EA - Lommel. - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA - Lommel. 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA - Lommel.
El Corredor (Light) schreef:
zwetzat schreef:
verdiend verloren van een ploeg die een klasse sterker is. Snel vergeten en hard werken om bovenaan te blijven meedraaien.


niet akkoord.

ik vond het langs beide kanten eigenlijk zwak, al begon Lommel de eerste 25 minuten wel veel beter.

0-3 vind ik overigens zwaar overdreven.

Wel onze zwakste match van het jaar vond ik persoonlijk.

het gebrek aan voetballend vermogen komt in matchen zoals deze bij sommigen schrijnend naar voor.


Awel Elco, ik ben wel akkoord met zwetzat...
Ik vond ons simpelweg véééél te klein vandaag….. :worship:


19 Okt 2014, 18:20
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: EA - Lommel.
mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
zwetzat schreef:
verdiend verloren van een ploeg die een klasse sterker is. Snel vergeten en hard werken om bovenaan te blijven meedraaien.


niet akkoord.

ik vond het langs beide kanten eigenlijk zwak, al begon Lommel de eerste 25 minuten wel veel beter.

0-3 vind ik overigens zwaar overdreven.

Wel onze zwakste match van het jaar vond ik persoonlijk.

het gebrek aan voetballend vermogen komt in matchen zoals deze bij sommigen schrijnend naar voor.


Awel Elco, ik ben wel akkoord met zwetzat...
Ik vond ons simpelweg véééél te klein vandaag….. :worship:

Inderdaad, Lommel was heel sterk tot aan de 0-1, daarna hebben ze ons gewoon achter de bal doen lopen. Toen ons spelers vermoeid waren hebben ze het gewoon uitgecounterd. Makkelijke namiddag voor de troepen van Stijn Vreven. Misschien moeten we eens van minuut 1 beginnen voetballen dan komen we de laatste 10 minuten niet de krachten te kort die we nodeloos verspeeld hebben door een uur achter de feiten aan te lopen.


19 Okt 2014, 18:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Lommel.
Veruit de zwakste match van het jaar. Zeer teleurstellend. Hoeveel keer hebben we de bal blind cadeau gegeven aan lommel? Ontelbare keren! Er zit talent bij lommel, maar we hebben het hen dan ook niet echt moeilijk gemaakt. De 0-1 was gewoon een kwestie van wat geduld hebben. Zelf in een thuismatch geen een echte uitgespeelde doelkans gehad.. zegt eigenlijk voldoende over de match


19 Okt 2014, 19:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: EA - Lommel.
Zou vooral graag de beelden van de 1-0 eens willen zien, redelijk bepalend moment in de wedstrijd.
Want vond Lommel nu ook niet direct imponerend. We hebben er imo gewoon veel te veel respect voor getoond.

Als je de werklust van Kevin Janssens in 2de helft vergelijkt met die van de eerste...
Waarom de eerste helft thuis telkens een maat voor niets is snap ik niet goed.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Okt 2014, 22:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA - Lommel.
De Regi op de persconferentie :
" We zijn met dit Eendracht iets aan het bouwen en deze wedstrijden zijn een uitstekende waardemeter om te kunnen zien hoever we al staan”, aldus Regi van Acker"

Blijkbaar nog niet te ver dus he.. :hmm: Rare opmerking met zo'n resultaat vind ik eigenlijk…. :cool:


19 Okt 2014, 22:32
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: EA - Lommel.
Bij onze matchen thuis ziet ge bijna steeds dezelfde match. Afhankelijk van den tegenstander varieert het scenario...
Startopstelling en tactiek bijna steeds dezelfde. Om bij de rust of op minuut 60 te moeten omschakelen...

De meest lovende kritieken op Regi VA

* hij laat ons in 2 tijden over de grond voetballen...
Dat was gisteren heel goed te merken :?

* hij gaat voor goed verzorgde opbouw...
Steeds door het midden dan?

Heb toch serieuze vragen bij de tactische kraan. Ratko is een goede spits als je hem vanop de flanken kan bedienen, toch? Dan is het toch handig om flanken op te stellen?
Als je dat dan niet wil doen, spijtig, maar voor een thuismatch mag dat dan gerust naar een 4-4-2!

Tegen mindere ploegen kan je nog iets recht zetten in de tweede helft, tegen Sint-Truiden ( die niet goed speelden) en Lommel niet:::


20 Okt 2014, 8:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Lommel.
Lommel staat gewoon al een stuk verder als ploeg, verdiende overwinning van de Limburgers.
Al wil ik wel eens zien of dat eerste doelpunt geen buitenspel was...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


20 Okt 2014, 9:29
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: EA - Lommel.
anathema76 schreef:
Lommel staat gewoon al een stuk verder als ploeg, verdiende overwinning van de Limburgers.
Al wil ik wel eens zien of dat eerste doelpunt geen buitenspel was...


Op Proximus TV leek het in ieder geval een dikke meter buitenspel al kwam die fase niet echt goed in beeld om 100% zeker te zijn...


20 Okt 2014, 9:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: EA - Lommel.
blacky schreef:
Bij onze matchen thuis ziet ge bijna steeds dezelfde match. Afhankelijk van den tegenstander varieert het scenario...
Startopstelling en tactiek bijna steeds dezelfde. Om bij de rust of op minuut 60 te moeten omschakelen...

De meest lovende kritieken op Regi VA

* hij laat ons in 2 tijden over de grond voetballen...
Dat was gisteren heel goed te merken :?

* hij gaat voor goed verzorgde opbouw...
Steeds door het midden dan?

Heb toch serieuze vragen bij de tactische kraan. Ratko is een goede spits als je hem vanop de flanken kan bedienen, toch? Dan is het toch handig om flanken op te stellen?
Als je dat dan niet wil doen, spijtig, maar voor een thuismatch mag dat dan gerust naar een 4-4-2!

Tegen mindere ploegen kan je nog iets recht zetten in de tweede helft, tegen Sint-Truiden ( die niet goed speelden) en Lommel niet:::


Anders moeten we terug naar het voetbal van vorig jaar of zo ??
We hebben dit seizoen al meer voetbal gezien dan de voorbije 2 seizoenen samen.
Snelheid van uitvoering ligt een pak hoger dan vorig jaar. Daar wordt duidelijk op gehamerd.

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


20 Okt 2014, 9:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: EA - Lommel.
Ik zou van de week trainen op voorzetten geven, deze waren zondag echt rampzalig, net zoals onze hoekschoppen, daar moeten we toch veel meer kunnen uithalen! lommel was voor mij één van de betere ploegen, ik zie ze in de top 3 eindigen.

Gisteren nogal wat onduidelijkheid over onze keepers ook: reserve keeper Kempeneer is gekwetst, en daarmee kon de 18 jarige Jari zijn plaats op de bank over nemen.


20 Okt 2014, 10:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: EA - Lommel.
elfahem schreef:
blacky schreef:
Bij onze matchen thuis ziet ge bijna steeds dezelfde match. Afhankelijk van den tegenstander varieert het scenario...
Startopstelling en tactiek bijna steeds dezelfde. Om bij de rust of op minuut 60 te moeten omschakelen...

De meest lovende kritieken op Regi VA

* hij laat ons in 2 tijden over de grond voetballen...
Dat was gisteren heel goed te merken :?

* hij gaat voor goed verzorgde opbouw...
Steeds door het midden dan?

Heb toch serieuze vragen bij de tactische kraan. Ratko is een goede spits als je hem vanop de flanken kan bedienen, toch? Dan is het toch handig om flanken op te stellen?
Als je dat dan niet wil doen, spijtig, maar voor een thuismatch mag dat dan gerust naar een 4-4-2!

Tegen mindere ploegen kan je nog iets recht zetten in de tweede helft, tegen Sint-Truiden ( die niet goed speelden) en Lommel niet:::


Anders moeten we terug naar het voetbal van vorig jaar of zo ??
We hebben dit seizoen al meer voetbal gezien dan de voorbije 2 seizoenen samen.
Snelheid van uitvoering ligt een pak hoger dan vorig jaar. Daar wordt duidelijk op gehamerd.


Toch wel oppassen met dit statement vind ik persoonlijk want daar zit natuurlijk wel een versheidsdatum op ook... Voorlopig ga ik nog akkoord met dit statement, maar als je nog 3 matchen speelt zoals gisteren, kan je dat nauwelijks nog beamen, zeker als je enkel de thuiswedstrijden komt meepikken...

Wat de bedoeling is, is duidelijk dus daar geen kritiek op, maar als je de doelman welgeteld 1 keer aan het werk hebt kunnen zetten (kopbal van Ratko in de eerste helft die hij uit de hoek moet halen) in de hele match tegen een - zoals er hier terecht wordt aangehaald - zeker geen imponerend maar wel slim/uitgekookt Lommel, dan mag je toch wel wat vraagtekens plaatsen... Lommel heeft tactisch 2 ingrepen toegepast die ons monddood maakten: Bogaerts/Van Damme centraal vrijlaten om het spel te maken en hun backs hoog laten spelen, zodat onze "flanken" meer achteruit dan vooruit moesten lopen... 94 minuten lang geen antwoord op gehad... en van echte omzettingen was toch (opnieuw) ook niet veel sprake?

Klopt dat zonder Lievens de ballen de laatste 25 minuten niet meer van centraal achterin naar voor worden gepompt, maar nu krijgen Mike en Wesley die twijfelachtige eer... Bij een "van geen hout pijlen meer weten te maken"-scenario worden zij onder RVA trouwens de veredelde middenvelders die dan van vijf meter over het midden ballen in de box moeten droppen, op een Ratko die zich tegen dan al een uur lang de pleuris heeft liggen lopen achter onhaalbare ballen en je met Tjendo/Martin, De Oliveira en K. Janssens dan ook nog eens spelers lopen hebt, die met dat soort voetbal geen weg kunnen...Bovendien blijf je achterin toch min of meer met 4 staan (Mike en Wesley zoiets tussenin) en Ken daarvoor er ook zowat tussenin zonder dat er nog sprake is van een systeem of een idee... Want aanvallend geen toegevoegde waarde en achterin nog 2 keer simpel uitgecounterd...Daar volg ik blacky dan toch wel in en de reden waarom ik persoonlijk tot de winterstop had gewacht om het contract van de trainer te verlengen...

En het kritiek punt van het spelen op balbezit wat ik eerder aanhaalde, stelt zich toch wel pijnlijk als er niks lukt: meestal dwing je met dat balbezit per match max. een tiental goeie dreigingsmomenten af waaruit je moet trachten te scoren... Als er niks lukt, zie je dus ook werkelijk niets hé... Was in de eerste helft tegen Patro al het geval en helaas nu een hele wedstrijd tegen Lommel... Dat is kritiek die RVA wel zal hebben ingecalculeerd als het even wat minder zou lopen maar moet wel opletten natuurlijk dat het zich niet tegen de ploeg gaat keren want ziet er soms nogal wat "gemakkelijk" uit dan...

Zaterdagavond in derde klasse A de match tussen de toenmalige nummers 3 en 4 gezien en daar wel voetbal gezien...


Laatst gewijzigd door DT op 20 Okt 2014, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Okt 2014, 11:05
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: EA - Lommel.
Gisteren gewoon te plat tegen een sterk lommel.
Vooral op hoekschoppen zijn we gewoon dramatisch, 0,0 rendement.
Ook weinig of geen voorzetten gisteren richting ratko.
Ook voor mij een raadsel waarom telkens de 1 helft beter kan overgeslaan worden bij thuismatchen.
Misschien beginnen de spelers liever om 16u ;)


20 Okt 2014, 11:08
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: EA - Lommel.
K heb dit jaar alle (oefen), beker en competitiematchen thuis gezien.
En op Club natuurlijk :love:

Wat ik duidelijk aan verschil zie dit jaar: de organisatie blijft in de ploeg en iedereen doet wat van hem gevraagd wordt. Dat is een grote stap vooruit.

Nu stellen dat we dit jaar al betere voetbal gezien hebben dan de voorbije 2 seizoenen samen...
Niet slechter, dat is zeker juist. Maar ik kan de thuismatchen bezwaarlijk offensief en flitsend vinden.

En steeds herhalen dat Aalst een swingende stad is en dat je daar de passende voetbal moet brengen...
Dat is er toch wel een beetje over als je de startopstellingen thuis ziet. Mijn gedacht natuurlijk ;)

Wat ik mij ook afvraag is het nut van het laten tekenen van 2 seizoenen extra voor een trainer... Heden ten daage??? Dat kost enkel geld om ze buiten te smijten.
En trainers zijn er steeds genoeg hoor.


Chris Janssens kreeg ook na enkele matchen een verlenging, amai. Het doet nog pijn aan de ogen...
Waarmee ik niet zeg dat ik Regi in het rijtje van Janssens, Staelens, Dillen,... plaats.

Maar totaal onnodig, zeker gezien onze financiele toestand.


20 Okt 2014, 11:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Lommel.
elfahem schreef:
Anders moeten we terug naar het voetbal van vorig jaar of zo ??
We hebben dit seizoen al meer voetbal gezien dan de voorbije 2 seizoenen samen.
Snelheid van uitvoering ligt een pak hoger dan vorig jaar. Daar wordt duidelijk op gehamerd.


(y)

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


20 Okt 2014, 11:36
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43
Berichten: 102
Locatie: Nieuwerkerken-city
Bericht Re: EA - Lommel.
gisteren Stijn Vreven horen roepen op zijn verdedigers na een voorzet van Mike Smet in de 1e helft:

'Haal die voorzetten eruit!!! Ze hebben niks anders'

en eigenlijk heeft hij wel gelijk... jammer genoeg!

we spelen veel te voorspellend, iemand die ons deftig scout, weet precies hoe ze tegen ons moeten spelen.

allemaal goed en wel dat ze verzorgder spelen en dat het beter is dan de voorbije jaren, maar ik vond het alweer veel te plat gisteren. Geen dreiging, geen acties, geen drang naar voor, zelfs geen pogingen uit de tweede lijn.


20 Okt 2014, 11:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst