Heist- Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Heist- Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Dries schreef:
supersossis schreef:


das al iet anders...had geen rekening gehouden of die vandaag nog een match hadden... laat ze dan vandaag maar gelijk spelen zeker? :D

Excuseer, ik was even verkeerd
Als OHL vandaag wint, kan STVV nog erover springen mits de benodigde uitslagen van beide ploegen...

OHL speelt gelijk en nog geen periodekampioen ... volgende week misschien ;)

STVV heeft de kaarten in handen nu: hun match vandaag tegen Antwerp winnen (staan 10 minuten voor tijd 1-0 voor), hun inhaalmatch en de wedstrijd van volgende week en ze zijn periodekampioen.
Ik vrees dat niet alleen OHL maar ook STVV nog een stevige concurrent zal zijn voor de titel, we zijn er nog niet, hoor... ;)
Maar allez, we kunnen er mee lachen maar we staan daar toch maar schoon te blinken op 2 punten van de leider, en hadden we vorige week geen 75 minuten gewacht om te beseffen dat we kunnen voetballen dan stonden we nu mee op kop!


28 Sep 2014, 18:36
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
salvador schreef:
Onderkroiper schreef:
Dries schreef:
Excuseer, ik was even verkeerd
Als OHL vandaag wint, kan STVV nog erover springen mits de benodigde uitslagen van beide ploegen...

OHL speelt gelijk en nog geen periodekampioen ... volgende week misschien ;)

STVV heeft de kaarten in handen nu: hun match vandaag tegen Antwerp winnen (staan 10 minuten voor tijd 1-0 voor), hun inhaalmatch en de wedstrijd van volgende week en ze zijn periodekampioen.
Ik vrees dat niet alleen OHL maar ook STVV nog een stevige concurrent zal zijn voor de titel, we zijn er nog niet, hoor... ;)
Maar allez, we kunnen er mee lachen maar we staan daar toch maar schoon te blinken op 2 punten van de leider, en hadden we vorige week geen 75 minuten gewacht om te beseffen dat we kunnen voetballen dan stonden we nu mee op kop!


en als we op Brussel de 1-3 van de 90e minuut kunnen vasthouden... dat ligt nog altijd op mijn maag verdomme!


28 Sep 2014, 19:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
puur cijfermatige constatatie:

- 16 gemaakte goals: ben je bij de beste mee (alleen ohl en seraing doen beter, stvv als het in haar inhaalmatch meer dan 2 x scoort)
- 12 tegengoals: daar zit dus het 'probleem', geen enkele ploeg boven je heeft er meer binnen en zelfs verschillende clubs vanonder (antwerp 8) minder.

ik denk dat het de meesten al duidelijk was maar dus ook puur cijfermatig de gevolgtrekking: we weten waar de progresssiemarge zal moeten gemaakt worden... minder tegengoals slikken zonder offensieve slagkracht in te boeten liefst.

ps: we hebben natuurlijk nog De Oliviera en Flippo achter de hand. desalniettemin (en niet iedereen zal het hiermee eens zijn) moet een verbetering zelfs met dezelfde namen als tot nu toe mogelijk zijn, imo.

ps2: we zien weer voetbal in de meeste matchen. tot nader order tamelijk mooi op koers, vind ik persoonlijk.

_________________
may the FORCE be with you.


28 Sep 2014, 20:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
puur cijfermatige constatatie:

- 16 gemaakte goals: ben je bij de beste mee (alleen ohl en seraing doen beter, stvv als het in haar inhaalmatch meer dan 2 x scoort)
- 12 tegengoals: daar zit dus het 'probleem', geen enkele ploeg boven je heeft er meer binnen en zelfs verschillende clubs vanonder (antwerp 8) minder.

ik denk dat het de meesten al duidelijk was maar dus ook puur cijfermatig de gevolgtrekking: we weten waar de progresssiemarge zal moeten gemaakt worden... minder tegengoals slikken zonder offensieve slagkracht in te boeten liefst.

ps: we hebben natuurlijk nog De Oliviera en Flippo achter de hand. desalniettemin (en niet iedereen zal het hiermee eens zijn) moet een verbetering zelfs met dezelfde namen als tot nu toe mogelijk zijn, imo.

ps2: we zien weer voetbal in de meeste matchen. tot nader order tamelijk mooi op koers, vind ik persoonlijk.


Helemaal mee eens maar :
Het soort schertsvertoningen zoals vorige week tegen Patro moeten er wel dringend uit... :cool: :crazy:

Indien dat lukt en ze er wekelijks willen/kunnen voor gaan, dan zitten we héél goed dit jaar.
Volgende week gewoon Roeselare inblikken dus. Geen enkel excuus om dat niet te doen.. :love:


28 Sep 2014, 21:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
De beelden.
https://www.youtube.com/watch?v=mlr2G0IndGk


28 Sep 2014, 22:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst


Min. 2:52 : "Ei, as ge moet pissen, goat eraf he".
Schitterend !


28 Sep 2014, 22:13
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
Gianni begint zo een beetje een patent te krijgen op mooie goals.
Keep it up... (y)

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Sep 2014, 17:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
Blijkbaar werd doelpunt geselecteerd :EA:
Aan onze supporters om Gianni de eer te geven te winnen :rolandjen:

http://nr10.be/nieuws/de-5-uitblinkers-van-speeldag-9-de-proximus-league

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Okt 2014, 14:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Blijkbaar werd doelpunt geselecteerd :EA:
Aan onze supporters om Gianni de eer te geven te winnen :rolandjen:

http://nr10.be/nieuws/de-5-uitblinkers-van-speeldag-9-de-proximus-league



Gianni De Neve (Eendracht Aalst)
44% (321 votes)

Mijn job is gedaan :)


03 Okt 2014, 10:27
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
kheiremans schreef:
Onderkroiper schreef:
Blijkbaar werd doelpunt geselecteerd :EA:
Aan onze supporters om Gianni de eer te geven te winnen :rolandjen:

http://nr10.be/nieuws/de-5-uitblinkers-van-speeldag-9-de-proximus-league



Gianni De Neve (Eendracht Aalst)
44% (321 votes)

Mijn job is gedaan :)


Nog isj een bewois: als alle Iendrachters iendrachteg oan 't zelfste zjiel trekken kènne we godomme iendrachteg steirk oit den oek kommen.
Men, I love this club. :love:

_________________
oilsjt, goi alien...


03 Okt 2014, 11:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Heist- Eendracht Aalst
jammen schreef:
Nog isj een bewois: als alle Iendrachters iendrachteg oan 't zelfste zjiel trekken kènne we godomme iendrachteg steirk oit den oek kommen.
Men, I love this club. :love:


:EA: :juij:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


03 Okt 2014, 12:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst