AFC Tubize - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 AFC Tubize - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
DT schreef:
De Jean schreef:
Ik heb gemengde gevoelens bij wat er in de pers verschijnt. Enerzijds ben ik blij dat Janssens nu zelf zegt dat hij weg wil: dat gaat ons minder geld kosten. Anderzijds zorgen zijn uitspraken er ook voor dat het weinige respect dat ik had voor hem nu ook mee de deur uitvliegt. 'Ze wilden niet werken zoals ik wou'... Ik had toch net de indruk dat het bestuur hemel en aarde bewoog om aan zijn grillen te voldoen. Geld uitgeven dat ze niet hebben, bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk vrij laf om op deze manier de schuld van zichzelf af te schuiven.

Spijtig dat deze beslissing niet twee weken vroeger valt. Misschien hadden we dan wel nog flankspelers gehad.


Martin scoorde er alvast twee in de 0-3 uitoverwinning van Berchem bij seizoensrevelatie Sprimont...


Zie, dat zijn dus dingen die ik liever niet had geweten.


03 Feb 2014, 11:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Neutralboy
nieuw in de eerste ploeg

Geregistreerd: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 415

Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
En ondertussen wint dessel zijn belangrijke wedstrijd op dessel en kunnen we ons stilaan opmaken voor een potje degradatievoetbal met ms toch nog een eindronde!
Eindelijk is die pipo buiten en zijn uitleg zal zijn : ik kreeg niet de middelen die ik vroeg .

Ik had er beter geld op verwed :)
De vraag is nu wat is er van aan en wat is de reden van de uitleenbeurten : de trainer of het financiele


03 Feb 2014, 11:59
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
DT schreef:
De Jean schreef:
Ik heb gemengde gevoelens bij wat er in de pers verschijnt. Enerzijds ben ik blij dat Janssens nu zelf zegt dat hij weg wil: dat gaat ons minder geld kosten. Anderzijds zorgen zijn uitspraken er ook voor dat het weinige respect dat ik had voor hem nu ook mee de deur uitvliegt. 'Ze wilden niet werken zoals ik wou'... Ik had toch net de indruk dat het bestuur hemel en aarde bewoog om aan zijn grillen te voldoen. Geld uitgeven dat ze niet hebben, bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk vrij laf om op deze manier de schuld van zichzelf af te schuiven.

Spijtig dat deze beslissing niet twee weken vroeger valt. Misschien hadden we dan wel nog flankspelers gehad.


Martin scoorde er alvast twee in de 0-3 uitoverwinning van Berchem bij seizoensrevelatie Sprimont...


Zie, dat zijn dus dingen die ik liever niet had geweten.


Is gewoon om aan te geven De Jean dat vertrouwen en spelplezier veel kunnen doen... Onze kern is echt zo slecht niet als velen nu willen geloven maar dan moet je als trainer wel iets te zeggen hebben en keuzes durven maken...

@ Neutralboy: reden van de uitleenbeurten zal wel dubbel zijn - als uw trainer zegt dat je nog weinig aan spelen zal toekomen in de terugronde en je hebt het financieel niet al te breed, lijkt dat voor alle partijen de beste oplossing natuurlijk... Zie Nick Van Belle - wordt plots omgevormd tot centrale verdediger, speelt ook zo bij de beloften waarnaar hij definitief werd verbannen, maar wordt wel geselecteerd voor Tubize waar hij bovendien nog wordt ingebracht als spits? En zo gaat het al een heel seizoen...


Laatst gewijzigd door DT op 03 Feb 2014, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.



03 Feb 2014, 12:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
DT schreef:
De Jean schreef:
Ik heb gemengde gevoelens bij wat er in de pers verschijnt. Enerzijds ben ik blij dat Janssens nu zelf zegt dat hij weg wil: dat gaat ons minder geld kosten. Anderzijds zorgen zijn uitspraken er ook voor dat het weinige respect dat ik had voor hem nu ook mee de deur uitvliegt. 'Ze wilden niet werken zoals ik wou'... Ik had toch net de indruk dat het bestuur hemel en aarde bewoog om aan zijn grillen te voldoen. Geld uitgeven dat ze niet hebben, bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk vrij laf om op deze manier de schuld van zichzelf af te schuiven.

Spijtig dat deze beslissing niet twee weken vroeger valt. Misschien hadden we dan wel nog flankspelers gehad.


Martin scoorde er alvast twee in de 0-3 uitoverwinning van Berchem bij seizoensrevelatie Sprimont...


Zie, dat zijn dus dingen die ik liever niet had geweten.


Tja - zoiets is dus inderdaad klote…
Wat betreft het feit dat CJ nu zal schieten op FDR en vice versa : daar verschiet ik niet van.
De waarheid zullen we vrees ik nooit kennen.
Wat me wel opvalt in de verklaring van CJ " beloftes die niet werden nagekomen" : Daar kan ik ergens wel inkomen, want FDR lult reeds maanden dat ze een spits zouden aantrekken.
Dat gebeurde ook :
-M'penza kwam erbij maar speelde nooit..
-Daardoor zouden we tijdens de winterstop wel rap een andere spits aantrekken..
-Dat transferverbod zou het bestuur wel effekes heel erg rap laten opheffen..

Tja...


03 Feb 2014, 12:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... s-janssens

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


03 Feb 2014, 12:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Het is dan ook waarschijnlijk de schuld van fdr, dat de greef op de bank begon, ook is het fdr zijn schuld dat hij domme reacties in de gazet schrijft en het is ook fdr zijn schuld dat podevijn op dender tekende, want hij is met hem mee gegaan om hem te dwingen om daar te tekenen,fdr heeft al tal van beloftes gedaan die hij niet kon of is nagekomen, maar alle schuld in zijn schoenen schuiven is maar al te makkelijk.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Feb 2014, 12:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Chris Janssens is niet langer de trainer van Eendracht Aalst. Chris en het bestuur zijn in onderling overleg uit elkaar gegaan. Het bestuur is ondertussen onderhandelingen gestart met kandidaat trainers. Mogelijks volgt hierover in de loop van de namiddag meer nieuws

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Feb 2014, 12:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
De Caje for coach, maar ja, de kas zou leeg zijn ... :?

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


03 Feb 2014, 12:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:

Tja - zoiets is dus inderdaad klote…
Wat betreft het feit dat CJ nu zal schieten op FDR en vice versa : daar verschiet ik niet van.
De waarheid zullen we vrees ik nooit kennen.
Wat me wel opvalt in de verklaring van CJ " beloftes die niet werden nagekomen" : Daar kan ik ergens wel inkomen, want FDR lult reeds maanden dat ze een spits zouden aantrekken.
Dat gebeurde ook :
-M'penza kwam erbij maar speelde nooit..
-Daardoor zouden we tijdens de winterstop wel rap een andere spits aantrekken..
-Dat transferverbod zou het bestuur wel effekes heel erg rap laten opheffen..

Tja...


CJ heeft dubbel zo veel beloftes gedaan als FDR op de korte tijd dat hij hier was, dus zou ik moest ik van CJ zijn mijn doemp wat inhouden...

Voor het aanvallend compartiment heeft CJ eerst Alex Di Gregorio geofferd, dan Vandewalle en Van Eyk. Glouftsis moest hij eigenlijk ook niet hebben maar die had er wel 15 ingetrapt vorig jaar en lag nog onder contract dus die kreeg hij niet buiten. CJ maakte van Robin Nelis ook een topper in wording (ik vrees er dus voor) en had met Kevin Janssens, Bael, Skhodra en Ngasseu in de eerste plaats en met Martin, Weydisch en Tjendo in de tweede plaats genoeg alternatieven dixit hemzelf. Kreeg daarna ook nog Cerimagic ter beschikking en kreeg carte blanche voor ZIJN topspits Nick Van Belle...

Is op zijn voorspraak dat ze Mpenza binnenhaalden - superscherp, zelfs op 70% van zijn kunnen een meerwaarde voor Aalst, ziet zo dat hij gaat ontploffen... allemaal uitspraken van CJ... Dat kan je toch FDR alleen niet aanwrijven?

Zegt hetzelfde over Sylla trouwens hé, dus hou u maar vast.

Probleem is dat CJ geen spelers kent, weet niks over lagere klassen en wil ook de moeite niet doen om er iets over te leren omdat hij er heilig van overtuigd is dat hij voor eerste klasse is voorbestemd. Alle spelers die hij haalde als trainer waren ofwel vrienden, ex-ploegmaats, spelers die hij ooit onder zijn hoede had ofwel ex-tegenstanders.... Als hij zo verder doet, komt hij nooit nog in eerste terecht...

Als het ging over spelersbeloftes ben ik blij dat FDR zijn woord heeft gebroken want het had in 99 van de gevallen weer een dikke zero geweest...

En laat Ceulemans aub waar hij is - voor de kern nu die al diep zit, heb je inspiratie, vertrouwen en communicatie nodig en met alle respect, maar dat zijn toch ook niet de kwaliteiten die je Sterke Jan spontaan toedicht... Nu toch niet meer...


03 Feb 2014, 12:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
DT schreef:
CJ heeft dubbel zo veel beloftes gedaan als FDR op de korte tijd dat hij hier was, dus zou ik moest ik van CJ zijn mijn doemp wat inhouden...


Dat vind ik er ook van.

Wat Ceulemans betreft: hij is een held. Doe hem dat trainerschap hier niet aan, laat hem een held blijven.


03 Feb 2014, 12:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
DT schreef:
CJ heeft dubbel zo veel beloftes gedaan als FDR op de korte tijd dat hij hier was, dus zou ik moest ik van CJ zijn mijn doemp wat inhouden...


Dat vind ik er ook van.

Wat Ceulemans betreft: hij is een held. Doe hem dat trainerschap hier niet aan, laat hem een held blijven.


(y)


03 Feb 2014, 12:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Wat een ramp dreigt dit seizoen alweer te worden!

Enkele puntjes boven de barrageplaatsen, een totaal gedemotiveerde ploeg, een trainer die nu gelukkig het hazenpad kiest maar die heel veel kapot gemaakt heeft, een bestuur dat niet meer weet van welk hout pijlen maken, lonen die niet betaald worden, huur van stadion die al maanden niet meer betaald wordt, fusiegeruchten die meer en meer waarheid dreigen te worden, en daarbovenop de hele historie met de krakkemikkige tribune en als kers op de taart het transferverbod en de waarschijnlijke licentieproblemen.

Enfin, een mens moet niet te negatief doen eh : de zon schijnt toch vandaag!


03 Feb 2014, 12:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Sollied komt anders ook al een tijdje kijken naar ons geklungel :D


03 Feb 2014, 13:02
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Sollied komt anders ook al een tijdje kijken naar ons geklungel :D


Georges Heylens ook :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Feb 2014, 13:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Waarom het duo Vandenbosch-Schollaert niet gewoon tot eind dit seizoen hoofdtrainer maken?

Een betere voorbereiding kan je als TD niet hebben om te zien welk vlees je in de kuip hebt als je toch zelf het sportief parcours gaat uitstippelen voor de komende jaren...

Ook de spelers weten dan waar ze aan toe zijn - presteren ze niet of smijten ze er met hun klak naar, dan weten ze hun lot voor volgend seizoen ook al... Zie je zo wie mee wil/kan en wie niet... Gezien de toch wel in omvang beperktere kern nu op sommige posities ben je bovendien ook genoodzaakt meer bezig te zijn met uw reserven en beloftenploeg... Lijkt me win-win langs alle kanten... Onder BVR was dat anders omdat noch Jacques Szylar noch Gerland De Latte de ervaring als T1 hadden, maar met Roland zou dat toch anders moeten kunnen lopen...

En lijkt me financieel ook nog eens de beste oplossing...

Niet vergeten dat je qua timing niet slechter kan vallen met een trainersontslag - normaliter ben je op dit moment al bezig met de spelers voor volgend seizoen. Als je een compleet nieuwe trainer wil inpassen, heeft die tijd nodig om de kern te evalueren, waardoor je misschien eerder gemaakte spelersafspraken naar volgend jaar toe moet herzien of wil die compleet andere accenten leggen waardoor je al uw reeds gemaakte voorbereidingen in de prullenmand ziet belanden...


03 Feb 2014, 13:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst