Eendracht Aalst - WS Bruxelles - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - WS Bruxelles 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Still standing ! schreef:
69 schreef:
A -> B... :cool:


ik zal het zeggen:


"C"

:D

JC? ;)


21 Apr 2014, 9:08
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Ik gok op Wim de Corte


21 Apr 2014, 9:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Ik gok op Thiboken :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Apr 2014, 9:43
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
In het begin van de eerste helft hanteerden ze de lange bal naar voor maar de enige aan wie je hem kwijt kon was Tjendo, op den duur is het zo makkelijk verdedigen door WS. Nadien probeerden ze te combineren maar geraakten haast niet tot aan de middellijn. Even later terug de lange bal.....
En waarom begint René weer met Janssens op de 10 en Shkodra op middenlinks? Dat is toch al gebleken dat dit niet draait.
Ik dacht dat ze de laatste matchen nog eens alles uit de kast gingen halen maar meer dan provinciaal gestuntel kregen we gisteren niet te zien. Op Dessel gaan ze volgende week ZEKER niet winnen.

_________________
oilsjt, goi alien...


21 Apr 2014, 11:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
ik wil via deze weg alle supporters bedanken die er hebben toe bijgedragen dat ALLE handjes verkocht werden. Jullie hebben nogmaals eens getoond dat jullie een zeer groot hart hebben.
uit naam van Bednet, mijn welgemeende dank.

_________________
geer'n bè


21 Apr 2014, 11:50
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
In feite was de enige die in dit gestuntel wat overeind bleef Kompany.
Niet dat hij echt "goed" was, eerder "degelijk" en dat zegt eigenlijk al zoveel.
Smet moest ook meermaals ingrijpen, met een gele kaart tot gevolg, na een zoveelste misser van De Greef... die was terug écht slecht bezig.
De ingevallen Kabeya leek eerder op een windmolen, zwaaiend, impulsief, geen voetballer.

Jammer dat Kevin in de fout ging bij de 1e goal, was anders een matchwinnaar geweest na die gestopte penalty.
En die 2e tegengoal was een knap staaltje van scherp counteren.
Jammer dat wij in geen 1000 jaar zo'n goal kunnen maken.

Deze match gaf eigenlijk een perfecte weergave van dit seizoen mee.
Een kutseizoen, met een ploeg die niet beter kan.
Op bestuursgebied was het eigenlijk weer eens lachen... en ja, ik bedoel het als "lachen met" hoor.
Zelden zo'n wanbeleid meegemaakt, moest het niet zo :EA: hilarisch amateurisch zijn, je zo erom huilen.
Volgens seizoen beter?
Whoehah!!

En toch blijven men supporter!! :EA:

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


21 Apr 2014, 12:10
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
JohanD schreef:
In feite was de enige die in dit gestuntel wat overeind bleef Kompany.
Niet dat hij echt "goed" was, eerder "degelijk" en dat zegt eigenlijk al zoveel.
Smet moest ook meermaals ingrijpen, met een gele kaart tot gevolg, na een zoveelste misser van De Greef... die was terug écht slecht bezig.
De ingevallen Kabeya leek eerder op een windmolen, zwaaiend, impulsief, geen voetballer.

Jammer dat Kevin in de fout ging bij de 1e goal, was anders een matchwinnaar geweest na die gestopte penalty.
En die 2e tegengoal was een knap staaltje van scherp counteren.
Jammer dat wij in geen 1000 jaar zo'n goal kunnen maken.

Deze match gaf eigenlijk een perfecte weergave van dit seizoen mee.
Een kutseizoen, met een ploeg die niet beter kan.
Op bestuursgebied was het eigenlijk weer eens lachen... en ja, ik bedoel het als "lachen met" hoor.
Zelden zo'n wanbeleid meegemaakt, moest het niet zo :EA: hilarisch amateurisch zijn, je zo erom huilen.
Volgens seizoen beter?
Whoehah!!

En toch blijven men supporter!! :EA:


dat kan je toch niet menen man? Kompany heeft geen bal geraakt zeg.

voor de rest wel akkoord met je analyse.

Ik vond De Greef in het begin zeker een versterking, maar wat die de laatste weken toont, ja hallo. Wie naast de hond staat, krijgt zijn vlooien natuurlijk. :wow:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Apr 2014, 12:15
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Citeer:
dat kan je toch niet menen man? Kompany heeft geen bal geraakt zeg.


Toch wel, hij was niet "goed", maar de keren dat hij wél een bal raakte deed hij er niets slechts mee.
En het is in feite al erg dat dàt een lichtpuntje moest zijn... nogmaals, het is slechts een persoonlijke opinie hé, geen evangelie.

En De Greef, tja, klopt, in het begin was hij een versterking maar loopt nu al tijden te zwalpen.

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


21 Apr 2014, 12:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Moest ik het bestuur zijn, zou ik de platgetreden paadjes eens verlaten en een degelijke basis oppikken bij Boussu - naast zeer veel bruikbaar spelersmateriaal zit er daar een trainer met visie die een ploeg zonder supporters en met veel meer extrasportieve zorgen jaar na jaar voor de onze kan parkeren en regelmatig een reeks neerzet die hier minstens 1 keer tot een periode zou kunnen leiden... Als hij spelers krijgt die enkel op de tegenaanval kunnen spelen, sleept hij er zo'n countersysteem in, heeft hij materiaal dat zelf het spel kan maken, doet hij dat ook zoals ze hier een paar weken terug kwamen etaleren...

Wel nog een vraag: Ik zie hier namen circuleren zoals Kompany, Kabeya en Ngasseu voor volgend seizoen maar daar was toch al zeker van dat hun optie niet werd gelicht en ze dus geen deel meer zullen uitmaken van onze kern? Waarom er dan nog druk in maken? Je speelt gewoon dezelfde matchen nu als elk seizoen dat den Eendracht het doel heeft bereikt: eens het doel binnen, met geen stokken meer gemotiveerd te krijgen... Was met De Schutter, Depoitre en consoorten trouwens identiek in ons eerste jaar terug in tweede waar we topmatchen speelden op Wetteren, op Roeselare, zelfs thuis tegen Dender hadden we Dender nog bijna in de reeks gehouden... Aalst heeft in matchen "waar er voorbereid wordt met het oog op volgend seizoen" nooit potten gebroken - hoe kan je dan in een ploeg waar er niemand coacht enige lijn krijgen en toch eens het tegendeel bewijzen?


21 Apr 2014, 13:51
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
DT schreef:
Moest ik het bestuur zijn, zou ik de platgetreden paadjes eens verlaten en een degelijke basis oppikken bij Boussu - naast zeer veel bruikbaar spelersmateriaal zit er daar een trainer met visie die een ploeg zonder supporters en met veel meer extrasportieve zorgen jaar na jaar voor de onze kan parkeren en regelmatig een reeks neerzet die hier minstens 1 keer tot een periode zou kunnen leiden... Als hij spelers krijgt die enkel op de tegenaanval kunnen spelen, sleept hij er zo'n countersysteem in, heeft hij materiaal dat zelf het spel kan maken, doet hij dat ook zoals ze hier een paar weken terug kwamen


Ik zag boussu op verplaatsing, en die hebben, niet voor het eerst trouwens, echt indruk gemaakt. Zonder ons te overspelen, maar wel met perfect uitgevoerde aanvallen over max 3 stations. binnen de vijf seconden in de carré. Mooi het veld breed houden, en met een paar loepzuivere acties dodelijk efficient. Hun achterlijn was niet echt hun sterkste linie, die match... maar bij boussu daar valt zeker wat te rapen, mits betaalbaar uiteraard. En ik weet nu ook niet of uitgerekend een speler van boussu nu echt op aalst zit te wachten...


21 Apr 2014, 17:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Davy schreef:
DT schreef:
Moest ik het bestuur zijn, zou ik de platgetreden paadjes eens verlaten en een degelijke basis oppikken bij Boussu - naast zeer veel bruikbaar spelersmateriaal zit er daar een trainer met visie die een ploeg zonder supporters en met veel meer extrasportieve zorgen jaar na jaar voor de onze kan parkeren en regelmatig een reeks neerzet die hier minstens 1 keer tot een periode zou kunnen leiden... Als hij spelers krijgt die enkel op de tegenaanval kunnen spelen, sleept hij er zo'n countersysteem in, heeft hij materiaal dat zelf het spel kan maken, doet hij dat ook zoals ze hier een paar weken terug kwamen


Ik zag boussu op verplaatsing, en die hebben, niet voor het eerst trouwens, echt indruk gemaakt. Zonder ons te overspelen, maar wel met perfect uitgevoerde aanvallen over max 3 stations. binnen de vijf seconden in de carré. Mooi het veld breed houden, en met een paar loepzuivere acties dodelijk efficient. Hun achterlijn was niet echt hun sterkste linie, die match... maar bij boussu daar valt zeker wat te rapen, mits betaalbaar uiteraard. En ik weet nu ook niet of uitgerekend een speler van boussu nu echt op aalst zit te wachten...


Misschien wel als zijn trainer de overstap maakt hé ;) Neen serieus, op 4 na lopen alle contracten bij Boussu af einde juni en de eigenaar van Seresien heeft al te kennen gegeven dat in zijn ploeg geen Boussu-spelers zullen worden opgenomen: zou spelen met de beloften van Metz en een lading voetballers uit een Afrikaanse academie... En ik kan me niet voorstellen dat er ongeveer 15 spelers van het huidige Boussu plots in derde klasse gaan voetballen...


22 Apr 2014, 8:50
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Die Stevance mag direct komen. ;)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Apr 2014, 8:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
weet iemand waarom Nick Van Belle niet mee deed ?

_________________
may the FORCE be with you.


22 Apr 2014, 10:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
Still standing ! schreef:
weet iemand waarom Nick Van Belle niet mee deed ?


Blessure volgens de kranten - trainde amper en dacht in extremis fit te geraken, maar blijkbaar niet dus...


22 Apr 2014, 12:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Bruxelles
El Corredor (Light) schreef:
Die Stevance mag direct komen. ;)


Zei ik hier al lang voor we ginder gingen sjotten ergens eind vorig jaar... :crazy: (y)


22 Apr 2014, 20:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst