Eendracht Aalst - R. Antwerp FC - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11
 Eendracht Aalst - R. Antwerp FC 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1273
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Ja en wat ben je met die 12/12?

Voor alle duidelijkheid:

- Aan dit stadion gaat nog 0,0 gebeuren
- De licentie houdt ook de conformiteit voor 1/2 klasse van het stadion in om MOGEN deel te nemen aan een eventuele eindronde!
-Onze termijn van onze licentie en aanpassingen aan het stadion vervalt binnenkort!
- Dus geen licentie = geen eindronde = nooit meer hogerop raken!
- wie zijn wij dan om de toekomst ( financiele voordelen eindronde) van onze club te boycotten door resoluut te weigeren om in een stadion 6km verder te spelen waar het wel kan ?!
- Iemand die 750 000 ! Euro investeert op 3 jaar tijd wil hier uiteindelijk ook een beloning voor of STOPT er volledig mee!
- Het is niet zijn schuld dat onze eigen stad onze club volledig boycot!
- Waarom dan niet (tijdelijk) net buiten aalst gaan zoeken waar er als het goed draait ms 5000-7000 man komt kijken?
- Als Eendracht Aalst zijnde daar spelen en een toekomst hebben lijkt mij geen slechte oplossing zeker niet omdat het ENIGE alternatief boeken toe is op termijn !
- Hoe je hier je eigen club kan in boycotten kan er bij mij totaal niet in
- Respect voor ieders mening, maar dit is de mijne


30 Aug 2014, 15:26
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
@neutralboy, niets persoonlijks hoor, maar je schrijft dat je respect hebt voor ieders mening...

Probeer dan ook om jouw mening er niet bij iemand anders in te rammen... ;-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Aug 2014, 15:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1273
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
@hansken: ik had op voorhand al aangekondigd te gaan zitten deze match en ik blijf daar ook bij geen tent K voor mij morgen


Laatst gewijzigd door Neutralboy op 30 Aug 2014, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Aug 2014, 15:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1273
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
@el corredor: Geen probleem , het enige dat ik vraag is dat hier iemand met een degelijk alternatief mij overtuigd van het tegendeel .
Ik heb hier al veel zien klagen maar niemand die iets degelijks als oplossing naar voor brengt ?

Iemand willens nillens buiten houden dat is pas uw mening er proberen in rammen ;)


30 Aug 2014, 15:40
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3878
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
@el corredor: Geen probleem , het enige dat ik vraag is dat hier iemand met een degelijk alternatief mij overtuigd van het tegendeel .
Ik heb hier al veel zien klagen maar niemand die iets degelijks als oplossing naar voor brengt ?

Iemand willens nillens buiten houden dat is pas uw mening er proberen in rammen ;)


touché...

Ik ben ook eerder voorstander van een goei slagroomtaart in smoel als er zich daar ene laat zien. Dàt haalt de pers.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


30 Aug 2014, 16:04
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
witzwet schreef:
Neutralboy schreef:
@el corredor: Geen probleem , het enige dat ik vraag is dat hier iemand met een degelijk alternatief mij overtuigd van het tegendeel .
Ik heb hier al veel zien klagen maar niemand die iets degelijks als oplossing naar voor brengt ?

Iemand willens nillens buiten houden dat is pas uw mening er proberen in rammen ;)


touché...

Ik ben ook eerder voorstander van een goei slagroomtaart in smoel als er zich daar ene laat zien. Dàt haalt de pers.

(y)


30 Aug 2014, 16:07
Duivelke

Lid geworden op: 30 Jan 2014, 11:16
Berichten: 23
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Hoe zit het nu. Ik zit op de zittribune en vraag me af of de tribunes ook betrokken zijn om 5 min later naar ons plaats te gaan. Voor mij niet gelaten hoor . Ik zal zeker meedoen. Maar ik veronderstel dat er plaatselijk (bv. in de kantines of aan de trappen van de tribunes) een oproep zal gedaan worden door de initiatiefnemers. Zo niet zal het een fiasco worden vrees ik en dat zou spijtig zijn...


30 Aug 2014, 16:55
Duivelke

Lid geworden op: 30 Jan 2014, 11:16
Berichten: 23
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Sorry, Ik heb zojuist op de site van "Vantjen" de open brief van OPC gelezen. Het is dus duidelijk een aktie voor de K. Succes gasten.


30 Aug 2014, 17:40
Miniem

Lid geworden op: 07 Apr 2014, 10:04
Berichten: 47
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
@Neutralboy, helemaal niks 'je eigen club boycotten'. Ik zal er speciaal voor jou en 'mijn club' eentje extra drinken tijdens die 5 min!


30 Aug 2014, 18:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Wie zoekt nog een kaartje voor de K,Pm maar ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


30 Aug 2014, 18:51
Duivelke

Lid geworden op: 30 Jan 2014, 11:16
Berichten: 23
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Santé Ik hoop dat je alleen in de kantine zit


30 Aug 2014, 19:05
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Eigenlijk zou de zittribune ook moeten meedoen, ik zou er alvast geen problemen mee hebben.

Wat betreft "verhuis" Denderleeuw:

Hoe kan je nu voor den Iendracht supporteren als die niet eens meer in Oilsjt spelen? Er moet toch een zekere voeling zijn met de stad en club, in Denderleeuw zou dit alles verdwijnen voor mij. Iendracht=Oilsjt!


30 Aug 2014, 19:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Tom1983 schreef:
Eigenlijk zou de zittribune ook moeten meedoen, ik zou er alvast geen problemen mee hebben.

Wat betreft "verhuis" Denderleeuw:

Hoe kan je nu voor den Iendracht supporteren als die niet eens meer in Oilsjt spelen? Er moet toch een zekere voeling zijn met de stad en club, in Denderleeuw zou dit alles verdwijnen voor mij. Iendracht=Oilsjt!

't Akkoerd!! (y)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


30 Aug 2014, 19:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Uiteraard zou ik liefst van al hebben dat mijn club gewoon in Aalst kan blijven spelen maar ik volg de gedachtengang van Neutralboy toch wel ergens. Ik heb er niks op tegen om naar Eendracht Aalst te gaan zien in Denderleeuw. Ik zeg wel Eendracht Aalst he, geen fusieclub! Iendracht = Oilsjt lees ik hier. Ik vrees dat het stilaan Iendracht WAS Oilsjt aan het worden is want Oilsjt jaagt Iendracht gewoon weg!


30 Aug 2014, 20:06
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
@neutralboy: Hoe kan je een zinnig alternatief verzinnen als je geen inkijk hebt. Een overheid moet transparant zijn. Verantwoording afleggen is nog een punt. Wel op beide punten een dikke nul. Wij hebben GEEN inkijk in wat die taskforce doet. Wij hebben geen idee welke terreinen in aanmerking komen, net zo min als het bestuur! Daar was de task force immers voor. Dat ze ons dan zeggen waar het wel kan. Ik ben er zeker van dat er dan genoeg constructieve oplossingen zullen komen. Wij moeten geen stadion hebben voor 20000 man. Wij zijn aalst, niet Brugge of andere topclub.
Waarom wist de fameuze task force niet eens van de premies van de vlaamse regering voor nieuwe stadiums? Waarom lopen ze constant achter de feiten? Omdat ze er niet mee bezig zijn! Enkel brandjes blussen. Den burgemeester heeft afgedaan omdat hij een opportunist eerste klas is. FDR mag dan geen groot licht zijn, maar heeft wel liefde voor de club. Ook hij en zijn team moeten de hand boven hun eigen hoofd houden. Ze hebben ook schuld door te naief te zijn en de club niet te moderniseren.
Geeft aalst een stadion voor 10000 man en weir zen blij! Maar maak het hip, trendy en jong. Soigneer uw jeugdploegen beter en laat voetbal vooral een feest zijn!


30 Aug 2014, 20:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst