Racing Mechelen - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Racing Mechelen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
OPC059 schreef:
mijn emmerke, heeft op een uur zonder moeite genoeg opgehaald om een mooie storting te doen, en da van die randdebielen en kindjes moet ge eens in mijn gezicht zeggen e, clowns als ge niks van voetbal kent of nie weet waarover je praat zwijg dan gewoon, had iets gehoord dat het ier weer over was daarmee dak eens kom kijken na meer dan een jaar, tis ier nog altijd de zelfde zeveren, hopelijk wordt da forum hier snel gesloten

mvg kevin heireman



(y)

intolerantie en bekrompenheid zijn idd de teneur op dees forum, jammer genoeg.


zaugen en kreften uk...

Tes allemaal de fout van den NVA man ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Dec 2014, 6:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
zwetzat schreef:
de kommentaar van onzen speaker vond ik goe , " dergelijke matchen leveren soms ook 3 punten op " :lol:



ah , gij hebt de speaker gehoord....dan hebt ge een zitplaats ,of niet? want bij mij (en bij uitbreiding de rest van de K) ist al een tijdje geleden dat we nog iet gehoord hebben door de boxen....dus voor de miljoenste keer , aan het bestuur of de verantwoordelijke voor het geluid.... MAAK DIE BOXEN NU TOCH EINDELIJK EENS !!!!


dat gaan ze niet meer doen, is de moeite niet meer, weggegooid geld. Op de zitplaatsen alles perfekt hoor :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Dec 2014, 11:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
supersossis schreef:
zwetzat schreef:
de kommentaar van onzen speaker vond ik goe , " dergelijke matchen leveren soms ook 3 punten op " :lol:



ah , gij hebt de speaker gehoord....dan hebt ge een zitplaats ,of niet? want bij mij (en bij uitbreiding de rest van de K) ist al een tijdje geleden dat we nog iet gehoord hebben door de boxen....dus voor de miljoenste keer , aan het bestuur of de verantwoordelijke voor het geluid.... MAAK DIE BOXEN NU TOCH EINDELIJK EENS !!!!


dat gaan ze niet meer doen, is de moeite niet meer, weggegooid geld. Op de zitplaatsen alles perfekt hoor :D


ik wil da draadje zelfs gratis vanachter in die geluidsinstallatie komen steken... :)


02 Dec 2014, 15:04
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
OPC059 schreef:
mijn emmerke, heeft op een uur zonder moeite genoeg opgehaald om een mooie storting te doen, en da van die randdebielen en kindjes moet ge eens in mijn gezicht zeggen e, clowns als ge niks van voetbal kent of nie weet waarover je praat zwijg dan gewoon, had iets gehoord dat het ier weer over was daarmee dak eens kom kijken na meer dan een jaar, tis ier nog altijd de zelfde zeveren, hopelijk wordt da forum hier snel gesloten

mvg kevin heireman



(y)

intolerantie en bekrompenheid zijn idd de teneur op dees forum, jammer genoeg.

Ier, ne goeien dat zeit!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Dec 2014, 15:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Gemem of geen gemem over de collecte, de Spionkop-bus gaat goed gevuld richting Mechelen zondag! :EA: (kleine 60 man)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


03 Dec 2014, 13:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Wie wil geven geeft , wie ni wil geeft niks.

Lijkt me niet zo moeilijk.

en kunnen we nu stoppen met daar over te melken.


03 Dec 2014, 14:59
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Idd gedoon mé melken ...
Mss kommen de RCsupporters wel op de proppen mé e groeit spandoek woorda opstoot " e nief stadion ver den iéndracht" ....
Mor ik peis dasse door zoei onoeizel niejen zén ;) ai bennek na vedrom ont melken zeker ? :D


03 Dec 2014, 19:42
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
don't worry about a thing, 'Cause every little thing gonna be all right." Een halfuur na de match waren de supporters van RC Mechelen het liedje van Bob Marley nog steeds aan het zingen. Toch is niet alles in orde bij de tweedeklasser, waar de spelers al drie maand niet meer betaald werden.
Johan Walckiers in Anderlecht
Door de betalingsachterstanden zijn de spelers vanaf vandaag zelfs vrij om te gaan en te staan waar ze willen. Dat is het reglement van de UEFA, maar zover willen sommigen het niet laten komen. "Iedereen moet dat persoonlijk voor hem uitmaken of hij iets gaat ondernemen. Maar ik denk wel dat enkele jongens iets gaan doen", aldus doelman De Vroe.
"Ikzelf niet, maar ik kan niet voor de anderen praten. Je kan het hen ook niet kwalijk nemen. Als werknemer ga je niet al fluitend je tas oppakken als je niet betaald wordt. Ik weet nog van geen oplossing, maar dat er één moet komen is duidelijk", zei De Vroe.
De jongens moeten hun rekeningen kunnen betalen
Ook Seppe Brulmans, nog scorend in het Astridpark, weet niet wat er gaat gebeuren. "Er moet een oplossing komen, maar wat...? Er zijn jongens die hun rekeningen moeten betalen. Het is heel erg voor sommigen. Ikzelf? Ik blijf voorlopig bij Racing. Als er een ploeg komt aankloppen? Tja... dan moet ik dat bekijken hé."


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z3Kv0aLJG0


04 Dec 2014, 11:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Moeten we opnieuw afscheid nemen van een traditieclub? Racing Mechelen heeft mogelijk zijn allerlaatste wedstrijd gespeeld. De tweedeklasser verloor gisteren in de beker met 4-1 bij Anderlecht. Trainer Thierry Pister bevestigde tegenover Het Nieuwsblad dat stamnummer 24 ernstig in gevaar is.
“Misschien heeft Racing Mechelen zijn laatste wedstrijd gespeeld”, aldus Pister gisteren na afloop van de wedstrijd. “Vandaag ging weer een deadline voorbij waarin we zouden worden betaald. We hopen nu op morgen.”
“Maar elke keer heb ik minder volk op training. Ik wil er nog in geloven, maar het is allang geen vijf voor twaalf meer. Het is vijf na twaalf.”
De spelers zijn nu al drie maanden niet betaald en kunnen daardoor hun vrijheid aanvragen. “Ik ben al drie spelers kwijt, onder wie twee spitsen”, zegt Pister.
“Maar ik ben wel blij met onze prestatie. Toen Anderlecht gas terug nam, bewezen we dat we konden voetballen. En we hebben gescoord. Dat is ondertussen ook al enkele weken geleden.


04 Dec 2014, 13:44
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Met wat malchance geen voetbal dus zondag.


04 Dec 2014, 14:05
Miniem

Lid geworden op: 07 Apr 2014, 10:04
Berichten: 47
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Iets zegt mij dat de wedstrijd wel zal doorgaan! Ik was trouwens gisteren op rsca-rcm en als die mannen op die manier tegen ons spelen gaan we goed de boot in. Waren op momenten zelf de evenknie van Anderlecht. Brulmans en Yagan zijn welkom op EA!


04 Dec 2014, 14:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Stand van zaken achterstallige lonen.
DONDERDAG 04 DECEMBER 2014
Hierbij geven we jullie een stand van zaken mee i.v.m. de uitbetaling van de achterstallige lonen...

We kunnen eerstdaags de lonen van de technische staf en de spelers betalen voor de maanden augustus (de resterende helft), september en oktober en dit door middel van binnenkomende inkomsten en gelden van een privé persoon.

Half december zouden we dan de maand november kunnen uitbetalen en beschikken we bovendien ook over bijkomende middelen om de lonen te kunnen betalen tot en met april 2015.

We houden hierbij alleen rekening met de inkomsten waar we momenteel zekerheid over hebben en niet die van de lopende onderhandeling


04 Dec 2014, 20:52
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Toch schrijnende beelden in het nieuws: amper 7 spelers op training bij Racing. Ideaal is anders...


04 Dec 2014, 21:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
da ze mor opletten de zondag , want da zèn van die wedstroiden da ge peist de droi punten zèn binnen , mor met den iendracht wetj ge noeit ni.....


04 Dec 2014, 21:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
da ze mor opletten de zondag , want da zèn van die wedstroiden da ge peist de droi punten zèn binnen , mor met den iendracht wetj ge noeit ni.....


04 Dec 2014, 21:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst