Racing Mechelen - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Racing Mechelen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2262
Bericht Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Ik ben er misschien wat te vroegl mee, maar ik wil jullie al melden dat deze wedstrijd verplaatst is naar zondag 7 december 2014, aftrap om 14.30 u. De wedstrijd wordt ook rechtstreeks uitgezonden op Proximus tv.


31 Okt 2014, 22:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Da komt goed uit! Had verlof genomen dat week end maar zaterdag is het fandag van LFC met John Barnes dus mis ik geen van de twee! :banana: :banana: :banana:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


01 Nov 2014, 0:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Pfff ... geef mij toch maar zaterdagavondmatchkes ..

_________________
OB17


03 Nov 2014, 10:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Ook voor mij slechte beslissing, weer een match die ik ga moeten missen!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Nov 2014, 12:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
En zoals alreeds verwacht is het zonet bevestigd: de combiregeling is van toepassing...

_________________
Please don't take my Iendracht away!


18 Nov 2014, 17:49
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Iendrachtzot schreef:
En zoals alreeds verwacht is het zonet bevestigd: de combiregeling is van toepassing...

lap, anders kan ik dat combi-neren met bezoek aan de familie. Voetbal wordt toch echt naar de ... geholpen hoor met dat gezever!


18 Nov 2014, 20:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
salvador schreef:
Iendrachtzot schreef:
En zoals alreeds verwacht is het zonet bevestigd: de combiregeling is van toepassing...

lap, anders kan ik dat combi-neren met bezoek aan de familie. Voetbal wordt toch echt naar de ... geholpen hoor met dat gezever!


en de flikken maar lopen zagen over weekendwerk en dat da toch allemaal zo duur is ... (lees: gratis voetbalmatchke , een paar uur 't zjestepeken uithangen , en nog dik betaald ook !
misschien vergezocht voor de moment, maar word het niet eens tijd dat iedereen! op die dagen dat er combi's worden uitgeschreven voor welke match dan ook dan maar gewoon thuis blijft en zo zijn figuurlijke bloot gat laat zien aan elke betrokken instantie die er voor zorgt dat voetbal kijken zo een last word voor velen door deze idiote regelingen? das misschien spijtig voor de ploeg zelf natuurlijk maar dikke zever ist aan t worden.... :fuck:
wa willen ze daar nu eigenlijk mee bereiken? als ze niet willen dat er gasten rondlopen rond of in het stadion met stadionverbod , moeten ze (eerst en vooral beter hun werk doen om ze daar buiten te houden) maar vooral de personen in kwestie uitnodigen op den bureau tijdens de duur van de wedstrijd...en voor de rest ist simpeler dan simpel , laat ge u pakken op ambras maken of zaken die niks met voetbal te maken hebben , zorg dan dat die personen direct weten hoe laat het is...niet oeverloos staan dreigen met boetes enz...maar effectief eens iet doen!al denk ik eerlijk gezegd dat het voor die personen niet uitmaakt hoeveel boete of verbod ze krijgen hoor...
ironisch genoeg zijn het steeds de gewone supporters die gestraft worden voor de zever van gasten die er eigenlijk niet zijn door middel van hun stadionverbod.... waar hebben die dan schrik van? :wadde:
en laat voor de rest iedereen die echt voor voetbal komt nu eens vrij om zelf te beslissen wanneer en waar hij/zij naar de voetbal gaat zeg....die onnozele kutcombi's beginnen serieus mijn kl*** uit te hangen...


ik kijk wel op den tv....


18 Nov 2014, 21:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Dat het volk thuisblijft moet toch zowat hun bedoeling zijn ?
Nog volk die na de thuiswedstrijd tegen Bergen trouwens een betalingsverzoek van onze blauwe vrienden heeft toegezonden gekregen wegens foutparkeren ?

Geef volledig toe dat het er waarschijnlijk niet reglementair is om te parkeren, maar de voorbije 10 jaar sta ik en nog een paar anderen aan Park de blick, die wedstrijd was het blijkbaar de moment om nog eens de puntjes op de i te zetten ? 110 loekes sponsoring erbij...
Nadat ge de uitmatchen kotsbeu raakt gaan ze ook thuis beginnen ? Ik herinner mij een vorige burgemeester die na een vete met het clubbestuur eens iedereen op de brug liet opschrijven, ik veronderstel dat het deze keer weer dezelfde inspiratiebron is geweest ? :hmm:

@andere supporters, wees gewaarschuwd, met 110 euro kunde al keer wat anders doen op zondagnamiddag.

_________________
If you never try, you'll never know


18 Nov 2014, 22:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
werkelijk intriest dat ge anno 2014 zo'n kinderachtige houding bij een overheidsdienst nog kunt tegenkomen. Te zot voor woorden eigenlijk. dat ze de mensen gewoon nekeer wat gerust laten. met hun eeuwigste gezever, nultoleratie en overbodige combi's altijd.

ikzelf heb al heel vaak omwille van die onnodige combi's beslist uiteindelijk niet naar het voetbal te gaan (ook een thuismatch is voor mij op zich een verplaatsing trouwens) als je dit extrapoleert over alle supporters, dan is dat een pak recette die wegvalt. al jaren is een oefenmatch tegen een eersteklasser al taboe, en waarvoor eigenlijk hé? soit dat verhaal is hier al teveel geschreven.

allicht is dat het beleid dat de Aalsterse burgervader wil zien in zijn stad dit ten behoeve van de veiligheid van zijn inwoners uiteraard, en uit bezorgdheid voor de club waar hij zelf zo hard schijnt voor te supporteren.

voor mij is heel deze cinema het ultieme bewijs van de "Goodwill" van 't stad tov den Iendracht.


18 Nov 2014, 22:50
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Dat het volk thuisblijft moet toch zowat hun bedoeling zijn ?
Nog volk die na de thuiswedstrijd tegen Bergen trouwens een betalingsverzoek van onze blauwe vrienden heeft toegezonden gekregen wegens foutparkeren ?

Geef volledig toe dat het er waarschijnlijk niet reglementair is om te parkeren, maar de voorbije 10 jaar sta ik en nog een paar anderen aan Park de blick, die wedstrijd was het blijkbaar de moment om nog eens de puntjes op de i te zetten ? 110 loekes sponsoring erbij...
Nadat ge de uitmatchen kotsbeu raakt gaan ze ook thuis beginnen ? Ik herinner mij een vorige burgemeester die na een vete met het clubbestuur eens iedereen op de brug liet opschrijven, ik veronderstel dat het deze keer weer dezelfde inspiratiebron is geweest ? :hmm:

@andere supporters, wees gewaarschuwd, met 110 euro kunde al keer wat anders doen op zondagnamiddag.


Wij staan al sinds begin jaren '90 aan park De Bliek. Ook ik een boete gekregen. De allereerste in al die jaren. Parkeren op het voetpad werd er gedoogd en plots na al die jaren krijg je zonder boe of ba een boete in de bus.
Het is gewoonweg ongelooflijk!


19 Nov 2014, 10:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Allé vooruit alweer geen voetbal voor mij de 7e...
Dacht (nu dat de match verlegd was naar zondag) op 't gemak met de trein te gaan met een paar vrienden die in het Dendermondse wonen, maar zal dus niks worden. De betrokkenheid gaat zo wel heel snel bergaf. Maak dat eens wijs aan iemand in het buitenland, combiregeleing voor een match met amper 1500 of 2000 toeschouwers.

Over het parkeren en de boetes : heb daar vroeger ook heel veel gestaan, nooit een boete gehad ook al stond ik volledig op het voetpad. Tja, als er daar juist ene passeert met veel tijd...
Ik zet mij nu altijd verderop in de Ouden Dendermondsesteenweg. Altijd plaats, ietske verder maar 5 minuten stappen is nu ook geen ramp.


19 Nov 2014, 11:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3866
Leeftijd: 46
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Schoonst van al is dat mijn broer in Mechelen woont. M.a.w. die moet dus eerst naar Aalst om daar naar Mechelen te rijden met een bus (+ kosten), om terug te keren naar Aalst om dan met zijn wagen naar Mechelen terug te keren. Alé jong...

En zijn mensen die oproepen om te boycotten of mensen die het laten afweten bij buscombi. Ik denk dat net dat 'hun' bedoeling is. Ontmoedigen om te komen. Hoe minder bezoekers, of geen .... hoe minder problemen. Dat is net de clou van het hele verhaal. Ook de boetes in eigen stad maken allemaal deel uit om te ontmoedigen om nog te gaan end e colère natuurlijk tussen die oetlul van een burgemeester en de club.

Zeg nu zelf, wie wenst nu te investeren in iets dat achteruit gaat? Ik denk dat we allemaal wel snappen wat dat wil zeggen!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Nov 2014, 13:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Diegene die daar al jaren op het voetpad staan moesten zich schamen :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Nov 2014, 17:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Schoonst van al is dat mijn broer in Mechelen woont. M.a.w. die moet dus eerst naar Aalst om daar naar Mechelen te rijden met een bus (+ kosten), om terug te keren naar Aalst om dan met zijn wagen naar Mechelen terug te keren. Alé jong...

En zijn mensen die oproepen om te boycotten of mensen die het laten afweten bij buscombi. Ik denk dat net dat 'hun' bedoeling is. Ontmoedigen om te komen. Hoe minder bezoekers, of geen .... hoe minder problemen. Dat is net de clou van het hele verhaal. Ook de boetes in eigen stad maken allemaal deel uit om te ontmoedigen om nog te gaan end e colère natuurlijk tussen die oetlul van een burgemeester en de club.

Zeg nu zelf, wie wenst nu te investeren in iets dat achteruit gaat? Ik denk dat we allemaal wel snappen wat dat wil zeggen!

ik heb dat ook hoor als aalst naar antwerp moet


20 Nov 2014, 20:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Combiregeling.

De supporters die meereizen naar Racing Mechelen met de bussen van de supportersclubs moeten hun rijksregisternummer meedelen.
Het secretariaat van EA heeft ons de volgende info meegedeeld ivm de ticketverkoop.Het gaat alleen om staanplaatsen.

De ticketinfo:
- volwassenen: 15 euro
- kinderen 10-14j: 5 euro
- kinderen en foetussen 0-9j: gratis


27 Nov 2014, 21:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst