E.A.-Patro Eisden Maasmechelen - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 E.A.-Patro Eisden Maasmechelen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Zwakke match, Rva die een derde keer op rij flatert en geen sfeer want dat "sfeervak" is voorlopig een flop.
Heel treurige namiddag. (n)


21 Sep 2014, 19:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Iedereen heeft heimwee naar onze "k" daar bestaat zelfs geen twijfel over , maar ondanks de zwakke match heb ik me wel geamuseerd ik vak H , je hoort wat je zingt en vlotte bediening en alle makkers vinden elkaar terug.

Geen partytent meer voor mij als het niet verplicht wordt!
Jammer voor de keepers van onze tegenstanders :-)


21 Sep 2014, 19:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2261
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Als je woensdag ook een wedstrijd wil zien, dan moet je je tegenstander de weken voordien wat zand in de ogen strooien. ;) Anders ben je woensdag vooraf al kansloos.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


21 Sep 2014, 20:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Hugo schreef:
Hans De Schrijver zal ook de wenkbrauwen gefronsd hebben over het huidige niveau van tweede klasse.


Ik heb hem even gesproken tijdens de rust en inderdaad hij was niet echt onder de indruk. Niet in het minst van den iendracht ..... Hij vond dat ze toch redelijk boven hun waarde stonden in het klassement na het bekijken vd eerste helft. Ook merkte hij op dat VDN zeker niet vrijuit ging bij de goal( hij kon veel beter zijn hoek verkleint hebben) en ook bij die redding met de voet op dat laag schot oogde hij volgens Hans redelijk onzeker.... Ben blij dat ik hem even heb kunnen spreken. Toch een monument en indertijd ne klasbak van ne keeper :EA:

Over de wedstrijd is het meeste hier al verteld.....Zeer slappe koffie de volledige 1ste helft en 3kwart vd 2de helft. Raar.....
Het is hier al een paar keer eerder aangehaald en het is waar,Lievens en Bogaerts kunnen dus echt niet voetballen he,Smet met zijn lange ballen zonder nut,De greef probeert wel nog iets maar hoogstaand kan je dat moeilijk noemen. Van Belle enige verdediger die van mij zeker mag zijn van zijn plaats. Ons middeveld met Janssens en Janssens,skhodra( al een paar matchen)was nergens, enkel Van Damme toonde de inzet die we van hem gewoon zijn maar je kan van hem ook niet verwachten dat hij aanvallen op poten zet op zijn 'Temmermans' daar schiet hij te kort. Vansimpsen werkte hard en moest veelal de bal naar niemand doorkoppen of naar zichzelf passen of veel te diep zakken om de bal te krijgen. Aan inzet ontbreekt het Ratko wel niet maar alleen (in de voorlijn)is maar alleen hé. Invaller De cuyper toonde direct dat hij voor diepgang kan en eigenlijk elke week zou moeten kunnen zorgen. Ook Martin puike invalbeurt,wat ben ik blij dat we die gast niet vd hand hebben gedaan. Coulibaly weinig overtuigend,maar alles(inds) is beter dan Bael......
Een punt meer zat er zeker niet in vandaag en meer hadden we ook zeker niet verdiend.


21 Sep 2014, 21:07
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Twee op twaalf voor Eendracht

Het loopt bij Eendracht niet zo vlot. Vanmiddag werd 1-1 gelijk gespeeld, pas in het slotkwartier na het doelpunt van Van Simpsen sloeg de Aalsterse motor aan, het vuurwerk aan kansen kon niet worden benut, ook al omwille van de stugge verdediging van Patro. De vleugelspelers Tjendo De Cuyper en Niels Martin, vandaag beiden op de bank begonnen, zorgden wel voor meer zuurstof. Aalst mist de kans om de derde plaats te pakken. De supporters stonden vanmiddag overigens gescheiden van elkaar. Een deel neemt liever plaats in de Europatribune. Het kwam de sfeer niet ten goede.

bron: aalstnieuws.be

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


21 Sep 2014, 21:16
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Gruunwit schreef:
Als je woensdag ook een wedstrijd wil zien, dan moet je je tegenstander de weken voordien wat zand in de ogen strooien. ;) Anders ben je woensdag vooraf al kansloos.


Schoon volk in de tribune: Emmerechts (nekken tegen Patro), Stan vdBuys ('Brugge) en Skippybal Schepens ( Gent)


22 Sep 2014, 8:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Neutralboy schreef:
Iedereen heeft heimwee naar onze "k" daar bestaat zelfs geen twijfel over , maar ondanks de zwakke match heb ik me wel geamuseerd ik vak H , je hoort wat je zingt en vlotte bediening en alle makkers vinden elkaar terug.

Geen partytent meer voor mij als het niet verplicht wordt!
Jammer voor de keepers van onze tegenstanders :-)


Vroeger had je een soort echo bij gezang in het stadion, maar dit is weg door het afbreken van onze staantribune, zodanig dat jullie gezang vanuit het sfeervak moeilijk verstaanbaar was in vak K ofwel ligt het aan mijn gehoor. :D
Ik begrijp jullie colère wel wat de partytent betreft, maar 't is juist spijtig dat dit voorval de spionkop doet uiteenvallen.
Enfin, het zal effen wennen zijn, hopelijk werkt het niet nadelig wat de sfeer betreft voor beide vakken. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Sep 2014, 9:01
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Hugo schreef:
Een charme-offensief noemen ze dat, die gastjes zouden maar al te graag mee opstappen, maar ja sommige ouders zien hun zoon al in een Barcelonashirt, waarom zouden ze dan voor den Iendracht moeten betogen. :D


In mijn geval omgekeerd zenne: ik liet mijn voetballerke kiezen tss betogen ( als enige van zijn ploeg, rest van ouders idd geen interesse, ver van hun bedshow en van trainers of bestuur 0,0 over gepiept!) of zelf trainen. Zat dus zelf op zandberg... Ikzelf met een ambetant gevoel, want vond de actie zeker de moeite waard en terecht georganiseerd. Ik snap persoonlijk niet dat vanuit de club zélf niks is ondernomen om de jeugd daar bij te betrekken.
Lijkt me dat hier 2 groepen vnl schuld aan hebben: eerst en vooral was het aan bestuur/jeugdbestuur en opleiders om een signaal te geven en de problematiek kenbaar te maken ( niet alle jeugdspelers/ ouders hbb een band met de club of kennen de problemen).Ten tweede had niet alle jeugd zelf training op dat uur! Waar die zaten, weet ik ook niet...
Gisteren trouwens heel veel jeugdouders gedegouteerd over de inkomprijzen... Persoonlijk trek ik het me niet aan( kom geregeld zien), maar velen vinden de gehanteerde ticketprijzen buiten alle proportie en dat is eigenlijk gewoon ook zo, net zoals de abonnementsprijzen. Dat beseffen alle mensen die regelmatig een match meepikken op hoogste niveau in binnen/ buitenland. Niet vergeten dat diezelfde ouders ook 495€ lidgeld en 180€ stagegeld dokken + maandelijks ook autokosten ( naft) en kantinefactuur ( zandberg 3-4x in de week) hebben. Bende gezien gisteren? Rekent uit wat een sponsors dat zijn voor de eerste ploeg, he.. ;)
Soit: ik begrijp de verbazing en kritiek. Voelde me zelf niet goed er niet bij te zijn dinsdag ll. ( wij - zoon en ikzelf- voelen ons namelijk wél betrokken bij den Iendracht en dromen niet van een ander shirt, anders zat hij al bij bv Lokeren btw) maar wat mij betreft mag daarvoor vooral naar de clubcommunicatie en beleidsmensen gekeken worden. Één mail had de trainingen knn schrappen en zeker wél jeugd + entourage op de been gebracht.

De match van gisteren: Janssens en Janssens afschuwelijk slecht/afwezig ( den numero 10 werkelijk nergens...), Smet inderdaad niet goed genoeg en Skodhra ook niet te best. Logisch dat je dan niks klaarkrijgt in 1e helft, al moest die ene bal breedgelegd worden ipv uit een onmogelijke hoek op de keeper te poeieren.
Goal was om te bleiten: veel voorafgaande miserie,.. maar keeper gaat daar de mist in.
Knappe gelijkmaker en vandanaf eindelijk vollebak "veroijt".
Uiteindelijk verdienen we zelfs te winnen, maar wat pech en overhaasting beslisten er anders over. In Brugge dan maar stunten? :banana:


22 Sep 2014, 9:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
didi schreef:
Hugo schreef:
Een charme-offensief noemen ze dat, die gastjes zouden maar al te graag mee opstappen, maar ja sommige ouders zien hun zoon al in een Barcelonashirt, waarom zouden ze dan voor den Iendracht moeten betogen. :D


In mijn geval omgekeerd zenne: ik liet mijn voetballerke kiezen tss betogen ( als enige van zijn ploeg, rest van ouders idd geen interesse, ver van hun bedshow en van trainers of bestuur 0,0 over gepiept!) of zelf trainen. Zat dus zelf op zandberg... Ikzelf met een ambetant gevoel, want vond de actie zeker de moeite waard en terecht georganiseerd. Ik snap persoonlijk niet dat vanuit de club zélf niks is ondernomen om de jeugd daar bij te betrekken.
Lijkt me dat hier 2 groepen vnl schuld aan hebben: eerst en vooral was het aan bestuur/jeugdbestuur en opleiders om een signaal te geven en de problematiek kenbaar te maken ( niet alle jeugdspelers/ ouders hbb een band met de club of kennen de problemen).Ten tweede had niet alle jeugd zelf training op dat uur! Waar die zaten, weet ik ook niet...
Gisteren trouwens heel veel jeugdouders gedegouteerd over de inkomprijzen... Persoonlijk trek ik het me niet aan( kom geregeld zien), maar velen vinden de gehanteerde ticketprijzen buiten alle proportie en dat is eigenlijk gewoon ook zo, net zoals de abonnementsprijzen. Dat beseffen alle mensen die regelmatig een match meepikken op hoogste niveau in binnen/ buitenland. Niet vergeten dat diezelfde ouders ook 495€ lidgeld en 180€ stagegeld dokken + maandelijks ook autokosten ( naft) en kantinefactuur ( zandberg 3-4x in de week) hebben. Bende gezien gisteren? Rekent uit wat een sponsors dat zijn voor de eerste ploeg, he.. ;)
Soit: ik begrijp de verbazing en kritiek. Voelde me zelf niet goed er niet bij te zijn dinsdag ll. ( wij - zoon en ikzelf- voelen ons namelijk wél betrokken bij den Iendracht en dromen niet van een ander shirt, anders zat hij al bij bv Lokeren btw) maar wat mij betreft mag daarvoor vooral naar de clubcommunicatie en beleidsmensen gekeken worden. Één mail had de trainingen knn schrappen en zeker wél jeugd + entourage op de been gebracht.

De match van gisteren: Janssens en Janssens afschuwelijk slecht/afwezig ( den numero 10 werkelijk nergens...), Smet inderdaad niet goed genoeg en Skodhra ook niet te best. Logisch dat je dan niks klaarkrijgt in 1e helft, al moest die ene bal breedgelegd worden ipv uit een onmogelijke hoek op de keeper te poeieren.
Goal was om te bleiten: veel voorafgaande miserie,.. maar keeper gaat daar de mist in.
Knappe gelijkmaker en vandanaf eindelijk vollebak "veroijt".
Uiteindelijk verdienen we zelfs te winnen, maar wat pech en overhaasting beslisten er anders over. In Brugge dan maar stunten? :banana:


Merci voor de toelichting besteken, ik begrijp nu ook beter het waarom van jullie afwezigheid, raar van ons bestuur om telkens warm en koud te blazen als er acties gebeuren. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Sep 2014, 9:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Tijdje geleden dat ik hier nog iets postte over een match zelf maar wilde de hosana-stemming rond RVA niet al te abrupt afbreken... Het vergaarde aantal punten, de wedstrijdomstandigheden en de dodelijke efficiëntie wisten bijvoorbeeld toch nog veel "probleempjes" uit maar velen wilden dat toch niet zien: de hand van de meester tacticus weet je wel. Alleen komen die probleempjes sinds Antwerp thuis toch weer duidelijker aan de oppervlakte en is de meester tacticus het precies toch wel een beetje kwijt: veel balbezit is niet gelijk aan veel kansen, balcirculatie (en impact Ph. Janssens vooral) gaat vlot bij voorsprong maar zeer stroef bij achterstand, 95 min concentratie is niet iedereen gegeven, tactische omzettingen proberen is 1 ding, tactische omzettingen uitvoeren in functie van de spelers die je ter beschikking hebt, is een ander, enz.

Ondertussen is toch ook wel gebleken dat een "normale" Kevin Janssens in een ploeg met en Donjet en Philippe zonder een diepgaande speler toch niet je dat is... Was in de voorbereiding al duidelijk dat uiteindelijk Donjet het grootste slachtoffer zou worden want die jongen krijgt nu heel veel kritiek over zich... Speelt idd altijd, maar in welke rol?? Wat zie je bijvoorbeeld gisteren: het is Donjet die als eigenlijke rechterflank de bal telkens moet komen halen bij de verdediging om dan centraal de bal te gaan inspelen op mannen die achter hun verdediger gaan staan? Vanuit stilstand moeten gaan voetballen tegen een counterploeg pur sang waarbij uw rechterflank nauwelijks gestoffeerd is? Op links lijken Vanbelle en K. Janssens de laatste weken precies voor het eerst samen in de ploeg te staan... Zie Wesley graag spelen en zorgt vaak voor een extra prikkel, vooral dan vanop vrije schop maar moet met zijn ervaring toch ook meer kunnen sturen of op zijn minst deftige afspraken maken met beide Kevins want ziet er soms heel overhaast en weinig beredeneerd uit...

Ik denk dat het gebrek aan ritme door niet te spelen vorig seizoen bij uw draaischijf ook zichtbaar wordt:
Philippe Janssens die in het seizoensbegin alomtegenwoordig was in aanvallend opzicht en ook verdedigend zijn werk deed, begint zich toch meer en meer weg te steken en glijdt de laatste weken toch iets te veel af naar een momentenvoetballer. Het verdedigende bikkelen en heel de vijandige helft afschuimen om zich aanspeelbaar te maken, is er al helemaal niet meer bij toch? Duurde bijvoorbeeld goed 18 minuten voor hij een bal van betekenis raakte eigenlijk en zijn volgende contact was pas nadat Donjet hem vrijspeelde. Dus helemaal akkoord dat het bij Donjet ook niet loopt zoals het moet, maar naast hem bewoog er buiten Ratko en Ken, niemand... Donjet (en bij uitbreiding de hele ploeg) vervalt dan in zijn euvel van vorig seizoen - blijven proberen, maar het dan vaak zo moeilijk maken dat het enkel tot balverlies leidt. Zorgt echter wel voor de twee enige gevaarlijke standjes voor de rust. RVA zegt na de match dat er veel rond de bal moest bewogen worden... maar haalt er wel een van de drie af die effectief bewoog... En Ratko zelf? Die heeft hetzelfde probleem als al onze diepe spitsen sinds Depoitre samen: is een eilandbewoner die moet werken om per match 2 of 3 keer een bal in de zestien te krijgen... Dan zie ik RVA - net zoals BVR - mooi uithalen naar zijn spelers achteraf, vooral in de pers dan, maar vond het langs de lijn toch allemaal een pak minder. Zag ook niks van voetballende omzetting bij het begin van de tweede helft.

Integendeel, na de rust was het recept helemaal hetzelfde als onder CJ want we hebben nauwelijks een combinatie gezien: ballen insturen van Lievens naar Ratko in de hoop dat er 1 goed valt. Dan mag je Tjendo wel inbrengen, maar als je uw middenveld overslaat, brengt dat ook niet veel bij... Gek genoeg kon Kevin Janssens, die zijn flank letterlijk links liet liggen, nu wel af en toe in het spel betrokken worden maar veel bracht het allemaal niet op tot er uiteindelijk een bal uit de lucht goed viel... Twee minuten erna kon de match eigenlijk gespeeld zijn... Moet wel gezegd dat Patro ons dan al helemaal had kunnen dooddoen ook want de doelpuntenmaker kreeg een identieke kans als degene die STVV ook kreeg: STVV maakte die kans op de 0-2 koel af, Patro niet en het verschil in kwaliteit was daar zeker niet vreemd aan.

Nog wat aparte vermeldingen:

* Koulibaly krijgt nu ook weer kritiek terwijl die jongen in de voorbereiding veel speelt, dan plotseling niet meer van de bank of zelfs de tribune komt, en dan zou die ineens voor de kentering moeten zorgen? Was misschien niet academisch allemaal en ondanks dat hij in zijn 1 op 1 duels nauwelijks aan het langste eind trok, konden we daardoor wel het gevecht om de tweede bal winnen daar waar we in de eerste helft zowel het duel als de tweede bal verloren... Ratko kon daardoor ook even op adem komen doordat Elis nagenoeg elk duel aanging en daardoor alleen al had Elis zijn verdienste... Ik zie in de pers dat Tjendo de ploeg meer zuurstof verschafte maar dan vond ik Koulibaly toch beslissender gisteren. Daarnaast zette Elis tweemaal een uitstekende aanval met Niels Martin op waarbij vooral de eerste kans altijd moest zitten. Tussenin kopte hij ook nog eens net naast... Niet slecht vind ik voor 30 min... Als je vorig seizoen een heel jaar Nick Van Belle mocht zien ploeteren voor een mooi bedrag, heb ik er niks op tegen om een gratis speler 30 min zijn ding te laten doen als uw trainer toch geen oplossingen zag... En daar kwam het toch op neer niet?

* De Greef en Aalst is voor mij gedoemd om te mislukken - hoopte eindelijk voor ons en Arnaud zelf dat hij door zijn goeie start in de competitie op zijn plaats gelanceerd ging zijn maar is blijkbaar ook bij deze trainer de eerste op verdedigend vlak die vliegt als er iets niet naar behoren loopt... Arnaud is een vertrouwensvoetballer die ongelooflijke dingen kan doen als hij maar enig vertrouwen voelt... Dat hij nu maar als invaller voor De Neve mag acteren en dan nog eens tactisch geslachtofferd wordt ook, zal helaas weer de negatieve druppel zijn...

* Laatste twee zaken zijn niet meer en niet minder Van Renterghemiaanse toestanden hoor want RVA doet dit seizoen krak hetzelfde als BVR in zijn laatste seizoen bij ons: ploeg startte toen ook uitstekend, speelde zonder druk, onbevangen en zagen spectaculair voetbal. Enig minpunt was dat er op stilstaande fasen teveel goals werden geslikt en dat laatste werd zo'n item dat de voetballende teamprestatie ondergeschikt werd aan dat idee fix. Gevolg: bizarre wissels van goed spelende mannen op enorm rare momenten (Van Damme eruit tegen Oudenaarde om nadien Petrovic er centraal op het midden te moeten inbrengen om de balans terug te krijgen, match erna op Woluwe, Ken er effectief naast voor Petrovic op het midden, een geblesseerde Tjendo op het veld om daarna eigenlijk nooit meer gebruikt te worden, enz.). Komst van Rodrigo deed met RVA precies hetzelfde: tegen Eupen speelgerechtigd - goed ingevallen maar tegen STVV, ondanks dat de "vaste" ploeg het toch niet onaardig deed, meteen Rodrigo in de basis (terwijl die op dat moment al heel onzeker was), nieuw concept, Van Damme eruit en Tjendo eigenlijk een trap naar beneden... Arnaud een paar foutjes tegen Antwerp, lichte blessure tegen Eupen en eigenlijk volledig uit de gratie nadien. Tjendo die als jojo wordt gebruikt. Iemand die je absoluut nog wil laten gaan, moet gisteren samen met een andere gepasseerde van de laatste weken de kastanjes uit het vuur halen... Echte objectieve logica is dat toch niet hé. Als we BVR dat aanwreven, mag RVA ook zijn deel krijgen vind ik.

Ik blijf erbij dat je zo'n dingen niet ongestraft doet want spelers die goed draaien vallen er naast om tactische redenen en spelers die zelf niet goed in hun vel zitten en er best wel eens naast worden gezet, blijven toch staan, week na week... Dat wreekt zich vroeg of laat...

Laatste probleem gisteren was ook een oud zeer van den Iendracht: alle spelers zaten sowieso al met woensdag in hun hoofd en gingen dat Patro-varkentje wel eens wassen want ja bekijk de stand even... En van bij de aftrap was het duidelijk hoe het ging lopen...

Bottomline: leuker om naar den Iendracht te komen als de laatste twee jaar, dat is zeker... maar eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat we nu staan waar we thuis horen qua capaciteiten. Voordeel is dat het niveau in tweede klasse er ook niet echt op vooruit is gegaan waardoor we zelf toch wel nog zullen kunnen pieken ook... Afstand met de eerste blijft bijvoorbeeld amper 4 punten maar zou toch weer iets meer naar de succeselementen van het begin van de competitie teruggrijpen... Iets te veel omzettingen denk ik gepaard met iets te hoge verwachtingen over de mogelijkheden van bepaalde spelers... Hoorde RVA na Eupen iets in de trant zeggen van "we kunnen dit nu al, wat gaat dat niet geven als we verder als ploeg groeien"... Een ploeg als Real kan dat zeggen maar in de Belgische tweede klasse blijft dat natuurlijk wel gevaarlijk - naast de vorm van de tegenstanders kunnen ook uw eigen spelers op het ene moment boven zichzelf uitstijgen om dan 10 matchen geen poot meer uit te steken... Laat ons zeggen dat we een aantal spelers hebben waarvan de huidige vorm misschien iets dichter bij de realiteit ligt dan wat ze de eerste vijf matchen lieten bewonderen...


Laatst gewijzigd door DT op 22 Sep 2014, 12:29, 3 keer totaal gewijzigd.



22 Sep 2014, 10:26
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
chunga schreef:
Sluit me aan bij Elco, buiten het feit dat ik Lievens en beertje Colargol centraal achteraan hoogstens 1e provenciaal niveau vind, maar ook onze beste aankoop P.Janssens was er niet vandaag, je kan eens niet in de match zitten maar probeer dit dan met inzet te compenseren en ook dat ontbrak vandaag. Ik persoonlijk had Skohdra naar centrum getrokken en Degreef centraal gezet voor Lievens of Bogaerts om dan Tjendo op de flank te kunnen brengen. Ook degelijke invalbeurt van Martin gezien. Soit tegen zo'n zwakke tegenstander hadden we altijd met twee echte flanken moeten starten vind dat RVA vandaag dus weer geen goede beurt maakt. Ratko was top, jammer dat hij zich niet liet vallen bij die actie op het einde al blijft de vraag of die klote pots wel had gefloten natuurlijk. Hier ook al veel kritiek gehoord op Bael maar die Coulibaly kan er ook geen pepernoot van zenne, lijkt me aan een spierziekte te lijden zoals die over het veld beweegt amaai. Serieus pissed toch dat we tegen zo'n krabbers twee punten laten liggen


Ge slaat de nagel op de kop mennen besten! Skodra moet centraal staan. De Cuyper moet starten en op rechts. Zo simpel als bonjour.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Sep 2014, 11:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Roel1919 schreef:
The Blackwans schreef:
chunga schreef:
Zoals ik maanden geleden al zei is vandaag toch ook gebleken dat dat sfeervak een maat voor niets is, allemaal mannen die decibels en sfeer voortbrengen haal je weg uit de kop en zo zit je daar dan weer met een gemis. Een goeie raad, spreek af met bestuur om met jullie abbo terug in de tent plaats te nemen want nu worden de sfeermakers gewoon gesplitst en heeft niemand er iets aan


Kom dan bij ons, plaats genoeg!
Geen natte voeten, een echte tribune, minder zicht neem je erbij doordat de sfeer die je brengt effectief hoorbaar is, vriendelijke en vlotte bediening aande toog ...
Terug naar de tent? Neen, danku!



(y) Ik ga ook niet meer naar die tent! Heb me al lang niet meer geamuseerd zoals vandaag! :EA:


Idem hier! Goeie sfeer, en in de winter gralek schoein en warm zicht vanoit diene visbokal :lol: . Rappe en vrienjelijke bedieningk! Een piscine meer zou geen overbodige luxe zijn ;-).
Als 't er noste thoismatch ewa meer volk in den H komt stoon, zal de sfeer nog beter hoorbaar zen.
Want ge kentj zeggen wa ge wiltj, mor van 'party'tent was er toch ook ni veel sprake. Weir emmen de K amper tot niet gehoord...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Sep 2014, 11:52
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Gruunwit schreef:
Als je woensdag ook een wedstrijd wil zien, dan moet je je tegenstander de weken voordien wat zand in de ogen strooien. ;) Anders ben je woensdag vooraf al kansloos.


aha, dus RVA doet dat express volgens u, zoveel punten in competitie vergooien, om dan woensdag op Brugge met onze beste ploeg uit te pakken waarbij iedereen ook nog eens uitgespeeld wordt op zijn beste positie. Alé, als 't zo zit maakt Brugge geen schijn van kans :lol:

Nee man, ik vrees dat Van Acker nekeer moet bezinnen. ALs elke supporter zowel hier op't forum als op 't tribun of in 't café 't zelfste ziet en opmerkt, dan kan je er toch niet bij dat een dikbetaalde trainer dat niet ziet.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Sep 2014, 11:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
Timoilsjt schreef:
Roel1919 schreef:
The Blackwans schreef:

Kom dan bij ons, plaats genoeg!
Geen natte voeten, een echte tribune, minder zicht neem je erbij doordat de sfeer die je brengt effectief hoorbaar is, vriendelijke en vlotte bediening aande toog ...
Terug naar de tent? Neen, danku!



(y) Ik ga ook niet meer naar die tent! Heb me al lang niet meer geamuseerd zoals vandaag! :EA:


Idem hier! Goeie sfeer, en in de winter gralek schoein en warm zicht vanoit diene visbokal :lol: . Rappe en vrienjelijke bedieningk! Een piscine meer zou geen overbodige luxe zijn ;-).
Als 't er noste thoismatch ewa meer volk in den H komt stoon, zal de sfeer nog beter hoorbaar zen.
Want ge kentj zeggen wa ge wiltj, mor van 'party'tent was er toch ook ni veel sprake. Weir emmen de K amper tot niet gehoord...


Is zoals Hugo zegt wel hoor - vanuit de H hoorde je in de K helemaal niks - voor mensen in de K leek de meeste sfeer uit de K zelf te komen, in de H blijkbaar in de H... Bottomline: serieus probleem hé want niemand hoort elkaar blijkbaar...


22 Sep 2014, 12:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: E.A.-Patro Eisden Maasmechelen
DT schreef:
Is zoals Hugo zegt wel hoor - vanuit de H hoorde je in de K helemaal niks - voor mensen in de K leek de meeste sfeer uit de K zelf te komen, in de H blijkbaar in de H... Bottomline: serieus probleem hé want niemand hoort elkaar blijkbaar...


Eerlijk, ik zat gisteren in de A, toch wel dicht bij de H en ik heb nauwelijks sfeer gehoord uit de H.
Kan natuurlijk ook komen door de EA-jeugd onder mij in de F die veel lawaai heeft gemaakt :lol:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


22 Sep 2014, 12:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst