EA - STVV - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 EA - STVV 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - STVV
De_steve schreef:
Goh ja, geen slecht idee, natuurlijk ga je dan ook concurrentie aandoen aan de cafés in de buurt van het stadion.


klopt. en dan riskeer je een preventief ingrijpen van Cottyn. het is trouwens altijd mogelijk dat Voka nog plannen zou hebben. trouwens, wa peisde goille wel seg ? weir emmen al ne café voorzien in het nief complex van den Okapi. Aalst is Gent nie hein ! :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 09 Sep 2014, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Sep 2014, 14:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52
Berichten: 146
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - STVV
Normaal gezien doet Belgocatering de maaltijden maar vorige week was t ineens La Tourbière en was heel de menu veranderd, t was kip (dure kip zenne voor 60 euro) en enkele dagen voor de match tegen STVV hebben de retaurantgangers bericht gekregen dat 'door omstandigheden' het restaurant niet door kon gaan...


09 Sep 2014, 16:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - STVV
iendracht veroit schreef:
Normaal gezien doet Belgocatering de maaltijden maar vorige week was t ineens La Tourbière en was heel de menu veranderd, t was kip (dure kip zenne voor 60 euro) en enkele dagen voor de match tegen STVV hebben de retaurantgangers bericht gekregen dat 'door omstandigheden' het restaurant niet door kon gaan...


:lol:
't kieken was goon vliegen dus

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Sep 2014, 16:57
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43
Berichten: 102
Locatie: Nieuwerkerken-city
Bericht Re: EA - STVV
Petroe69 schreef:
'k had den indruk dat het restaurant zondag niet open was ??? Alweer een gemiste kans indien dit zo was.


blijkbaar was de kok ziek...

en blijkbaar is da de enige kok in de omgeving?!

en blijkbaar wisten ze op 't secretariaat ni wie er allemaal gereserveerd had en konden ze die mensen niks laten weten... ze hebben dan maar een bericht op de website gezet (in het kader van de verdere professionalisering waarschijnlijk)

mss dat we de inkomsten van het restaurant nimmer nodig hebben ofzo?


09 Sep 2014, 17:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - STVV
t kieken was ni betoltj. :D


09 Sep 2014, 17:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - STVV
iendracht veroit schreef:
Normaal gezien doet Belgocatering de maaltijden maar vorige week was t ineens La Tourbière en was heel de menu veranderd, t was kip (dure kip zenne voor 60 euro) en enkele dagen voor de match tegen STVV hebben de retaurantgangers bericht gekregen dat 'door omstandigheden' het restaurant niet door kon gaan...

Wil dit niet meer doen ;) reden weet iedereen hier wel al zeker en dan moet je natuurlijk op zoek naar een andere traiteur of catering. ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Sep 2014, 18:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: EA - STVV
Bakkie schreef:
iendracht veroit schreef:
Normaal gezien doet Belgocatering de maaltijden maar vorige week was t ineens La Tourbière en was heel de menu veranderd, t was kip (dure kip zenne voor 60 euro) en enkele dagen voor de match tegen STVV hebben de retaurantgangers bericht gekregen dat 'door omstandigheden' het restaurant niet door kon gaan...

Wil dit niet meer doen ;) reden weet iedereen hier wel al zeker en dan moet je natuurlijk op zoek naar een andere traiteur of catering. ;)



da ze volgende thuismatch de camion van kippelino vragen om aan t stadion te komen staan en een mobiel fritkot...en da ze er de kaffeklasjmobiel en bakkerij verleysen ten direct ook bijreserveren ver den dessert..


09 Sep 2014, 21:47
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: EA - STVV
Still standing ! schreef:
Petroe69 schreef:
'k had den indruk dat het restaurant zondag niet open was ??? Alweer een gemiste kans indien dit zo was.


misschien waren er niet genoeg reservaties ? ge moet niet openhouden als ge der uw centen niet uit gaat halen he. het is allemaal duur genoeg hoor in dees tijden, ook voor de gemiddelde kleine zelfstandige. velen draaien tegenwoordig niet met veel overschot (en dat zijn nog de goei) en het was dien overschot dat de zondag gespendeerd werd vaak.

als er ooit een (ver)nieuw(d) stadion zou komen zou ik als club zijnde de horeca-formules helemaal herbekijken, in functie van de tijdsgeest.

ik denk dat de 5-gangenmenu's voor ne voetbalmatch misschien beter al dan niet deels vervangen worden door ne lunch (steak friet, spaghetti, croque...) , niet alleen voor de prijs maar ook omdat er een publiek is (ik bvb) dat den Iendracht wel wil zien spelen maar daar niet de ganse zondag aan wil 'hangen'. als je gaat eten in de huidige formule moet je er al op de middag gaan zitten, is het na de match nog blijven hangen... volgens mij heb je dan ook een groter 'bereik' in publiek (mensen vd staantribune, de vrouw en kids die fks iet komen boeffen en dan nr huis zijn,... ). en een gezellige kantine in pub-style, met wat speciaalbierkes (uw marge op zo'n bierkes is groter dan op ne cola of ne pils). dan gaadde uit uwe horeca uiteindelijk wel iets kunnen halen. maar dat zal niet voor in het huidige PC zijn.

Marge op speciaalbieren is groter, maar van de meeste speciaalbieren giet je er toch niet zoveel binnen als van pilskes of frisdrank ... meer per stuk is daarom niet meer op een avond. Een gewone lunch is altijd goed voor Jan Modaal, maar je moet het chiquere concept toch ook nog behouden voor het netwerkaspect onder sponsors, potentiële nieuwe sponsors enzoverder.
Op het Kiel bestaan beide formules sinds vorig seizoen (vroeger was het ook enkel de klassieke chique loge versie), en er komt meer volk eten dan in eerste klasse.


16 Sep 2014, 14:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - STVV
[/quote]
Marge op speciaalbieren is groter, maar van de meeste speciaalbieren giet je er toch niet zoveel binnen als van pilskes of frisdrank ... meer per stuk is daarom niet meer op een avond. Een gewone lunch is altijd goed voor Jan Modaal, maar je moet het chiquere concept toch ook nog behouden voor het netwerkaspect onder sponsors, potentiële nieuwe sponsors enzoverder.
Op het Kiel bestaan[b] beide formules sinds vorig seizoen (vroeger was het ook enkel de klassieke chique loge versie), en er komt meer volk eten dan in eerste klasse.[/quote]
[/b]

1/ goille zijdt gien oiljsteneirs.
2/ ge zijdt dus perfect mijn punt aan het maken, he rat.

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 16 Sep 2014, 14:49, 3 keer totaal gewijzigd.



16 Sep 2014, 14:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: EA - STVV
Still standing ! schreef:

Marge op speciaalbieren is groter, maar van de meeste speciaalbieren giet je er toch niet zoveel binnen als van pilskes of frisdrank ... meer per stuk is daarom niet meer op een avond. Een gewone lunch is altijd goed voor Jan Modaal, maar je moet het chiquere concept toch ook nog behouden voor het netwerkaspect onder sponsors, potentiële nieuwe sponsors enzoverder.
Op het Kiel bestaan[b] beide formules sinds vorig seizoen (vroeger was het ook enkel de klassieke chique loge versie), en er komt meer volk eten dan in eerste klasse.[/quote]
[/b]

1/ goille zijdt gien oiljsteneirs.
2/ ge zijdt dus perfect mijn punt aan het maken, he rat.[/quote]

1) Ik woon ook in de levercirosedriehoek, dus ik weet waarover ik spreek :D ... Ik wil maar zeggen, als je tripel Arend, Kwak of Karmeliet serveert, win je daar meer op, maar je gaat er zo geen vijftien op een avond drinken.
2) Inderdaad. Ik maak uw punt, en dat was ook mijn bedoeling trouwens.


16 Sep 2014, 14:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - STVV
Kielse Rat schreef:
Still standing ! schreef:

Marge op speciaalbieren is groter, maar van de meeste speciaalbieren giet je er toch niet zoveel binnen als van pilskes of frisdrank ... meer per stuk is daarom niet meer op een avond. Een gewone lunch is altijd goed voor Jan Modaal, maar je moet het chiquere concept toch ook nog behouden voor het netwerkaspect onder sponsors, potentiële nieuwe sponsors enzoverder.
Op het Kiel bestaan[b] beide formules sinds vorig seizoen (vroeger was het ook enkel de klassieke chique loge versie), en er komt meer volk eten dan in eerste klasse.

[/b]

1/ goille zijdt gien oiljsteneirs.
2/ ge zijdt dus perfect mijn punt aan het maken, he rat.[/quote]

1) Ik woon ook in de levercirosedriehoek, dus ik weet waarover ik spreek :D ... Ik wil maar zeggen, als je tripel Arend, Kwak of Karmeliet serveert, win je daar meer op, maar je gaat er zo geen vijftien op een avond drinken.
2) Inderdaad. Ik maak uw punt, en dat was ook mijn bedoeling trouwens.[/quote]

het wordt duidelijk tijd da je eens deftige mensen leert kennen... :drank:

ps: (en dees is écht waar) regio Aalst-Liekerk is bvb den besten afzetregio voor Orval. de paters daar hebben zelfs als noodwetmaatregel nummer 1: bij ernstige tekorten steeds en altijd Oilsjt blijven bevloeien. en ondergetekende is daar mede verantwoordelijk voor :D

_________________
may the FORCE be with you.


16 Sep 2014, 14:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 12 Dec 2011, 11:01
Berichten: 494
Bericht Re: EA - STVV
1) Ik snap wel wat je wil zeggen, maar ik denk dat je mijn punt ook wel snapt. En wat orval betreft, daar weet ik van. :D
Orval valt trouwens nog mee van sterkte. maar vergeet niet daar daar toch ook 8 cl meer in zit dan bij een gewone pint. Een avondje tempopilsen met de boys en dat maakt toch al een serieus verschil (in volume en alcoholpercentage). Vroeger had ik zo een makker die aan den toog Orval mee dronk, het klassieke "remorken". De man was dan nog gepensioneerd en had als voormiddagaperitiefje ook al een aanzienlijk aantal Orvallekes binnen. Als die dan na "onze" dagtaak begon te tempopilsen met de werkende mens dronk die er zo nog 10-15 uit (op 2-3 uur). De man was getraind, maar goed zag hij er in die periode toch niet uit. :D


16 Sep 2014, 14:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: EA - STVV
Anders een topic "horeca" openen? ;)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


16 Sep 2014, 15:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: EA - STVV
Schepper schreef:
Anders een topic "horeca" openen? ;)


en goi da tein atoid kommen volspammen :p

_________________
www.spionkoplede.com


16 Sep 2014, 15:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: EA - STVV
Schepper schreef:
Anders een topic "horeca" openen? ;)


I'm In :drank:


16 Sep 2014, 15:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst