Eendracht Aalst-RBD Borinage - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst-RBD Borinage 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
het dieptepunt van het jaar voor mij.

hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om Bogaerts, Lievens, De Neve contractverlengingen te geven...

Van Damme had er ook geen zin vandaag. en Desaeyere zet De Greef eerst back links, dan verdedigende middenvelder, dan centraal vanachter...

En de tribune achter de goal werd al gedweild tijdens de match. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Apr 2014, 22:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Geen voetbal, geen bezieling, geen volk, geen sfeer, ... Een dikke 0 over de hele lijn en ook voor mij een absoluut dieptepunt. Ze zijn gewoon belachelijk gemaakt. Ik hoop da ze da zelf beseffen maar ik vrees er een beetje voor. Zwaar teleurgesteld :fuck:


06 Apr 2014, 6:56
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
In roeselare zal het in ieder geval zonder mij zijn. Dit was er ver over...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Apr 2014, 7:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
El Corredor (Light) schreef:
In roeselare zal het in ieder geval zonder mij zijn. Dit was er ver over...

Gewoon massaal thuisblijven ,da zouden jullie beter doen,ben ik content dat ik SV em seg.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Apr 2014, 7:46
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Bakkie schreef:
El Corredor (Light) schreef:
In roeselare zal het in ieder geval zonder mij zijn. Dit was er ver over...

Gewoon massaal thuisblijven ,da zouden jullie beter doen,ben ik content dat ik SV em seg.


:lol: :lol:
Nee nee dank u wel, ik ga de benefietwedstrijd en de laatste thuiswedstrijd nog meepikken. :drank:
Het was in ieder geval een schandalige vertoning, die getuigd van weinig respect tegenover de trouwe fans en 't was nog de max dat ze na de wedstrijd nog naar de supporters toe kwamen. :fuck:
Ik zou alleen al van pure schaamte richting kleedkamer lopen.
Wat ik ook niet begrijp dat spelers die moeten vertrekken nog een zitje hebben op de bank, zet daar verdomme een jeugdspeler i.p.v. die jamenkl.....
Waarom zo nen hoop spelers aankopen waar je niets kunt mee aanvangen, die komen hier toch ook niet gratis tegen een balleken stampen zeker.
Als je 4 toppers voor tweede aankoopt met op je bank je talentrijkste jeugdspelers ga je toch veel verder komen mijn gedacht?
Hopelijk halen we de licentie en kunnen ze eens beginnen op alle vlakken de meststal op te ruimen.
Enfin, ik ga een kaars doen branden voor de goede afloop deze week, ik blijf er van overtuigd dat we ambitieus moeten blijven, maar er moet op bestuurlijk vlak professionele versterking komen. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Apr 2014, 8:50
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Hugo schreef:
Bakkie schreef:
El Corredor (Light) schreef:
In roeselare zal het in ieder geval zonder mij zijn. Dit was er ver over...

Gewoon massaal thuisblijven ,da zouden jullie beter doen,ben ik content dat ik SV em seg.


:lol: :lol:
Nee nee dank u wel, ik ga de benefietwedstrijd en de laatste thuiswedstrijd nog meepikken. :drank:
Het was in ieder geval een schandalige vertoning, die getuigd van weinig respect tegenover de trouwe fans en 't was nog de max dat ze na de wedstrijd nog naar de supporters toe kwamen. :fuck:
Ik zou alleen al van pure schaamte richting kleedkamer lopen.
Wat ik ook niet begrijp dat spelers die moeten vertrekken nog een zitje hebben op de bank, zet daar verdomme een jeugdspeler i.p.v. die jamenkl.....Waarom zo nen hoop spelers aankopen waar je niets kunt mee aanvangen, die komen hier toch ook niet gratis tegen een balleken stampen zeker.
Als je 4 toppers voor tweede aankoopt met op je bank je talentrijkste jeugdspelers ga je toch veel verder komen mijn gedacht?
Hopelijk halen we de licentie en kunnen ze eens beginnen op alle vlakken de meststal op te ruimen.
Enfin, ik ga een kaars doen branden voor de goede afloop deze week, ik blijf er van overtuigd dat we ambitieus moeten blijven, maar er moet op bestuurlijk vlak professionele versterking komen. :EA:


dan moet die hun spelerslicentie wel in orde zijn natuurlijk... :hmm:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Apr 2014, 8:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Bakkie schreef:
El Corredor (Light) schreef:
In roeselare zal het in ieder geval zonder mij zijn. Dit was er ver over...

Gewoon massaal thuisblijven ,da zouden jullie beter doen,ben ik content dat ik SV em seg.

Elk nadeel heeft inderdaad een voordeel


06 Apr 2014, 9:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
ze hebben niet alleen zichzelf maar ons ook alweer ferm te kakken gezet!
na de laatste weken,maanden zie je echt wie zijn truitje niet wil nat maken voor onzen eendracht , da ze nu moeite deden om het toch nog een beetje weg te steken da ze niet willen of niet kunnen.... kieper die destereers maar buiten na dit seizoen,gratis en voor niks alst moet (ze gaan er toch genen eurocent voor krijgen)....

zet voor mijn part vanaf volgende week de beloftenploeg in ipv de bende krabbers die er gisteren een zoveelste circusvoorstelling heeft van gemaakt... verlies met 0-1 en leg er uwe kop voor,geen kat dat er iet van zal zeggen , maar een droge 0-4 en u heel de match belachelijk laten maken , das ter oever!! en neen , da verdient GEEN applaus aan de tribune na 90 min ! :fuck:

k ben eens benieuwd of er de laatste thuismatch nog 500 man zal zijn voor de laatste 90 minuten afzien en ergernis. :x


06 Apr 2014, 9:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Eerlijk gezegd is het sinds het ontslag van BVR enkel nog sneller bergafwaarts gegaan. De schuld op het stadsbestuur steken is ook idioot, ik denk niet dat Dozje instaat voor de scouting en de ploegopstelling.


06 Apr 2014, 9:54
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
supersossis schreef:
ze hebben niet alleen zichzelf maar ons ook alweer ferm te kakken gezet!
na de laatste weken,maanden zie je echt wie zijn truitje niet wil nat maken voor onzen eendracht , da ze nu moeite deden om het toch nog een beetje weg te steken da ze niet willen of niet kunnen.... kieper die destereers maar buiten na dit seizoen,gratis en voor niks alst moet (ze gaan er toch genen eurocent voor krijgen)....

zet voor mijn part vanaf volgende week de beloftenploeg in ipv de bende krabbers die er gisteren een zoveelste circusvoorstelling heeft van gemaakt... verlies met 0-1 en leg er uwe kop voor,geen kat dat er iet van zal zeggen , maar een droge 0-4 en u heel de match belachelijk laten maken , das ter oever!! en neen , da verdient GEEN applaus aan de tribune na 90 min ! :fuck:

k ben eens benieuwd of er de laatste thuismatch nog 500 man zal zijn voor de laatste 90 minuten afzien en ergernis. :x


bij sommigen jongens is het echt niet van "niet willen", eerder van "niet kunnen".

iemand die dan nog voetballende kwaliteiten heeft (cfr. De Greef), posteert onze René op twee posities die de zijne niet zijn. Zo moeilijk om vb. Filipovic back links te zetten en De Greef centraal?

Dan ben je nog niet van Bogaerts vanaf, maar toch in ieder geval beter dan de startopstelling van gisteren.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Apr 2014, 10:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Kunnen ze anders donderdags gene speler in de gazet laten spreken en vragen of ze goesting hebben? Da bespaart ons misschien een schaamte-gevoel.
Absoluut dieptepunt gisteren, zelden zo ontgoocheld geweest!


06 Apr 2014, 10:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
El Corredor (Light) schreef:
supersossis schreef:
ze hebben niet alleen zichzelf maar ons ook alweer ferm te kakken gezet!
na de laatste weken,maanden zie je echt wie zijn truitje niet wil nat maken voor onzen eendracht , da ze nu moeite deden om het toch nog een beetje weg te steken da ze niet willen of niet kunnen.... kieper die destereers maar buiten na dit seizoen,gratis en voor niks alst moet (ze gaan er toch genen eurocent voor krijgen)....

zet voor mijn part vanaf volgende week de beloftenploeg in ipv de bende krabbers die er gisteren een zoveelste circusvoorstelling heeft van gemaakt... verlies met 0-1 en leg er uwe kop voor,geen kat dat er iet van zal zeggen , maar een droge 0-4 en u heel de match belachelijk laten maken , das ter oever!! en neen , da verdient GEEN applaus aan de tribune na 90 min ! :fuck:

k ben eens benieuwd of er de laatste thuismatch nog 500 man zal zijn voor de laatste 90 minuten afzien en ergernis. :x


bij sommigen jongens is het echt niet van "niet willen", eerder van "niet kunnen".

iemand die dan nog voetballende kwaliteiten heeft (cfr. De Greef), posteert onze René op twee posities die de zijne niet zijn. Zo moeilijk om vb. Filipovic back links te zetten en De Greef centraal?
Dan ben je nog niet van Bogaerts vanaf, maar toch in ieder geval beter dan de startopstelling van gisteren.


Nu spreek ik uit persoonlijke titel, iets in mij geeft me het gevoel dat onze huidige trainer niet de geknipte persoon is om op langere termijn mee voort te werken zoals met BVR bv, of heb ik het verkeerd voor?
Gezien de financiële toestand zal de aankoop van (toppers) voor tweede klasse logischerwijze voorrang krijgen, dan de aanwerving van een eventuele nieuwe trainer.
Wanneer gaat die eerste supportersvergadering nu door, want daar wil ik deze keer wel op aanwezig zijn. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


06 Apr 2014, 11:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Waarom blijven Bogaerts en Lievens eigenlijk in die ploeg staan????? Vooral voor Bogaerts is 1e provenciale het absolute maximum. Die jongen zijn hartslag gaat direct in het rood als hij de bal krijgt,totale paniek, zoekt nooit de voetballende oplossing(wat lievens wel nog eens probeert,toegegeven) Heb hem nog NOOIT vooruit zien inspelen, enkel aan zo'n hoge verre bal die een uur onderweg is en steeds eindigt in de voet of het hoofd van een tegenstander durft hij zich nog eens te wagen. Degreef gaat gisteren inderdaad zwaar in de fout maar had ook de pech dat zijn fout niet kon rechtgezet worden door een collega want enkel zoutpilaar Bogaerts was nog in de buurt. Als we in de jeugd echt niks beter lopen hebben op die positie dan hebben ze daar ook slecht gewerkt.


06 Apr 2014, 12:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Als ik dit hier allemaal lees, ben ik blij dat ik gisteren thuis ben gebleven...

Ik blijf erbij, deze ploeg is tweede klasse niet waardig, sommige spelers zelfs niet voor derde (Kompany, Bogaerts, De Neve, Ngasseu, Bael...). Wees blij dat onze keeper dit wel is en heel wat punten heeft gepakt of het zag er nu helemaal anders uit.

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


06 Apr 2014, 12:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Hugo schreef:
Het was in ieder geval een schandalige vertoning, die getuigd van weinig respect tegenover de trouwe fans en 't was nog de max dat ze na de wedstrijd nog naar de supporters toe kwamen. :fuck:
Ik zou alleen al van pure schaamte richting kleedkamer lopen.

Wat moeten ze dan doen ? Als ze direct naar de kleedkamer gaan krijgen ze ook commentaar omdat ze de trouwe fans die dit elke week moeten aanzien in de steek laten..


06 Apr 2014, 13:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst