Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 60 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 445
Leeftijd: 33
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Heel jammer, we hebben wel degelijk een paar kunnen tegen prikken maar onze verdediging is o zo zwak enkel Vanbelle gaf een teken van mee te kunnen. De supporters waren top vandaag. (y)


24 Sep 2014, 22:57
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
voetballend zag je nu eens ballen die aankwamen... bij de tegenstander.

het gebrek aan voetballend vermogen bij onze verdediging is schrijnend. Graag centraal duo Filipovic-De Greef, dan heb je voetballend vermogen, coaching, positiespel en VOORUIT voetbal.

met zoutpilaren Smet, Lievens, Bogaerts ben je werkelijk niets. ik vond ons ook met een heel makke mentaliteit spelen. Geen enkel fout gezien waar er een beetje vuur in zat.

Enkel Van Damme kon mij (andermaal) bekoren. Die kerel heeft zijn beperkingen maar werkt zich te pletter.

80% van onze ploeg nam een snipperdag, het resultaat is er dan ook naar. Als je ziet hoe die kopbalgoals van De Sutter vallen. Tja, moederziel alleen.

Graag dringend herpakken aub.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Sep 2014, 23:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
ja jonges,zetj dor agaa filipovic vedrom.lievens en bogaerts en smet,azoei e gedester.


24 Sep 2014, 23:41
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Een toog met 1 (!!!) bemande tapinstallatie, te zot voor woorden :?


25 Sep 2014, 0:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
ontgoocheld in de uitslag en de vechtlust/eergevoel van sommige spelers (te veel vandaag),
beetje gedegouteerd door de arrogantie en dedain van de Brugge supporters rondom mij,
aangenaam verrast door Izqierdo (ofhoeschrijfdeda).
vooral héél fier op onze supporterskop. het enige aan onze club dat momenteel meekan in 1ste denk ik.

het was bij momenten echt kippevel om die bezig te zien en te horen,

:EA:

groetjes,

Still Non-Light Zeiking !

_________________
may the FORCE be with you.


25 Sep 2014, 0:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Ferm teleurgesteld in de prestatie vandaag

_________________
If you never try, you'll never know


25 Sep 2014, 1:11
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
T.Fratelli schreef:
Een toog met 1 (!!!) bemande tapinstallatie, te zot voor woorden :?


't Was schandalig.

En OK, da's voor die mensen aan den tap ook ni plezant, en als ze dan bier over hun krijgen, dat moet frustrerend zijn...

Maar die beseften niet wat ze deden door dan bier terug te smijten.
Da heeft daar geen 2 seconden gescheeld of hun bierkraampje was daar kort en klein geslaan.
En dan zijn 't weer de supporters die 't gedaan hebben.

Wat mij betreft een dikke !! proficiat voor de Iendracht supporter die heeft kunnen bemiddelen, en die gans z'n 2e helft heeft opgeofferd om te zorgen voor bier voor de Iendracht-supporters. Want van die 2 kutwijven van Brugge ging het niet meer komen.

Onbegrijpelijk wat een amateurisme bij Brugge, die organisatie. Ze wisten toch met hoeveel we kwamen?! Dan maar 1 verkooppunt verzien voor bonnetjes, en 1 verkooppunt voor drank, dat is om problemen vragen.

Da's dan een topclub !!
Arm België, arme eerste klasse !!


25 Sep 2014, 2:49
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Costa Alosta schreef:
T.Fratelli schreef:
Een toog met 1 (!!!) bemande tapinstallatie, te zot voor woorden :?


't Was schandalig.

En OK, da's voor die mensen aan den tap ook ni plezant, en als ze dan bier over hun krijgen, dat moet frustrerend zijn...

Maar die beseften niet wat ze deden door dan bier terug te smijten.
Da heeft daar geen 2 seconden gescheeld of hun bierkraampje was daar kort en klein geslaan.
En dan zijn 't weer de supporters die 't gedaan hebben.

Wat mij betreft een dikke !! proficiat voor de Iendracht supporter die heeft kunnen bemiddelen, en die gans z'n 2e helft heeft opgeofferd om te zorgen voor bier voor de Iendracht-supporters. Want van die 2 kutwijven van Brugge ging het niet meer komen.

Onbegrijpelijk wat een amateurisme bij Brugge, die organisatie. Ze wisten toch met hoeveel we kwamen?! Dan maar 1 verkooppunt verzien voor bonnetjes, en 1 verkooppunt voor drank, dat is om problemen vragen.

Da's dan een topclub !!
Arm België, arme eerste klasse !!


Ik zal het anders zeggen: ofwel was het onwil. Ofwel was het onkunde.

Die 2 kutwijven hebben er in elk geval voor gezorgd dat ik maar 20' van de 2e helft gezien heb, en ze hebben me een bierdouche bezorgd.

I spit on you bitches.

Geen respect voor boerenclub Brugge


25 Sep 2014, 3:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Die verdediging van ons. :plat:

Waarom een De Greef voor bv een Smet op de bank moet zitten, jongens toch. Bogaerts zal ook een valling hebben gehad van iedereen rond/naast hem te zien snoeren.

Ik vond onze mentaliteit ook niet echt oké. Heb weinig strijd gezien - buiten Van Damme -

Verdiende overwinning van Brugge, ook al hebben die van ons het hun niet echt moeilijk gemaakt.

Chapeau voor onze supporters, zo zou het elke week moeten zijn. De supporters van Club namen een snipperdag, net zoals onze ploeg, denk ik.

Organisatie was een platte ramp. 1 loketje voor bonnetjes, 1 man achter de frisdrank én nog hamburgers bakken en bestellen. Triestig.

Tijd om ons te herpakken in de competitie.


25 Sep 2014, 7:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
1772 ajoinen werden er geteld gisteren, over de rest zijn we uitgepraat!


25 Sep 2014, 8:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Gilles schreef:
Die verdediging van ons. :plat:

Waarom een De Greef voor bv een Smet op de bank moet zitten, jongens toch. Bogaerts zal ook een valling hebben gehad van iedereen rond/naast hem te zien snoeren.

Ik vond onze mentaliteit ook niet echt oké. Heb weinig strijd gezien - buiten Van Damme -

Verdiende overwinning van Brugge, ook al hebben die van ons het hun niet echt moeilijk gemaakt.

Chapeau voor onze supporters, zo zou het elke week moeten zijn. De supporters van Club namen een snipperdag, net zoals onze ploeg, denk ik.

Organisatie was een platte ramp. 1 loketje voor bonnetjes, 1 man achter de frisdrank én nog hamburgers bakken en bestellen. Triestig.

Tijd om ons te herpakken in de competitie.


Ik volg Gilles volledig in zijn uitleg :)
Heb in de eerste helft denk ik geen 3 goeie passen na elkaar gezien langs onze kant. Als Brugge dan met snelle flanken en diepe spits speelt tegen onze betonmolens vanachter ja dan weet je het ook wel. Het had nog erger kunnen geweest zijn.

_________________
Afbeelding


25 Sep 2014, 8:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1009
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Fanatix schreef:
Gilles schreef:
Die verdediging van ons. :plat:

Waarom een De Greef voor bv een Smet op de bank moet zitten, jongens toch. Bogaerts zal ook een valling hebben gehad van iedereen rond/naast hem te zien snoeren.

Ik vond onze mentaliteit ook niet echt oké. Heb weinig strijd gezien - buiten Van Damme -

Verdiende overwinning van Brugge, ook al hebben die van ons het hun niet echt moeilijk gemaakt.

Chapeau voor onze supporters, zo zou het elke week moeten zijn. De supporters van Club namen een snipperdag, net zoals onze ploeg, denk ik.

Organisatie was een platte ramp. 1 loketje voor bonnetjes, 1 man achter de frisdrank én nog hamburgers bakken en bestellen. Triestig.

Tijd om ons te herpakken in de competitie.


Ik volg Gilles volledig in zijn uitleg :)
Heb in de eerste helft denk ik geen 3 goeie passen na elkaar gezien langs onze kant. Als Brugge dan met snelle flanken en diepe spits speelt tegen onze betonmolens vanachter ja dan weet je het ook wel. Het had nog erger kunnen geweest zijn.


Blijkbaar is zo ongeveer iedereen hier het daarover eens.
Alleen den Regi dus niet he... :wadde:


25 Sep 2014, 8:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Still standing ! schreef:
ontgoocheld in de uitslag en de vechtlust/eergevoel van sommige spelers (te veel vandaag),
beetje gedegouteerd door de arrogantie en dedain van de Brugge supporters rondom mij,
aangenaam verrast door Izqierdo (ofhoeschrijfdeda).
vooral héél fier op onze supporterskop. het enige aan onze club dat momenteel meekan in 1ste denk ik.

het was bij momenten echt kippevel om die bezig te zien en te horen,

:EA:

groetjes,

Still Non-Light Zeiking !

Een zeikhond zit natuurlijk liever tussen de brugse supps :D
Ik las op Facebook iets da waarschijnlijk op u bedoeld is ' Hoopt dat wie gisteren in het vak van Brugge stond, er ook zal aan denken tijdens de carnavalsmatch... Kies dan aub ook maar voor jullie zetel' of zijn er nog zogezegde Aalst supps die bij de bruges boeren zaten :wave:
Groetjes nonkel Bakkie extra light.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 25 Sep 2014, 8:59, 2 keer totaal gewijzigd.



25 Sep 2014, 8:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
mamananeto schreef:
Fanatix schreef:
Gilles schreef:
Die verdediging van ons. :plat:

Waarom een De Greef voor bv een Smet op de bank moet zitten, jongens toch. Bogaerts zal ook een valling hebben gehad van iedereen rond/naast hem te zien snoeren.

Ik vond onze mentaliteit ook niet echt oké. Heb weinig strijd gezien - buiten Van Damme -

Verdiende overwinning van Brugge, ook al hebben die van ons het hun niet echt moeilijk gemaakt.

Chapeau voor onze supporters, zo zou het elke week moeten zijn. De supporters van Club namen een snipperdag, net zoals onze ploeg, denk ik.

Organisatie was een platte ramp. 1 loketje voor bonnetjes, 1 man achter de frisdrank én nog hamburgers bakken en bestellen. Triestig.

Tijd om ons te herpakken in de competitie.


Ik volg Gilles volledig in zijn uitleg :)
Heb in de eerste helft denk ik geen 3 goeie passen na elkaar gezien langs onze kant. Als Brugge dan met snelle flanken en diepe spits speelt tegen onze betonmolens vanachter ja dan weet je het ook wel. Het had nog erger kunnen geweest zijn.


Blijkbaar is zo ongeveer iedereen hier het daarover eens.
Alleen den Regi dus niet he... :wadde:


Goh ja, de drie die hier opgenoemd worden, waren simpelweg een exponent van de algehele ploegprestatie die buiten een kwartier in de tweede helft, toen Brugge ons liet doen, gewoon veel te weinig was... Middenveld en aanval waren quasi onbestaande - Ratko vond ik bijvoorbeeld ook totaal niet in zijn normale doen. Philippe Janssens probeerde wel maar verviel wat in de Shkodra-gewoonte - cirkeltjes draaien, bal bijhouden... en dan 1 beweging te veel en bal kwijt... Probleem was dat Brugge ons zelfs niks in de weg legde, maar wij zoveel fouten op elkaar stapelden dat ze niet anders konden dan ze afstraffen... Ballen lateraal inspelen op en door onze verdediging op 20 meter van onze goal bijvoorbeeld... Een goal slikken en dan bij de eigen center staan slapen en meteen een tweede doelpunt binnen... Tja...

Grote verschil was gewoon het spelen van het spelletje: wij spelen al een aantal jaar loopbal, de tegenstander voetbal. Onze passing was op alle niveaus ondermaats, terwijl de tegenstander ons zonder veel moeite kapot kon spelen terwijl het stramien nochtans vaak hetzelfde was: kruisballen van de backs naar de flankmiddenvelder aan de overkant, die vaak al gewoon aankwam en indien niet, was elke tweede bal voor hen, gewoon al door een zoveel beter positiespel...

Enige twee die op een goeie prestatie mogen terugblikken zijn VDN en Van Damme. De rest kan samenleggen voor 1 degelijke prestatie, dan vooral gestoeld op het toch wel mooie doelpunt van De Neve.

Wel nog dit: Wesley Vanbelle blijft vaak onder de radar van kritiek op basis van zijn aanvallende impulsen maar dient toch gezegd dat die verdedigend ook eens scherp mag worden gezet. Sinds Filipovic niet meer aan zijn zijde staat, is het verdedigend positioneel ook een regelrechte ramp hoor. Mee naar voor gaan is 1 ding, maar als je dan achteraan nergens te bespeuren valt bij gevaar van de tegenstander, mag je toch ook wel eens bezinnen... Zijn ervaring mag hij toch ook eens laten gelden stilaan...

Voorts geeft de opstelling van RVA aan dat hij er wel iets wilde van maken maar helaas...


Laatst gewijzigd door DT op 25 Sep 2014, 8:59, 3 keer totaal gewijzigd.



25 Sep 2014, 8:48
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
pattaboem schreef:
10 minuten voor einde wedstrijd: 5-1.
Zowel op de officiele site als op de live score: daar zouden ze beter mee stoppen
De score wordt nooit aangepast op de officiele site.
En de commentaar bij de livescore is zéér beperkt, enkel tot de score zelf.
Geen toelichtingen...
Triestige bedoening voor de supporters die belet zijn , en niet kunnen gaan supporteren in het stadion..


Man maar jij kan toch een ongelofelijk stukje zagen. Echt triestig.
Ik heb hier juist de livescore van gisteren eens bekeken (http://www.eendracht-aalst.be/seizoen/w ... acht-aalst + klik op 'fases').
En dat noem jij 'beperkt tot de score zelf???
Dat is toch iets waar je als thuisblijver enigszins content mee kan zijn zeker? Wees tevreden dat je iets kan volgen. Ga eens bij enkele andere clubs kijken in 2e klasse hoe goed je daar kan volgen.
En dan had je gisteren nog radio1 ook.


25 Sep 2014, 8:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62 64


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst