AFC Tubize - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 AFC Tubize - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Wim De Corte, Regi Van Acker, Cis Bosschaerts :D


Komt fdr zijn belofte dan toch na :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Feb 2014, 23:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Van ezels kan je geen raspaarden maken zou ik zeggen...


Tja, da's inderdaad pijnlijk juist in ons geval..

By the way : Het is half elf - en buiten aalstnieuws praat niemand officieel over het ontslag van die eikel; en al zeker onze " professionele eendracht-aalst.be " niet :lol: :lol:

Strange isn't it :D


't moet nochtans van tzelfde klavier komen...


03 Feb 2014, 0:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
janssens vaagt zelf om zijn ontsag eh.kan niet functioneren zoals het er binnen de club aan toe gaat en maakte het bestuur duidelijk dat hij op het einde van het seizoen wou stoppen.daarom willen ze hem nu al buiten.


03 Feb 2014, 8:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Nieuwe trainer is al bekend, DT tekent een contract tot eind dit seizoen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Feb 2014, 8:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Nieuwe trainer is al bekend, DT tekent een contract tot eind dit seizoen :D


Kan niet. Is al trainer van onze zaalvoetbalclub.


03 Feb 2014, 9:09
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Tweedeklasser Eendracht Aalst heeft vandaag een gesprek gepland met zijn trainer Chris Janssens, waarna de wegen van club en trainer zullen scheiden. Dat bevestigde de trainer van de Ajuinen zondagavond. "Morgen zitten we samen om een overeenkomst te vinden voor het beëindigen van mijn contract", aldus Janssens.

"Ik kan niet meer werken in de huidige omstandigheden", zegt Janssens. "Er zijn een paar beloftes niet nagekomen en dus had ik aan het bestuur te kennen gegeven dat ik er aan het einde van het seizoen de brui wou aan geven. Daarop heeft het bestuur besloten dat het dan liever niet wacht en meteen een einde wil maken aan de samenwerking."

Maandag zitten bestuur en trainer samen om de modaliteiten van het ontslag te bepalen, want Janssens heeft nog een lopend contract. "Maar ik ben zo goed als zeker dat we er uit zullen komen. Beide partijen hebben immers de intentie om uit mekaar te gaan", besluit Janssens.

Eendracht Aalst staat momenteel op een elfde plaats in de tweede klasse van het voetba, met 29 punten uit 24 wedstrijden. Chris Janssens is sinds maart 2013 T1 in de ajuinenstad. Voordien was de voormalige Rode Duivel twee jaar hoofdtrainer bij eersteklasser Lierse. Als speler verdedigde hij de kleuren van Lokeren, Willem II, Westerlo, Zulte Waregem en Lierse.

bron: hln

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Feb 2014, 9:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Langer dan het eind van dit seizoen zullen ze hem dan toch niet moeten betalen veronderstel ik.

_________________
MCMXIX


03 Feb 2014, 9:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
Jeroen schreef:
Ik denk niet dat CJ de man was die ons naar eerste ging leiden, maar ik zou geen wonderen van zijn opvolger verwachten want met de huidige spelerskern kan je m.i. héél weinig realiseren, zelfs met Pep Guardiola aan het roer.

Zijn contractverlenging vorige zomer was ook meer dan overhaast...


Dat vind ik dus ook Jeroen - Met alle respect voor diegenen die vonden dat er muziek in deze kern zat - ik heb daar steeds mijn twijfels bij gehad….

Nog dit : 't is hier plots zo precies van " eindelijk- CJ buiten - nu is het eindelijk opgelost"
Wat dan met sommige andere idioten in de staf die dit alles hebben veroorzaakt ? :? :crazy: :crazy: :crazy: :fuck:


Achteraf is het natuurlijk wel makkelijk praten dat je met deze kern niets kan realiseren terwijl nagenoeg iedereen hier voor aanvang van het seizoen blij was met Janssens, Van Steenbrugghe en consoorten. Het aantrekken van Cerimagic was zelfs voldoende om de ambities bij te sturen tot eindronde hier... Het gekke is hé dat we er in onze tweede periode zelfs nog niet zo gek ver vanaf waren ook... Want dat was - helaas - ook een feit...

Het is algemeen geweten dat ik geen fan ben van K. Janssens en Lander als spelers, zeker niet voor de posities waar ze initieel voor aangetrokken werden, maar niet vergeten dat CJ enorm aandrong op hun komst. Als die mannen volgens uw trainer samen met Wesley Van Belle en de gebleven kapitein uw ruggegraat van het elftal moeten worden, moet je al stevig in uw schoenen staan om 1) die woorden naast u neer te leggen en 2) zelf uw zin doen en die dan later ook nog in de ploeg opgenomen zien worden...

Je ziet dat CJ het al heel lang niet meer wist want het is raar om zien dat het eigenlijk mannen zijn waar hij niet moest van weten die hem nog zo lang in het zadel hebben gehouden zoals Tjendo, Van Damme, Glouftsis en De Neve.

Dat het allemaal geen toppers zijn in onze kern, dat kan best, maar als uw trainer koste wat het kost bepaalde mensen het vertrouwen wil blijven geven, zonder dat dit gestoeld is op prestaties, dan betaal je daar de prijs voor... En itt bij BVR die pas rond oktober raar begon te doen, was het bij CJ al prijs op het einde van de voorbereiding... En in een kern waar nieuwe leiders moeten opstaan tussen een heleboel nieuwe, hoofdzakelijk jonge onervaren spelers, is dat nefast.

Daarom blijf ik ervan overtuigd dat de kern, of tenminste wat er nog is van overgebleven, mits een degelijke trainer echt wel een pak beter kan hoor - je zit met veel jonge spelers die graag willen voetballen, laat ze dan verdomme ook voetballen. Breng hen spelplezier bij en het zal al veel beter gaan.

Ik weiger dan ook mee te gaan in het totale negativisme: het klopt dat een De Neve geen Neels is en maar goed ook. Reden waarom Neels er zaterdag stond, was net omdat het spelen was op een akker. Op elk ander veld en elke andere omstandigheid verkies je Gianni want Neels is traag en heeft nog minder voetballend vermogen dan Jonas Bogaerts... Toen we Tubeke thuis hadden, zou je toch niemand buiten Bailly, Ambroise of Heris in je ploeg willen hebben? We hebben een jonge ploeg, dus zijn dat de consequenties...

Gianni is 19 jaar en moet op die leeftijd eigenlijk al een heel seizoen een zwalpend team rechthouden, een team waar buiten uw kapitein en uw linksback iedereen heel onregelmatig speelt... Laat die jonge gasten gewoon groeien... Probleem is dat je Gianni er niet even naast kan zetten omdat er niemand is die beter is zelfs, terwijl hij zelf ook wel in een dipje zit, dat is duidelijk... Hetzelfde probleem stelt zich bij Donjet en gaat zich in de komende weken ook doorzetten bij Yves Ngasseu, Jonas Bogaerts en Kevin Janssens... Daar kan je gif op innemen...

Ook vergelijkingen tussen Gianni en Heris gaan zelfs niet op - was altijd al een begenadigd voetballer maar is pas onder Brogno nu dat hij rendement haalt. Bij Brussels kregen ze zijn nonchalance niet uit zijn spel waardoor het hen heel veel punten kostte en hij uiteindelijk moest verkassen. Bij WS Woluwe lukte het al iets beter in de terugronde vorig seizoen maar het was wel Brogno die hem echt heeft laten inzien wat hij kan en vooral, wat hij niet kan EN wat hij moet doen om carrière te kunnen maken. Gevolg daarvan is dat hij nu ook in de belangstelling staat van een aantal eersteklassers... Heeft Tubize meer geld, waarschijnlijk niet, maar het is duidelijk dat er veel meer voetbalverstand zit daar... Ik heb Dante Brogno indertijd toen hij nog trainer was bij Union aanbevolen om hem T2 en beloftentrainer te laten worden hier...

Ach, ik denk gewoon dat CJ veel kapot heeft gemaakt bij veel spelers en dat al van in het begin van het seizoen... Hoe meer jonge spelers je dan in uw kern hebt, des te groter de boomerang die terugkeert... Ik hoop eigenlijk in de grond van mijn hart dat het ontslag van CJ ook de deur opent naar de uittocht van zijn vriendenclubje bij de spelers... Alleen moet ik blijven herhalen dat ik vrees dat dit seizoen veel kapot kan hebben gemaakt, zowel naar uw spelers toe, het gevoel bij de technische staf en vooral de supporters en hun geloof naar de bestuurskamer toe... En dat alles heeft onherroepelijk zijn weerslag op het financiële, hoe je het ook draait of keert...

Het ontslag zal idd weer een financiële kost zijn, maar naar mijn persoonlijke mening eentje die absoluut noodzakelijk was... Niets doen zou enkel maar meer verstrekkende gevolgen in negatieve zin hebben gehad...


Laatst gewijzigd door DT op 03 Feb 2014, 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.



03 Feb 2014, 10:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
denk sowieso dat we hierover het laatste nog niet gehoord hebben (vanuit de pers).

_________________
If you never try, you'll never know


03 Feb 2014, 10:39
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Bram schreef:
denk sowieso dat we hierover het laatste nog niet gehoord hebben (vanuit de pers).


ik verwacht van Janssens uit toch ook wat verhalen genre "we trekken den beerput eens ferm open". :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Feb 2014, 10:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2529
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Nieuwe trainer is al bekend, DT tekent een contract tot eind dit seizoen :D


oei, die lange tactische besprekingen... :D

_________________
Iendracht 4ever.


03 Feb 2014, 10:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Bram schreef:
denk sowieso dat we hierover het laatste nog niet gehoord hebben (vanuit de pers).


ik verwacht van Janssens uit toch ook wat verhalen genre "we trekken den beerput eens ferm open". :D


Laat hem doen hé - wie gelooft die man nog na wat hij allemaal heeft uitgekraamd in de pers? Tweede traditieclub die hem een kans als T1 heeft gegeven, tweede club waar hij nagenoeg carte blanche kreeg bij de kernsamenstelling en tweede club waar hij na minder dan een seizoen het kan afbollen...

Kan een vriendelijke man zijn, maar sorry, manier van aanpakken en omgaan met mensen is van provinciaal niveau eerder dan van eersteklassemateriaal zoals hij zelf pretendeert...


03 Feb 2014, 10:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Ik heb gemengde gevoelens bij wat er in de pers verschijnt. Enerzijds ben ik blij dat Janssens nu zelf zegt dat hij weg wil: dat gaat ons minder geld kosten. Anderzijds zorgen zijn uitspraken er ook voor dat het weinige respect dat ik had voor hem nu ook mee de deur uitvliegt. 'Ze wilden niet werken zoals ik wou'... Ik had toch net de indruk dat het bestuur hemel en aarde bewoog om aan zijn grillen te voldoen. Geld uitgeven dat ze niet hebben, bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk vrij laf om op deze manier de schuld van zichzelf af te schuiven.

Spijtig dat deze beslissing niet twee weken vroeger valt. Misschien hadden we dan wel nog flankspelers gehad.


03 Feb 2014, 11:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Feb 2014, 11:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: AFC Tubize - Eendracht Aalst
De Jean schreef:
Ik heb gemengde gevoelens bij wat er in de pers verschijnt. Enerzijds ben ik blij dat Janssens nu zelf zegt dat hij weg wil: dat gaat ons minder geld kosten. Anderzijds zorgen zijn uitspraken er ook voor dat het weinige respect dat ik had voor hem nu ook mee de deur uitvliegt. 'Ze wilden niet werken zoals ik wou'... Ik had toch net de indruk dat het bestuur hemel en aarde bewoog om aan zijn grillen te voldoen. Geld uitgeven dat ze niet hebben, bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk vrij laf om op deze manier de schuld van zichzelf af te schuiven.

Spijtig dat deze beslissing niet twee weken vroeger valt. Misschien hadden we dan wel nog flankspelers gehad.


Martin scoorde er alvast twee in de 0-3 uitoverwinning van Berchem bij seizoensrevelatie Sprimont...


03 Feb 2014, 11:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 171 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst