Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge - Pagina 64 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64
 Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1904
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
El Corredor (Light) schreef:
bon sorry meisjes, maar efkes over de wedstrijd...

ik ga mezelf niet echt populair maken, maar iets in mij zegt dat ik dat eigenlijk nooit geweest ben...

ik vind onze doelman VDN geen denderend jaar spelen. Flaters heeft hij zeker niet gedaan, laat daar geen misverstand over bestaan, maar een echt goede VDN zoals de voorbije jaren heb ik dit jaar nog maar 1x gezien (tegen Antwerp).

soit, is wel de speler die bij mij het meeste krediet heeft, en dus nog wel even mag blijven staan.

echt hulp van die vier zoutpilaren voor hem krijgt hij natuurlijk niet. Als er een paar de droom hadden om ooit nog in eerste te geraken, dan zijn die na gisteren wel een illusie armer vermoed ik.



Still El Corredor Light, ge zijdt nog heel eh... light in deze. tegen Eisen stond hij ook al serieus vliegen te vangen bij die tegengoal, bij de eerste gisteren maakt hij zich belachelijk,... VDN is een goeie lijnkeeper en kan uitvoetballen, maar de rest... hij doet schitterende katachtige lijnreddingen, maar met een goed uitkomende keeper heb je in een kwart van die gevallen die katachtige reflex wel gewoon niet nodig he... ok, hij wordt (al jàren) niet geholpen in die zin dat bij een keeper genre VDN je een centrale verdediger genre Dessaer nodig hebt, een luchtheerser. iemand die de hoge ballen in de 16 wegwerkt, want VDN doet dat dus niet. nu, VDN is een goeie keeper he, maar persoonlijk vind ik zijn onaantastbare status in onze club op sportief vlak niet helemaal terecht.

_________________
may the FORCE be with you.


25 Sep 2014, 19:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
niemand is onaantastbaar maar zelfs al is hij nu inderdaad niet zo in topvorm als hij al is geweest, 't blijft wel zowat het beste dat we in huis hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


25 Sep 2014, 20:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Still standing ! schreef:
El Corredor (Light) schreef:
bon sorry meisjes, maar efkes over de wedstrijd...

ik ga mezelf niet echt populair maken, maar iets in mij zegt dat ik dat eigenlijk nooit geweest ben...

ik vind onze doelman VDN geen denderend jaar spelen. Flaters heeft hij zeker niet gedaan, laat daar geen misverstand over bestaan, maar een echt goede VDN zoals de voorbije jaren heb ik dit jaar nog maar 1x gezien (tegen Antwerp).

soit, is wel de speler die bij mij het meeste krediet heeft, en dus nog wel even mag blijven staan.

echt hulp van die vier zoutpilaren voor hem krijgt hij natuurlijk niet. Als er een paar de droom hadden om ooit nog in eerste te geraken, dan zijn die na gisteren wel een illusie armer vermoed ik.



Still El Corredor Light, ge zijdt nog heel eh... light in deze. tegen Eisen stond hij ook al serieus vliegen te vangen bij die tegengoal, bij de eerste gisteren maakt hij zich belachelijk,... VDN is een goeie lijnkeeper en kan uitvoetballen, maar de rest... hij doet schitterende katachtige lijnreddingen, maar met een goed uitkomende keeper heb je in een kwart van die gevallen die katachtige reflex wel gewoon niet nodig he... ok, hij wordt (al jàren) niet geholpen in die zin dat bij een keeper genre VDN je een centrale verdediger genre Dessaer nodig hebt, een luchtheerser. iemand die de hoge ballen in de 16 wegwerkt, want VDN doet dat dus niet. nu, VDN is een goeie keeper he, maar persoonlijk vind ik zijn onaantastbare status in onze club op sportief vlak niet helemaal terecht.


hier sla je de bal toch mis. Als ik één keeper moet noemen die echt TOP is in het uitkomen naar een speler met bal aan de voet, dan is het wel VDN. Ga er de wedstrijdverslagen maar op na, hoeveel keer stormt een tegenstander niet één op één af op VDN, hoeveel keer haalt hij de bal uit de voeten? 8 op de 10.

VDN is een heel complete keeper, sterk op de lijn en in het uitkomen, maar speelt nu gewoon niet op zijn normale niveau.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Sep 2014, 20:23
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Josken11 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
bon sorry meisjes, maar efkes over de wedstrijd...

ik ga mezelf niet echt populair maken, maar iets in mij zegt dat ik dat eigenlijk nooit geweest ben...

ik vind onze doelman VDN geen denderend jaar spelen. Flaters heeft hij zeker niet gedaan, laat daar geen misverstand over bestaan, maar een echt goede VDN zoals de voorbije jaren heb ik dit jaar nog maar 1x gezien (tegen Antwerp).

soit, is wel de speler die bij mij het meeste krediet heeft, en dus nog wel even mag blijven staan.

echt hulp van die vier zoutpilaren voor hem krijgt hij natuurlijk niet. Als er een paar de droom hadden om ooit nog in eerste te geraken, dan zijn die na gisteren wel een illusie armer vermoed ik.

Als je Vanbelle ook al een zoutpilaar gat noemen... Voor de rest groot gelik ons verdediging is veel te plat voor tweede? Brugge had trouwens wel heel goed hun huiswerk gemaakt. Vanaf de eerste minuut wisten ze ons zwakke plekken te vinden.(al is dat nu ook niet al te moeilijk)

Van Belle is uiteraard geen zoutpilaar, een diepgaande linksback en ne goede voetballer.

Maar als ik Lievensinki, Bougie, en Smetinho door de mangel haal omdat ze niet kunnen voetballen, dan mag ik van Van Belle toch zeggen dat die qua positiespel toch ook steken laat vallen. Voetballend en qua mentaliteit heeft Van Belle geen probleem, que positiespel wel.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


25 Sep 2014, 20:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Veel successupporters of niet gisteren, het is het totale plaatje dat onze uitstraling geeft naar de buitenwereld toe. (En ja, velen weten terug waar we voor staan en zijn diep vanbinnen jaloers op ons)
Den ambiance onder elkander en het iendrachtgevoel dat opnieuw versterkt wordt, dat is wat telt. Ook niet te vergeten dat het uit die successupporters is, dat er die hards voortkomen.. En met de ambitie om terug naar eerste te willen gaan zal het er niet op beteren, logisch ook!

Trouwens dikke pluim aan de vaste (harde) kern voor de 90 min sfeer! :EA: :juij:

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


25 Sep 2014, 21:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
El Corredor (Light) schreef:
Josken11 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
bon sorry meisjes, maar efkes over de wedstrijd...

ik ga mezelf niet echt populair maken, maar iets in mij zegt dat ik dat eigenlijk nooit geweest ben...

ik vind onze doelman VDN geen denderend jaar spelen. Flaters heeft hij zeker niet gedaan, laat daar geen misverstand over bestaan, maar een echt goede VDN zoals de voorbije jaren heb ik dit jaar nog maar 1x gezien (tegen Antwerp).

soit, is wel de speler die bij mij het meeste krediet heeft, en dus nog wel even mag blijven staan.

echt hulp van die vier zoutpilaren voor hem krijgt hij natuurlijk niet. Als er een paar de droom hadden om ooit nog in eerste te geraken, dan zijn die na gisteren wel een illusie armer vermoed ik.

Als je Vanbelle ook al een zoutpilaar gat noemen... Voor de rest groot gelik ons verdediging is veel te plat voor tweede? Brugge had trouwens wel heel goed hun huiswerk gemaakt. Vanaf de eerste minuut wisten ze ons zwakke plekken te vinden.(al is dat nu ook niet al te moeilijk)

Van Belle is uiteraard geen zoutpilaar, een diepgaande linksback en ne goede voetballer.

Maar als ik Lievensinki, Bougie, en Smetinho door de mangel haal omdat ze niet kunnen voetballen, dan mag ik van Van Belle toch zeggen dat die qua positiespel toch ook steken laat vallen. Voetballend en qua mentaliteit heeft Van Belle geen probleem, que positiespel wel.


Klopt, onze verdediging is ronduit zwak en dat wisten ze bij Brugge maar al te goed. Op Vanbelle na zit je met derde, mss zelfs vierdeklasse-spelers. Spijtig, want. op het midden en zelfs in de spits heb je wel kwaliteiten.


25 Sep 2014, 22:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bram schreef:
niemand is onaantastbaar maar zelfs al is hij nu inderdaad niet zo in topvorm als hij al is geweest, 't blijft wel zowat het beste dat we in huis hebben.


Heel juist Bram maar " dat beste dat we in huis hebben" is nu ook wel niet zo moeilijk he als ge ziet wat voor een bende hufters er voor hem in die verdediging staan... :hmm:


26 Sep 2014, 0:13
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
edit


26 Sep 2014, 7:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Het was gewoon een ongelijke strijd , de ploeg van de rijkdom tegen de ploeg van besparingen om me vriendelijk uit te drukken.
Wij moeten het doen met één spits, zij hebben bijna gans hun arsenaal aan aanvallers speelminuten gegund.
Ja, ik weet het we hebben niet de sterkste verdediging van de reeks, maar als je aanvallend niet genoeg druk kan zetten, komt je eigen verdediging nooit onder de druk van de tegenstrever uit.
Geld maakt macht nietwaar!
En als onze verdedigers eens mee willen oprukken is dat meestal met fatale gevolgen, het zal volgens mij op dit vlak al stukken beter gaan met een fitte De Oliveira als steun voor Ratko.
Door omstandigheden zijn we maar bij het begin van de tweede helft toegekomen en zodanig heb ik maar een dik half uur kunnen genieten van de unieke sfeer op onze tribune.
Een dikke pluim voor alle supporters die de verplaatsing gemaakt hebben om onze ploeg aan te moedigen, jullie waren gewoon fantastisch. :banana: :EA:
Mijn vrouw maakte al de opmerking, gij spreekt meer over de ambiance dan over de match, dan weet ik dat het goed was. ;)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Sep 2014, 8:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Bram schreef:
niemand is onaantastbaar maar zelfs al is hij nu inderdaad niet zo in topvorm als hij al is geweest, 't blijft wel zowat het beste dat we in huis hebben.


Vind ik er ook van, we kunnen zo op den duur iedereen gaan afbreken. Typisch Aalsterse sport zeker om iedereen neer te halen na een paar flauwe prestaties? :hmm:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


26 Sep 2014, 8:16
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
anathema76 schreef:
Bram schreef:
niemand is onaantastbaar maar zelfs al is hij nu inderdaad niet zo in topvorm als hij al is geweest, 't blijft wel zowat het beste dat we in huis hebben.


Vind ik er ook van, we kunnen zo op den duur iedereen gaan afbreken. Typisch Aalsterse sport zeker om iedereen neer te halen na een paar flauwe prestaties? :hmm:



wat ook zo nog iets typisch aalsters is, is niet kunnen lezen.

ten andere, neerhalen? in geen geval, ik zeg gewoon dat hij niet op zijn normale niveau speelt, en dat is (ik herhaal nogmaals) een heel hoog niveau. Tja als dat al niet meer mag. ik zal het in t vervolg vragen als ik iets post. :hmm:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


26 Sep 2014, 8:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
El Corredor (Light) schreef:
ten andere, neerhalen? in geen geval, ik zeg gewoon dat hij niet op zijn normale niveau speelt, en dat is (ik herhaal nogmaals) een heel hoog niveau. Tja als dat al niet meer mag. ik zal het in t vervolg vragen als ik iets post. :hmm:


Ik had het daarom niet direct op jou, is een meer algemene trend.

Kijk, dat mensen zich ergeren aan spelers die duidelijk en al meermaals bewezen hebben dat ze tekort schieten (ik ga geen namen noemen, we kennen ze allemaal ;) ), dat begrijp ik.
Ik zie ook dat VDN dit seizoen nog niet zijn normale niveau heeft gehaald. Alleen vind ik het niet nodig om iets negatiefs te zeggen over hem, juist omdat hij terecht zo veel krediet heeft opgebouwd. Dan moet hij toch meer doen dan 2-3 matchen na elkaar minder spelen vooraleer ik op zijn kap ga zitten. Just my two cents... :angel: :kiss:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


26 Sep 2014, 8:45
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
supersossis schreef:
Bomber schreef:
zwetzat schreef:
@Bomber: als U het niet leuk vindt, waarom komt ge dan kijken ? :lol:
en NEEN, niet tot zaterdag, want ik ben een successupporter, nèm ... :lol:


Omdat ik al 17 jaar elke week ga kijken, dus die 1 a 2 matchen op een jaar zal ik voor die meelopers zeker niet laten, wat niet wegneemt dat ik mijn ongenoegen daarover niet kan/mag uiten.
Anders moet je mij in een contratiekamp steken omdat ik een afwijkende mening heb?

Of je zaterdag naar Heist ging was een retorische vraag, maar dat had je blijkbaar niet door...


ik heb alle respect voor en ieders mening over iets en ook de uwe. ik denk en vind ook sommige dingen anders dan een ander,das eigen aan iedereen zeker? k heb ook een abo en zou ook liever willen dat die mensen elke week in den tribune staan hoor , maar om iedereen die niet elke week komt kijken (door eender welke reden dat is) en er dan bij "belangrijke of interessantere" matchen wel is direct de stempel meeloper en successupporter te geven ? :wadde: .

als ge over meelopers en successupporters klapt , zegt dan maar dat die van brugge de grootste in hun soort zijn als ge die lege tribunes rond da veld zag gisteren (en das niet den eerste keer,zelfs in competitiematchen).... da is nu het toppunt van successupporter en meeloperij voor mij zie! al 100 jaar vol kot tegen anderlecht,standard en andere groten der aarde maar een "gewoon" bekermatchke tegen nen 2deklasser is ook daar voor de meeste "echte supporters" een inspanning te veel blijkbaar...


Hoeveel volk was er op Aalst voor de bekermatch tegen Waterloo?


26 Sep 2014, 10:09
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
supersossis schreef:
Bomber schreef:
zwetzat schreef:
@Bomber: als U het niet leuk vindt, waarom komt ge dan kijken ? :lol:
en NEEN, niet tot zaterdag, want ik ben een successupporter, nèm ... :lol:


Omdat ik al 17 jaar elke week ga kijken, dus die 1 a 2 matchen op een jaar zal ik voor die meelopers zeker niet laten, wat niet wegneemt dat ik mijn ongenoegen daarover niet kan/mag uiten.
Anders moet je mij in een contratiekamp steken omdat ik een afwijkende mening heb?

Of je zaterdag naar Heist ging was een retorische vraag, maar dat had je blijkbaar niet door...


ik heb alle respect voor en ieders mening over iets en ook de uwe. ik denk en vind ook sommige dingen anders dan een ander,das eigen aan iedereen zeker? k heb ook een abo en zou ook liever willen dat die mensen elke week in den tribune staan hoor , maar om iedereen die niet elke week komt kijken (door eender welke reden dat is) en er dan bij "belangrijke of interessantere" matchen wel is direct de stempel meeloper en successupporter te geven ? :wadde: .

als ge over meelopers en successupporters klapt , zegt dan maar dat die van brugge de grootste in hun soort zijn als ge die lege tribunes rond da veld zag gisteren (en das niet den eerste keer,zelfs in competitiematchen).... da is nu het toppunt van successupporter en meeloperij voor mij zie! al 100 jaar vol kot tegen anderlecht,standard en andere groten der aarde maar een "gewoon" bekermatchke tegen nen 2deklasser is ook daar voor de meeste "echte supporters" een inspanning te veel blijkbaar...

Ik ga de laatste zijn om die boeren van Brugge te verdedigen hé, maar als ge ziet hoe een magere opkomst er bij ons was tegen Vosselaer en Waterloo dan kunnen ze van ons 't zelfste zeggen hé. Als we die matchen aan 1000man kwamen zal 't veel geweest zijn, want 't waren 'toch maar 4de klasseploegskes'. Nu, wij zijn voor nen eertseklasser 'toch maar een 2de klasseploegske'.

Nog geen 1000man thuis tegen ne vierdeklasser, en wel 1700 (of 1900?) man op verplaatsing :crazy:

Iedereen kiest zijn matchen die hij graag wil zien, dat is bij elke ploeg zo. En op zich heb ik mij niet gestoord aan die supporters die enkel die matchen eens afkomen; Ze kennen misshcien niet alle liekes, mor diegene die ze kennen zingen ze mee, want vook zeir kijken uit naar zo 'n match. Als die gasten er ni waren woensdag had de sfeer ook minder geweest. De vaste supporterskern zet de gezangen in, en een deel van de rest (die anders bijna nooit komt) doet mee.

Ik em ne gralek goeien avond gehad, alliejn spoitig van den oitslag en mennen droeigen lever ;) .
Pluspunt vond ik dat De Cuyper mocht starten. Enkel de Greef had nog op 't veld moeten staan van in 't begin. Wemmen ni goe gespeeld en Brugge moest niet eens goed spelen.
Wemme n't gehad voro van 't seizoen. Een mooie bekermatch waar we lang naar uit keken. Hopelijk noste joor vedrom!
Nu alle ogen op de competitie en hopen dat we daar ook nog wat mooie momenten mogen beleven. :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Sep 2014, 10:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 959 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst