Seraing United - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Seraing United - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Seraing United - Eendracht Aalst
De match op Seraing op 8 november is spijtig genoeg combiregeling. Bijgevolg kunnen onze supporters enkel met de supportersbussen meegaan en enkel bij de supportersclubs tickets bekomen. Op vraag van Seraing moeten de lijsten met de supporters reeds op woensdag 5 november binnen zijn en zullen de tickets door de supportersclubs op basis van hun lijsten met de identiteitsgegevens van hun supporters reeds moeten afgehaald worden op het secretariaat op dinsdag 4 november tussen 18u en 18u30. Zie de mail van Stijn Van de Bossche van het Eendracht-secretariaat hieronder. Op mijn vraag is Stijn nog tussengekomen bij Seraing om een latere datum bv. vrijdag te kunnen verkrijgen om de lijsten van de supporters in te dienen. Seraing wil echter niet wijken. Dat is straf. We hebben dit nog nooit meegemaakt dat we bij een combiregeling zo veel dagen op voorhand de lijsten van de supporters moesten indienen. Bij vele supportersclubs, ook bij de onze Black & White, zijn er gewoonlijk nog heel wat inschrijvingen in de tweede helft van de week.
Er rest ons niets anders dan serieus te mobiliseren om de supporters te doen inschrijven vóór dinsdagavond. anders zullen ze niet mee kunnen gaan.
Zie hieronder de mail van ons EA-secretariaat over de combiregeling.
"Beste supporterclub-aanspreekpunten,


Aangaande de wedstrijd op 8 november in Seraing United:
dit is -zoals reeds bekend- een risicomatch waardoor wij de kaarten voor EA-supporters uitsluitend verdelen via jullie.

__________

De tarieven zijn de volgende:
- zittribune: 11 euro (volwassenen en jeugd, zelfs -12j)
- staantribune: 7 euro (volwassenen) en gratis voor -12 jaar
__________

Willen jullie zo goed zijn om ons een lijst van deelnemende supporters te bezorgen waarop
- naam
- adres (vereist voor Seraing)
- en rijksregister
vermeld staan van elke supporter?
__________

Deze kaarten kunnen afgehaald worden
- ofwel op zondag 2 november na de thuismatch tegen Bergen
- ofwel op dinsdag 4 november tussen 18 uur en 18:30 uur

Gelieve één moment te kiezen - de bestelling per club dient dus compleet te zijn.
Graag ook gepast cash geld te voorzien - alsook uiteraard de volledige deelnemerslijst.
___________

Met vriendelijke groet,
Stijn - ticketing


30 Okt 2014, 14:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
We zijn gewaarschuwd voor de ontvangst die we ginder gaan krijgen :(

Ze moeten daar in de Walen nogal een beeld hebben van ons (n)
Voor zo een optreden blijf ik niet thuis maar er mag wel eens gereageerd worden op dit onmenselijk "beleid"

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Okt 2014, 14:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Mah alee da meende toch ni?? Ik ging zowiezo me de auto gaan samen met nog enkele maten..

En dan nog de supportersclubs zoveel dagen op voorhand hun lijsten al laten opsturen? Voorwa isda nu weer goed?? Nu moet er naast het rijksregisternr ook nog eens het adres gegeven worden.. Belachelijk toch?

Ik vrees dat ik dan maar ga passen! Hopelijk is OHL ook geen combi, plannen om eerst op dde oude markt te gaan inpilsen zijn al gemaakt! :drank:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


30 Okt 2014, 15:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
parol schreef:
De match op Seraing op 8 november is spijtig genoeg combiregeling. Bijgevolg kunnen onze supporters enkel met de supportersbussen meegaan en enkel bij de supportersclubs tickets bekomen. Op vraag van Seraing moeten de lijsten met de supporters reeds op woensdag 5 november binnen zijn en zullen de tickets door de supportersclubs op basis van hun lijsten met de identiteitsgegevens van hun supporters reeds moeten afgehaald worden op het secretariaat op dinsdag 4 november tussen 18u en 18u30. Zie de mail van Stijn Van de Bossche van het Eendracht-secretariaat hieronder. Op mijn vraag is Stijn nog tussengekomen bij Seraing om een latere datum bv. vrijdag te kunnen verkrijgen om de lijsten van de supporters in te dienen. Seraing wil echter niet wijken. Dat is straf. We hebben dit nog nooit meegemaakt dat we bij een combiregeling zo veel dagen op voorhand de lijsten van de supporters moesten indienen. Bij vele supportersclubs, ook bij de onze Black & White, zijn er gewoonlijk nog heel wat inschrijvingen in de tweede helft van de week.
Er rest ons niets anders dan serieus te mobiliseren om de supporters te doen inschrijven vóór dinsdagavond. anders zullen ze niet mee kunnen gaan.
Zie hieronder de mail van ons EA-secretariaat over de combiregeling.
"Beste supporterclub-aanspreekpunten,


Aangaande de wedstrijd op 8 november in Seraing United:
dit is -zoals reeds bekend- een risicomatch waardoor wij de kaarten voor EA-supporters uitsluitend verdelen via jullie.

__________

De tarieven zijn de volgende:
- zittribune: 11 euro (volwassenen en jeugd, zelfs -12j)
- staantribune: 7 euro (volwassenen) en gratis voor -12 jaar
__________

Willen jullie zo goed zijn om ons een lijst van deelnemende supporters te bezorgen waarop
- naam
- adres (vereist voor Seraing)
- en rijksregister
vermeld staan van elke supporter?
__________

Deze kaarten kunnen afgehaald worden
- ofwel op zondag 2 november na de thuismatch tegen Bergen
- ofwel op dinsdag 4 november tussen 18 uur en 18:30 uur

Gelieve één moment te kiezen - de bestelling per club dient dus compleet te zijn.
Graag ook gepast cash geld te voorzien - alsook uiteraard de volledige deelnemerslijst.
___________

Met vriendelijke groet,
Stijn - ticketing


Adres daar hebben die toch geen zaken mee of gaan ze ons een uitnodiging sturen voor hunne mosselsouper?

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


30 Okt 2014, 15:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Mah alee da meende toch ni?? Ik ging zowiezo me de auto gaan samen met nog enkele maten..

En dan nog de supportersclubs zoveel dagen op voorhand hun lijsten al laten opsturen? Voorwa isda nu weer goed?? Nu moet er naast het rijksregisternr ook nog eens het adres gegeven worden.. Belachelijk toch?

Ik vrees dat ik dan maar ga passen! Hopelijk is OHL ook geen combi, plannen om eerst op dde oude markt te gaan inpilsen zijn al gemaakt! :drank:

OHL zou geen combiregeling zijn , die show voor Seraing is er wel lichtjes over


30 Okt 2014, 15:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Zouden de loketten voor de thuissupporters gesloten zijn?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


30 Okt 2014, 16:04
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Zouden de loketten voor de thuissupporters gesloten zijn?


Qui qui. :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Okt 2014, 16:07
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Mah alee da meende toch ni?? Ik ging zowiezo me de auto gaan samen met nog enkele maten..

En dan nog de supportersclubs zoveel dagen op voorhand hun lijsten al laten opsturen? Voorwa isda nu weer goed?? Nu moet er naast het rijksregisternr ook nog eens het adres gegeven worden.. Belachelijk toch?

Ik vrees dat ik dan maar ga passen! Hopelijk is OHL ook geen combi, plannen om eerst op dde oude markt te gaan inpilsen zijn al gemaakt! :drank:
Hoor ik daar een verplaatsing met de trein aankomen... :juij: Zou wel nog is wreed zijn in navolging van de trips naar Oostende.


30 Okt 2014, 16:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Zou kunnen, maar een zaterdagavond wedstrijd met de trein.. leuven is denderleeuw niet he, voor tzelfde geld miste uwen trein of uwen overstap en zitte vast in Leuven of Brussel.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


30 Okt 2014, 23:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Zou kunnen, maar een zaterdagavond wedstrijd met de trein.. leuven is denderleeuw niet he, voor tzelfde geld miste uwen trein of uwen overstap en zitte vast in Leuven of Brussel.



gelijk de treinen hier op tijd rijden moet er al een ferme ramp gebeuren om die nog te missen he :D


31 Okt 2014, 19:29
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 265
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Misschien een spontane actie van de treinbestuurders. Een uur staken en dan heeft iedereen zijn trein terug. Ze zijn daar toch zo goed in bij de NMBS :banana:


31 Okt 2014, 20:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Wat is er gebeurd misschien dat de laatste tijd de spotters en politie zo kort weer op zitten ?

_________________
If you never try, you'll never know


01 Nov 2014, 10:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Niets :wadde:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Nov 2014, 11:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
misschien daarmee dat ze wat komen lastig doen , omdat ze geen werk hebben , zodat ze toch iemand uit zijn kot kunnen lokken en zo weer kunnen beweren dat ea-supporters enkel uit zijn op confrontatie en conflict
, wat nog meer combiregelingen oplevert waar veel politie voor nodig is (lees,extra inkomsten voor zondagdienst)?


01 Nov 2014, 11:26
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: Seraing United - Eendracht Aalst
Deze opgelegde combiregeling was ook voor ons enigszins een verrassing . Er werd van onze diensten uit geen onrustwekkende advies doorgegeven.
Als neo-tweedeklasser hebben zij nog geen ervaring met voetbalwedstrijden tegen EA en de bestuurlijke overheid en politiediensten willen er blijkbaar geen risico's nemen. Zij hebben ook de eindverantwoordelijkheid . Hoogstwaarschijnlijk leeft er de herinnering aan de wedstrijd van het nabijgelegen Visé er nog ....
mvg


03 Nov 2014, 12:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst