EA - Lommel. - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA - Lommel. 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - Lommel.
tdb schreef:
gisteren Stijn Vreven horen roepen op zijn verdedigers na een voorzet van Mike Smet in de 1e helft:

'Haal die voorzetten eruit!!! Ze hebben niks anders'

en eigenlijk heeft hij wel gelijk... jammer genoeg!

we spelen veel te voorspellend, iemand die ons deftig scout, weet precies hoe ze tegen ons moeten spelen.

allemaal goed en wel dat ze verzorgder spelen en dat het beter is dan de voorbije jaren, maar ik vond het alweer veel te plat gisteren. Geen dreiging, geen acties, geen drang naar voor, zelfs geen pogingen uit de tweede lijn.


Heel juist, en de laatste 4 thuismatchen is het opvallend dat 75% van de aanvallen van de tegenstander over links gaan, en wie staat bij ons back rechts...juist ja.

_________________
oilsjt, goi alien...


20 Okt 2014, 12:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Lommel.
Vind ik nog de meest juiste kritiek. Wie Aalst een paar keer goed scout ziet zo waar onze pijnpunten liggen. Lommel heeft dat heel goed gedaan. Het liep voor geen meter; Telkens wanneer er iemand in balbezit was, zag je al drie van Lommel die de boel dicht hielden, zeker bij een aanval.

Het valt toch zeker op te merken dat we op verplaatsing een heel ander Aalst zien. Vrank en Vrij voetballend, druk naar voor, snelle passing, vrije man zoekend. Hebben altijd al een antwoord gehad op het voetbal. Zelfs op Eupen, waar we ei zo na met een punt naar huis komen. Op verplaatsing lijkt het alsof alles mag en niets moet. Weinig uit-supporters van Aalst ook, lijken allemaal wat factoren te zijn om wél goed voetbal te brengen. Bevrijdend, minder druk.

Thuis is het allemaal een heel ander verhaal, krampachtig, geen doelkansen, trage opbouw. Het (thuis)spel moeten maken ligt de jongens duidelijk niet.

Lommel heeft niet eens goed moeten spelen om hier met de vingers in de neus punten te pakken. Nu ja, heb het al gezegd hé. Komende vier matchen zullen we weten welke ranking we waard zijn. En we beginnen alvast met 0 op 1.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Okt 2014, 15:30
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Lommel.
Opnieuw een zwakke en teleurstellende thuiswedstrijd, pak er de bekermatchen ook maar bij want dat was ook maar een mager beestje.
Verder valt er niets te zeggen als je in negentig minuten voetbal nog geen enkele kans kan afdwingen, het zal veel moeten verbeteren om een plaats bij de eerste acht te bemachtigen, een contractverlenging van twee seizoenen voor RVA is dan ook wat voorbarig mijn gedacht.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Okt 2014, 17:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: EA - Lommel.
ik vond lommel nu ook weer niet zo goed hoor gisteren , met een beetje (veel meer) inzet kunt ge daar op zijn minst wel wat meer tegen halen dan 0-3 op uw doos...waarmee ik niet gezegt wil hebben dat ze die match zouden gewonnen hebben .zeker die eerste helft had eendracht ze bij hun nekvel moeten pakken toen ze zelf aan het foefelen waren..maar lommel was gewoon veel efficiënter voor doel , 3 kansen , 3 goals...of hoe simpel voetbal kan zijn...

ps: een berichtje aan wie dan ook die daarvoor verantwoordelijk is :
MAAK DIE BOXEN IN DE K NU EENS AUB!!!!!


Laatst gewijzigd door supersossis op 20 Okt 2014, 18:14, 3 keer totaal gewijzigd.



20 Okt 2014, 17:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Lommel.
Dan hebben we toch geen kampioenen ploeg :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Okt 2014, 17:49
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA - Lommel.
Hugo schreef:
Opnieuw een zwakke en teleurstellende thuiswedstrijd, pak er de bekermatchen ook maar bij want dat was ook maar een mager beestje.
Verder valt er niets te zeggen als je in negentig minuten voetbal nog geen enkele kans kan afdwingen, het zal veel moeten verbeteren om een plaats bij de eerste acht te bemachtigen, een contractverlenging van twee seizoenen voor RVA is dan ook wat voorbarig mijn gedacht.


opnieuw?

akkoord dat het gisteren 90 minuten niet goed was, maar opnieuw?

er zijn er hier al veel de hoeveelheid kutmatchen van vorig jaar al vergeten.

en wat die contractverlenging betreft. Tja, sowieso veel te vroeg, en ook daar leert men niet uit hun fouten uit het verleden. Nu Virton, Bergen, Seraing. Neem pakweg 1 op 9, en die verlenging krijgt meteen een wrang gevoel.

Niettemin, mij dit jaar al veel beter gehad dan vorig jaar.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


20 Okt 2014, 18:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - Lommel.
Ik denk dat we met Van Acker wel de juiste man hebben om op termijn wat op te bouwen. En we draaien een goed seizoen hé. Maar, de supporter die alleen thuiswedstrijden bijwoont, tja, die heeft natuurlijk nog niet veel gezien.

Pakken we de komende matchen weinig punten. Bergen, Virton zowel als Seraing zijn op dit ogenblik top. Maar kijk, Virton is een uitmatch en dan kunnen we meer.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Okt 2014, 18:26
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Lommel.
die eerste goal is toch wel duidelik off-side vind ik.


20 Okt 2014, 21:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst