Seraing United - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Seraing United - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:
willempie schreef:
Denk dat we ons nog gaan moeten reppen om bij de eerste 8 te blijven
Verwachtingen een beetje te hoog na te spelen tegen mindere ploegen

Staan terug op onze plaats in de middenmoot


Ik ben al content als we niet degraderen, dan zakken we in het slechtste geval maar een reeks.
De wondertrainer bakt er ook niet veel van de laatste weken, hij zal blij zijn dat hij zijn contractverlenging al op zak heeft. :hmm:


dikke kreft zeg.

vandaag verdienden we minimaal een punt. Maar als je een rechtsback hebt die er geen kut van kan, tja wat kan Regi daar aan doen?

Die jongen wil naar eerste? Ik vermoed dat het over provinciale gaat.


:lol:
Ja wat kan Regie daar aan doen, wie stelt de ploeg op, en telkens staan een van die twee provincialers zoals jij ze noemt in de ploeg.
Volgens insiders loopt er daar nochtans een belofte rond die goed bezig is, waarom geven ze die jongen zijn kans niet, slechter dan wat er nu op rechts rondloopt kan toch niet nietwaar?
En toekomstgericht gezien is het belange niet zeker dat we nog gaan aankopen mogen doen, indien we begin december opnieuw genomineerd zijn voor een oscar. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Nov 2014, 10:53
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
gisteren nogmaals gezien hoe belachelijk een combiregeling is. Je gaat gewoon naar daar, koopt je een ticket en zet je tussen de thuissupporters.

we waren niet de enige Eendrachtsupporters met dat gedacht en alles is prima verlopen.

De enige in deze kern waar we nog iets van geld kunnen van krijgen is Arnaud De Greef. Klasbak, kuist ongelooflijk veel op van den brol dat rond hem staat.

Maar als Arnaud dan eens een slechte pass geeft, is het kot te klein.

En dan nog iets over het tempo en het risicoloze spel van De Neve, ik denk dat Ewen Verheyden dat nu nog beter invult dan De Neve. Balletje ophalen tussen de twee centrale verdedigers, balletje links naar Van Belle, balletje rechts naar Lievens (kwijt direct), tikje naar Van Damme en dat allemaal aan het tempo van een bejaarde die zondags in de Delhaize winkelt.

pffff

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Nov 2014, 12:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
El Corredor (Light) schreef:
gisteren nogmaals gezien hoe belachelijk een combiregeling is. Je gaat gewoon naar daar, koopt je een ticket en zet je tussen de thuissupporters.

we waren niet de enige Eendrachtsupporters met dat gedacht en alles is prima verlopen.

De enige in deze kern waar we nog iets van geld kunnen van krijgen is Arnaud De Greef. Klasbak, kuist ongelooflijk veel op van den brol dat rond hem staat.

Maar als Arnaud dan eens een slechte pass geeft, is het kot te klein.

En dan nog iets over het tempo en het risicoloze spel van De Neve, ik denk dat Ewen Verheyden dat nu nog beter invult dan De Neve. Balletje ophalen tussen de twee centrale verdedigers, balletje links naar Van Belle, balletje rechts naar Lievens (kwijt direct), tikje naar Van Damme en dat allemaal aan het tempo van een bejaarde die zondags in de Delhaize winkelt.

pffff


Hoe was De Oliveira? Mij leek die de vorige match allesbehalve fit.
Ge kunt nog matchritme ontbreken maar volgens mij speelt die gewoon nog verder met dezelfde blessure.
Over de rechtsback positie is iedereen het denk ik wel eens, Smet is veel te zwak maar sta mij toe te zeggen dat Lievens het gewoon nog slechter doet. Die Geenens krijgt zijn kans niet, onbegrijpelijk toch, is die jongen dan zo slecht?
We staan nu op een achtste plaats en denk dat gezien de ploeg en vooral de verdediging die we hebben gewoon het hoogst haalbare is. Top 5 met deze verdediging is te hoog gegrepen.


ik en mijn twee co-analisten waren het er gisteren over eens dat die De Oliveira gewoon niet fit is. Liep bij wijlen te manken vonden wij.

Ook Van Belle vond ik gisteren niet in zijn normale doen, toch aan een minder jaar bezig dan vorig jaar.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Nov 2014, 13:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Ik hoop dat de Blackwans en de Spionkop hun geschillen eindelijk eens op een volwassen manier uitpraten. Zo'n een verdeeldheid gisteren met de Blackwans die zich aan de overkant van de staanplaatsen waar de andere supporters stonden, op de zitplaatsen hadden plaats genomen. Het is zo veel mooier en krachtiger om samen onze ploeg aan te moedigen. Waar is de "eendracht" tussen de supporters naartoe? Ik wil hier echter geen partij kiezen voor de ene of de andere club. Ik smeek alleen om jullie geschillen bij te leggen op een volwassen manier en dus zeker niet met geweld en tegengeweld. Ik wil gerust bemiddelen.


09 Nov 2014, 19:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Inhoudelijk zeg ik er niets op maar tis er gewoon over!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


09 Nov 2014, 21:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
parol schreef:
Ik hoop dat de Blackwans en de Spionkop hun geschillen eindelijk eens op een volwassen manier uitpraten. Zo'n een verdeeldheid gisteren met de Blackwans die zich aan de overkant van de staanplaatsen waar de andere supporters stonden, op de zitplaatsen hadden plaats genomen. Het is zo veel mooier en krachtiger om samen onze ploeg aan te moedigen. Waar is de "eendracht" tussen de supporters naartoe? Ik wil hier echter geen partij kiezen voor de ene of de andere club. Ik smeek alleen om jullie geschillen bij te leggen op een volwassen manier en dus zeker niet met geweld en tegengeweld. Ik wil gerust bemiddelen.


(y) (y)


09 Nov 2014, 22:55
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Na het lezen van het wedstrijdverslag had ik al slecht voorgevoel bij deze zin: 'Kevin Van Den Noortgaete weerde in eerste instantie de poging van Saliu af maar was kansloos toen de bal vervolgens voor de voet van Gregory Dufer viel (1-0)'

Maar het was pas na het zien van de beelden dat ik zeker was!

Ik ben een heel grote van Kevin, geloof mij maar, hij heeft al veel punten voor ons ploegske gewonnen, maar wat ik niet begrijp is steeds dat wegboksen van ballen die makkelijk vastgeklemd kunnen worden! Nu weer. Een niet zo harde bal die recht op hem afkomt toch wegboksen, en zodoende de bal simpel bij de tegenstander leggen die daarop kan scoren! Dit is al de vierde keer dit seizoen dat we op die manier een doelpunt tegen krijgen (en punten verliezen).

Hier kan men toch op oefenen? Werkpunt Kevin!


09 Nov 2014, 23:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst