E.A.-Patro Eisden Maasmechelen - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 E.A.-Patro Eisden Maasmechelen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
DT schreef:
Tijdje geleden dat ik hier nog iets postte over een match zelf maar wilde de hosana-stemming rond RVA niet al te abrupt afbreken... Het vergaarde aantal punten, de wedstrijdomstandigheden en de dodelijke efficiëntie wisten bijvoorbeeld toch nog veel "probleempjes" uit maar velen wilden dat toch niet zien: de hand van de meester tacticus weet je wel. Alleen komen die probleempjes sinds Antwerp thuis toch weer duidelijker aan de oppervlakte en is de meester tacticus het precies toch wel een beetje kwijt: veel balbezit is niet gelijk aan veel kansen, balcirculatie (en impact Ph. Janssens vooral) gaat vlot bij voorsprong maar zeer stroef bij achterstand, 95 min concentratie is niet iedereen gegeven, tactische omzettingen proberen is 1 ding, tactische omzettingen uitvoeren in functie van de spelers die je ter beschikking hebt, is een ander, enz.

Ondertussen is toch ook wel gebleken dat een "normale" Kevin Janssens in een ploeg met en Donjet en Philippe zonder een diepgaande speler toch niet je dat is... Was in de voorbereiding al duidelijk dat uiteindelijk Donjet het grootste slachtoffer zou worden want die jongen krijgt nu heel veel kritiek over zich... Speelt idd altijd, maar in welke rol?? Wat zie je bijvoorbeeld gisteren: het is Donjet die als eigenlijke rechterflank de bal telkens moet komen halen bij de verdediging om dan centraal de bal te gaan inspelen op mannen die achter hun verdediger gaan staan? Vanuit stilstand moeten gaan voetballen tegen een counterploeg pur sang waarbij uw rechterflank nauwelijks gestoffeerd is? Op links lijken Vanbelle en K. Janssens de laatste weken precies voor het eerst samen in de ploeg te staan... Zie Wesley graag spelen en zorgt vaak voor een extra prikkel, vooral dan vanop vrije schop maar moet met zijn ervaring toch ook meer kunnen sturen of op zijn minst deftige afspraken maken met beide Kevins want ziet er soms heel overhaast en weinig beredeneerd uit...

Ik denk dat het gebrek aan ritme door niet te spelen vorig seizoen bij uw draaischijf ook zichtbaar wordt:
Philippe Janssens die in het seizoensbegin alomtegenwoordig was in aanvallend opzicht en ook verdedigend zijn werk deed, begint zich toch meer en meer weg te steken en glijdt de laatste weken toch iets te veel af naar een momentenvoetballer. Het verdedigende bikkelen en heel de vijandige helft afschuimen om zich aanspeelbaar te maken, is er al helemaal niet meer bij toch? Duurde bijvoorbeeld goed 18 minuten voor hij een bal van betekenis raakte eigenlijk en zijn volgende contact was pas nadat Donjet hem vrijspeelde. Dus helemaal akkoord dat het bij Donjet ook niet loopt zoals het moet, maar naast hem bewoog er buiten Ratko en Ken, niemand... Donjet (en bij uitbreiding de hele ploeg) vervalt dan in zijn euvel van vorig seizoen - blijven proberen, maar het dan vaak zo moeilijk maken dat het enkel tot balverlies leidt. Zorgt echter wel voor de twee enige gevaarlijke standjes voor de rust. RVA zegt na de match dat er veel rond de bal moest bewogen worden... maar haalt er wel een van de drie af die effectief bewoog... En Ratko zelf? Die heeft hetzelfde probleem als al onze diepe spitsen sinds Depoitre samen: is een eilandbewoner die moet werken om per match 2 of 3 keer een bal in de zestien te krijgen... Dan zie ik RVA - net zoals BVR - mooi uithalen naar zijn spelers achteraf, vooral in de pers dan, maar vond het langs de lijn toch allemaal een pak minder. Zag ook niks van voetballende omzetting bij het begin van de tweede helft.

Integendeel, na de rust was het recept helemaal hetzelfde als onder CJ want we hebben nauwelijks een combinatie gezien: ballen insturen van Lievens naar Ratko in de hoop dat er 1 goed valt. Dan mag je Tjendo wel inbrengen, maar als je uw middenveld overslaat, brengt dat ook niet veel bij... Gek genoeg kon Kevin Janssens, die zijn flank letterlijk links liet liggen, nu wel af en toe in het spel betrokken worden maar veel bracht het allemaal niet op tot er uiteindelijk een bal uit de lucht goed viel... Twee minuten erna kon de match eigenlijk gespeeld zijn... Moet wel gezegd dat Patro ons dan al helemaal had kunnen dooddoen ook want de doelpuntenmaker kreeg een identieke kans als degene die STVV ook kreeg: STVV maakte die kans op de 0-2 koel af, Patro niet en het verschil in kwaliteit was daar zeker niet vreemd aan.

Nog wat aparte vermeldingen:

* Koulibaly krijgt nu ook weer kritiek terwijl die jongen in de voorbereiding veel speelt, dan plotseling niet meer van de bank of zelfs de tribune komt, en dan zou die ineens voor de kentering moeten zorgen? Was misschien niet academisch allemaal en ondanks dat hij in zijn 1 op 1 duels nauwelijks aan het langste eind trok, konden we daardoor wel het gevecht om de tweede bal winnen daar waar we in de eerste helft zowel het duel als de tweede bal verloren... Ratko kon daardoor ook even op adem komen doordat Elis nagenoeg elk duel aanging en daardoor alleen al had Elis zijn verdienste... Ik zie in de pers dat Tjendo de ploeg meer zuurstof verschafte maar dan vond ik Koulibaly toch beslissender gisteren. Daarnaast zette Elis tweemaal een uitstekende aanval met Niels Martin op waarbij vooral de eerste kans altijd moest zitten. Tussenin kopte hij ook nog eens net naast... Niet slecht vind ik voor 30 min... Als je vorig seizoen een heel jaar Nick Van Belle mocht zien ploeteren voor een mooi bedrag, heb ik er niks op tegen om een gratis speler 30 min zijn ding te laten doen als uw trainer toch geen oplossingen zag... En daar kwam het toch op neer niet?

* De Greef en Aalst is voor mij gedoemd om te mislukken - hoopte eindelijk voor ons en Arnaud zelf dat hij door zijn goeie start in de competitie op zijn plaats gelanceerd ging zijn maar is blijkbaar ook bij deze trainer de eerste op verdedigend vlak die vliegt als er iets niet naar behoren loopt... Arnaud is een vertrouwensvoetballer die ongelooflijke dingen kan doen als hij maar enig vertrouwen voelt... Dat hij nu maar als invaller voor De Neve mag acteren en dan nog eens tactisch geslachtofferd wordt ook, zal helaas weer de negatieve druppel zijn...

* Laatste twee zaken zijn niet meer en niet minder Van Renterghemiaanse toestanden hoor want RVA doet dit seizoen krak hetzelfde als BVR in zijn laatste seizoen bij ons: ploeg startte toen ook uitstekend, speelde zonder druk, onbevangen en zagen spectaculair voetbal. Enig minpunt was dat er op stilstaande fasen teveel goals werden geslikt en dat laatste werd zo'n item dat de voetballende teamprestatie ondergeschikt werd aan dat idee fix. Gevolg: bizarre wissels van goed spelende mannen op enorm rare momenten (Van Damme eruit tegen Oudenaarde om nadien Petrovic er centraal op het midden te moeten inbrengen om de balans terug te krijgen, match erna op Woluwe, Ken er effectief naast voor Petrovic op het midden, een geblesseerde Tjendo op het veld om daarna eigenlijk nooit meer gebruikt te worden, enz.). Komst van Rodrigo deed met RVA precies hetzelfde: tegen Eupen speelgerechtigd - goed ingevallen maar tegen STVV, ondanks dat de "vaste" ploeg het toch niet onaardig deed, meteen Rodrigo in de basis (terwijl die op dat moment al heel onzeker was), nieuw concept, Van Damme eruit en Tjendo eigenlijk een trap naar beneden... Arnaud een paar foutjes tegen Antwerp, lichte blessure tegen Eupen en eigenlijk volledig uit de gratie nadien. Tjendo die als jojo wordt gebruikt. Iemand die je absoluut nog wil laten gaan, moet gisteren samen met een andere gepasseerde van de laatste weken de kastanjes uit het vuur halen... Echte objectieve logica is dat toch niet hé. Als we BVR dat aanwreven, mag RVA ook zijn deel krijgen vind ik.

Ik blijf erbij dat je zo'n dingen niet ongestraft doet want spelers die goed draaien vallen er naast om tactische redenen en spelers die zelf niet goed in hun vel zitten en er best wel eens naast worden gezet, blijven toch staan, week na week... Dat wreekt zich vroeg of laat...

Laatste probleem gisteren was ook een oud zeer van den Iendracht: alle spelers zaten sowieso al met woensdag in hun hoofd en gingen dat Patro-varkentje wel eens wassen want ja bekijk de stand even... En van bij de aftrap was het duidelijk hoe het ging lopen...

Bottomline: leuker om naar den Iendracht te komen als de laatste twee jaar, dat is zeker... maar eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we nu staan waar we thuis horen qua capaciteiten. Voordeel is dat het niveau in tweede klasse er ook niet echt op vooruit is gegaan waardoor we zelf toch wel nog zullen kunnen pieken ook... Afstand met de eerste blijft bijvoorbeeld amper 4 punten maar zou toch weer iets meer naar de succeselementen van het begin van de competitie teruggrijpen... Iets te veel omzettingen denk ik gepaard met iets te hoge verwachtingen over de mogelijkheden van bepaalde spelers... Hoorde RVA na Eupen iets in de trant zeggen van "we kunnen dit nu al, wat gaat dat niet geven als we verder als ploeg groeien"... Een ploeg als Real kan dat zeggen maar in de Belgische tweede klasse blijft dat natuurlijk wel gevaarlijk - naast de vorm van de tegenstanders kunnen ook uw eigen spelers op het ene moment boven zichzelf uitstijgen om dan 10 matchen geen poot meer uit te steken... Laat ons zeggen dat we een aantal spelers hebben waarvan de huidige vorm misschien iets dichter bij de realiteit ligt dan wat ze de eerste vijf matchen lieten bewonderen...

Volledig akkoord met de analyse, enkel niet met de eerste paragraaf. Ik vind wel dat er veel mogelijkheid blijft zitten in deze kern en dat RVA er meer heeft uitgehaald dan wat een gemiddelde E. Aalst coach er zou uithalen. Al hadden het er gisteren wel 2 meer mogen en moeten zijn.
Ik zeg hier al vanaf speeldag 1 dat de rol van Donjet dit seizoen cruciaal zou worden. En op één wedstrijd na kan hij zijn rol dus niet waarmaken. Dat kan liggen aan hetgeen jij hier aan haalt, maar ik blijf het steken op een hardnekkig gebrek aan visie van Donjet die hem altijd gaat blijven parten spelen. Ik heb het vermoeden dat hij nog regelmatig elders voetbalt en er daar wel in slaagt om op de korte ruimte 3-4 man in de wind te zetten. Alleen is het op zondag in 2de klasse te doen, en daar lukt dat gewoonweg niet. Dat besef moet er desnoods maar eens (geweldloos) in geramd worden bij die jongen want het zou zonde zijn om een voetballer met zijn kwaliteiten daardoor te moeten weren uit uw ploeg (en daar is hij nu toch heel kort bij).
Vervang in uw startopstelling Donjet door De Cuyper en je gaat een volledig andere wedstrijd hebben.
RVA reageert bij de rust, van mij had het gerust na 20 minuten al gemogen.
En vaststelling nummer 2 waarbij ik u ook gelijk geef: Lievens en Bogaerts in combinatie met Smet vanachter is gewoon te weinig. Daar moet altijd nen De Greef bij. Onverstaanbaar dat die er werd afgehaald trouwens, zelfs wraakroepend.
Maar ik blijf voorlopig nog wel geloven in RVA. Hij ziet wat er misgaat en stuurt "gepast" bij. Enkel nog wat vroeger en dat komt wel goed. Nu zijn zijn ingrepen zodanig laat en zodanig drastisch dat van plan A rechtstreeks op plan Z wordt overgeschakeld (lees: lange ballen pompen).

_________________
If you never try, you'll never know


22 Sep 2014, 12:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Zoals Bram aanhaalde moet Donjet met zijn voetbalkwaliteiten veel meer tonen dan hij dit seizoen al liet zien, wel hebben we met Ratko toch een klasbakje in huis hoor.
Bekijk diene gast zijn doelpunten eens, toch klasse nietwaar of gaat er weer iemand zeggen dat zijn meter rapper kan lopen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Sep 2014, 13:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
zelfs de Bose boxen hoort ge niet in de K

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


22 Sep 2014, 13:53
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
anathema76 schreef:
DT schreef:
Is zoals Hugo zegt wel hoor - vanuit de H hoorde je in de K helemaal niks - voor mensen in de K leek de meeste sfeer uit de K zelf te komen, in de H blijkbaar in de H... Bottomline: serieus probleem hé want niemand hoort elkaar blijkbaar...


Eerlijk, ik zat gisteren in de A, toch wel dicht bij de H en ik heb nauwelijks sfeer gehoord uit de H.
Kan natuurlijk ook komen door de EA-jeugd onder mij in de F die veel lawaai heeft gemaakt :lol:


Kortom: ons stadion is een probleem... Maar ja, dat wisten we al en daarvoor is er een andere topic. Nu, 'k ben er zeker van als ge den H volledig vult met de sfeermakers die nu verdeelt staan over de H en de K, dat ge 't zou horen tot in de versten hoek van 't stadion.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Sep 2014, 14:37
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Bram schreef:

Volledig akkoord met de analyse, enkel niet met de eerste paragraaf. Ik vind wel dat er veel mogelijkheid blijft zitten in deze kern en dat RVA er meer heeft uitgehaald dan wat een gemiddelde E. Aalst coach er zou uithalen. Al hadden het er gisteren wel 2 meer mogen en moeten zijn.
Ik zeg hier al vanaf speeldag 1 dat de rol van Donjet dit seizoen cruciaal zou worden. En op één wedstrijd na kan hij zijn rol dus niet waarmaken. Dat kan liggen aan hetgeen jij hier aan haalt, maar ik blijf het steken op een hardnekkig gebrek aan visie van Donjet die hem altijd gaat blijven parten spelen. Ik heb het vermoeden dat hij nog regelmatig elders voetbalt en er daar wel in slaagt om op de korte ruimte 3-4 man in de wind te zetten. Alleen is het op zondag in 2de klasse te doen, en daar lukt dat gewoonweg niet. Dat besef moet er desnoods maar eens (geweldloos) in geramd worden bij die jongen want het zou zonde zijn om een voetballer met zijn kwaliteiten daardoor te moeten weren uit uw ploeg (en daar is hij nu toch heel kort bij).
Vervang in uw startopstelling Donjet door De Cuyper en je gaat een volledig andere wedstrijd hebben.
RVA reageert bij de rust, van mij had het gerust na 20 minuten al gemogen.
En vaststelling nummer 2 waarbij ik u ook gelijk geef: Lievens en Bogaerts in combinatie met Smet vanachter is gewoon te weinig. Daar moet altijd nen De Greef bij. Onverstaanbaar dat die er werd afgehaald trouwens, zelfs wraakroepend.
Maar ik blijf voorlopig nog wel geloven in RVA. Hij ziet wat er misgaat en stuurt "gepast" bij. Enkel nog wat vroeger en dat komt wel goed. Nu zijn zijn ingrepen zodanig laat en zodanig drastisch dat van plan A rechtstreeks op plan Z wordt overgeschakeld (lees: lange ballen pompen).


Bram, voor alle duidelijkheid - ik zeg niet dat ik niet in RVA geloof hé maar we moeten er ook geen heilige van maken na die mooie start. Na de 12 op 12 bleek hij niks te kunnen misdoen maar nu volgde
een 2 op 12 dus is het zeker geen slecht moment om zelf weer even te herbronnen... Het is dus nu het moment om te laten zien wat voor trainersvlees we in de kuip hebben...

Is zelf - denk ik - een beetje gaan zweven door de goede competitiestart en moet zelf ook gewoon weer even met de voetjes op aarde komen. Want heeft ook al zaken aangepast die bij voorbaat niet gingen lukken. Die 3-5-2 bijvoorbeeld tegen STVV, was voor sommigen begrijpelijk... voor mij niet omdat je als trainer toch ook de kwaliteiten van uw spelers moet kennen, zelfs zonder de tegenstander mee te nemen in die gedachte. Wesley Van Belle en Mike Smet zijn geen flankmiddenvelders, net zoals Shkodra dat niet is... Het gevolg is dat de spelers kritiek krijgen voor verwezenlijkingen op posities die de hunne niet zijn. Mike wordt verweten voetballend niet mee te kunnen in tweede maar dan gaat RVA hem wel de volledige rechterflank laten doen tegen STVV waar zijn directe tegenstander sowieso al sneller is zodat hij verdedigend heel secuur moet zijn en hij dan ook nog eens aanvallend perfecte crosses moet geven terwijl de eigenlijke flankmiddenvelders zelf maar aan max 2 goeie flankballen geraken per match? Dan vind ik dat toch wel gedeelde verantwoordelijkheid. Wesley een rij naar voor schuiven heeft nog nooit een goed effect gehad... Had dit concept bovendien ook al tegen Sinaai uitgetest en marcheerde toen voor geen meter, laat staan dat het tegen STVV ging draaien... STVV was in de hele eerste helft nauwelijks gevaarlijk en ondanks dat we zelf geen gevaar creërden, ging de bal goed rond in de ploeg en hadden we zonder die slechte terugspeelbal makkelijk de rust gehaald zonder tegendoelpunt. Door de omzetting bij de rust, kreeg een snel STVV open kaart en hielpen wij hen de match op slot te gooien, zonder zelf beter te worden... Dus gepast ingrijpen - hmmm...

Jij geeft de manco's van Donjet aan - en terecht - maar het is wel RVA die hem sinds dag 1 als rechtermiddenvelder uitspeelt in een ploeg zonder diepgang... Als je als supporter dan verwacht dat Donjet vanuit die positie moet tonen dat hij het spel in handen kan nemen en kan aantonen dat hij vooruitgang heeft gemaakt tov zijn 10-positie vorig seizoen, dan vind ik dat streng want je kan niet en van achteruit de opbouw verzorgen, het spel centraal verdelen en dan nog eens de rechterflank breed houden om ruimte te creëren. Of wil je dat hij zich gaat gedragen als de moving shadow op links? Een positivist zou nog kunnen aangeven dat KJ zijn momenten tracht te kiezen maar dan zie ik Donjet toch 10x liever acties proberen te ondernemen dan Van Mieghemsgewijs in het veld te verdwijnen zoals onze linksmidden.

Als je maar met 1 spits speelt, moet je dan minstens diepgaande flanken hebben en zo hebben we er maar twee... Is goed dat RVA dat soms inziet maar ik vind dan wel niet dat je Donjet telkens moet offeren want net zoals tegen STVV was hij het wel die gisteren het initiatief moest nemen om de aanvallen op gang te brengen - gisteren was trouwens een kopie van de eerste voorbereidingswedstrijd tegen Zulte-Waregem. Ook dan tokten beide Janssens en Ratko lang geen bal en was het telkens Donjet die voor de impulsen moest zorgen, vaak heel ongelukkig, maar anderzijds wel degene die voor het enige gevaar zorgde. Wat Shkodra betreft, vind ik zijn seizoen cruciaal mocht hij elke week als 10 de wei in moeten. Als rechtermiddenvelder heeft hij in al zijn competitiematchen op die positie al evenveel gescoord als al zijn rechterflankconcurrenten op iets meer dan 2 jaar dus krijgt hij nog wat respijt.

Ik vond de wissels van gisteren dan ook geen echt voorbeeld van inzicht van RVA of een teken van geslaagd ingrijpen: zoals ik al zei, bracht Tjendo in maar ging wel opteren voor de lange bal waardoor Ph. Janssens, De Greef en Tjendo er eigenlijk voor spek en bonen bijliepen... Had hem krediet gegeven mocht hij - zoals Chunga reeds aangaf - De Greef achteruit hebben getrokken en De Cuyper voor Lievens zou gebracht hebben of mocht hij voor de laatste minuten naar een 3-4-3 overgeschakeld zijn... Maar nu leek het me eerder een wissel om de vlam in de pan te krijgen... Had bijvoorbeeld KJ ook gemakkelijk kunnen wisselen bij de rust...

Dus mijn conclusies van de voorbereiding blijven: of je speelt met twee bewegende spitsen en dan kan je eventueel zonder diepgaande flanken acteren, of je speelt met 1 spits en dan moet je sowieso diepgang creëren en om dat te kunnen moet je van het trio KJ, PH en DS er minstens 1 offeren... Ook naar de rest van de competitie toe: je hebt twee spelers die de 10 kunnen invullen en ze hebben beide evenveel gespeeld, dus gaan ze beide ook op hetzelfde moment minder fit zijn... Ik zou de fitste op zijn positie laten spelen... Of hopen dat Rodrigo snel terugkeert...

Dus conclusie: vergelijking makend met de vorige trainer die naam waardig bij ons - BVR - mag RVA naast de gekregen lof nu ook wel even de kritiek slikken...


22 Sep 2014, 14:51
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Volledig akkoord met jou DT.
Ratko is zoveel gevaarlijker als hij voorzetten krijgt vanop de flanken zoals gisteren in het laatste kwartier,
maar dan moet je wel met 2 (of minstens toch enen) echte "wingers" spelen.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Sep 2014, 15:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
jammen schreef:
Volledig akkoord met jou DT.
Ratko is zoveel gevaarlijker als hij voorzetten krijgt vanop de flanken zoals gisteren in het laatste kwartier,
maar dan moet je wel met 2 (of minstens toch enen) echte "wingers" spelen.



das nu juist waar het gisteren mis ging tot kwartier voor tijd....als ge met 1 spits speelt moet ge zien dat ge da combineert met diepte op uw flanken zodat ge de voorzetten kunt geven naar 't centrum , maar gisteren heb ik wel 100 keer gezien dat , om een voorbeeld te stellen ,ne K. Janssens steeds naar t centrum trok bij een aanval en heel de linker flank bijgevolg volledig vrij bleef daardoor (er kon natuurlijk ook wel eens iemand die positie overnemen zolang de bal in de ploeg was), gevolg is dat alles daar in t halven op nen hoop loopt te spelen en ge nooit uw spel kunt opentrekken richting flanken. van als cuyper met de rust op rechts en later martin er op links opkwamen gebeurde dit wel veel meer...en ging het ook een pak vlotter om die bal aan de goal te krijgen. spijtig genoeg zijn ze te laat begonnen met denken om die match alsnog te willen winnen...anders was al da gedester van in den eerste helft direct na t laatste fluitsignaal vergeten door 99 procent van de supporters .


22 Sep 2014, 17:09
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
supersossis schreef:
jammen schreef:
Volledig akkoord met jou DT.
Ratko is zoveel gevaarlijker als hij voorzetten krijgt vanop de flanken zoals gisteren in het laatste kwartier,
maar dan moet je wel met 2 (of minstens toch enen) echte "wingers" spelen.



das nu juist waar het gisteren mis ging tot kwartier voor tijd....als ge met 1 spits speelt moet ge zien dat ge da combineert met diepte op uw flanken zodat ge de voorzetten kunt geven naar 't centrum , maar gisteren heb ik wel 100 keer gezien dat , om een voorbeeld te stellen ,ne K. Janssens steeds naar t centrum trok bij een aanval en heel de linker flank bijgevolg volledig vrij bleef daardoor (er kon natuurlijk ook wel eens iemand die positie overnemen zolang de bal in de ploeg was), gevolg is dat alles daar in t halven op nen hoop loopt te spelen en ge nooit uw spel kunt opentrekken richting flanken. van als cuyper met de rust op rechts en later martin er op links opkwamen gebeurde dit wel veel meer...en ging het ook een pak vlotter om die bal aan de goal te krijgen. spijtig genoeg zijn ze te laat begonnen met denken om die match alsnog te willen winnen...anders was al da gedester van in den eerste helft direct na t laatste fluitsignaal vergeten door 99 procent van de supporters .


Is elke match wel zo hoor.
Zondag nog bijvoorbeeld wou Ph. Janssens de bal naar links geven maar omdat er daar niemand stond kon hij de bal niet kwijt. Toen K. Janssens dat opmerkte begon hij plots naar "zijn" linkerflank te lopen, beetje komisch eigenlijk.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Sep 2014, 18:20
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Match om snel te vergeten, te traag en amper risico's durven nemen (altijd dat tikje naar achter, waar het meermaals naar voor kon).

Btw: dat sfeervak is toch een dikke flop? Vanop de zit amper te horen, en als dat al het geval was dan was het een kakofonie om u tegen te zeggen. Jammer want dit komt de sfeer niet ten goede.


22 Sep 2014, 20:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Leuk geanimeerd hier ! :D

Ik kon er gisteren beroepshalve niet bij zijn, maar had intussen contact met gasten die dat wel konden, en die vertellen toch allemaal een gelijkaardig verhaal hoor..
- We verdienen een punt maar ook niets meer..
- Zowel de ploegopstelling als de wissels van RVA zijn bedenkelijk..

Zal dus wel iets in die aard zijn waarschijnlijk.
Ik onthoud van alles wat ik hier las voornamelijk de commentaar die iemand hier gepost heeft met de reactie van Hans De Schrijver : EA stond iet of wat te hoog geklasseerd tot gisteren..

Awel - daar ben ik het volmondig mee eens se…We hebben geen slechte ploeg, maar om er direct een top 3, top 5 team van te malen ???? :hmm:


22 Sep 2014, 20:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Tom1983 schreef:
Match om snel te vergeten, te traag en amper risico's durven nemen (altijd dat tikje naar achter, waar het meermaals naar voor kon).

Btw: dat sfeervak is toch een dikke flop? Vanop de zit amper te horen, en als dat al het geval was dan was het een kakofonie om u tegen te zeggen. Jammer want dit komt de sfeer niet ten goede.



das nu iets wat ik ook vond van het geluid uit de boxen van de staantribune ze.... :D
de eerste die ge tegenkomt als je de tribune binnenkomt (langs de lichtmast)werkte helemaal niet zodat ge daar al zeker niks verstond van het gekraak en gepruttel uit die iets verderop (die net naast/boven de rolstoelplaatsen).als de omroeper iet wou uitleggen door zijne micro moest ge dat daar eens aanhoren....verstaan deed ge dienen brave mens allerminst , hoe hard hij ook zijn best leek te doen...want luid genoeg was het wel


22 Sep 2014, 20:55

Lid geworden op: 05 Sep 2014, 8:39
Berichten: 4
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
supersossis schreef:
Tom1983 schreef:
Match om snel te vergeten, te traag en amper risico's durven nemen (altijd dat tikje naar achter, waar het meermaals naar voor kon).

Btw: dat sfeervak is toch een dikke flop? Vanop de zit amper te horen, en als dat al het geval was dan was het een kakofonie om u tegen te zeggen. Jammer want dit komt de sfeer niet ten goede.



das nu iets wat ik ook vond van het geluid uit de boxen van de staantribune ze.... :D
de eerste die ge tegenkomt als je de tribune binnenkomt (langs de lichtmast)werkte helemaal niet zodat ge daar al zeker niks verstond van het gekraak en gepruttel uit die iets verderop (die net naast/boven de rolstoelplaatsen).als de omroeper iet wou uitleggen door zijne micro moest ge dat daar eens aanhoren....verstaan deed ge dienen brave mens allerminst , hoe hard hij ook zijn best leek te doen...want luid genoeg was het wel



de boxen in de H marcheerden tot mijn grote verbazing perfect.


23 Sep 2014, 11:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
kevin vn schreef:
supersossis schreef:
Tom1983 schreef:
Match om snel te vergeten, te traag en amper risico's durven nemen (altijd dat tikje naar achter, waar het meermaals naar voor kon).

Btw: dat sfeervak is toch een dikke flop? Vanop de zit amper te horen, en als dat al het geval was dan was het een kakofonie om u tegen te zeggen. Jammer want dit komt de sfeer niet ten goede.



das nu iets wat ik ook vond van het geluid uit de boxen van de staantribune ze.... :D
de eerste die ge tegenkomt als je de tribune binnenkomt (langs de lichtmast)werkte helemaal niet zodat ge daar al zeker niks verstond van het gekraak en gepruttel uit die iets verderop (die net naast/boven de rolstoelplaatsen).als de omroeper iet wou uitleggen door zijne micro moest ge dat daar eens aanhoren....verstaan deed ge dienen brave mens allerminst , hoe hard hij ook zijn best leek te doen...want luid genoeg was het wel



de boxen in de H marcheerden tot mijn grote verbazing perfect.


das normaal hé, ze zijn minder gebruikt :p

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


23 Sep 2014, 11:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst