Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 62 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
http://nr10.be/nieuws/fans-van-eendrach ... ydel-video


25 Sep 2014, 14:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Als ik de onnozele vragen en de dédain van die Sporza-journalist hoor over "dat tweedeklasseploegske", dan kan de Vlaamse regering niet genoeg snijden in de werkingsmiddelen van de VRT/Sporza! :fuck:

:EA:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


25 Sep 2014, 14:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Die 2e tegengoal jongens toch. (n)

Ook 2 superduidelijke penalty-overtredingen.

Zoals DT zegt, Van Belle supergoeie speler. Maar verdedigend toch serieus steken laten vallen.


25 Sep 2014, 14:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Het niveauverschil was duidelijk. Op bepaalde momenten zag je gewoon een kans die door Brugge in de kiem werd gesmoord waarvan je gewoon weet dat dat in tweede klasse een dikke kans wordt. Maar door dan efkes aan het shirt te trekken of door goed positiespel komt onze counter er dan niet uit... Tjah.

Verdiend verloren, toch een toffe avond beleefd. Spijtig dat we niet wat langer in onze eigen kansen konden geloven. Toen de 2-0 viel (en vooral de manier waarop) wist iedereen dat het gedaan was. Dan maar een feesje bouwen naast het veld he.


25 Sep 2014, 14:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 546
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
We troffen een Club Brugge dat toch duidelijk 2 maatjes te groot voor ons was. Een meer ideale loting ware geweest met als tegenstander Westerlo, Racing Genk, Waasland Beveren, of Moeskroen.

Het neemt natuurlijk niet weg dat er op sportief vlak nog voldoende ruimte is voor verbetering. De coach maakt ook mijns inziens soms verkeerde keuzes, niet alle spelers zijn voldoende gemotiveerd.

Doch voor de toch wel in grote getale mee afgereisde supporters een dikke pluim. Dit was top !
Er zijn meerdere clubs die jaloers mogen zijn op zo'n fantastische achterban. Proficiat !

_________________
WOEF


25 Sep 2014, 15:11
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Still standing ! schreef:
toch eigenlijk ongelooflijk dat ze dat stadion gaan afbreken. man moesten wij al maar alleen dien onderste ring kunnen hebben :(



k heb dat ook gedacht gisteren....'t is eigenlijk straf wat er allemaal kan voor de ene en niet kan/mag voor de andere he....moesten wij nog maar den helft van da stadion hebben in aantal plaatsen (zoals ge zegt die eerste ring maar met daar een dak op) ,maar even 'oud'!?, man,man...da word hier me e voddeken en e sopken onderhouden en opgeblonken! daar willen ze al een ander terwijl ze dit voor een paar matchkes in een europees kampioenschap met e pak geld "van de krijg" nog grat kunnen verbouwen hebben enkele jaren terug....en dat er geen enkele zeveraar afkomt dat da stadion daar versleten is he!
ge ziet waar de blaaskaken zitten . t nief is er nog mor just af en t moet al weg....awel,ze mogen hun 'oud" stadion als ze het afbreken tot bij ons brengen (behalve dan al die vreselijke stoelkes, da ze die naar den afrique sturen als missiehulp)

over de match,

iedereen wist dat we gingen verkiezen,ofte,dat de kans daarop 99% groter was dan winst.... meer moet er daar niet over gezegd worden. t was toch ferm plezant in t tribune...mor noste keer als we naar club moeten gaan pak ik godver mijn eten en mijn vat bier zelf wel mee....anders gon er nog accidenten van komen...tamme brugse boerenteven.wie heeft die beslissing genomen vanleven om in een tribune waar meer dan 2000 man in kan maar 1 toogske van 3 meter lang te voorzien met maar 1 tap!? qua organisatie vind ik onzen eendracht daarin dan (en lees het goed stadsbestuur) VEEL PROFESSIONELER dan die zogenaamde topclub...


25 Sep 2014, 15:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bomber schreef:
Wat een kutvolk liep er toch weer rond bij ons...

Liever naar Heist met 200 man dan toestanden zoals gisteren, voor velen mss de match van het jaar, voor mij DE kutmatch van de afgelopen seizoenen.

Met carnaval nog eens die zever...pffff


Maakt dat uit? Ga elk seizoen ook maar naar 5-6 thuismatchen zien, maar als ge enkel moogt komen als ge belooft elke match te zien dan haak ik af zenne.

Hoe meer supporters hoe beter toch?


25 Sep 2014, 15:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bomber schreef:
Voor mij wel ja, of mag ik mijn gedacht niet zeggen misschien?


Tuurlijk mag da. As da ergens mag est in oilsjt!

Zelf peis ek er anders over. In deze tijden is elke supporter en elken inkom meer dan welkom. Mochten we elke 2 weken voor een vol stadion spelen zou'k het snappen, ma nu...


Soit der zen momenteel belangrijkere zaken.


25 Sep 2014, 15:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
ik zeg niks...

https://www.facebook.com/ilse.uytterspr ... 07?fref=nf

_________________
may the FORCE be with you.


25 Sep 2014, 16:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bomber schreef:
Wat een kutvolk liep er toch weer rond bij ons...

Liever naar Heist met 200 man dan toestanden zoals gisteren, voor velen mss de match van het jaar, voor mij DE kutmatch van de afgelopen seizoenen.

Met carnaval nog eens die zever...pffff


ipv U op te winden bent U dan beter dat U thuis blijft met dergelijke matchen en met Carnaval niet gaat zien en direkt naar de Carnaval zelf gaat kijken, of is dat in Uw ogen ook dikke zever dan ?
en beetje blasé mè gedacht ... ;) :crazy: :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


25 Sep 2014, 16:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
@Bomber: als U het niet leuk vindt, waarom komt ge dan kijken ? :lol:
en NEEN, niet tot zaterdag, want ik ben een successupporter, nèm ... :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


25 Sep 2014, 17:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1022
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/ea ... ondere-dag

_________________
Afbeelding


25 Sep 2014, 17:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bomber schreef:
zwetzat schreef:
@Bomber: als U het niet leuk vindt, waarom komt ge dan kijken ? :lol:
en NEEN, niet tot zaterdag, want ik ben een successupporter, nèm ... :lol:


Omdat ik al 17 jaar elke week ga kijken, dus die 1 a 2 matchen op een jaar zal ik voor die meelopers zeker niet laten, wat niet wegneemt dat ik mijn ongenoegen daarover niet kan/mag uiten.
Anders moet je mij in een contratiekamp steken omdat ik een afwijkende mening heb?

Of je zaterdag naar Heist ging was een retorische vraag, maar dat had je blijkbaar niet door...



U gaat nog maar pas 17 jaar elke week uit en thuis kijken?! Dan vind ik uw opmerking wel een beetje blasé

:lol:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


25 Sep 2014, 17:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bomber schreef:
Wat een kutvolk liep er toch weer rond bij ons...

Liever naar Heist met 200 man dan toestanden zoals gisteren, voor velen mss de match van het jaar, voor mij DE kutmatch van de afgelopen seizoenen.

Met carnaval nog eens die zever...pffff

Je kan het anders ook zeggen : hadden er maar 800 supporters geweest , was het bewijs geleverd dat we op,sterven na dood zijn. Ik vond de opkomst bemoedigend. Enkel spijtig dat ik over enen zijn poten viel en door supporters moest rechtgetrokken worden. De 60 jaar komt nabij.....Tot zaterdag :D


25 Sep 2014, 18:08
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bomber schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Bomber schreef:

Omdat ik al 17 jaar elke week ga kijken, dus die 1 a 2 matchen op een jaar zal ik voor die meelopers zeker niet laten, wat niet wegneemt dat ik mijn ongenoegen daarover niet kan/mag uiten.
Anders moet je mij in een contratiekamp steken omdat ik een afwijkende mening heb?

Of je zaterdag naar Heist ging was een retorische vraag, maar dat had je blijkbaar niet door...



U gaat nog maar pas 17 jaar elke week uit en thuis kijken?! Dan vind ik uw opmerking wel een beetje blasé

:lol:


Als je nickname Eintracht Frankfurt is, maar je hebt een abo op Sankt-Pauli, dan versta ik dat clubliefde u vreemd is :haha:

1-0 :juij:


25 Sep 2014, 18:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst