EA - STVV - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 EA - STVV 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - STVV
ik vermoed dat RVA ook wel wat selecteert met het drukke schema in zijn achterhoofd. afgelopen week bvb was voor een niet-profspeler wel snoeihard. Antwerp de verre verplaatsing nr Eupen en weer een topper gisteren. en het is nog niet gedaan he deze maand... mogelijkerwijs 'spaart' RVA een paar spelers zodat ze nog wat dartel & creatief blijven, en dan zijn pakweg Arnoud en Tjendo geen onlogische keuzes...


persoonlijk zie ik Lievens graag spelen. heeft nog een lange weg te gaan maar ik zie het er in. in alle geval: we gaan ze dit seizoen nodig nog hebben, de mannen van de bank. matthias, steve, flippo,... like it or not.

_________________
may the FORCE be with you.


08 Sep 2014, 13:19
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - STVV
Still standing ! schreef:
ik vermoed dat RVA ook wel wat selecteert met het drukke schema in zijn achterhoofd. afgelopen week bvb was voor een niet-profspeler wel snoeihard. Antwerp de verre verplaatsing nr Eupen en weer een topper gisteren. mogelijkerwijs 'spaart' RVA een paar spelers zodat ze nog wat dartel & creatief blijven, en dan zijn pakweg Arnoud en Tjendo geen onlogische keuzes...


persoonlijk zie ik Lievens graag spelen. heeft nog een lange weg te gaan maar ik zie het er in. in alle geval: we gaan ze dit seizoen nodig nog hebben, de mannen van de bank. matthias, steve, flippo,... like it or not.


Ik hoop dat je gelijk hebt. In dat geval zullen we Tjendo en De Greef in de toekomst terug meer op het veld zien; Want toch beiden spelers die een meerwaarde betekenen voor de ploeg, en hun plaats meer waard zijn dan sommige anderen.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2014, 13:22
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - STVV
Timoilsjt schreef:
Ik begrijp de wissels toch ook niet ze. 0-1 achter en twee middenvelders die nog een individuele actie kunnen maken vervangen door een middenvelder en verdediger. Om dan Smet naar uw middenveld te verschuiven.

Met alle respect maar De Cuyper is 100* keer gevaarlijker dan Smet. Hij is sneller, maakt individuele acties en heeft een goede voorzet.

bijkomend niet vergeten dat STVV al een onterecte penalty gehad had. Tjendo snijdt frekwent naar binnen en de kans om ook een penalty te krijgen is aldus vele groter met zo iemand dan met een Smet die niet van de zijlijn weggeraakt.

Rodrigo der af. Tja, hij was vermoedelijk moe, dus daar kan i kde trainer volgen. Maar breng dan inderdaad Koulibaly in (zoals reeds door meerderen gezegd) of breng Tjendo in, en zet voor mijn part smet in de spits. Hij zal nog altijd beter presteren dan Bael.

We verdienden een punt en ik durf te stellen dat we dit mogelijks konder halen met andere wissels.

Ik begin mij af te vragen of er een haar in de boter zit tussen Regi en Tjendo.


't Zal wel zijn, Smet was er voor mij ook af voor Tjendo en wat Bael betreft jongens toch, heeft al genoeg zijn kans gekregen is gewoon te plat voor tweede klasse.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Sep 2014, 13:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: EA - STVV
Regi piept wel met geen woord over zijn laatste vervanging.

Verder nogmaals de problematiek aangekaart van het stadion en een ferme sneer naar de manier van spelen van Stvv.


08 Sep 2014, 14:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: EA - STVV
Gilles schreef:
Regi piept wel met geen woord over zijn laatste vervanging.

Verder nogmaals de problematiek aangekaart van het stadion en een ferme sneer naar de manier van spelen van Stvv.


Op de persbabbel had hij toch geen ongelijk ;)

_________________
Afbeelding


08 Sep 2014, 15:17
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: EA - STVV
Denk dat den 'Dosje' eens naar den bond heeft gebeld om de scheidsrechters op het matje te roepen! Ze mogen niet te veel in het voordeel van E.A. fluiten, want het gaat het gaat te goed met ons ploegsken. :lol:


Hij wil het risico niet nemen dat de ploeg een eventuele periodetitel neemt :p




De macht van NVA zit overal (y)


08 Sep 2014, 16:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 907
Bericht Re: EA - STVV
die fout voor penalty was buiten de backlijn maar voor den beker tegen waterloo,was onze penalty
ook een fout buiten de backlijn,tja da gebeurd ne keer in ons voordeel en dan ne keer ins ons nadeel zeker,maar we zien toch weer voetbal tegenover verleden jaar en ik vond antwerp toch wel beter dan sint-truiden,maar waarom hij tjendo er niet inbracht is voor mij toch een raadsel en zeker bij een achterstand?


08 Sep 2014, 17:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - STVV
tegen antwerp 2 punten teveel en op eupen en tegen stvv 2 x 1 punt te weinig.alles in evenwicht. :D


08 Sep 2014, 19:41
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: EA - STVV
waly 2 schreef:
tegen antwerp 2 punten teveel en op eupen en tegen stvv 2 x 1 punt te weinig.alles in evenwicht. :D

Klopt, en zaterdag beginnen we aan een nieuwe reeks. :EA:


08 Sep 2014, 19:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: EA - STVV
'k had den indruk dat het restaurant zondag niet open was ??? Alweer een gemiste kans indien dit zo was.


08 Sep 2014, 20:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - STVV
Onzen Braziliaan heeft blijkbaar hinder aan zijn knie en gaat een scan moeten laten nemen.
Heeft van in december geen wedstrijden meer gespeeld hopelijk is het een beetje overbelasting, ik hou mijn hart vast dat het niets erg is.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Sep 2014, 7:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA - STVV
Petroe69 schreef:
'k had den indruk dat het restaurant zondag niet open was ??? Alweer een gemiste kans indien dit zo was.


misschien waren er niet genoeg reservaties ? ge moet niet openhouden als ge der uw centen niet uit gaat halen he. het is allemaal duur genoeg hoor in dees tijden, ook voor de gemiddelde kleine zelfstandige. velen draaien tegenwoordig niet met veel overschot (en dat zijn nog de goei) en het was dien overschot dat de zondag gespendeerd werd vaak.

als er ooit een (ver)nieuw(d) stadion zou komen zou ik als club zijnde de horeca-formules helemaal herbekijken, in functie van de tijdsgeest.

ik denk dat de 5-gangenmenu's voor ne voetbalmatch misschien beter al dan niet deels vervangen worden door ne lunch (steak friet, spaghetti, croque...) , niet alleen voor de prijs maar ook omdat er een publiek is (ik bvb) dat den Iendracht wel wil zien spelen maar daar niet de ganse zondag aan wil 'hangen'. als je gaat eten in de huidige formule moet je er al op de middag gaan zitten, is het na de match nog blijven hangen... volgens mij heb je dan ook een groter 'bereik' in publiek (mensen vd staantribune, de vrouw en kids die fks iet komen boeffen en dan nr huis zijn,... ). en een gezellige kantine in pub-style, met wat speciaalbierkes (uw marge op zo'n bierkes is groter dan op ne cola of ne pils). dan gaadde uit uwe horeca uiteindelijk wel iets kunnen halen. maar dat zal niet voor in het huidige PC zijn.

_________________
may the FORCE be with you.


09 Sep 2014, 10:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: EA - STVV
Of in een nieuw stadion een soort van supporterskantine maken, die op niet wedstrijd dagen ook open is als gewoon café! Ik wil da wel nog openhouden dan :banana: :drank:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Sep 2014, 12:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: EA - STVV
hansken schreef:
Of in een nieuw stadion een soort van supporterskantine maken, die op niet wedstrijd dagen ook open is als gewoon café! Ik wil da wel nog openhouden dan :banana: :drank:

Een fanhome zoals bij Ajax! Inderdaad echt wel ferm

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


09 Sep 2014, 13:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: EA - STVV
hansken schreef:
Of in een nieuw stadion een soort van supporterskantine maken, die op niet wedstrijd dagen ook open is als gewoon café! Ik wil da wel nog openhouden dan :banana: :drank:


Goh ja, geen slecht idee, natuurlijk ga je dan ook concurrentie aandoen aan de cafés in de buurt van het stadion.

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


09 Sep 2014, 13:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst