Eupen - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eupen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eupen - Eendracht Aalst
Jean schreef:
De Jean schreef:
Bij elk interview met RVA valt mij toch op wat voor verschil in stijl er is met onze vorige 'coach'.

Het is uiteraard nog vroeg, maar ik denk dat Regi misschien onze beste transfer is dit jaar.


En ik denk dat onze politiekers zo in april, mei buikpijn zullen krijgen want we spelen kampioen, let maar op!


das ter oever :D

trouwens, dan zijn we met Nieuwjaar licentieloos want al die winstpremies betalen da zal niet gaan. of we moeten brugge uitschakelen voor een vol Jan Breydel :juij:

maar moet zo zoetjesaan mijn mening toch beginnen bijstellen. op deze moment straalt dien mens enorm veel enthousiasme en positivisme uit. definitieve mening volgt evenwel rond Nieuwjaar. tijdens de wittebroodsweken ziedde alleen het schone he ;)

_________________
may the FORCE be with you.


04 Sep 2014, 16:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eupen - Eendracht Aalst
Eerste helft durfden we niet voetballen precies. We komen 1-0 achter na een vrije trap die wordt verlengd en dat was het. Meer heeft Eupen niet gebracht de eerste helft. Tweede helft maken ze dan 2-0 en denk je dat alles voorbij is en 5minuten later staan we er terug. Wat een tweede helft! Een punt was zeker verdiend geweest. Penalty niet gekregen (Oliveira geel voor schwalbe) en 3-4 ballen prachtig gered door de keeper van Eupen. Ook nog eens 2 ballen van de lijn gehaald...
Dit was één van de beste partijen dat ik onzen Iendracht op dit niveau al heb zien spelen, en dit op verplaatsing bij een titelkandidaat.
Kanttekening: er waren gisteren ook mindere spelers bij. Onze volledige rechterflank was een ramp. Smet aanvallend weer een grote 0 en Shkodra heel soms eens met een goeie actie maar voor de rest teveel afval in het spel.
Als we zo doorgaan (als we het kunnen volhouden en vooral mogen) dan zet ik mijn geld op een top 5 plaats ;)


05 Sep 2014, 0:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst