Dessel Sport - E. Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Dessel Sport - E. Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:
dit jaar al meer voetbal gezien dan de voorbije twee jaar tesamen.

wie zei dat een ploeg met P en K Janssens + Skhodra niet werkt, komt bedrogen uit mijn gedacht :haha:

Kevin Janssens werkt zich de pleuris. Ik heb de indruk dat RVA er bij de spelers vooral heeft ingepeperd wat ze kunnen en niet kunnen (y)


Inderdaad, tzijn nog maar 2 matchen maar wat een contrast bij Kevin Janssens. Vorig jaar blonk hij uit in het herhaaldelijk falen van zijn pirouettes, nu speelt hij met klasse!


14 Aug 2014, 21:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:
dit jaar al meer voetbal gezien dan de voorbije twee jaar tesamen.

wie zei dat een ploeg met P en K Janssens + Skhodra niet werkt, komt bedrogen uit mijn gedacht :haha:

Kevin Janssens werkt zich de pleuris. Ik heb de indruk dat RVA er bij de spelers vooral heeft ingepeperd wat ze kunnen en niet kunnen (y)



of hen gewoon op hun positie laat spelen en vertrouwen geeft?


14 Aug 2014, 22:32
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
supersossis schreef:
didi schreef:
De clubkas zal het mss zo plezant ni vinden.
Maar allez, gaat meer volk op de been brengen voor komende matchen. :EA:



das op den duur terug een win-win situatie denk ik...ze zullen wel over da kritiek punt moeten geraken dat er altijd is voor er 'winst' uit word gemaakt. meer winnen is meer premies betalen, maar terzelfdertijd ook weer meer volk en meer inkomsten... liever dat dan nog een seizoen gekwakkel....t mag al eens gaan keren want ze zitten al een paar jaar achter met ons 7 jaren van geluk die we al 15 jaar verwachten ... :D


Tierlijkdatte sossis!

Was ni slecht bedoeld.
Bekermatch zal dat positief effect mss al zichtbaar zijn doordat er meer volk afkomt naar de match, beter gezind, een pint meer drinken,..


15 Aug 2014, 1:40
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Opnieuw verdiend gewonnen. Dessel kreeg denk ik geen enkele kans buiten een beetje dreiging bij een stilstaande fase of een verdwaalde voorzet ofzo. Bij ons werd de bal, vooral voor de rust, goed rondgespeeld, al zou dit wel nog iets meer tot kansen moeten leiden. De 0-1 was een persoonlijke actie van Philippe Janssens en voor de rest was er enkel die kopbal van Gianni De Neve. Bij het begin van de tweede helft verdubbelt Ratko dan knap de voorsprong maar voor de rest ook niet echt kansen meer. Geen kritiek hoor, gewoon een vaststelling want nu wordt er tenminste geprobeerd om vooruit te voetballen en als ze de weinige kansen dan benutten, ist ook goed ;)
Nu maar hopen dat deze groep een gans seizoen zijn ding kan doen en dat allerlei beslommeringen geen roet in het eten gooien. Ik zie Frank De Roose al denken bij een volgende overwinning: "hoe gaan we diene premie weer betalen?".
Woensdag naar Zaventem voor de leidersplaats :EA:


15 Aug 2014, 8:37
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
http://www.eendracht-aalst.be/seizoen/w ... acht-aalst

Toch wel mooie goals zelle. :love:

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Aug 2014, 11:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
jammen schreef:
http://www.eendracht-aalst.be/seizoen/wedstrijden/proximus-league/item/1552-kfc-dessel-sp-eendracht-aalst

Toch wel mooie goals zelle. :love:

Inderdaad, onze nieuwkomers zullen dit keer precies wel een meerwaarde zijn maar onze beste transfer zou wel onze trainer kunnen zijn. Er zijn er een paar die je niet meer herkent tov vorig seizoen!


15 Aug 2014, 11:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Dessel Sport - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:

wie zei dat een ploeg met P en K Janssens + Skhodra niet werkt, komt bedrogen uit mijn gedacht :haha:
y)


Naar goede gewoonte een sneer naar DT, maar buiten scorebordjournalistiek tegen 2 matige tegenstanders, zie ik toch niet goed in waar mijn bovenstaande redenering mank zou lopen... Of is 63 minuten tegen Dessel, waar je na een kwartier een goal cadeau krijgt, plots de waardemeter??

Mijn mening is gebaseerd op verschillende wedstrijden in de voorbereiding waar dit trio niet werkte tegen tegenstanders van verschillend allooi. De onzichtbaarheid van een Kevin Janssens was daar zeker niet vreemd aan... Mensen die de voorbereiding hebben gevolgd, zullen dat ook beamen... Leuk dat KJ ons nu zo verrast maar na meer dan een seizoen geklungel mag hij wel stilaan eens beginnen renderen zeker voor zijn prijskaartje? Hopelijk houdt hij deze vorm langer aan dan 5 matchen op een volledig jaar.

Ik stel ook vast dat RVA het trio niet langer gebruikt in een systeem met 2 spitsen. Meer nog, RVA speelt in de competitie helemaal niet meer met 2 spitsen zo blijkt... Misschien heeft hij mijn eerdere bemerkingen wel goed gelezen itt anderen? Who knows...

Voor we na het bovenstaande toch nog iets te lyrisch worden hier, wat nadenkertjes:

Ondanks alle balvastheid en balbezit, nauwelijks echte doelkansen...

Goeie spel wordt maximaal 45 min volgehouden

Ratko wordt evenveel in stelling gebracht als
zijn voorgangers

Omstandigheden zijn ons in twee matchen al goed gezind geweest. Eerste prik was quasi doelpunt... Bovendien was de goal van Ph. J. zeker niet onhoudbaar voor de thuisdoelman. In de voorbereiding werd uw wondertrio na een achterstand compleet uit elkaar gespeeld... Ik hoop dat ze daar ook stappen in hebben gemaakt...

Wat bedrogen uitkomen betreft: je hebt in 2 matchen meer voetbal gezien dan de afgelopen seizoenen... Als ik me niet vergis stonden uw vrienden Smet, Van Damme, De Neve en Bogaerts toch ook een respectabel aantal minuten in de ploeg in die matchen... Zegt minstens evenveel dan over het triumviraat niet?

Bottomline: goed gestart en krediet voor alles en iedereen... Dus ook voor de mannen die gebleven zijn en die velen onder ons al hadden afgeschreven... Maar nog niet gaan zweven want er zitten nog genoeg pijnpunten in dit team. Deze ploeg had bijvoorbeeld meer problemen met Sinaai dan met Cercle Brugge, dus tegen Vosselaar niet in dat euvel vervallen... Of al het goede is in 1 klap vergeten...


Laatst gewijzigd door DT op 15 Aug 2014, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Aug 2014, 11:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:

wie zei dat een ploeg met P en K Janssens + Skhodra niet werkt, komt bedrogen uit mijn gedacht :haha:
y)


Naar goede gewoonte een sneer naar DT, maar buiten scorebordjournalistiek tegen 2 matige tegenstanders, zie ik toch niet goed in waar mijn bovenstaande redenering mank zou lopen... Of is 63 minuten tegen Dessel, waar je na een kwartier een goal cadeau krijgt, plots de waardemeter??

Mijn mening is gebaseerd op verschillende wedstrijden in de voorbereiding waar dit trio niet werkte tegen tegenstanders van verschillend allooi. De onzichtbaarheid van een Kevin Janssens was daar zeker niet vreemd aan... Mensen die de voorbereiding hebben gevolgd, zullen dat ook beamen... Leuk dat KJ ons nu zo verrast maar na meer dan een seizoen geklungel mag hij wel stilaan eens beginnen renderen zeker voor zijn prijskaartje? Hopelijk houdt hij deze vorm langer aan dan 5 matchen op een volledig jaar.

Ik stel ook vast dat RVA het trio niet langer gebruikt in een systeem met 2 spitsen. Meer nog, RVA speelt in de competitie helemaal niet meer met 2 spitsen zo blijkt... Misschien heeft hij mijn eerdere bemerkingen wel goed gelezen itt anderen? Who knows...

Voor we na het bovenstaande toch nog iets te lyrisch worden hier, wat nadenkertjes:

Ondanks alle balvastheid en balbezit, nauwelijks echte doelkansen...

Goeie spel wordt maximaal 45 min volgehouden

Ratko wordt evenveel in stelling gebracht als
zijn voorgangers

Omstandigheden zijn ons in twee matchen al goed gezind geweest. Eerste prik was quasi doelpunt... Bovendien was de goal van Ph. J. zeker niet onhoudbaar voor de thuisdoelman. In de voorbereiding werd uw wondertrio na een achterstand compleet uit elkaar gespeeld... Ik hoop dat ze daar ook stappen in hebben gemaakt...

Wat bedrogen uitkomen betreft: je hebt in 2 matchen meer voetbal gezien dan de afgelopen seizoenen... Als ik me niet vergis stonden uw vrienden Smet, Van Damme, De Neve en Bogaerts toch ook een respectabel aantal minuten in de ploeg in die matchen... Zegt minstens evenveel dan over het triumviraat niet?


en de teerling is geworpen... :D
dt, niet te veel energie insteken.

_________________
may the FORCE be with you.


15 Aug 2014, 11:54
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Een mens moet iets doen op een druilerige feestdag he Still Standing...


15 Aug 2014, 11:57
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
den dezen heeft weer een pot sportvoeding gewonnen. :plat: :haha:

special thanks @DT

nog een kleine kanttekening op je post, Smet was met voorsprong de minste in onze twee matchen.

Dit even terzijde, of had je nog confetti in je ogen? ;)

Iets luchtig/grappig opnemen is ook nie voor u precies hé...

Inhoudelijk is op je post zelfs niets aan te merken. Maar ik heb al meer (voetbal) gezien dan de voorbije twee jaar.

Dat zegt veel als twee goede eerste helften dit al staven. Heb je op Dessel gezien hoe RVA met zijn vinger teken deed naar Bogaerts toen die een lange bal compleet de mist intrapte en wees naar De Greef?

ik vind dat allemaal positief aan onzen nieuwen trainer eigenlijk. Heb altijd graag gehad dat Regi hier eens trainer werd. Maar ook hij zal niet ontsnappen aan een ontslag bij een pakweg 6 op 39...

en nog een laatste tip DT, hou het allemaal eens wat luchtiger man in je posts ipv steeds je gelijk te willen halen, en neem jezelf ook eens wat minder serieus. Het is voetbal hé, geen zaak van leven en dood.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Aug 2014, 11:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:

Dat zegt veel als twee goede eerste helften dit al staven. Heb je op Dessel gezien hoe RVA met zijn vinger teken deed naar Bogaerts toen die een lange bal compleet de mist intrapte en wees naar De Greef?

ik vind dat allemaal positief aan onzen nieuwen trainer eigenlijk. Heb altijd graag gehad dat Regi hier eens trainer werd. Maar ook hij zal niet ontsnappen aan een ontslag bij een pakweg 6 op 39...


met zijn wijs- of middelvinger ? :D
allez, hedde gij chance dan he. of zoals ann van den steen zou zeggen: zij vragen wij draaien.

_________________
may the FORCE be with you.


15 Aug 2014, 12:42
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
Still standing ! schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Dat zegt veel als twee goede eerste helften dit al staven. Heb je op Dessel gezien hoe RVA met zijn vinger teken deed naar Bogaerts toen die een lange bal compleet de mist intrapte en wees naar De Greef?

ik vind dat allemaal positief aan onzen nieuwen trainer eigenlijk. Heb altijd graag gehad dat Regi hier eens trainer werd. Maar ook hij zal niet ontsnappen aan een ontslag bij een pakweg 6 op 39...


met zijn wijs- of middelvinger ? :D
allez, hedde gij chance dan he. of zoals ann van den steen zou zeggen: zij vragen wij draaien.


wijsvinger voor alle duidelijkheid :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Aug 2014, 12:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
El Corredor (Light) schreef:

en nog een laatste tip DT, hou het allemaal eens wat luchtiger man in je posts ipv steeds je gelijk te willen halen, en neem jezelf ook eens wat minder serieus. Het is voetbal hé, geen zaak van leven en dood.


Ik reageerde simpelweg op een sneer van u aan mijn adres - achteraf dan niet met deze zever afkomen over gelijk halen en minder serieus nemen... Maar je hebt gelijk, misschien moet ik me ook terugtrekken van het forum... Kan ik altijd in een light-versie terugkeren hé...


18 Aug 2014, 9:11
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:

en nog een laatste tip DT, hou het allemaal eens wat luchtiger man in je posts ipv steeds je gelijk te willen halen, en neem jezelf ook eens wat minder serieus. Het is voetbal hé, geen zaak van leven en dood.


Ik reageerde simpelweg op een sneer van u aan mijn adres - achteraf dan niet met deze zever afkomen over gelijk halen en minder serieus nemen... Maar je hebt gelijk, misschien moet ik me ook terugtrekken van het forum... Kan ik altijd in een light-versie terugkeren hé...


Als TD ...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


18 Aug 2014, 9:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1903
Bericht Re: Dessel Sport - E. Aalst
koumbaya my Lord, koumbaya.

_________________
may the FORCE be with you.


18 Aug 2014, 9:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst