Eendracht Aalst-RBD Borinage - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Eendracht Aalst-RBD Borinage 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Elektronized schreef:
Hugo schreef:
Het was in ieder geval een schandalige vertoning, die getuigd van weinig respect tegenover de trouwe fans en 't was nog de max dat ze na de wedstrijd nog naar de supporters toe kwamen. :fuck:
Ik zou alleen al van pure schaamte richting kleedkamer lopen.

Wat moeten ze dan doen ? Als ze direct naar de kleedkamer gaan krijgen ze ook commentaar omdat ze de trouwe fans die dit elke week moeten aanzien in de steek laten..


Ik vind ook dat het hun plicht is om naar de supporters te komen. Applaus verdienen ze natuurlijk niet en dat sommigen fluiten moeten ze maar tegen kunnen.


06 Apr 2014, 14:48
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Elektronized schreef:
Hugo schreef:
Het was in ieder geval een schandalige vertoning, die getuigd van weinig respect tegenover de trouwe fans en 't was nog de max dat ze na de wedstrijd nog naar de supporters toe kwamen. :fuck:
Ik zou alleen al van pure schaamte richting kleedkamer lopen.

Wat moeten ze dan doen ? Als ze direct naar de kleedkamer gaan krijgen ze ook commentaar omdat ze de trouwe fans die dit elke week moeten aanzien in de steek laten..


goh, altijd dubbel. Komen ze niet groeten, zijn het dikkenekken, doen ze het wel moeten ze zich hun schamen.

ik vind dat zelfs bij een 0-4 de fans moeten komen groeten. Je kan als supporter dan zelf nog beslissen hoe je reageert.

gisteren bij minuut 74, liep de vroegere K al leeg zeg... zelden gezien.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Apr 2014, 15:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
dit is al een paar weken/maanden Eendracht Aalst niet meer :(

_________________
If you never try, you'll never know


06 Apr 2014, 16:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Bram schreef:
dit is al een paar weken/maanden Eendracht Aalst niet meer :(


Ik heb dit seizoen met bijna geen enkele speler affiniteit, terwijl het de voorgaande seizoenen toch een vast blok was.


06 Apr 2014, 17:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
om den Eendrachter gisteren te bemachtigen, moest je ook weer serieus op zoek. Maar als ge zoiets zegt, krijg je het antwoord: verkoop het dan zelf... :fuck:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


06 Apr 2014, 17:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Zienaa schreef:
Bram schreef:
dit is al een paar weken/maanden Eendracht Aalst niet meer :(


Ik heb dit seizoen met bijna geen enkele speler affiniteit, terwijl het de voorgaande seizoenen toch een vast blok was.
Begrijp dat wel, als je eens nuchter naar onze volledige selectie kijkt moet je toch wel vaststellen dat dit wel een ongeloofelijke bende krabbers is. Kijk eens naar de ploeg waar we in derde mee speelden hoeveel van deze kern zouden daarvan in de ploeg staan???
Grote kuis naar volgend seizoen toe zou aangewezen zijn maar daar zijn de middelen niet voor natuurlijk.
VDN, W.Vanbelle,Degreef,Filipovic,De Cuyper,Skohdra en Vandamme zijn tweedeklassewaardig, de rest van de kern mag wat mij betreft opzouten.


06 Apr 2014, 17:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Enige realistische is om terug een hoop spelers uit de lagere klassen of misschien zelfs provinciale te halen die volledig binnen het Eendracht profiel passen en daarmee van nul alles terug op te bouwen. Waarom kan iemand zoals een Crispyn geen plaats hebben in deze ploeg,

Onze beste spelers van de afgelopen jaren zijn wel gehaald door KVDH... en niet door onze eigen 'scouting'.


06 Apr 2014, 17:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Bosj er op Bomber!!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


06 Apr 2014, 17:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
El Corredor (Light) schreef:
om den Eendrachter gisteren te bemachtigen, moest je ook weer serieus op zoek. Maar als ge zoiets zegt, krijg je het antwoord: verkoop het dan zelf... :fuck:


dan waarde denk ik just op de verkeerde plaatsen want ik heb er 5 keer enen bij mij gehad om te vragen of ik zo een boekske wou kopen , eens aan de ingang , 2 keer in de tribune en 2 keer aan de kantine... teveel is ook niet goed he , volgende keer zet ik een klak op mijne kop met de tekst " ik heb al nen eendrachter ! " :D


06 Apr 2014, 18:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Perfecte samenvatting Bomber (y)
op sterven na dood...


06 Apr 2014, 21:06
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
supersossis schreef:
El Corredor (Light) schreef:
om den Eendrachter gisteren te bemachtigen, moest je ook weer serieus op zoek. Maar als ge zoiets zegt, krijg je het antwoord: verkoop het dan zelf... :fuck:


dan waarde denk ik just op de verkeerde plaatsen want ik heb er 5 keer enen bij mij gehad om te vragen of ik zo een boekske wou kopen , eens aan de ingang , 2 keer in de tribune en 2 keer aan de kantine... teveel is ook niet goed he , volgende keer zet ik een klak op mijne kop met de tekst " ik heb al nen eendrachter ! " :D

blijkbaar hebben ze gen goed "spreidingsplan" gemaakt, dan, hé... ;)


06 Apr 2014, 21:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Sja wat een kutmatch, een sjans dat ik een reden had om vroeger door te gaan zodat ik de laatste 20 minuten niet heb moeten aanschouwen. Dinnen steward liet mij en een 10 tal andere supporters dan nog niet buiten ook, nor den Iendracht gaan is altijd een beetje int gevang zitten.

_________________
Afbeelding


07 Apr 2014, 7:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Ik kan de ontgoocheling die ik hier lees heel goed snappen - heb me zaterdag zelf enorm geërgerd, als een van de weinigen denk ik want een heel deel van de tribune waar ik uitzonderlijk zat, heeft zelfs geen blik geworpen op het schouwspel op het veld - en terecht...

Waar ik wel een beetje moeite mee heb, is dat altijd dezelfde usual suspects hier worden geviseerd na dergelijke wanprestatie terwijl ik gewoon denk dat de negatieve sfeer van alles in en rond de club uiteindelijk ook is doorgesijpeld naar de spelers zelf... Want buiten de mannen die hier wekelijks als krabbers worden neergeschreven was de rode kaart voor Wesley geheel in lijn met zijn verschrikkelijke prestatie zaterdag en nam ook de rest van het "voldoende voor tweede klasse-materiaal" wat hier eerder werd aangehaald ook een snipperdag...

Bij de eerste goal gaat niet alleen Lievens in de fout (voorzet mag er gewoon niet komen), tweede fout is erg voor Arnaud maar is een fout (die nog ergens in de schoenen van Bogaerts proberen schuiven als wordt ook niet echt gesteund, vind ik er dan ook wel over), derde goal vertrekt bij de backlijn van Boussu waar er tot in onze goal niemand een strobreed in de weg legt en de laatste goal was even pijnlijk als de tweede...

Ik wil maar zeggen: stop met spelers op het veld af te breken want heeft toch geen zin - delen in de malaise waar onze club inzit... Seizoen zit er sinds de overwinning tegen RWDM op en in die optiek worden ook de matchen aangevangen. Volgens mij zijn spelers al content als ze hun "fix" zullen krijgen, waarom zouden ze dan spelen voor premies die ze waarschijnlijk toch op hun buik zullen mogen schrijven??


Laatst gewijzigd door DT op 07 Apr 2014, 9:11, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Apr 2014, 9:01
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
En wat de tactiek betreft - er wordt hier geopperd om Arnaud centraal te zetten en Filipovic op links? Hebben het na de rode kaart zo gedaan en slikken 3 goals waarbij 2 binnen de 10 minuten dat de wissel gebeurde...

Probleem lag daar zelfs niet - initieel probleem ligt in het feit dat Desaeyere geen oplossing zag om een tegenvallende linkermiddenvelder te vervangen en tegen beter weten in, Wesley op die positie heeft gezet. Een mens zou dan verwachten dat Roland VDB zou aangeven dat dat geen goed idee was want hebben hetzelfde al een paar keer eerder geprobeerd dit seizoen, telkens met hetzelfde teleurstellende resultaat... Maar toch nog eens geprobeerd...

Bottomline heb je dan 3 mensen die niet op hun positie staan (Lievens, De Greef en Vanbelle) en als er dan een deel van uw sterkhouders niet in de match zitten (Van Damme, Skhodra opnieuw), dan krijg je dit soort voorstellingen natuurlijk....

Tip: gewoon thuisblijven want in deze teneur wil je na Dessel geen enkele speler nog terugzien volgend seizoen...


07 Apr 2014, 9:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-RBD Borinage
Bomber schreef:
Gisteren geen seconde van de wedstrijd gezien en blijkbaar niets gemist.
Moest het voor de makkers niet zijn, ik kwam ook niet meer.

Dit seizoen is werkelijk alles van de eendrachtsfeer verdwenen.

In het begin van het seizoen al het gedoe op de zittribunes, dan het debacle met de tent.
Bij regenweer moet je een waadpak aandoen om droog de kantine/tent te halen.
Ondertussen tegen Antwerp thuis nog eens een verbod om vuurwerk te laten afsteken door OPC, om de antwerp-aanhang niet te provoceren, waarna die doodleuk vuurpijlen op onze kop kunnen gooien, en dan de cinema aan de toiletten zeker niet vergeten.
Als er dan eens wat volk komt, zoals tegen Antwerp, carnavalsmatch,...dan heb je geen plaats in de tent, en kan je daar een beetje tussen het volk op dat "voorpleintje" staan, waar je uiteraard geen zak ziet.
Ga ondertussen vooral geen centimeter voorbij het lintje, of de boze pakkemannen geven je een sv (lagere shoolsgewijs aangegeven met waarschuwende bordjes).
Maximum 2 uur na de wedstrijd is alles zo dood als een pier. Ok, je mag het restaurant wel binnen, maar geef toe, je voelt meteen dat je daar niet echt zo welkom bent als ze ons willen doen geloven.

Neem daar dan nog eens de draken van wedstrijden bij, spelers die denken dat ze Messi zijn, transfers om u een (driedubbele) breuk te lachen (as we mor in de gazet ston me ne sjikke foto)...kortom sportief was het ook een dikke ramp. Zelfkritiek bij onze sportieve verantwoordelijke moeten we echter niet verwachten.

Over de problemen ivm de werking van het secretariaat zal ik maar niet spreken, na 2 jaar weet iedereen wel hoe vlotjes alles daar verloopt.

Een licentie zal er wel nog komen wss, na alweer een injectie van een paar honderdduizend deurowoods...Maar geef toe, op deze manier blijven werken, dat kan niet blijven duren.

Merci iendracht!


kan het niet beter verwoorden ! bosj op , men kan mij nu verwijten van successupporter maar den deze laat zenne kop niet meer zien van tseizoen , kga liever met men gasten eens een pannekoek gaan eten .....iendracht veroit?? ik vrees dat het einde nabij is ....erg


07 Apr 2014, 9:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst