Eendracht Aalst - RWDM Brussels - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - RWDM Brussels 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Iedereen weet toch wel ondertussen dat onze selectie niet over voldoende kwaliteit beschikt om voor spektakelmatchen te zorgen, dus heeft het geen zin om hierover te blijven melken.
Maar door de juiste mentaliteit en eendrachtig te strijden lukken ze er toch in om het behoud te verzekeren, hiervoor krijgen ze van mij een dikke 10. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Mar 2014, 9:54
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Shkodra was inderdaad niet goed vandaag, ik heb hem dat na de match gezegd en hij gaf dat eerlijk toe.
Wel ne sympathieke gast.
Voor de rest was het eerste halfuur goed waarbij men probeerde over de grond te voetballen, nadien werd de stereotiepe lange bal gespeeld.
Ook sterke partij van Kevin Janssens qua balrecuperatie maar waarom draait die altijd naar binnen bij een actie. Hij heeft welgeteld één keer de achterlijn gehaald. Als je dan Tjendo ziet die dit keer op keer doet.
De 0-1 was een duidelijke fout op de keeper, bij de fout op Nick twijfelt de referee nog maar legt dan toch de bal op de stip. Die referee mogen ze trouwens doorsturen met een onvoldoende. 'T is toch raar dat wanneer er camera's staan de referee's een "hoofdrol" gaan opeisen.
Ik was al content met een gelijkspel en dan valt 5' voor tijd die goal nog, dus feeeeestje in de cantine. :love:

_________________
oilsjt, goi alien...


17 Mar 2014, 9:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
JohanD schreef:
Awel ja,EC en Dirk, missching wazz'k wa oeverdreven... Van Damme da zelfs twie kier een oepen kans mist.
Tja, da was ewa een akse... mor ne goeien echten opgezetjen oonval, een tik tik spelleken, nope, het lange baalen syndroom ja.. das vedrom.

En das ni zaugen ze, we zagen vandaug typisch 2e klas voewbaal... vér in een toismatch was da toch mor poeverkes.
Mor de puntjen zen binnen en das wa teltj.


Eerste helft vond ik anders wel nog aangenaam om naar te kijken... Mede doordat Nick Van Belle heel vaak goed kwam afhaken en daar bovenop met enkele splijtende passes op vooral Tjendo toch wel tot enkele knappe would-be aanvallen kon komen. Ook in de tweede helft, gaf hij op die manier een bal uitstekend tot bij Tjendo wiens laatste pass net te hard was om tot een doelpunt te leiden.

Ik vind het wel ergens logisch dat er na een 20-tal minuten overgeschakeld werd op de lange bal. Nick Van Belle was immers de enige die een duel kon winnen, Skhodra worstelde met de bal en Kevin Janssens mag dan wel verdedigend zijn taak hebben gedaan, in elke aanvallende actie waarbij hij betrokken was, maakte hij keer op keer de verkeerde keuze. Bal bijhouden wanneer hij in 1 tijd moest doorspelen en vice versa. Tel daarbij ook de mindere match van het centrale middenveld-duo Van Damme (was wel ziek hoorde ik achteraf) en De Neve en dan weet je dat je het spel moeilijk echt in handen gaat kunnen houden 90 minuten lang. Ook De Greef viel niet fantastisch in maar dient gezegd dat ondanks dat we zelf weinig konden dreigen de tweede helft, we verdedigend niks hebben weggegeven. Vond het wel knap dat Desaeyere Donjet liet staan - ondanks een duidelijk mindere match zie je toch dat hij met een flits of een vrije schop iets kan forceren nog. Knalt een bal uit het niets nog loeihard naar doel en zet twee minuten voor tijd nog even zijn directe tegenstander te kakken tegen de zijlijn door de bal met een hak weg te spelen... Dat lijkt me dan ook de reden dat Donjet mocht blijven staan en Kevin Janssens mocht gaan douchen... Donjet is gewoon veel beslissender dan Kevin...

Filipovic speelde idd ook sterk - goed voetballend maar vooral Frederic Gounongbe uit de match gehouden en dat is toch geen van de minsten.

Volgens mij niet echt fout op de keeper dat tegendoelpunt - spelers van Brussels lijken me gewoon hoger te komen dan VDN in dat duel. Anderzijds houdt hij ons wel weer in de wedstrijd door de beste kans van de wedstrijd van Brussels uit doel te vegen voor de rust...

Mooi parcours voor Desaeyere: 9 op 12...


17 Mar 2014, 10:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Bij de 2-1 volgens mij trouwens botsing tussen keeper van Brussels en zijn verdediger ? Ik denk dat bij dat eerste duel er van ons niemand tussen zat ? Iemand die dat goed gezien heeft ?

Ref inderdaad weer ondermaats en zeer opvallend dat dit telkens zo is als er camera's opgesteld staan.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Mar 2014, 12:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Frank de Bleeckere zat in de tribune voor control

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


17 Mar 2014, 14:53
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
http://www.tvoost.be/nl/2014-03-16/aals ... m-met-2-1/

http://www.tvoost.be/nl/2014-03-16/reac ... alst-rwdm/

http://www.aalst.tv/artikel/sport/eendr ... lotminuten

_________________
oilsjt, goi alien...


Laatst gewijzigd door jammen op 17 Mar 2014, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Mar 2014, 16:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
jammen schreef:
http://www.tvoost.be/nl/2014-03-16/aalst-klopt-rwdm-met-2-1/

http://www.tvoost.be/nl/2014-03-16/reac ... alst-rwdm/


Wat een nuchtere trainer, eindelijk! :)

_________________
Afbeelding


17 Mar 2014, 16:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Eerste 20 min waren wel goed. Na de rust heb ik toch meer dan 1 keer moeten gapen :) .
En Nick van Belle speelde een goede match wie had dat gedacht? Toch een enorme metamorfose !
De penalty daarentegen ... Wat was dat jong? :D

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


17 Mar 2014, 16:27
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
de clerus schreef:
Frank de Bleeckere zat in de tribune voor control


Ik hoop dat hij genoeg papier mee had, want hij kon veel noteren denk ik

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


17 Mar 2014, 18:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Tot 25ste minuut aangenaam voetbal, nadien zoals in de betere periode van CJ als trainer. Dit zegt ook veel dat er toch evolutie in het spel zit.
Nu eerst de licentie halen en als de mogelijkheid er is 3-4 sleutelspelers bijhalen (CV, CM en diepe spits zijn prioritair)


17 Mar 2014, 19:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
tsjoep schreef:
Geen genoeg inkomskaarten , zeg dat eens tegen een serieuze mens :? , tis nu niet den boel daar bijne uitverkocht was he , zeer weinig volk! En dan de stewards....jongens toch , diene ene had wel voldoende lint mee op een rol zodat we toch geen 5cm dichter kwamen naar het veld toe , dat is nu de voornaamste taak van die mannen precies.... de lint terug op zen plaats hangen! volgend jaar profclub?? Ja als pasen op kerst valt .... :D

Uitleg die ik ondertussen bekomen heb : 1/ stewards : EA maakt gebruik van enkele stewards van andere eerste klassers om aan het voldoende aantal te komen om haar eigen thuiswedstrijden te kunnen laten doorgaan . Probleem die dag was , dat alle 1e klassers ook 's zondags speelden ; EA had een tekort aan enkele stewards en besliste daarom tribunes F en G niet te openen , immers, per "onbemande" poort volgt een boete van 2.500 euro 2/ een persoon die tickets diende te verkopen voor "K" werd opgeroepen ter vervanging in het resto , en had niet de reflex de koffer met wisselgeld en tickets door te geven aan een andere persoon . Deze koffer , voor de K, is gewoon niet aan de loketten K geraakt...3/ de oude omheining aan de K voldoet niet meer aan de KBVB normen , enkel met het spannen van dit lint op enkele meters van de oude omheining is de bond akkoord (kettingen zijn verboden)


27 Mar 2014, 22:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
jowwan schreef:
tsjoep schreef:
Geen genoeg inkomskaarten , zeg dat eens tegen een serieuze mens :? , tis nu niet den boel daar bijne uitverkocht was he , zeer weinig volk! En dan de stewards....jongens toch , diene ene had wel voldoende lint mee op een rol zodat we toch geen 5cm dichter kwamen naar het veld toe , dat is nu de voornaamste taak van die mannen precies.... de lint terug op zen plaats hangen! volgend jaar profclub?? Ja als pasen op kerst valt .... :D

Uitleg die ik ondertussen bekomen heb : 1/ stewards : EA maakt gebruik van enkele stewards van andere eerste klassers om aan het voldoende aantal te komen om haar eigen thuiswedstrijden te kunnen laten doorgaan . Probleem die dag was , dat alle 1e klassers ook 's zondags speelden ; EA had een tekort aan enkele stewards en besliste daarom tribunes F en G niet te openen , immers, per "onbemande" poort volgt een boete van 2.500 euro 2/ een persoon die tickets diende te verkopen voor "K" werd opgeroepen ter vervanging in het resto , en had niet de reflex de koffer met wisselgeld en tickets door te geven aan een andere persoon . Deze koffer , voor de K, is gewoon niet aan de loketten K geraakt...3/ de oude omheining aan de K voldoet niet meer aan de KBVB normen , enkel met het spannen van dit lint op enkele meters van de oude omheining is de bond akkoord (kettingen zijn verboden)

Amateurisme dus. De eerste 2 zaken zijn mijns inziens onbegrijpelijk en niet goed te praten. Dat er daardoor mensen gefrustreerd geraken en/of afhaken, vind ik dan ook niet meer dan normaal.

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


28 Mar 2014, 8:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - RWDM Brussels
Zitten wij nu eigenlijk in tweede klasse of in derde provinciale?????


28 Mar 2014, 10:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst