Eendracht Aalst - Virton - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Eendracht Aalst - Virton 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
stom van al die toeristen in de K, volgend jaar een appart vak voor de abbo's aub?

Mij wel goe geamuzeerd, ook de afterparty in trestaurant was er boenk op, dit moet financieel toch wel deugt hebben gedaan denk ik :-) Voor mij wel wat minder deugt deze morgend als ik moest gaan werken, chance dat maar tot 13 uur was :p

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Mar 2014, 14:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
witzwet schreef:
Fillou schreef:
Van Belle es goed bezig!!



Moet toch ook jouw mening delen. Hopelijk maakt hij er nog wat van tot einde van het seizoen, je weet nooit!


²

Maar zoals hier al meermaals gezegd: heel de ploeg heeft gisteren gevochten!
Carnaval is begonnen op/dankzij den iendracht!, Merci! :EA:

_________________
Please don't take my Iendracht away!


01 Mar 2014, 14:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
De greef op CVM vond ik ook geslaagd trouwens... was idd wel meer ruimte door man meer, dus valt nog af te wachten hoe dat verder nog zal lopen, maar hij beviel mij wel! Ook shkodra beresterk! (y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Mar 2014, 14:39
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
witzwet schreef:
Fillou schreef:
Van Belle es goed bezig!!



Moet toch ook jouw mening delen. Hopelijk maakt hij er nog wat van tot einde van het seizoen, je weet nooit!


bij die goal van Skhodra claimt Van Belle een assist, terwijl hij zijn controle compleet mist... :plat:

effe plat toen hij met zijn vingertje fier naar zijn borst wees zeg.

eerlijk is eerlijk, die kopbal was heel mooi afgewerkt. Straks geven ze hem nog een nieuw contract, want hij is bij Westerlo einde contract... :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Mar 2014, 14:46
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
El Corredor (Light) schreef:
witzwet schreef:
Fillou schreef:
Van Belle es goed bezig!!



Moet toch ook jouw mening delen. Hopelijk maakt hij er nog wat van tot einde van het seizoen, je weet nooit!


bij die goal van Skhodra claimt Van Belle een assist, terwijl hij zijn controle compleet mist... :plat:

effe plat toen hij met zijn vingertje fier naar zijn borst wees zeg.

eerlijk is eerlijk, die kopbal was heel mooi afgewerkt. Straks geven ze hem nog een nieuw contract, want hij is bij Westerlo einde contract... :D


Is dat uw hobby, zoeken om toch maar negatief te kunnen zijn? Probeer eens wat positief te zijn in 't leven en af en toe wat los te laten.


01 Mar 2014, 15:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Vond toch ook dat de eerste helft zeker niet slecht was van onzen iendracht. We hadden meer recht op de 1-0 dan Virton op 0-1. Al bij al was die zeer evenwichtig en voelde je toch al dat we beter waren dan hen, meer maturiteit dan Virton die met enkele jonkies moesten aantreden.
Tweede helft starten we sterk met meteen de 1-0 als gevolg, 2min later komen we goed weg met die vrije trap van Virton.
Na de rode kaart maken we helemaal het spel en was het wachten op de 0-2(beauty van Shkodra).
Ook sterk spelend was Lievens( leep manneke en nog veel progressie). Ook Shkodra was opnieuw sterk en de links bak van Virton wist van geen hout pijlen maken tegen De Cuyper.
Het interview van Desaeyer na de match: nuchter en ni teveel poespas, zo moet dat zijn (y)

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


01 Mar 2014, 16:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Ik vond Tjendo hiejl steirk, bekan alle gevoor kwam van em. Em es rap en eet ne goeien veerzet in zén poeiten. Shkodra idd oeik hiejl goed, kroigt stillekesoon een patent op schoein goalen. Vér de rest emmen ze gevochten gellek as liejen.
Merci oon de companie vér nen onvergeteloiken auvend, twas ter boenk op !

_________________
Proud member " den natten toeig"


01 Mar 2014, 17:56
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Jean schreef:
El Corredor (Light) schreef:
witzwet schreef:


Moet toch ook jouw mening delen. Hopelijk maakt hij er nog wat van tot einde van het seizoen, je weet nooit!


bij die goal van Skhodra claimt Van Belle een assist, terwijl hij zijn controle compleet mist... :plat:

effe plat toen hij met zijn vingertje fier naar zijn borst wees zeg.

eerlijk is eerlijk, die kopbal was heel mooi afgewerkt. Straks geven ze hem nog een nieuw contract, want hij is bij Westerlo einde contract... :D


Is dat uw hobby, zoeken om toch maar negatief te kunnen zijn? Probeer eens wat positief te zijn in 't leven en af en toe wat los te laten.


zoeken hoef ik niet echt te doen. Maar kom, je hebt wel wat gelijk.

Bij deze op aanvraag: Die Wesley Van Belle dat is een zalige linksback. Iemand die meegaat en het fysieke werk niet schuwt. Heel knappe transfer. Doet me wat aan Yannick Vervalle denken. :EA:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Mar 2014, 17:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
De 3 knappe goals via deze link : http://excelsiorvirton.be/video-virton- ... ute-alost/


01 Mar 2014, 18:08
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Hoe minder spitsen dat we hebben hoe meer goals we maken, 9 goals de laatste 3 wedstrijden ni slecht zeker


01 Mar 2014, 18:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Tof matchke, het betere voetbal in maanden, ook in de eerste helft al.
Oké het startoffensief stokte al snel maar er zat wel voetbal in de ploeg. Iets te snel overgeschakeld op het lange ballen smijten naar Nick VB (die goed was in zijn rol van targetman, alst zo is zeggen we het ook) ipv de flanken te blijven zoeken. Bael was in de 1ste helft dikwijls het 5de wiel aan de wagen op links met Filipovic die regelmatig wat oprukte en Wesley die eigenlijk hoger ging staan dan Bael dan.

Wat me in de eerste helft vooral stoorde was de ref, die mens kon fysiek gewoon niet mee en was gedwongen om voor de minste fout te gaan fluiten. Toch voor een groot stuk zijn "verdienste" dat Virton een paar keer aan de druk is kunnen ontsnappen. Die 2de gele kaart voor Virton leek mij trouwens een lachtertje te zijn ? De wedstrijd werd nog eens op tv uitgezonden zeker ?

Skhodra een voet in 2 doelpunten en terug in betere doen, maar hij zou nog zooo heel veel meer bepalender kunnen en moeten zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


01 Mar 2014, 18:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Dankzij Desaeyere hebben we een andere Nick Van Belle. Je zag hem al groeien in de loop van de match tegen Visé waar hij ook verre van slecht was. Toen hij dan ook nog scoorde in de vriendschappelijke matchen vorige week, moet dit zijn vertrouwen nog meer opgekrikt hebben. Ik had gisteren voor de match dan ook al gezegd dat ik een goeie match van Nick Van Belle verwachtte.

CJ heeft Nick Van Belle kapotgemaakt door hem direct in de ploeg te droppen, terwijl hij er totaal niet klaar voor was. Nu CJ weg is, zien we een andere Nick. Hopelijk kan hij op dit elan doorgaan. Als hij dan nog een paar sterke matchen speelt en wa goalkes maakt, kunnen we inderdaad overwegen om hem een contract aan te bieden.


01 Mar 2014, 19:28
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Smetje schreef:
Dankzij Desaeyere hebben we een andere Nick Van Belle. Je zag hem al groeien in de loop van de match tegen Visé waar hij ook verre van slecht was. Toen hij dan ook nog scoorde in de vriendschappelijke matchen vorige week, moet dit zijn vertrouwen nog meer opgekrikt hebben. Ik had gisteren voor de match dan ook al gezegd dat ik een goeie match van Nick Van Belle verwachtte.

CJ heeft Nick Van Belle kapotgemaakt door hem direct in de ploeg te droppen, terwijl hij er totaal niet klaar voor was. Nu CJ weg is, zien we een andere Nick. Hopelijk kan hij op dit elan doorgaan. Als hij dan nog een paar sterke matchen speelt en wa goalkes maakt, kunnen we inderdaad overwegen om hem een contract aan te bieden.


dat vind ik regelrechte zever eerlijk gezegd. Ge kunt op den duur alles op CJ beginnen steken...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Mar 2014, 19:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
El Corredor (Light) schreef:
Jean schreef:
El Corredor (Light) schreef:

bij die goal van Skhodra claimt Van Belle een assist, terwijl hij zijn controle compleet mist... :plat:

effe plat toen hij met zijn vingertje fier naar zijn borst wees zeg.

eerlijk is eerlijk, die kopbal was heel mooi afgewerkt. Straks geven ze hem nog een nieuw contract, want hij is bij Westerlo einde contract... :D


Is dat uw hobby, zoeken om toch maar negatief te kunnen zijn? Probeer eens wat positief te zijn in 't leven en af en toe wat los te laten.


zoeken hoef ik niet echt te doen. Maar kom, je hebt wel wat gelijk.

Bij deze op aanvraag: Die Wesley Van Belle dat is een zalige linksback. Iemand die meegaat en het fysieke werk niet schuwt. Heel knappe transfer. Doet me wat aan Yannick Vervalle denken. :EA:

:lol:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


01 Mar 2014, 19:43
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
jammen schreef:
El Corredor (Light) schreef:
eerste helft vond ik eigenlijk niet om aan te kijken eerlijk gezegd. 1 kans. en die goal van Virton werd dan nog onterecht afgekeurd.

tweede helft beter door het numeriek overwicht. De Greef op middenveld beviel me wel, maar er was wel een pak ruimte toen, dus enige voorzichtigheid is geboden.

definitief gered nu! prima zaak. :EA:


Ik vond die goal van Virton terecht afgekeurd, er gaat nl. een duwfout aan vooraf, op wie weet ik niet maar het was wel overduidelijk.


Die goal werd afgekeurd wegens buitenspel iirc.


01 Mar 2014, 20:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst