Eendracht Aalst - R. Antwerp FC - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst - R. Antwerp FC 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Dirk schreef:
Paul_VDW schreef:
Ik hoop enkel dat jullie actie geheel vrijblijvend is en niet als dwingend overkomt. In tegenstelling tot wat velen denken zit zowel het bestuur als de stad Aalst en haar politiekers wel vol goede bedoelingen omtrent dit dossier. Ik weet dat er een oplossing komt, die misschien niet door alle supporters gesmaakt zal worden, maar die wel een 100% garantie geeft dat deze club nog een toekomst heeft. Ludieke actie's met een boodschap zijn ok, maar ik hoop dat er vandaag niemand gedwongen wordt. Straf geen mensen die het sportieve gebeuren wel willen volgen vanaf de eerste minuut.


Ejje a lidkoort al betoljd van den NVA ? Peisde da ge dormee kertink gotj kroigen mss ?[/quote

Ja natuurlijk want iedereen is nva ...
En wat kan nva doen aan een beleid van 20 jaar?
Veel hypocrieten dag van vandaag


31 Aug 2014, 19:59
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Het was een vrij gesloten match met weinig kansen. We speelden echt goed voetbal bij momenten. De man die er met kop en schouders bovenuit steekt maakte ook het doelpunt. Gianni De Neve zal niet lang meer in tweede klasse spelen, ik hoop alleen dat hij het seizoen bij ons uitdoet!


31 Aug 2014, 20:14
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Over hypocriet gesproken: al jaren afgeven op die boeren van hier een paar km verder maar er dan wel willen gaan spelen? Dat gaat er dus totaal niet in bij mij.

Prima actie van opc trouwens (y)


31 Aug 2014, 20:15
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
De eerste helft wel een aantal goeie acties gezien maar uiteindelijk leverde dit eigenlijk geen doelgevaar op. Antwerp kreeg wel een grote kans maar de slungelachtige Owusu raakte niet voorbij Van Den Noortgaete. Na de rust komen we snel goed weg bij dat schot van Dom (ging volgens mij wel degelijk over de lijn) maar astem ze nie goekeurt, keurt em ze nie goe he :D In plaats van 0-1 werd het meteen na die bewuste fase 1-0 na een prachtige streep van Gianni De Neve. Een wereld van verschil. Er waren mogelijkheden op een tweede goal via Vansimpsen en Philippe Janssens maar Antwerp had ook kansen op de gelijkmaker. Van Den Noortgaete toonde echter wederom zijn klasse bij de poging van Khiter. The Great Old probeerde nog wel maar een echte stormloop kwam er nu toch ook weer niet.
Neutraal bekeken krijgen we misschien iets meer dan we verdienen maar who cares. Er komen ongetwijfeld ook nog matchen waarin het zal omgekeerd zijn. 12 op 12 en mee aan de leiding. Wie had dit gedacht? Genieten voor zolang het zal duren zeker :EA:


31 Aug 2014, 20:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
[quote="Tom1983"]Over hypocriet gesproken: al jaren afgeven op die boeren van hier een paar km verdergaan maar er dan wel willen gaan spelen? Dat gaat er dus totaal niet in bij mij.

Prima actie van opc trouwens (y)[/

rongsten toch zoek mijn reacties hier op en je zal zien dat ik altijd consequent gebleven ben over een tijdelijke verhuis in functie van iets nieuws zonder fusie


31 Aug 2014, 20:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
Tom1983 schreef:
Over hypocriet gesproken: al jaren afgeven op die boeren van hier een paar km verdergaan maar er dan wel willen gaan spelen? Dat gaat er dus totaal niet in bij mij.

Prima actie van opc trouwens (y)[/

rongsten toch zoek mijn reacties hier op en je zal zien dat ik altijd consequent gebleven ben over een tijdelijke verhuis in functie van iets nieuws zonder fusie

Daar zeg je het tijdelijk, maar de richting dat we aan het uitgaan zijn is alles behalve tijdelijk...
Tijd om die oogkleppen af te zetten!


31 Aug 2014, 20:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
Gasten van OPC, supporters Tent K:

Gisteren was ik op de zandberg om de laatste training te bekijken voor de match tegen RAFC.
Na de training iets gaan drinken in kantine waar ik meteen werd aangesproken ivm jullie protestactie vandaag . De U7 spelertjes zouden mee de aftrap geven tegen RAFC en kijken al weken uit naar dit moment dat ze worden bejubeld in een volle "K". De ouders vertellen dat deze gastjes er het hart van in zullen zijn indien blijkt dat de K leeg is.
Vandaar de vraag / voorstel om de actie te beperken tot de aftrap .

Aal te saumen nor de eindronde ! Cmon iendracht!


't Was de max besteken, de jonge Iendrachterkes op de schouders van hun idolen, den iendracht is toch de mooiste en warmste club, voor mij was dit ook een hoogtepunt deze namiddag. :love: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


31 Aug 2014, 20:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Josken11 schreef:
Neutralboy schreef:
Tom1983 schreef:
Over hypocriet gesproken: al jaren afgeven op die boeren van hier een paar km verdergaan maar er dan wel willen gaan spelen? Dat gaat er dus totaal niet in bij mij.

Prima actie van opc trouwens (y)[/

rongsten toch zoek mijn reacties hier op en je zal zien dat ik altijd consequent gebleven ben over een tijdelijke verhuis in functie van iets nieuws zonder fusie


Daar zeg je het tijdelijk, maar de richting dat we aan het uitgaan zijn is alles behalve tijdelijk...
Tijd om die oogkleppen af te zetten![/quote

Tijd om uw oogkleppen af te zetten want dit stadion is nog 7 maand geldig.
Ben jij de held die ons club daardoor een eindronde ontziet,?


31 Aug 2014, 20:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Jean schreef:
Het was een vrij gesloten match met weinig kansen. We speelden echt goed voetbal bij momenten. De man die er met kop en schouders bovenuit steekt maakte ook het doelpunt. Gianni De Neve zal niet lang meer in tweede klasse spelen, ik hoop alleen dat hij het seizoen bij ons uitdoet!


nu niet overdrijven ook zou ik zeggen. prima match, wel twee keer bijna dodelijk balverlies.

de man die er met kop en schouders bovenuit steekt was onze doelman...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


31 Aug 2014, 20:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
Josken11 schreef:
Neutralboy schreef:


Daar zeg je het tijdelijk, maar de richting dat we aan het uitgaan zijn is alles behalve tijdelijk...
Tijd om die oogkleppen af te zetten![/quote

Tijd om uw oogkleppen af te zetten want dit stadion is nog 7 maand geldig.
Ben jij de held die ons club daardoor een eindronde ontziet,?

Dat is toch volledig buiten de kwestie... Het is toch niet mocht het wonder zicht voltrekken en we zouden eindronde spelen, we bij de aartsrivaal moeten gaan smeken of we a.u.b. in hun stinkkot mogen gaan spelen.
Je zegt het zelf, in dit stadion is tweedeklasse voetbal niet lang meer mogelijk, en het stadsbestuur doet er niets aan. Over helden gesproken. ;)


31 Aug 2014, 20:40
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
El Corredor (Light) schreef:
Jean schreef:
Het was een vrij gesloten match met weinig kansen. We speelden echt goed voetbal bij momenten. De man die er met kop en schouders bovenuit steekt maakte ook het doelpunt. Gianni De Neve zal niet lang meer in tweede klasse spelen, ik hoop alleen dat hij het seizoen bij ons uitdoet!


nu niet overdrijven ook zou ik zeggen. prima match, wel twee keer bijna dodelijk balverlies.

de man die er met kop en schouders bovenuit steekt was onze doelman...


elk zijn mening hé, t' belangrijkste : 12/12 :banana: :EA: :banana: :EA: :banana:


31 Aug 2014, 20:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Neutralboy schreef:
Dirk schreef:
Paul_VDW schreef:
Ik hoop enkel dat jullie actie geheel vrijblijvend is en niet als dwingend overkomt. In tegenstelling tot wat velen denken zit zowel het bestuur als de stad Aalst en haar politiekers wel vol goede bedoelingen omtrent dit dossier. Ik weet dat er een oplossing komt, die misschien niet door alle supporters gesmaakt zal worden, maar die wel een 100% garantie geeft dat deze club nog een toekomst heeft. Ludieke actie's met een boodschap zijn ok, maar ik hoop dat er vandaag niemand gedwongen wordt. Straf geen mensen die het sportieve gebeuren wel willen volgen vanaf de eerste minuut.


Ejje a lidkoort al betoljd van den NVA ? Peisde da ge dormee kertink gotj kroigen mss ?[/quote

Ja natuurlijk want iedereen is nva ...
En wat kan nva doen aan een beleid van 20 jaar?
Veel hypocrieten dag van vandaag


Mij nu hypocriet noemen , en daarjuist mij de hand schudden ? Wie is er dan hypocriet ? :nieje:

_________________
Proud member " den natten toeig"


31 Aug 2014, 20:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Soit, spannende wedstrijd en de aktie van OPC bijzonder goed in beeld gebracht (y)
Een gelijkspel zou meer op zijn plaats geweest zijn, maar dankzij een sublieme Kevin VDN de drie punten kunnen thuishouden. Schitterende sfeer ook van de spionkop zowel bij de bende van den natten toeig.

_________________
Proud member " den natten toeig"


31 Aug 2014, 21:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Paul_VDW schreef:
Ik hoop enkel dat jullie actie geheel vrijblijvend is en niet als dwingend overkomt. In tegenstelling tot wat velen denken zit zowel het bestuur als de stad Aalst en haar politiekers wel vol goede bedoelingen omtrent dit dossier. Ik weet dat er een oplossing komt, die misschien niet door alle supporters gesmaakt zal worden, maar die wel een 100% garantie geeft dat deze club nog een toekomst heeft. Ludieke actie's met een boodschap zijn ok, maar ik hoop dat er vandaag niemand gedwongen wordt. Straf geen mensen die het sportieve gebeuren wel willen volgen vanaf de eerste minuut.



als je het over een fusie of iets dergelijks hebt; please move on, and don't return. :fuck:

_________________
may the FORCE be with you.


31 Aug 2014, 21:24
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52
Berichten: 146
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - R. Antwerp FC
Ook opvallend vond ik het toch wel massale applaus en bij een deel zelfs en staande ovatie vanop de zittribune toen jullie die fantastische tent betraden, maakt toch wel duidelijk dat er veel mensen zo over denken en dat de overgrote meerderheid de acties steunt!
Verder was een gelijkspel misschien een juistere weergave geweest maar we hebben ook een hele goeie doelman die 2 gemaakte goals redt, en toch wel een veel betere organisatie op het veld, je ziet duidelijk dat (naar mijn mening) onze beste transfer langs de zijlijn staat.


31 Aug 2014, 21:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst