdedigers... Maar: hij gaat moeten opletten dat hij geen Kevin Franck II wordt... Die ging ook de bal ophalen - als het moest rechtstreeks bij de doelman - en stak zich ook niet weg maar rendement uit die "ophaaldienst" was ook nihil...

Wel opvallend: Glouftsis twee keer in de buurt van de zestien - 1 bal gepareerd door de doelman, een tweede van in de zestien en binnen... Blijft precies toch moeilijk voor een trainer om te zien wat de kwaliteiten van Stavros zijn hé...

Kijk hé, ik heb niks tegen een georganiseerde aanpak - was bij BVR ook de grondsteen ook al had hij niet altijd de spelers toen om dat perfect uit te voeren - maar over dit soort "voetbal" in een thuismatch zouden zelfs Maldini, Baresi en Costacurta in de jaren 80 gezegd hebben: "excusi???"


13 Jan 2014, 12:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1905
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
der zit geen spelvreugde in, het is 'werken' dat ze doen. en dat straalt er af, tot op de tribunes.
enfin, we zullen wel niet meer zakken he ! misschien dat we nog een paar schoon matchkes geserveerd krijgen als de tegenstander er voor gaat. :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


13 Jan 2014, 13:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Als ge over spelers begint die prof kunnen worden, ik zeg kunnen:
VDN (zonder twijfel)
Wesley Vanbelle (zonder twijfel)
De Cuyper

En dan hangen er voor mij zo een paar tussen: Van Damme, De Neve, De Greef.

Voorts zou ik ook Bael houden want die viel niet zo slecht in.
Daarmee is al het positieve gezegd, voor het negatieve heb ik hier te weinig plaats dus gaak zwijgen ;)


13 Jan 2014, 13:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Meer EENDRACHTERS hebben we nodig,

W. Vanbelle, Flippo, K. Vandamme, ...
Die kunnen zich tenminste nog vereenzelvigen met wat "Iendrachter zijn" wilt zeggen. De rest stond er bij, keek er naar en genoot van het "lente"-zonnetje :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


13 Jan 2014, 13:58
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
ik verwacht de volgende thuismatch wel een stormloop op het clubblad. Echt een tof hebbeding bij een kutmatch zoals gisteren... :cool:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Jan 2014, 14:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1905
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
El Corredor (Light) schreef:
ik verwacht de volgende thuismatch wel een stormloop op het clubblad. Echt een tof hebbeding bij een kutmatch zoals gisteren... :cool:


jammer genoeg zitten ze dees seizoen verspreid of komen ze niet meer mee, maar verleden seizoen was ons 'voorste rij' anders wel een goei afleiding. als 1 van die madammen hun rechtzette zag de al die kopkes daarachter meebewegen :D

ik vind dat Van Hauwermeiren daar in zijn aankoopbeleid vanaf nu meer rekening mee moet gaan houden.

_________________
may the FORCE be with you.


13 Jan 2014, 14:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
El Corredor (Light) schreef:
Vicky schreef:
De enige reden dat Vicky en co nog te spotten waren om half 6 is omdat we na de match herinneringen zijn beginnen op te halen aan alle kloefkappers die hier al gespeeld hebben... Zo wordt het natuurlijk al snel "laat" hè... :-)


in ons analistengroepje las iemand dat verslag van de jaren '80. Namen als Moortgat, Samardzjia, De Schrijver passeerden de revue.

Binnen 20 jaar spreken we over Nick Van Belle en Jonas Bogaerts... :stom:



peizde da? :D aster iet is wooroever da ze binnen 20 joor nog spreken is't onze nieve K....


13 Jan 2014, 15:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 438
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
gweninho schreef:
Als ge over spelers begint die prof kunnen worden, ik zeg kunnen:
VDN (zonder twijfel)
Wesley Vanbelle (zonder twijfel)
De Cuyper

En dan hangen er voor mij zo een paar tussen: Van Damme, De Neve, De Greef.

Voorts zou ik ook Bael houden want die viel niet zo slecht in.
Daarmee is al het positieve gezegd, voor het negatieve heb ik hier te weinig plaats dus gaak zwijgen ;)

De passing van Bael gisteren was rampzalig te noemen...


13 Jan 2014, 19:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Josken11 schreef:
gweninho schreef:
Als ge over spelers begint die prof kunnen worden, ik zeg kunnen:
VDN (zonder twijfel)
Wesley Vanbelle (zonder twijfel)
De Cuyper

En dan hangen er voor mij zo een paar tussen: Van Damme, De Neve, De Greef.

Voorts zou ik ook Bael houden want die viel niet zo slecht in.
Daarmee is al het positieve gezegd, voor het negatieve heb ik hier te weinig plaats dus gaak zwijgen ;)

De passing van Bael gisteren was rampzalig te noemen...


Dieje gast moest ook invallen in een sukkelende ploeg, gaf overigens 2 a 3 goeie ballen aan Tjendo. Als ge da vergeleek met Shkodra... "Ja, hij probeert toch" moet ge dan horen. Zet mij opt veld en kga ook proberen eh...Oké dat ge uw dagje niet kunt helpen, maar hij verzuipt de laatste tijd ook in de ploeg.


13 Jan 2014, 19:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst