Eendracht Aalst - WS Bruxelles - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - WS Bruxelles 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
Onze laatste thuiswedstrijd van dit seizoen zal op gang getrapt worden door Gunter Thiebaut(37). Binnen enkele weken speelt hij met Ninove de allerlaatste wedstrijd uit zijn carrière. Het was bij Eendracht Aalst dat Gunter in 1998 zijn debuut maakte op het hoogste niveau.


Gunter was een type spits die we nu best kunnen gebruiken, misschien kan hij ons als spelersmakelaar de witte merels bezorgen die we nodig hebben.

Denk dat het zwarte merels gaan zijn die we gaan aantrekken voor in de spits


19 Apr 2014, 12:18
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
Onze laatste thuiswedstrijd van dit seizoen zal op gang getrapt worden door Gunter Thiebaut(37). Binnen enkele weken speelt hij met Ninove de allerlaatste wedstrijd uit zijn carrière. Het was bij Eendracht Aalst dat Gunter in 1998 zijn debuut maakte op het hoogste niveau.


Gunter was een type spits die we nu best kunnen gebruiken, misschien kan hij ons als spelersmakelaar de witte merels bezorgen die we nodig hebben.


is oa de manager van Sam Valcke, waarvoor wij belangstelling hadden maar die bij Cercle Brugge heeft getekend.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


19 Apr 2014, 12:25
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
willempie schreef:
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
Onze laatste thuiswedstrijd van dit seizoen zal op gang getrapt worden door Gunter Thiebaut(37). Binnen enkele weken speelt hij met Ninove de allerlaatste wedstrijd uit zijn carrière. Het was bij Eendracht Aalst dat Gunter in 1998 zijn debuut maakte op het hoogste niveau.


Gunter was een type spits die we nu best kunnen gebruiken, misschien kan hij ons als spelersmakelaar de witte merels bezorgen die we nodig hebben.

Denk dat het zwarte merels gaan zijn die we gaan aantrekken voor in de spits


:lol:
Awel ja een type Drogba zou ook niet slecht zijn. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Apr 2014, 12:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
geachte supporters,

Onze laatste thuiswedstrijd staat ook in het teken van de stadionactie. Zeer concreet: alle ploegen uit de Belgacom-league spelen met het bekende plusteken. Verder wordt er door de jeugd en mijn lieftallige dochters (ze gaan het graag horen) handjes verkocht tvv het project Bednet (Waalse tegenhanger Take-off) en dit om zwaar zieke kinderen de kans te geven om van thuis uit les te volgen. Wie de website heeft gevolgd, heeft al een 1ste indicatie waarover het gaat. Morgen gaat een kindje dat het programma volgt de aftrap geven en nadien samen met zijn ouders de wedstrijd volgen. Ik vraag aan elkeen om eens diep in zijn hart te kijken en dit project te steunen. Voor 5 € ontvang je een handje (wuif de ziekte weg) en krijg je een ticktet waarmee je een wedstrijd-shirt kan winnen van onze 1ste ploeg. Ik hoop op jullie steun, geef een kind een kans en koop een handje. :EA: :EA: :EA:
Tot slot had ik gisteren de eer om te spreken met Kos (een kind van 7 dat wordt opgevolgd door Bednet) Zijn broer volgde de paasstage op EA en zijn grote droom, was indien hij de ziekte kon overwinnen (leukemie), mocht spelen in het shirt van den iendracht. ik ben zelf vader van 2 dochters, heb al heel wat meegemaakt in mijn leven, maar de overtuiging, de kracht en het geloof om dit onrecht te overwinnen van een kind van 7 jaar is iets wat mij de rest van mijn leven zal bijblijven.

Herbert, papa van Kirsten en Sarah

_________________
geer'n bè


19 Apr 2014, 14:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Hier wordt je inderdaad efkes stil van Herbert, hopelijk kan ik een handje kopen dat is het minste wat we kunnen doen zeker als het om kinderen gaat.
Nu nog eens een mooie prestatie van onze spelers en daarna gezellig een pintje drinken met mijn vrienden, kan nog een leuke Paasdag worden. :drank: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Apr 2014, 10:46
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
aan mijn twee collega's: bedankt voor de toffe babbel en het lachen.

Oh ja, wat de match betreft, geen rotte kloten gezien.

Ongelukkige invalbeurt van die Geenens, maar laat die jongen maar starten volgende week en die Van Der Hoeven in Kompany zijn plaats ook.

0-2 en nog ne pinanti gemankeerd. Bij momenten deed het pijn aan de ogen.

Die spitsen die ze gaan willen, gaan godverdomme hele goede moeten zijn, want met dit zootje ga je volgend jaar voor de prijzen spelen peisek. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Apr 2014, 17:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Zwakke eindeseizoensmatch.

Wel spijtig dat VDN eerst de penalty pakt (zijn eerste ooit bij ons) en dan in de fout gaat bij de 0-1.

Dan even dicht bij de 1-1 geweest, maar die keeper houdt WS recht.

0-2 op de counter, maar daar gaat denk ik aan fout aan vooraf ter hoogte van onze bank (op Lievens?)


20 Apr 2014, 17:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
De beste baltoets was de aftrap van Thiebaut. Zo slecht wad het vandaag.


20 Apr 2014, 18:10
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Nog nooit zo vroeg thuis geweest van de laatste thuiswedstrijd, maar ik kon het niet meer opbrengen om nog wat te blijven pintelieren.
Graalek goe gespeeld mannen en onze trainer zeker een nieuw contract geven! (n) :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Apr 2014, 18:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
iendrachter schreef:
Het enige wat ik vandaag gezien heb is dat die mannen tenminste toch een deftige spits lopen hebben met die nr 70 Mamadou Fall, mag van mijn part direct bij ons tekenen. Geef ons volgend jaar 2 deftige spitsen en nen echte nr 10 en we zullen tenminste eens een goeie match zien, want dat heb ik dit seizoen niet gezien.
Laat Janssens vertrekken en haal Moreels weer, ook al weet ik dat veel supporters hem niet graag zien terugkomen, het gaat veel meer opbrengen als wat Janssens nu brengt en hij zal zeker niet duurder zijn.
En dat ze dan achteraan niemand willen bijhalen is dan maar zo, met Flipo,De Greef,Van Belle en Smet zitten we daar toch zo slecht nog niet.


:wow:


20 Apr 2014, 19:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
vandaag mag je hem in ieder geval bij de besten noemen, al lag de lat nu niet bijster hoog natuurlijk.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Apr 2014, 19:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Geen enkele kans bij mekaar gespeeld op een volledige match. Kompany met meer geluk dan kunde eens tegen de paal in het begin van de tweede helft en dan dichtbij de gelijkmaker bij die reeks corners net na de 0-1. Jammer dat Kevin daarbij in de fout gaat want voordien houdt hij ons een paar keer overeind tegen een zelf niet goed spelend WS Brussel. Anders was het waarschijnlijk 0-0 gebleven maar veel maakt da nu ook nie uit. Het was gewoon slecht... alweer.
Deze kern vormt de basis voor volgend seizoen mee te beginnen. De enkelingen die ze zullen aantrekken zullen er allemaal bosj op moeten zijn in elk geval. Ik ben benieuwd welke namen ze uit de hoed zullen toveren.


20 Apr 2014, 19:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
VDN gaat inderdaad in de fout bij die eerste goal, een keeper die komt moet hem altijd hebben. Maar hoe die badmeester zich er daar weer laat aflopen is toch ook weer om uw bloot gat te laten zien.

Ik las in de Iendrachter dat de huidige kern de basis is voor volgend seizoen.

Dan hoop ik dat de nieuwkomers stuk voor stuk voltreffers gaan zijn, in plaats van transfervogelpik.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Apr 2014, 21:18
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Jammer genoeg zie je dat den eendracht een club in verval is..............................................


20 Apr 2014, 21:28
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
iendrachter schreef:
Het enige wat ik vandaag gezien heb is dat die mannen tenminste toch een deftige spits lopen hebben met die nr 70 Mamadou Fall, mag van mijn part direct bij ons tekenen. Geef ons volgend jaar 2 deftige spitsen en nen echte nr 10 en we zullen tenminste eens een goeie match zien, want dat heb ik dit seizoen niet gezien.
Laat Janssens vertrekken en haal Moreels weer, ook al weet ik dat veel supporters hem niet graag zien terugkomen, het gaat veel meer opbrengen als wat Janssens nu brengt en hij zal zeker niet duurder zijn.
En dat ze dan achteraan niemand willen bijhalen is dan maar zo, met Flipo,De Greef,Van Belle en Smet zitten we daar toch zo slecht nog niet.

je hebt gelijk, janssens vandaag nog eens op den tien; absoluut die rug nummer niet waardig. twee kopbalsterkespits en nen deftigen spelverdelev n
e 442 met opkomende flanken meer hebben we niet nodig


20 Apr 2014, 21:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst