Eendracht Aalst - RWDM Brussels - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - RWDM Brussels 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Weir ston ier me 30 man on den entree. De kaarten zen op, ondertussen precies 0-1. Gralek plezant... Peis dak alles gezieng had...


16 Mar 2014, 16:07
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Twas tein al 1-1 tegen damme binnen mochten/kosten...


16 Mar 2014, 17:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
2-1 overwinning na goals van Van Belle (p) en Ngasseu.

Match om bij in slaap te vallen zowel op als naast het veld

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


16 Mar 2014, 18:39
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
De_steve schreef:
2-1 overwinning na goals van Van Belle (p) en Ngasseu.

Match om bij in slaap te vallen zowel op als naast het veld


niet mee akkoord. Ik vond ons heel goed beginnen, zelfs voor het eerst sinds lang.

Vooral onder impuls van een prima Nick Van Belle.

ik vond het wel een verdiende overwinning voor ons. Maar tweede helft was wel wat minder, maar ik heb al slechtere matchen gezien.

We mogen onze pollen kussen dat we kunnen rekenen op Filipovic, want die Bogaerts toont week na week werkelijk geen kloten. De simpelste zaken gaan gewoon mis, en dat geven ze een contractverlenging voor 2 jaar. Werkelijk onbegrijpelijk.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Mar 2014, 18:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
El Corredor (Light) schreef:
De_steve schreef:
2-1 overwinning na goals van Van Belle (p) en Ngasseu.

Match om bij in slaap te vallen zowel op als naast het veld


niet mee akkoord. Ik vond ons heel goed beginnen, zelfs voor het eerst sinds lang.

Vooral onder impuls van een prima Nick Van Belle.

ik vond het wel een verdiende overwinning voor ons. Maar tweede helft was wel wat minder, maar ik heb al slechtere matchen gezien.

We mogen onze pollen kussen dat we kunnen rekenen op Filipovic, want die Bogaerts toont week na week werkelijk geen kloten. De simpelste zaken gaan gewoon mis, en dat geven ze een contractverlenging voor 2 jaar. Werkelijk onbegrijpelijk.

Klopt het eerste halfuur was erg goed, na 2 minuten moet het altijd 1-0 zijn en die goal van Brussels moet altijd afgefloten worden voor fout op de keeper.
In het spel waren we elkaars gelijke, door het aantal kansen was het een verdiende overwinning.


16 Mar 2014, 19:50
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
zeer blij met de punten. daarmee is alles gezegd, waar was ons middenveld vandaag????????


16 Mar 2014, 20:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Op het veld hebben ze hun job gedaan. Nu moet het nog lukken naast het veld en da zal wa anders worden vrees ik. Blijkbaar heeft De Roose gezegd dat hij hoopt dat het in orde komt en dat de nodige attesten aangevraagd werden. Geen positieve uitspraak volgens mij. Als alles betaald is dat moest betaald worden, dan hebde uw attesten en dan weet ge dat het in orde komt en moet ge niet gaan hopen.


16 Mar 2014, 20:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
zwawi schreef:
Op het veld hebben ze hun job gedaan. Nu moet het nog lukken naast het veld en da zal wa anders worden vrees ik. Blijkbaar heeft De Roose gezegd dat hij hoopt dat het in orde komt en dat de nodige attesten aangevraagd werden. Geen positieve uitspraak volgens mij. Als alles betaald is dat moest betaald worden, dan hebde uw attesten en dan weet ge dat het in orde komt en moet ge niet gaan hopen.

Zouden ze het zelf nog weten wat ze allemaal nog moeten betalen :hmm: ik heb er ook geen goed oog in.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Mar 2014, 21:31
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
kan iemand het krantenartikel eens posten van FDR deze week in HLN?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Mar 2014, 21:41
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Wij zitten normaal gezien in de "G"...
Vandaag was die niet geopend voor het publiek, naar verluid waren er onvoldoende stewards voor daar wegens Denderleeuw carnaval.. oh boy,what the fuck? :wadde:
Dus we werden verplicht hoger en vooral duurder te zitten -waar men ook maar wou- zei men aan de kassa.
Ens daar gekomen zijn er vele abbonees die terecht op hun zitje wilden zitten.
Geen vrije keuze dus.
Wat een prutsers zeg... en dan komen kerels uit het bestuur/woordvoerders enz.. grootdoenerig doen op die tribune.
Kan iemand van hen, of durven ze dit niet- uit te leggen waarom de G gesloten was zonder idiote reden?.
Klucht nummer zoveel dus.
VERPLICHT worden om méér te betalen,wat een klote oplossing, amateurs tot en met.
Wanneer ik dan lees dat aan de staantribune de kaarten "op" waren ,is het zeker pijnlijk.

De fanshop was ook gesloten.. "waarom?" vroeg ik.. "Euh..."orders van bovenaf,meer weet ik niet" zei het meisje...

Goh, en dan willen ze hun licentie halen... met zo'n toestanden, dan vraag je je af of dit slechts een topje is van de ijsberg.
___________

Maar kom, de match dus.. dit was écht 2e klasse voetbal.
EA speelde het klaar om geen enkele duidelijk actie in elkaar te flansen.
Een gebrek aan voetballend vermogen vandaag.
Nick van Belle was wel zeer degelijk te noemen, Kevin Janssens kuiste voortdurend op.
Twee uitschieters... en net die twee werden vervangen... vreemd.

Leuk voor Ngaseau dat hij z'n goal heeft gemaakt, daarmee is ook hij misschien vertrokken.
De punten zijn binnen, mooi was het niet, maar wel belangrijk voor het vertrouwen.

En nu nog hopen dat we ons vertrouwen mogen herstellen in de organisatie rond de ploeg, want dat is amateurisme op en top.
"Volgende week steakfestijn" klinkt even denigrerend als "En de hesp van de week gaat naar...", :rolandjen:

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


16 Mar 2014, 21:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Geen genoeg inkomskaarten , zeg dat eens tegen een serieuze mens :? , tis nu niet den boel daar bijne uitverkocht was he , zeer weinig volk! En dan de stewards....jongens toch , diene ene had wel voldoende lint mee op een rol zodat we toch geen 5cm dichter kwamen naar het veld toe , dat is nu de voornaamste taak van die mannen precies.... de lint terug op zen plaats hangen! volgend jaar profclub?? Ja als pasen op kerst valt .... :D


16 Mar 2014, 22:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
JohanD schreef:
Wij zitten normaal gezien in de "G"...
Vandaag was die niet geopend voor het publiek, naar verluid waren er onvoldoende stewards voor daar wegens Denderleeuw carnaval.. oh boy,what the fuck? :wadde:
Dus we werden verplicht hoger en vooral duurder te zitten -waar men ook maar wou- zei men aan de kassa.
Ens daar gekomen zijn er vele abbonees die terecht op hun zitje wilden zitten.
Geen vrije keuze dus.
Wat een prutsers zeg... en dan komen kerels uit het bestuur/woordvoerders enz.. grootdoenerig doen op die tribune.
Kan iemand van hen, of durven ze dit niet- uit te leggen waarom de G gesloten was zonder idiote reden?.
Klucht nummer zoveel dus.
VERPLICHT worden om méér te betalen,wat een klote oplossing, amateurs tot en met.
Wanneer ik dan lees dat aan de staantribune de kaarten "op" waren ,is het zeker pijnlijk.

De fanshop was ook gesloten.. "waarom?" vroeg ik.. "Euh..."orders van bovenaf,meer weet ik niet" zei het meisje...

Goh, en dan willen ze hun licentie halen... met zo'n toestanden, dan vraag je je af of dit slechts een topje is van de ijsberg.
___________

Maar kom, de match dus.. dit was écht 2e klasse voetbal.
EA speelde het klaar om geen enkele duidelijk actie in elkaar te flansen.Een gebrek aan voetballend vermogen vandaag.
Nick van Belle was wel zeer degelijk te noemen, Kevin Janssens kuiste voortdurend op.
Twee uitschieters... en net die twee werden vervangen... vreemd.

Leuk voor Ngaseau dat hij z'n goal heeft gemaakt, daarmee is ook hij misschien vertrokken.
De punten zijn binnen, mooi was het niet, maar wel belangrijk voor het vertrouwen.

En nu nog hopen dat we ons vertrouwen mogen herstellen in de organisatie rond de ploeg, want dat is amateurisme op en top.
"Volgende week steakfestijn" klinkt even denigrerend als "En de hesp van de week gaat naar...", :rolandjen:


heb jij het eerste kwartier liggen slapen beste Johan? :wadde:

ik koop mij ook graag nen Iendrachter, maar je moet daar wel soms serieuze toeren voor uithalen om dat kleinood te bemachtigen... :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Mar 2014, 22:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Ik peisde oeik al azzek da las, alei jong die kans da Van Damme attoid binnen moest prikken es da giejn kans ?
Negativisme vinjde na wel oeveraal, mor ier est toch gralék zelle. Ik vond Barcelona na oeik nie zoe oevertoigend de goensjtdag, mor ze bloiven wel iejn van de beste ploegen ter wereld. Zoagen ze door oeik azoe ??

_________________
Proud member " den natten toeig"


16 Mar 2014, 22:24
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Awel ja,EC en Dirk, missching wazz'k wa oeverdreven... Van Damme da zelfs twie kier een oepen kans mist.
Tja, da was ewa een akse... mor ne goeien echten opgezetjen oonval, een tik tik spelleken, nope, het lange baalen syndroom ja.. das vedrom.

En das ni zaugen ze, we zagen vandaug typisch 2e klas voewbaal... vér in een toismatch was da toch mor poeverkes.
Mor de puntjen zen binnen en das wa teltj.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


16 Mar 2014, 22:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Ik vond ons het eerste kwartier à 20 minuten goed spelen, het spel ging mooi over en weer maar wij kregen echt een aantal uitgespeelde kansen. Nadien verwaterde het spel, wordt het middenveld overgeslaan en weer met de lange bal gewerkt... en dat is nu nekeer voetbal om van in slaap te vallen ze. Vooral als ge Nick (den enigen die den bal vooraan kan bijhouden) er vroegtijdig gaat afhalen. Blijkbaar achteraf gezien had hij een hersenschudding dus dan valt dit wel te begrijpen. Ik vond vooral Skhodra drastisch vandaag, ik kan mij amper iets voor de geest halen wat die heeft goed gedaan.

Swoit de 3 punten zijn binnen en das het belangrijkst, het is niet dat RWDM overtuigend was. Wel respect voor het aantal supporters die zij op de been hebben gebracht, dat vak moet naast Antwerp toch ver gisteren het meest gevuld geweest zijn?

_________________
Afbeelding


17 Mar 2014, 8:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst