Racing Mechelen - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Racing Mechelen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Bram schreef:
Dat het volk thuisblijft moet toch zowat hun bedoeling zijn ?
Nog volk die na de thuiswedstrijd tegen Bergen trouwens een betalingsverzoek van onze blauwe vrienden heeft toegezonden gekregen wegens foutparkeren ?

Geef volledig toe dat het er waarschijnlijk niet reglementair is om te parkeren, maar de voorbije 10 jaar sta ik en nog een paar anderen aan Park de blick, die wedstrijd was het blijkbaar de moment om nog eens de puntjes op de i te zetten ? 110 loekes sponsoring erbij...
Nadat ge de uitmatchen kotsbeu raakt gaan ze ook thuis beginnen ? Ik herinner mij een vorige burgemeester die na een vete met het clubbestuur eens iedereen op de brug liet opschrijven, ik veronderstel dat het deze keer weer dezelfde inspiratiebron is geweest ? :hmm:

@andere supporters, wees gewaarschuwd, met 110 euro kunde al keer wat anders doen op zondagnamiddag.


Wij staan al sinds begin jaren '90 aan park De Bliek. Ook ik een boete gekregen. De allereerste in al die jaren. Parkeren op het voetpad werd er gedoogd en plots na al die jaren krijg je zonder boe of ba een boete in de bus.
Het is gewoonweg ongelooflijk!



neen, het is nu eenmaal... 'vernieuwing'. in al zijn klasse en stijl.

_________________
may the FORCE be with you.


27 Nov 2014, 22:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Tja, ik denk niet dat we het hogerop moeten zoeken met die parkeerboetes.
Lijkt me het werk van iemand met tijd te veel.
Langs de andere kant kan je zeggen : eindelijk worden die foutparkeerders eens op de bon geslingerd.
Da's ook vernieuwing, niet? Want het is niet omdat iets jaren gedoogd wordt, dat het ook volgens de wet is natuurlijk. Enfin, tot zover mijn advocaat-van-de-duivel-zijn...


28 Nov 2014, 11:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
tympanum2 schreef:
Tja, ik denk niet dat we het hogerop moeten zoeken met die parkeerboetes.
Lijkt me het werk van iemand met tijd te veel.
Langs de andere kant kan je zeggen : eindelijk worden die foutparkeerders eens op de bon geslingerd.
Da's ook vernieuwing, niet? Want het is niet omdat iets jaren gedoogd wordt, dat het ook volgens de wet is natuurlijk. Enfin, tot zover mijn advocaat-van-de-duivel-zijn...



ik sta ook altijd daar geparkeerd...tenzij ge op het voetpad geparkeerd staat natuurlijk en iedereen die hem daar zet weet voor zichzelf dat dat niet mag en dat ge daardoor meer kans loopt er eentje te krijgen (ook ik om mijzelf niet van alle schuld te betrekken), ook niet omdat er voetbal is en omdat er geen andere plaatsen meer vrij zijn...ge kunt ook niet anders dan ze gelijk geven als er daarvoor een boete onder uw ruitenwisser zit.
iedereen weet dat het in aalst (bijna) onmogelijk is om te parkeren en als er ergens iet te doen is word het zeker moeilijk maar neemt niet weg dat ge u dan maar ergens gewoon afzet (en t is nu ook weer niet zo dat er 8000 man komt zien gelijk vroeger jaren , er is nog steeds even weinig parkeergelegenheid rondom het stadion) en toen ging het ook , hoewel dat probleem van fout parkeren er toen ook wel al was geweest maar niemand daarover kon klagen op een internetforum he... ;)


28 Nov 2014, 12:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
de pot op met hun combi, den dezen gaat niet kijken op Mechelen, nèm ! :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


28 Nov 2014, 19:25
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
Dani schreef:
Bram schreef:
Dat het volk thuisblijft moet toch zowat hun bedoeling zijn ?
Nog volk die na de thuiswedstrijd tegen Bergen trouwens een betalingsverzoek van onze blauwe vrienden heeft toegezonden gekregen wegens foutparkeren ?

Geef volledig toe dat het er waarschijnlijk niet reglementair is om te parkeren, maar de voorbije 10 jaar sta ik en nog een paar anderen aan Park de blick, die wedstrijd was het blijkbaar de moment om nog eens de puntjes op de i te zetten ? 110 loekes sponsoring erbij...
Nadat ge de uitmatchen kotsbeu raakt gaan ze ook thuis beginnen ? Ik herinner mij een vorige burgemeester die na een vete met het clubbestuur eens iedereen op de brug liet opschrijven, ik veronderstel dat het deze keer weer dezelfde inspiratiebron is geweest ? :hmm:

@andere supporters, wees gewaarschuwd, met 110 euro kunde al keer wat anders doen op zondagnamiddag.


Wij staan al sinds begin jaren '90 aan park De Bliek. Ook ik een boete gekregen. De allereerste in al die jaren. Parkeren op het voetpad werd er gedoogd en plots na al die jaren krijg je zonder boe of ba een boete in de bus.
Het is gewoonweg ongelooflijk!



neen, het is nu eenmaal... 'vernieuwing'. in al zijn klasse en stijl.


En het zal er niet op verbeteren van een Aalsterse agent heb ik vernomen dat ze na nieuwjaar gaan beginnen aan de renovatie van de viaduct. Tijdelijk niet meer parkeren? Meer nog ,na de renovatie is parkeren op de brug niet meer toegelaten ! Geraak uw auto dan nog eens kwijt (n)


28 Nov 2014, 19:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
De (9)Bilde schreef:
Still standing ! schreef:
Dani schreef:

Wij staan al sinds begin jaren '90 aan park De Bliek. Ook ik een boete gekregen. De allereerste in al die jaren. Parkeren op het voetpad werd er gedoogd en plots na al die jaren krijg je zonder boe of ba een boete in de bus.
Het is gewoonweg ongelooflijk!



neen, het is nu eenmaal... 'vernieuwing'. in al zijn klasse en stijl.


En het zal er niet op verbeteren van een Aalsterse agent heb ik vernomen dat ze na nieuwjaar gaan beginnen aan de renovatie van de viaduct. Tijdelijk niet meer parkeren? Meer nog ,na de renovatie is parkeren op de brug niet meer toegelaten ! Geraak uw auto dan nog eens kwijt (n)

zie het probleem niet, tegen dan zijn we toch al uit ons stadion gezet ;)

_________________
MCMXIX


28 Nov 2014, 23:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Dani schreef:
Wij staan al sinds begin jaren '90 aan park De Bliek. Ook ik een boete gekregen. De allereerste in al die jaren. Parkeren op het voetpad werd er gedoogd en plots na al die jaren krijg je zonder boe of ba een boete in de bus.
Het is gewoonweg ongelooflijk!


Toch straf dat ze daar een boete voor geven, hebben ze in Oiljst nog nooit gehoord van ‘Antwerpen is ’t stad en de rest is parking’. ;)


Om terug even on-topic te blijven, Racing zal zich tegen jullie moeten "in the picture" spelen nu Sporza ons "moment de gloire" heeft afgepakt. Geen live-uitzending van RSCA - RC Mechelen meer komende woensdag, ze hebben het vervangen door het bu(uit te spreken als oe)renduel KVK - Club Brugge.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


29 Nov 2014, 0:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
de pot op met hun combi, den dezen gaat niet kijken op Mechelen, nèm ! :lol:

Idem, geen wedstrijden meer voor mij en ons gezin , met die combi- regeling. :wadde:


29 Nov 2014, 13:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Afbeelding

Onion Party Crew zal morgen aanwezig zijn met collectebussen voor het financieel noodlijdende Racing Mechelen. RCM is een traditieclub met een grote en trouwe supportersschare, maar een penibele financiële situatie.
Een situatie vergelijkbaar met onze eigen Iendracht.
Gezien het Belgisch voetballandschap steeds dunner bezaaid geraakt met traditieclubs en kunstmatige fusieclubs en dubieuze overnames her en der de kop op steken, moeten de weinige authentieke traditieclubs elkaar een hart onder de riem kunnen steken. Los van alle vijandelijkheden of rivaliteit. Daarom steunt OPC de actie van de supportersfederatie van RCM "Red(t) Racing". Hiervoor zullen morgen voor, tijdens en na de wedstrijd medewerkers rondkomen voor een kleine donatie te vragen van de Iendracht-supporters.

Tot morgen!

- OPC

_________________
OB17


29 Nov 2014, 14:58
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
meen je dat nu een collecte voor een andere ploeg? Niets tegen Racing Mechelen, integendeel zelfs maar veel zotter moet het niet meer worden eerlijk gezegd.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Nov 2014, 15:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 439
Leeftijd: 33
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
meen je dat nu een collecte voor een andere ploeg? Niets tegen Racing Mechelen, integendeel zelfs maar veel zotter moet het niet meer worden eerlijk gezegd.

Ik ben nu toch ook niet van plan om voor een andere ploeg zomaar geld te gaan geven hoor. :?


29 Nov 2014, 16:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Van mij krijgt racing wel een donatie , goed initiatief !
Hetzelfde met Antwerp die een machtsoverdracht proberen via hun actie Act as One.
Racing heeft wel deze week een borg gekregen van hun stad voor 500 000 euro, dat is wat anders dan onze TasK Horse :)


29 Nov 2014, 16:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
ik heb al 5 Euro extra in mijn portefeuille gestoken. nu zijn er 2 mogelijkheden:

1/ ik kom zo'n collectebus tegen en dan steek ik ze er in.

2/ ik kom geen collectebus tegen en dan zal die 5 Euro extra dienen ter aankoop van een paar frisse pinten, dus uiteindelijk van ons eigen clubkas.

altijd gewonnen dus ! :cool:

_________________
may the FORCE be with you.


29 Nov 2014, 16:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Denk dat we de cengen even hard nodig hebben als de racing en waar is onzen benefiet???
Nee belachelijk idee,sorry


29 Nov 2014, 16:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
met alle respect voor de gasten van OPC maar ik zal ook niets geven voor een andere club , is de financiele toestand van onze eigen club rooskleurig nu ? Wie heeft ons geholpen als we in 4de zaten ? Kzie er geen enkele nut in dat ik geld zou geven vr een andere club , wat ALS jullie binnen 2 mnd terug geld moeten vragen aan ons voor onze eigen club ? Afin iedereen doet wat hij wilt hè , einde discussie :-)


29 Nov 2014, 17:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst