AFC Tubize - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 AFC Tubize - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Lid geworden op: 07 Jan 2009, 14:07
Berichten: 169
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Weet er iemand of die gast nog leeft die daar gisteren bij ons van de tribune gedoken is? Die zag er uit alsof hij net door een kudde bizons was omver gelopen :D


Hij heeft het overleefd, en daarna nog eens een zakske volgekotst op den bus.
Das wa ze noemen nen entree maken :)


03 Feb 2014, 13:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
DT schreef:
Waarom het duo Vandenbosch-Schollaert niet gewoon tot eind dit seizoen hoofdtrainer maken?

Een betere voorbereiding kan je als TD niet hebben om te zien welk vlees je in de kuip hebt als je toch zelf het sportief parcours gaat uitstippelen voor de komende jaren...

Ook de spelers weten dan waar ze aan toe zijn - presteren ze niet of smijten ze er met hun klak naar, dan weten ze hun lot voor volgend seizoen ook al... Zie je zo wie mee wil/kan en wie niet... Gezien de toch wel in omvang beperktere kern nu op sommige posities ben je bovendien ook genoodzaakt meer bezig te zijn met uw reserven en beloftenploeg... Lijkt me win-win langs alle kanten... Onder BVR was dat anders omdat noch Jacques Szylar noch Gerland De Latte de ervaring als T1 hadden, maar met Roland zou dat toch anders moeten kunnen lopen...

En lijkt me financieel ook nog eens de beste oplossing...

Niet vergeten dat je qua timing niet slechter kan vallen met een trainersontslag - normaliter ben je op dit moment al bezig met de spelers voor volgend seizoen. Als je een compleet nieuwe trainer wil inpassen, heeft die tijd nodig om de kern te evalueren, waardoor je misschien eerder gemaakte spelersafspraken naar volgend jaar toe moet herzien of wil die compleet andere accenten leggen waardoor je al uw reeds gemaakte voorbereidingen in de prullenmand ziet belanden...


ik snap dat we niet in een luxepositie zitten (zowel financieel als qua timing) om extern te zoeken naar nen hoofdcoach. Maar ik hoop dan wel dat dieje Roland Vandenbosch (die ik niet ken) een pak meer voetbalverstand heeft, en het nodige people management heeft, want zijn opdracht is echt niet makkelijk, met een fel verzwakte kern. Akkoord dat het zeker niet allemaal sukkelaars zijn in onze kern, hij moet het met véél minder doen, dan zijne voorganger.

wie het ook wordt, hopelijk krijgt de nieuwe trainer eindelijk een ploeg tussen de lijnen die ons in tweede kan handhaven. meer kunnen we voorlopig niet wensen, denk ik.

vandaag is het "trachten overleven, en spartelen om niet te verdrinken" ipv "bouwen aan een professionele structuur en verder saneren".


03 Feb 2014, 14:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
edit(h) :hmm:


03 Feb 2014, 14:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
DT schreef:
Niet vergeten dat je qua timing niet slechter kan vallen met een trainersontslag - normaliter ben je op dit moment al bezig met de spelers voor volgend seizoen. Als je een compleet nieuwe trainer wil inpassen, heeft die tijd nodig om de kern te evalueren, waardoor je misschien eerder gemaakte spelersafspraken naar volgend jaar toe moet herzien of wil die compleet andere accenten leggen waardoor je al uw reeds gemaakte voorbereidingen in de prullenmand ziet belanden...


Ik denk dat we op dat vlak niet echt veel risico's lopen.


03 Feb 2014, 14:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Davy schreef:
ik snap dat we niet in een luxepositie zitten (zowel financieel als qua timing) om extern te zoeken naar nen hoofdcoach. Maar ik hoop dan wel dat dieje Roland Vandenbosch (die ik niet ken) een pak meer voetbalverstand heeft, en het nodige people management heeft, want zijn opdracht is echt niet makkelijk, met een fel verzwakte kern. Akkoord dat het zeker niet allemaal sukkelaars zijn in onze kern, hij moet het met véél minder doen, dan zijne voorganger.

wie het ook wordt, hopelijk krijgt de nieuwe trainer eindelijk een ploeg tussen de lijnen die ons in tweede kan handhaven. meer kunnen we voorlopig niet wensen, denk ik.

vandaag is het "trachten overleven, en spartelen om niet te verdrinken" ipv "bouwen aan een professionele structuur en verder saneren".


Moeilijk kan dat toch niet zijn zeker? Nooit een trainer geweten die zo met de wind meedraaide als CJ... Als hij eens leest wat hij de afgelopen maanden allemaal in de pers heeft gezegd en wat hij effectief deed, zal hij dat zelf ook wel beseffen en last hij best even een sabbatperiode in om in derde en vierde eens naar voetbalmatchen te gaan kijken...

Uiteraard zal iemand met een palmares meer impact hebben op de spelers, maar die ga je spijtig genoeg ook betalen en is ook geen garantie op succes hé... Als trainer van een Belgische tweedeklasser moet je in het huidige voetbalmilieu weten wat er rondloopt in lagere afdelingen en of al die gerenomeerde trainers met adelbrieven in eerste klasse daar zicht op hebben, dat weet ik niet eerlijk gezegd. Een match bijwonen tussen Anderlecht en Club Brugge, is nog iets anders dan op een kille novemberavond een match mee te pikken tussen Sprimont en Grimbergen hé... Het zijn niet allemaal voetbaldieren zoals BVR heb ik al meermaals gemerkt...


03 Feb 2014, 14:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
DT schreef:
Davy schreef:
ik snap dat we niet in een luxepositie zitten (zowel financieel als qua timing) om extern te zoeken naar nen hoofdcoach. Maar ik hoop dan wel dat dieje Roland Vandenbosch (die ik niet ken) een pak meer voetbalverstand heeft, en het nodige people management heeft, want zijn opdracht is echt niet makkelijk, met een fel verzwakte kern. Akkoord dat het zeker niet allemaal sukkelaars zijn in onze kern, hij moet het met véél minder doen, dan zijne voorganger.

wie het ook wordt, hopelijk krijgt de nieuwe trainer eindelijk een ploeg tussen de lijnen die ons in tweede kan handhaven. meer kunnen we voorlopig niet wensen, denk ik.

vandaag is het "trachten overleven, en spartelen om niet te verdrinken" ipv "bouwen aan een professionele structuur en verder saneren".


Moeilijk kan dat toch niet zijn zeker? Nooit een trainer geweten die zo met de wind meedraaide als CJ... Als hij eens leest wat hij de afgelopen maanden allemaal in de pers heeft gezegd en wat hij effectief deed, zal hij dat zelf ook wel beseffen en last hij best even een sabbatperiode in om in derde en vierde eens naar voetbalmatchen te gaan kijken...

Uiteraard zal iemand met een palmares meer impact hebben op de spelers, maar die ga je spijtig genoeg ook betalen en is ook geen garantie op succes hé...


akkoord, en palmares is idd geen garantie... ik ken vandenbosch echt niet, maar zo'n ramp als CJ zal 't wel niet zijn, da's inderdaad moeilijk. Het zal heel erg belangrijk zijn dat hij of de nieuwe trainer in eerste instantie bij de spelers weer vertrouwen kan brengen. 't is makkelijk gezegd natuurlijk.


03 Feb 2014, 14:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Davy schreef:

akkoord, en palmares is idd geen garantie... ik ken vandenbosch echt niet, maar zo'n ramp als CJ zal 't wel niet zijn, da's inderdaad moeilijk. Het zal heel erg belangrijk zijn dat hij of de nieuwe trainer in eerste instantie bij de spelers weer vertrouwen kan brengen. 't is makkelijk gezegd natuurlijk.


Inderdaad... Trainersontslag komt er normaal altijd op een moment dat het intern al een tijdje scheef loopt... Als dan ook de "echte" druk begint te komen zoals klassement, supporters, enz. zijn zo'n confidence boosts helemaal geen sinecure...


03 Feb 2014, 14:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
http://www.nr10.be/tweedeklasse/item/excl-chris-janssens-na-ontslag?category_id=17

Chris Janssens is niet langer coach van Eendracht Aalst. De ex-trainer van de Ajuinen gaf tekst en uitleg aan Nr10.be. 'Ik had een fantastische kern om mee te werken, maar als het geloof weg is...'

De beslissing dat Chris Janssens volgend seizoen geen trainer meer zou zijn van Eendracht Aalst was al langer genomen. 'Na de wedstrijd tegen Eupen heb ik goed nagedacht en ben ik tot de conclusie gekomen dat het geloof in het project van Aalst niet langer aanwezig was. Initieel wilde ik het seizoen nog uit doen, maar het bestuur zag meer heil in een nieuwe coach. Op die manier zou het komende seizoen beter voorbereid worden', aldus Janssens.

ONDERSCHAT

'Er zijn een aantal zaken die ik onderschat heb. In mijn functie als coach van Eendracht Aalst moest ik zaken doen die ik niet had ingecalculeerd. Al kreeg ik ook veel vrijheid. Ik had inspraak in het transferbeleid en was tevreden met de spelersgroep. Het was fantastisch om met die jongens samen te werken. Het was voor mij echter moeilijker dan verwacht om de ommezwaai te maken van speler naar coach.'

Of Chris Janssens nu een degout heeft gekregen van het trainerschap? 'Helemaal niet, wel in tegendeel. Ik ben een voetbaldier in hart en nieren. Ik ging de tegenstanders van Aalst altijd zelf scouten, bekeek zoveel mogelijk wedstrijden en probeerde van alles en iedereen bij te leren. Dat ga ik nu ook blijven doen. Ik wil blijven groeien als coach', aldus een ambitieuze Janssens.

_________________
Please don't take my Iendracht away!


03 Feb 2014, 15:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Of hoe je u in een tekst van enkele paragrafen zelf kunt tegenspreken... Mooi...

Die switch van speler naar coach waar hij het over heeft, is hopelijk voor hem een verzinsel van Nr 10 want Aalst was niet zijn eerste trainingsopdracht hé... Zou misschien beter eerst in zee gaan met een communicatie-expert als hij toch wil bijleren...


03 Feb 2014, 16:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
DT schreef:
Of hoe je u in een tekst van enkele paragrafen zelf kunt tegenspreken... Mooi...

Die switch van speler naar coach waar hij het over heeft, is hopelijk voor hem een verzinsel van Nr 10 want Aalst was niet zijn eerste trainingsopdracht hé... Zou misschien beter eerst in zee gaan met een communicatie-expert als hij toch wil bijleren...


Toch al een iets genuanceerdere versie dan we tot nu toe in de pers te zien hebben gekregen. Eigenlijk geeft hij toe dat hij het zelf verknoeit heeft.


03 Feb 2014, 16:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Zou mij sterk verbazen mochten het de namen zijn die England4ever hier poste,
uit het lijstje van ElCorredor zijn er wel een aantal plausibel, ben eens benieuwd.

Uiteindelijk zou ik Regi Van Acker op dit moment de meest aangewezen man vinden uit heel dat rijtje, gewoon al omdat het risico het laagste ligt en die toch de lagere reeksen kent. Telkens als die tegen ons speelt merk je ook dat die man zijn huiswerk tot in de puntjes gemaakt is...

_________________
If you never try, you'll never know


03 Feb 2014, 17:11
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Zou mij sterk verbazen mochten het de namen zijn die England4ever hier poste,
uit het lijstje van ElCorredor zijn er wel een aantal plausibel, ben eens benieuwd.

Uiteindelijk zou ik Regi Van Acker op dit moment de meest aangewezen man vinden uit heel dat rijtje, gewoon al omdat het risico het laagste ligt en die toch de lagere reeksen kent. Telkens als die tegen ons speelt merk je ook dat die man zijn huiswerk tot in de puntjes gemaakt is...


tzal nog nie zijn. ik herinner mij de match op Hoogstraten, liet Lievens vrij aan de bal, zelfs als hij 10 meter op onze helft stond. Zo iemand mag van mij ook direct komen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Feb 2014, 17:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Zou mij sterk verbazen mochten het de namen zijn die England4ever hier poste,
uit het lijstje van ElCorredor zijn er wel een aantal plausibel, ben eens benieuwd.

Uiteindelijk zou ik Regi Van Acker op dit moment de meest aangewezen man vinden uit heel dat rijtje, gewoon al omdat het risico het laagste ligt en die toch de lagere reeksen kent. Telkens als die tegen ons speelt merk je ook dat die man zijn huiswerk tot in de puntjes gemaakt is...


Is toch nog steeds in dienst bij Hoogstraten?


03 Feb 2014, 17:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
Bram schreef:
Zou mij sterk verbazen mochten het de namen zijn die England4ever hier poste,
uit het lijstje van ElCorredor zijn er wel een aantal plausibel, ben eens benieuwd.

Uiteindelijk zou ik Regi Van Acker op dit moment de meest aangewezen man vinden uit heel dat rijtje, gewoon al omdat het risico het laagste ligt en die toch de lagere reeksen kent. Telkens als die tegen ons speelt merk je ook dat die man zijn huiswerk tot in de puntjes gemaakt is...


Is toch nog steeds in dienst bij Hoogstraten?

ahja das just, die is daar weer in dienst getreden na zijn ontslag zeker ?

_________________
If you never try, you'll never know


03 Feb 2014, 17:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Zou mij sterk verbazen mochten het de namen zijn die England4ever hier poste,
uit het lijstje van ElCorredor zijn er wel een aantal plausibel, ben eens benieuwd.

Uiteindelijk zou ik Regi Van Acker op dit moment de meest aangewezen man vinden uit heel dat rijtje, gewoon al omdat het risico het laagste ligt en die toch de lagere reeksen kent. Telkens als die tegen ons speelt merk je ook dat die man zijn huiswerk tot in de puntjes gemaakt is...


Als advocaat van de duivel kan je dan aangeven dat hij dit seizoen enkel tegen ons zijn huiswerk echt goed heeft gemaakt want anders heb je wel meer dan 12 punten natuurlijk :D

Pas op, zou hem zeker ook geen slechte trainer vinden. Tactisch echt wel een kraan, ervaring en kan iets neerzetten... Dient wel gezegd dat het effectief neerzetten de laatste jaren vooral in derde klasse was bij Racing Mechelen, Sint-Niklaas en Hoogstraten... In tweede is het dit jaar merkelijk minder maar heeft ook te maken met het feit dat hij steeds terechtkomt bij een club die goed is op een bepaald niveau maar op alle vlakken met een achterstand kampt als het een niveau hoger gaat... Misschien heeft hij een traditieclub nodig zoals indertijd bij Antwerp om weer een extra boost te krijgen... Is zoals aangegeven hierboven wel geen vrije trainer hé... En laat ik nu net geen al te goeie herinneringen hebben aan de laatste trainer die we bij een ploeg wegkaapten...


03 Feb 2014, 17:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst