E. Aalst - Lommel - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 E. Aalst - Lommel 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
Het doelpunt van Donjet heeft opnieuw iets losgemaakt bij de supporters en nu maar hopen dat de rest het ook begrepen heeft en daarmee bedoel ik de spelers, de technische staf en het bestuur.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Feb 2014, 10:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
Na de 0-2 dacht ik dat we op weg waren naar een 0-4 of 0-5 pandoering. Maar toch zag ik, verbazend genoeg, dat de kopjes deze keer niet naar beneden gingen, ze bleven er (stuntelig) voor strijden. Misschien door de inbreng van twee nieuwe mensen tijdens de rust?

Wat een ontlading op het einde. Iedereen in het stadion wist dat Skhodra die bal rechtstreeks ging knallen, alleen de keeper had het blijkbaar niet verwacht. Spijtig dat het maar voor een puntje was, maar dit kan echt wel een nieuw begin betekenen voor deze kern. Nu Jaanssens geschorst is, zal Skhodra wel weer op het veld staan de volgende wedstrijd(en).


10 Feb 2014, 11:12
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
http://www.tvoost.be/nl/2014-02-09/aalst-lommel/

http://www.tvoost.be/nl/2014-02-09/reac ... st-lommel/

Keeper miskijkt zich volkomen op die vrije trap van Donjet, maar desondanks toch een wereldgoal vanop zo'n 30 meter.

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Feb 2014, 11:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
Josken11 schreef:
Tot aan de 1-2 was het schandalig slecht, daarna was het voor het eerst sinds lang nog eens genieten.
Puur op karakter en inzet. Mooi om zien! De komende wedstrijden vanaf minuut 1 en het komt in orde. :EA:


Vind ik niet. Je begint veel beter aan de match dan Lommel en neemt initiatief maar na 9 min komt Lommel eerste keer aan ons doel en is het bingo na slap verdedigen. Dan krijgt de ploeg gewoon een mentale tik en aangezien je ook op geen enkel automatisme kan terugvallen, moet het van flitsen komen... Die kwamen er echter helemaal niet doordat het overal op het veld verkeerd liep - De Greef was rampzalig op de positie van Filipovic, zowel aanvallend als verdedigend. De Neve zat niet in de match, mede doordat de wisselwerking met Janssens totaal niet liep, Ngasseu had aan inzet geen gebrek maar geen idee hoe die een doelpunt gaat maken in tweede klasse en de tandem op links werd nauwelijks gebruikt met vooral Van Belle die niet goed wist waar lopen. Ook met de stilstaande fases werd onnauwkeurig omgesprongen... Toch zet je de doelman van Lommel meer aan het werk dan in de laatste vijf matchen samen denk ik en krijg je nog 2 goeie mogelijkheden... De 1-1 valt echter niet en je valt nog met 10 ook... Wat ik enkel kon toejuichen eigenlijk...

Tweede helft kan niet slechter beginnen maar itt andere matchen is de wil nooit uit de ploeg verdwenen... En vooral door te knokken - letterlijk zelfs - dwing je Lommel toch waakzaam te zijn. Kantelpunten zijn de domme penaltyfout en de vervanging van Brogno... 1-2 geeft wat drive maar dan heb je wel een uitstekende VDN nodig die de 1-3 voorkomt....

2-2 valt uiteindelijk toch nog (en hoe!) met een enorme ontlading tot gevolg! Misschien verre van academisch allemaal, maar wel sinds heel lang nog eens den echten Iendracht aan het werk gezien!


10 Feb 2014, 12:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
Qua analyse het volledig eens met DT,
zou graag eens De Greef naast Filipovic bezig zien. Benieuwd hoe hij er dan voetballend zou uitkomen.

Wat ook jammer was (want op voorhand had ik er ook wel in geloofd) was dat de wisselwerking tussen Filipovic en Vanbelle er niet direkt uit kwam. Daarom wel goede keuze om snel terug te schakelen naar gekende opstelling.

_________________
If you never try, you'll never know


10 Feb 2014, 14:00
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
Bram schreef:

zou graag eens De Greef naast Filipovic bezig zien. Benieuwd hoe hij er dan voetballend zou uitkomen.



Mijn mening? Zou het beste centrale duo zijn - heeft het als rechtse centrale verdediger tot bij de beloften van Anderlecht geschopt en viel daar op door zijn inschuiven en zijn voetballende kwaliteiten... Is bovendien zeker niet van de traagste en zeker niet slecht in het duel (al was dat gisteren goed weggestoken). Het grootste euvel van Arnaud is het gebrek aan ervaring in het kiezen van zijn momenten plus een mix van concentratieverlies/nonchalance waardoor dat vaak gewoon leidt tot verkeerde, gevaarlijke keuzes tout court... Met een echte coach naast hem zoals Filipovic zou dat veel beter moeten ingedijkt kunnen worden... Plus: toen Arnaud hier toekwam, haalde hij heel vaak zijn schitterende lange bal rechtdoor boven - die zien we al een tijdje niet meer, zeker niet als hij op de backpositie acteert en dat is toch een wapen hoor. Gisteren trapt Arnaud 1 zo'n bal - geen echte cross zoals een De Castro in zijn beste dagen, maar wel een strakke, lange bal overhoeks van de rechtsback naar een opkomende Wesley Van Belle op links die nagenoeg de 2-2 opleverde... Met het vertrouwen terug en de coaching van Filipovic heb je een dijk van een centrale verdediger te pakken, zoals ik al vier jaar zeg...

Bovendien nog een heel groot voordeel: een tegenstander kan het zich dan niet meer veroorloven om 1 centrale verdediger compleet vrij te laten in de opbouw zoals bij Jonas en Matthias wel telkens gebeurt en het voetbal van centraal achterin altijd van Filipovic moet komen... Geven ze Arnaud de vrijheid, dan stoomt hij wel door, heb het hem bij de Anderlecht-beloften zo vaak weten doen... Je doet een tegenstander op zijn minst weer kiezen ipv vaak de enige diepe spits enkel de voetballende verdediger aan te laten vallen en de andere gewoon vrij te laten...

Hopelijk ziet Desaeyere dat ook in...


10 Feb 2014, 14:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
ik vond dat nick van belle niet slecht ingevallen was.


10 Feb 2014, 16:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
waly 2 schreef:
ik vond dat nick van belle niet slecht ingevallen was.


Heeft die een bal geraakt eigenlijk? Want hij is natuurlijk op z'n best zonder bal.


10 Feb 2014, 16:29
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
De Jean schreef:
waly 2 schreef:
ik vond dat nick van belle niet slecht ingevallen was.


Heeft die een bal geraakt eigenlijk? Want hij is natuurlijk op z'n best zonder bal.


Op het bal van den berremiejster is hij op zijn best!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


10 Feb 2014, 16:31
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
waly 2 schreef:
ik vond dat nick van belle niet slecht ingevallen was.


Nick was gisteren een echte gesel voor de Lommelse verdediging, met hem erbij begint de wedstrijd te kantelen. Bal op de lat van Nick, strafschop op hem, ongrijpbaar! :hmm:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Feb 2014, 16:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
voila. :lol:


10 Feb 2014, 16:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
El Corredor (Light) schreef:
waly 2 schreef:
ik vond dat nick van belle niet slecht ingevallen was.


Nick was gisteren een echte gesel voor de Lommelse verdediging, met hem erbij begint de wedstrijd te kantelen. Bal op de lat van Nick, strafschop op hem, ongrijpbaar! :hmm:


Ik heb het er ook niet voor, maar gisteren was hij toch 20 keer beter dan Ngasseu denk ik... Won zeker niet al zijn duels, maar Lommel had er om de een of andere reden toch ontzag voor... Legde ook een aantal keer de bal goed breed naar rechts, zat in de duels met de centrale verdedigers van Lommel itt Yves die met alles worstelde, behalve zijn tegenstanders en dwong de penalty af... Won dus het pleit van Yves gisteren... Geen prestatie om lyrisch over te doen, maar kon hem weinig verweten worden deze keer vond ik...


10 Feb 2014, 16:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:
waly 2 schreef:
ik vond dat nick van belle niet slecht ingevallen was.


Nick was gisteren een echte gesel voor de Lommelse verdediging, met hem erbij begint de wedstrijd te kantelen. Bal op de lat van Nick, strafschop op hem, ongrijpbaar! :hmm:


Ik heb het er ook niet voor, maar gisteren was hij toch 20 keer beter dan Ngasseu denk ik... Won zeker niet al zijn duels, maar Lommel had er om de een of andere reden toch ontzag voor... Legde ook een aantal keer de bal goed breed naar rechts, zat in de duels met de centrale verdedigers van Lommel itt Yves die met alles worstelde, behalve zijn tegenstanders en dwong de penalty af... Won dus het pleit van Yves gisteren... Geen prestatie om lyrisch over te doen, maar kon hem weinig verweten worden deze keer vond ik...


zegt meer over Ngasseu dan Nick ;) :D :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


10 Feb 2014, 16:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Nick was gisteren een echte gesel voor de Lommelse verdediging, met hem erbij begint de wedstrijd te kantelen. Bal op de lat van Nick, strafschop op hem, ongrijpbaar! :hmm:


Ik heb het er ook niet voor, maar gisteren was hij toch 20 keer beter dan Ngasseu denk ik... Won zeker niet al zijn duels, maar Lommel had er om de een of andere reden toch ontzag voor... Legde ook een aantal keer de bal goed breed naar rechts, zat in de duels met de centrale verdedigers van Lommel itt Yves die met alles worstelde, behalve zijn tegenstanders en dwong de penalty af... Won dus het pleit van Yves gisteren... Geen prestatie om lyrisch over te doen, maar kon hem weinig verweten worden deze keer vond ik...


zegt meer over Ngasseu dan Nick ;) :D :D


Klopt, maar het is toch deze kern die het moet doen voor de rest van het seizoen, dus kunnen we ze beter maar het vertrouwen geven denk ik dan...


10 Feb 2014, 17:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: E. Aalst - Lommel
Slechte wedstrijd die pas begonnen is voor EA na de 1-2. In de eerste helft komt ge twee keer gevaarlijk voor doel, dan nog in dezelfde minuut. Voor de rest maak je niks klaar.

Dan valt de 1-2 en gaat men op zoek naar de 2-2 en zie...de rest is geschiedenis. Maar hoewel de betere analysten/voetbalkenners van het forum dit een match mét inzet noemen...zag ik bij de achterstand veel frustratie en dito kaarten en weinig voetbal, kansen afdwingen nihil. Neen, het was alweer slecht en hoofdschuddend mijmerend naar vervlogen tijden. Met de 2-2 in de slotfase moeten we dan ook héél content zijn. (Dank u VDN)

Persoonlijk triomfje ook...op de zittribune zat een dikke blaas van Lommel die na de zoveelste val van Brogno ons attent maakte op de 0-2 :D :D Die heeft chance dat ik al weg was toen ik de 2-2 in de verte hoorde vallen...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Feb 2014, 17:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst