WS Bruxelles - Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 WS Bruxelles - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 438
Leeftijd: 33
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Niet dat we verdienden te winnen, verre van... Maar dit is toch echt om strontziek van te worden! :x


14 Sep 2014, 0:26
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
prima leiding vandaag, en terechte strafschop.

onbegrijpelijk dat je dit nog weggeeft zeg, eigenlijk een schande.

geen gelukkige wissels moet ik zeggen.

En Lievens zeg. Hoe die zich bij momenten kinderlijk in de wind laat zetten. ja hallo, nog boterhammekes eten. Smet spreek ik nie meer over, is max niveau derde klasse.

ook Philippe Janssens vond ik veel minder dan gewoonlijk.


Blijkbaar was je erbij Elco, wat gebeurde er dan eigenlijk volgens jou ? Moeilijk te vatten hoor vanop afstand zoiets… was die 1-3 voorsprong dan een vertekend beeld of zo ?
Anders kan ik een echt niet bij dat je op 4' nog 2 goals slikt bij zo'n voorsprong…. :(


tja, moeilijk te omschrijven wat er gebeurde. die penaltyfout was gewoon oerdom, maar dat is Mike zijn achternaam :stom:


:lol:
Wat die hier nog loopt te doen, jongens toch, heeft die ook contractverlenging gekregen?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Sep 2014, 8:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 438
Leeftijd: 33
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
Op basis van de kansen komen we eigenlijk nog goed weg met een punt, als je natuurlijk in de 90 ste minuut nog 1-3 voor staat is het onbegrijpelijk dat die mannen nog gelijk maken met nog 2 min te spelen.
Die penaltyfase wil ik wel nog eens terug zien, volgens mij was dat toch wel zeer licht gegeven, over Smet zijn we het hier allemaal wel eens dat die niet meekan maar hij start wel elke week in de basis.
Ik ben er zeker van dat we met Van Acker over de beste trainer in jaren beschikken maar in een paar van zijn beslissingen kan ik mij wel niet vinden. De Greef die moet gewoon altijd starten, is de enige speler die we vanachter hebben naast Vanbelle die ook een deftige pas in de voeten heeft, en geef in de plaats van Smet eens een jeugdspeler zijn kans. Ook Shkodra is al een paar matchen zeer zwak maar blijft gewoon elke week staan, terwijl ge met De Cuyper iemand hebt met snelheid die voor het verschil kan zorgen, zeker op dat grote veld in Molenbeek. En wat ze in die Bael zien weet ik niet, die jongen raakt meestal zelfs gewoon de bal niet bij een invalbeurt, en hij heeft al genoeg kansen gekregen ook, ik hoop dat die zelf betaald om mee te spelen anders versta ik het niet.
We hebben nu 13/21 wat zeker goed is maar dit moest altijd 15/21 geweest zijn, dan sta je op de 2de plaats en zou je toch weer wat meer druk op het stadsbestuur kunnen leggen.
Volgende zondag hopelijk wat verschuivingen en opnieuw de 3 punten en we zijn weer vertrokken! :EA:

Volledig mee eens. Na de 1-3 had je nog 1 speler lopen die balvast was en dat was Vansimpsen die trouwens heel erg knap scoorde en een puike speelde op zijn eiland... Dat we 3 scoren mag een wonder heten net zoals het een wonder was dat we er maar 3 hebben binnen gekregen. Wat Lievens en Smet daar lopen te klungelen, eigenlijk gewoon schandalig. We verdienden niet meer maar het doet nog steeds heel pijn de manier dat we het weg geven. Na Zaventem hadden onze jongens hun lesje blijkbaar nog niet geleerd.


14 Sep 2014, 9:02
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Bon, we mogen in ieder geval niet spreken van een slechte start integendeel we staan daar toch mooi in de top 5.
Heeft er gisteren iemand iets meer over de ernst van de blessure van Oliveira gehoord?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Sep 2014, 9:12
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Volledig mee eens. Na de 1-3 had je nog 1 speler lopen die balvast was en dat was Vansimpsen die trouwens heel erg knap scoorde en een puike speelde op zijn eiland... Dat we 3 scoren mag een wonder heten net zoals het een wonder was dat we er maar 3 hebben binnen gekregen. Wat Lievens en Smet daar lopen te klungelen, eigenlijk gewoon schandalig. We verdienden niet meer maar het doet nog steeds heel pijn de manier dat we het weg geven. Na Zaventem hadden onze jongens hun lesje blijkbaar nog niet geleerd.[/quote]

Zolang zijn taktiek zonder echte flanken is, zullen we weinig kansen krijgen. Als je de weinige kansen afmaakt is dat natuurlijk geen probleem maar we gingen toch voluit voor voetbal?


14 Sep 2014, 9:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 438
Leeftijd: 33
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
suppo schreef:
Volledig mee eens. Na de 1-3 had je nog 1 speler lopen die balvast was en dat was Vansimpsen die trouwens heel erg knap scoorde en een puike speelde op zijn eiland... Dat we 3 scoren mag een wonder heten net zoals het een wonder was dat we er maar 3 hebben binnen gekregen. Wat Lievens en Smet daar lopen te klungelen, eigenlijk gewoon schandalig. We verdienden niet meer maar het doet nog steeds heel pijn de manier dat we het weg geven. Na Zaventem hadden onze jongens hun lesje blijkbaar nog niet geleerd.


Zolang zijn taktiek zonder echte flanken is, zullen we weinig kansen krijgen. Als je de weinige kansen afmaakt is dat natuurlijk geen probleem maar we gingen toch voluit voor voetbal?[/quote]
Het is inderdaad vrij belachelijk om vorige week zo een uitspraken te doen om dan gisteren zo antivoetbal te gaan spelen in Molenbeek. En mocht de verdediging er dan nog iets van bakken, sinds De Greef daar weg gehaald is moet ik meermaals aan vorig seizoen denken.


14 Sep 2014, 9:36
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Wedstrijd die je nooit meer uit handen mag geven.
Achteraan weer het zelfde probleem als ieder jaar, Smet en Lievens erg onzeker en iedere wedstrijd een paar fouten waar een doelpunt van komt
Als je het doelpunten saldo bekijkt 13 voor en 11 tegen in 7 wedstrijden weet je waar het schoentje wringt zeker.
En de vervangingen van de laatste 2 weken heb ik ook mijn twijfels over,heeft ons zeker al punten gekost
Hopelijk tegen Eisden beter en achteraan wat veranderingen,want nen Degreef moet toch altijd starten,en flipo schrijf ik ook nog niet af


14 Sep 2014, 9:51
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
ik vond WS Woluwe overigens wel heel viriel spelen, op het gemene af eigenlijk.

onbegrijpelijk puntenverlies. Hopelijk De Greef en De Cuyper volgende week in de basis.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Sep 2014, 12:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Als er voor Smet en Bael geen alternatieven zijn in de eigen jeugd, heb je meteen een nieuwe besparingspost gevonden..

Onvoorstelbaar dat beiden speelminuten vergaren in tweede klasse. Je moet als trainer al van zelfkastijding houden om deze 2 te laten opdraven. Als je dan hoort dat Regi niet moet weten van De Cuyper, zou ik toch wachten om hem uit te roepen tot beste coach van de laatste jaren.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


14 Sep 2014, 12:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Titus schreef:
Als er voor Smet en Bael geen alternatieven zijn in de eigen jeugd, heb je meteen een nieuwe besparingspost gevonden..

Onvoorstelbaar dat beiden speelminuten vergaren in tweede klasse. Je moet als trainer al van zelfkastijding houden om deze 2 te laten opdraven. Als je dan hoort dat Regi niet moet weten van De Cuyper, zou ik toch wachten om hem uit te roepen tot beste coach van de laatste jaren.


Ik ben er tamelijk zeker van dat het systematisch aantreden van Smet en Bael vrij weinig te maken heeft met sportieve redenen, maar zowat alles met financiële…. :crazy:
Ben er zeker van dat ze die 2 tijdens de mercato gaan verkassen naar een 3e of 4e klasser…( wat zeker voor Bael volgens mij nog te hoog gaat gegrepen zijn maar alla... :oops: )

Awel, als ge die gasten verkocht wilt krijgen dient ge met leuke " statistieken" te kunnen zwaaien he…
Dingen zoals " volwaardige kernspeler in tweede klasse" en " x speelminuten in het eerste elftal" wegen tijdens dat soort onderhandelingen zwaar door hoor... :crazy: ( dat weet ik uit ervaring. :D )


14 Sep 2014, 12:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Titus schreef:
Als er voor Smet en Bael geen alternatieven zijn in de eigen jeugd, heb je meteen een nieuwe besparingspost gevonden..

Onvoorstelbaar dat beiden speelminuten vergaren in tweede klasse. Je moet als trainer al van zelfkastijding houden om deze 2 te laten opdraven. Als je dan hoort dat Regi niet moet weten van De Cuyper, zou ik toch wachten om hem uit te roepen tot beste coach van de laatste jaren.


ik zou de cuyper ook steeds laten starten , om mij niet verkeerd uit te drukken...want zonder cuyper geen enkele diepgang op die flank...maar,
van horen zeggen heeft al dikwijls voor misverstanden gezorgd in t verleden.... niemand weet aan welke reden het ligt dat hij (of iemand anders) niet start , maar voor nen trainer zou het principe "als ge in de week goed zijt op training" speelt ge int weekend uw match....zo niet scheelt er ergens wel iet aan de inzet en ingesteldheid op training zeker? en da geld voor iedere speler (zou toch moeten ale)..

waarom ze smet en bael laten spelen is vrij simpel zeker....welk alternatief heb je? geen , maar ook zij verdienen het te spelen he...ze worden er voor betaald (hoop ik), en als het niet goed genoeg blijkt te zijn is er tegen nieuwjaar wel een transferperiode...voor de rest moeten wij nu de druk op hun schouders niet al te groot maken want dan lukt het zeker niet , aanmoedigen helpen hierbij veeeeel beter....t zal zijnen tijd duren maar wie weet...


14 Sep 2014, 12:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
ik vond WS Woluwe overigens wel heel viriel spelen, op het gemene af eigenlijk.

onbegrijpelijk puntenverlies. Hopelijk De Greef en De Cuyper volgende week in de basis.

Zullen nog heel wat punten pakken dat WS ; sterke spelverdeler trouwens, en vooraan ietske :D rapper dan vele verdedigers uit 2 e


14 Sep 2014, 13:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Ik vind toch opmerkelijk dat wanneer er wissels komen, de ploeg gewoon helemaal door elkaar wordt gegooid en als een pudding in elkaar zakt...Laat die mannen toch staan zeg!

Vergeet niet, de doelpunten die we op woluwe-zaventem nog tegenkrijgen...jaja, duurt die match nog 2 minuten en ge mocht ook naar huis met een gelijkspel! En daar stond ge 0-3 voor! Oorzaak: de wissels en vooral 'doorelkaargerammel' van de ploegopstelling. Gisteren was het prijs. Geen drie punten maar één.

Toch even opmerkelijk dat we reeds 5 tegendoelpunten krijgen tussen minuut 89en 96 !!!! Gelukkig nog maar 1 keer met gevolgen (gisteren). (2 op zaventem, 1 in eupen en nu weer 2)

Dus, niet alleen Smet, die inderdaad een ongelofelijke kluns is maar toch ook RVA die hierin faalt (opstelling en tactiek tegen STVV vind ik trouwens ook boter op de kop van Acker en niet de speeltstijl van STVV zoals hij graag liet uitschijnen).
De Greef zijn basisplaats kwijt voor Lievens is nog zo een zet die ik niet begrijpen kan, Bael die elke week mag invallen al evenmin. Ben blij dat Van Acker hier trainer is, maar als hij dit nog vaak gaat doen...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Sep 2014, 14:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
Link beelden http://www.iendrachtoiljst.be


14 Sep 2014, 18:15
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: WS Bruxelles - Eendracht Aalst
vantjen schreef:


of de rechtstreekse link :-)
http://www.brusselnieuws.be/nl/video/tv ... acht-aalst


Die reactie van Bico :kots:


14 Sep 2014, 18:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst