Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14
Berichten: 592
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
El Corredor (Light) schreef:
tweede periode was wel al weg dacht ik, met gisteren Westerlo te winnen.

Ja dat wel, maar met een overwinning kom je wel op 3 punten van Antwerp, de 5e in het klassement.


12 Jan 2014, 20:12
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Josken11 schreef:
Jules Destrooper schreef:
mamananeto schreef:

Lijkt me anders wel een leuke denkoefening hier op het forum :D : Een lijstje maken van degenen van wie we denken dat ze het verdienen om prof te worden/
Ziehier mijn lijst om te beginnen :

- Kevin Van de Noortgate

Tot hier mijn " lijst" :fuck: :lol: :lol: :lol:

Daar mogen Tjendo en Wesley Vanbelle ook nog bij.

Dan heb je nog een quasi laatste waterkans om weer mee te doen voor die eindronde en dan zie je dat onze trainer de troepen weer "georganiseerd" laat spelen en pas actie onderneemt wanneer we weer achterstaan.

Zet er De Neve ook maar bij, is niet slecht bezig en kan nog heel veel progressie maken.
Vandaag de enige in onze centrale as die iets heeft klaar gemaakt.


allez, nog een paar posts verder en we zitten aan 10 profs.

sorry, maar naast VDN, W Van Belle en misschien Tjendo (echt de enige met diepgang) is dat echt alles dat volgend jaar PROF kan worden.

dat de rest maar gaat werken hé zeg. De Neve is ok, maar als je voor de prijzen wil spelen ga je er toch iets anders moeten bijzetten, en daarmee doe ik geen afbreuk aan die jongen zijn kwaliteiten. (voor je het verkeerd begrijpt ;-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


12 Jan 2014, 20:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Zwakke match gezien vandaag 0,0000000001 beleving :wow:

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Jan 2014, 20:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1007
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
El Corredor (Light) schreef:
Josken11 schreef:
Jules Destrooper schreef:
Daar mogen Tjendo en Wesley Vanbelle ook nog bij.

Dan heb je nog een quasi laatste waterkans om weer mee te doen voor die eindronde en dan zie je dat onze trainer de troepen weer "georganiseerd" laat spelen en pas actie onderneemt wanneer we weer achterstaan.

Zet er De Neve ook maar bij, is niet slecht bezig en kan nog heel veel progressie maken.
Vandaag de enige in onze centrale as die iets heeft klaar gemaakt.


allez, nog een paar posts verder en we zitten aan 10 profs.

sorry, maar naast VDN, W Van Belle en misschien Tjendo (echt de enige met diepgang) is dat echt alles dat volgend jaar PROF kan worden.

dat de rest maar gaat werken hé zeg. De Neve is ok, maar als je voor de prijzen wil spelen ga je er toch iets anders moeten bijzetten, en daarmee doe ik geen afbreuk aan die jongen zijn kwaliteiten. (voor je het verkeerd begrijpt ;-)


Tja klopt ElcoLight :love:
Maar wat mij betreft - en ik zal mij hier wel weel uiterst populair mee maken is de éérste die ( waarschijnlijk voor de éérste keer in zijn leven ) ECHT werk moet gaan zoeken ene zekere Kris Jannsens.
Wat voor een " would be" eerste klasse trainerken is mij dat zeg ? :lol: :lol: :lol: :lol:
Wat mij betreft mag hij stante pede vertrekken naar " FC de Vrolijke Angsthazen" of naar " Royal Club Tiikie Tak Naar Achter" :p (n)


12 Jan 2014, 20:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2529
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
El Corredor (Light) schreef:
ja hallo zeg, wat een fletse strontmatch.

sjans dat er zoiets als "de Iendrachter" bestaat en je dat wat kan lezen tijdens de match want twee ploegen die geen voetballend vermogen in hun ploeg hebben.

pfff, DT-gewijs ook zo een gevoel van weinig beleving en niet zo tevreden naar huis gekeerd.

Wel Vicky nog gespot in de kantine om 17u30. :D


:oooh:

_________________
Iendracht 4ever.


12 Jan 2014, 20:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Als ik dit hier allemaal lees,ben ik content dat ik met een stadion verbod zit,zo moet ik die kloefkappers niet meer bezig zien dit seizoen :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Jan 2014, 20:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1007
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Bakkie schreef:
Als ik dit hier allemaal lees,ben ik content dat ik met een stadion verbod zit,zo moet ik die kloefkappers niet meer bezig zien dit seizoen :hmm:


Hebt gij effekes geluk gehad dat ge dit niet hebt moeten meemaken Bakkie !!!! (y) (y)


12 Jan 2014, 20:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
mamananeto schreef:
Bakkie schreef:
Als ik dit hier allemaal lees,ben ik content dat ik met een stadion verbod zit,zo moet ik die kloefkappers niet meer bezig zien dit seizoen :hmm:


Hebt gij effekes geluk gehad dat ge dit niet hebt moeten meemaken Bakkie !!!! (y) (y)

Das een gunstmaatregel dat ik gekregen heb ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


12 Jan 2014, 20:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
weer een punt. na de schitterende voorbereiding kunnen we niet anders dan CJ, onze proftrainer, nogmaals een bijkomende contractverlenging aanbieden. zo blij dat we van het amateurisme van de vorige trainer(s) af zijn... geen ene die hier iets echt bewezen had. :D

_________________
may the FORCE be with you.


12 Jan 2014, 20:45
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Dit was degradatievoetbal. Het deed pijn aan de ogen, zo zwak was het langs beide kanten. Nu hebben ze elk een punt maar voor zo een vertoning zouden ze punten moeten aftrekken.
Amper een combinatie gezien. Ze proberen het zelfs niet. Meer dan de bal op goed geluk naar voor trappen en hopen dat hij goed valt, krijgen we niet te zien.


12 Jan 2014, 20:52
Scholier

Lid geworden op: 14 Sep 2008, 12:36
Berichten: 134
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Het voetbal was even zwak als de steun van de spionkop(?) ! Zielig ! Maar ja ... blijkbaar is er enkel échte steun in "topmatchen" zoals tegen den AAntwaarep :-) Triestig.. Enkel 5 minutren gehoord na de 1-1; enkele goedbedoelende enkelingen niet te na gesproken uiteraard.


12 Jan 2014, 21:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1007
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
'n onderwoizer schreef:
Het voetbal was even zwak als de steun van de spionkop(?) ! Zielig ! Maar ja ... blijkbaar is er enkel échte steun in "topmatchen" zoals tegen den AAntwaarep :-) Triestig.. Enkel 5 minutren gehoord na de 1-1; enkele goedbedoelende enkelingen niet te na gesproken uiteraard.


Kan zijn mijn waarde…
Maar denk misschien even na voor dat ge zoiets schrijft :crazy:
Alle supps betalen goed geld om naar eendracht te komen kijken.
Als ge dan bekijkt wat die would be profs u voorschotelen moet ge al echt GOE zot zijn om u er 100% achter te gaan scharen.
Het is ook NIET de eerste keer dit seizoen dat de heren voetballers er een klucht van maken he !!

Aan die voetballers van vandaag. Bedankt om publiciteit te maken mbt het stadiondossier.
Sjot op deze manier nog enkele maanden verder - en dat nieuwe stadion zal niet meer nodig zijn :fuck:


12 Jan 2014, 21:18
Scholier

Lid geworden op: 14 Sep 2008, 12:36
Berichten: 134
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
mamananeto schreef:
'n onderwoizer schreef:
Het voetbal was even zwak als de steun van de spionkop(?) ! Zielig ! Maar ja ... blijkbaar is er enkel échte steun in "topmatchen" zoals tegen den AAntwaarep :-) Triestig.. Enkel 5 minutren gehoord na de 1-1; enkele goedbedoelende enkelingen niet te na gesproken uiteraard.


Kan zijn mijn waarde…
Maar denk misschien even na voor dat ge zoiets schrijft :crazy:
Alle supps betalen goed geld om naar eendracht te komen kijken.
Als ge dan bekijkt wat die would be profs u voorschotelen moet ge al echt GOE zot zijn om u er 100% achter te gaan scharen.
Het is ook NIET de eerste keer dit seizoen dat de heren voetballers er een klucht van maken he !!

Aan die voetballers van vandaag. Bedankt om publiciteit te maken mbt het stadiondossier.
Sjot op deze manier nog enkele maanden verder - en dat nieuwe stadion zal niet meer nodig zijn :fuck:


Je hebt gelijk dat het niveau ondermaats was.... Ik heb al 36 jaar een abonnement en maakte al veel mee op Aalst ;) . Ik blijf ervan overtuigd dat de spionkop ... als men er zich met man en macht achter schaart het verschil kan maken !!! Waarom zingt de spionkop in een "topmatch" zoals tegen Antwaarep van bij 't begin en laten ze zich vandaag, in een match die er mijns inziens veel meer toe doet niet horen? Enfin. Ieder zijn mening. Over één ding zijn we 't eens: Het niveau van de match was beschamend !


12 Jan 2014, 21:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
als je die DT-post van vrijdag er gaat op teruglezen en je ziet vandaag de match, tja geen speld tussen te krijgen in die post. :D

een groot oefenmatchgevoel vandaag overheerst toch wat. jammer. Maar zondag terug richting Moeskroen. :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


12 Jan 2014, 21:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Wat een laag niveau jongens gisteren, ik was precies 4de klasse of lager aant zien.
Geen van beide ploegen die een deftige aanval kan opzetten of een degelijke combinatie op de mat kon brengen. Er kwam echt amper nen pas aan, als onze 2 centrale verdedigers degene zijn die het meest aan den bal komen dan zijde niet echt interessant voetbal aant brengen mijn gedacht. Anderzijds heeft nen Donjet misschien 5 goeie passen gegeven gisteren, wat zat er veel afval in dinnen zijn spel.

_________________
Afbeelding


13 Jan 2014, 8:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst