Racing Mechelen - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Racing Mechelen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Voor een keer moet ik Elco gecelijk geven, hoe slecht het ook gaat zo weinig volk van de racing thuis had ik nooit verwacht :wow: .
Het is een druppel op een te hete plaat maar we zijn blij iets te kunnen bijdragen aan jullie situatie.
De match zelf moest eigenlijk het eerste kwartier al beslist zijn, mazr we maken het onszelf nog moeilijk en mogen blij zijn dat racing hun penalty mist de eerste helft.
De tweede helft waren we baas en mogen we blij zijn dat de oliveira lijkt te ontploffen.
Voor mij wederom een outstanding ratko vansimpsen die stilaan onze gouden schoen verdient.
We staan in de top 7 zeven, wat uiteindelijk ook onze ambitie is .
Merci iendracht !


Hopelijk is onzen Braziliaan vertrokken en wat Vansimpsen betreft is inderdaad onze beste aankoop, is voor mij een betere voetballer dan Stavros, als hij in de terugronde zo verder presteert wint hij met een straat voorsprong de gouden schoen.
Nu nog eens in een thuiswedstrijd bevestigen en we zien de toekomst al weer wat positiever wat het sportieve betreft. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Dec 2014, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Gruunwit schreef:
@ Neutralboy. Ik kreeg deze week de vraag "Willen ze op Racing wel tickets verkopen?"
Zegt dat eigenlijk niet al voldoende.
Ik kreeg van potentiële toeschouwers de vraag hoe ze aan kaarten konden geraken. (Ze woonden nl. een eindje van Mechelen). Telefoon werd niet opgenomen, e-mail werd niet beantwoord ...

Ik heb zowat de indruk dat ex-bestuursleden momenteel stokken in de wielen aan 't steken zijn van de mensen die de meubelen nog willen redden. Op die manier is het wel moeilijk werken.

De voorverkoop deze week werd geregeld veranderd. Eerst kon je donderdag kaarten in voorverkoop kopen, maar dan plots weer niet. Halsoverkop werd er dan vrijdagavond nog de mogelijkheid geboden om kaarten te kopen. Op zaterdag ook maar enkel tussen 11u en 14u.
Via de supportersclubs mochten er geen tickets verkocht worden.

Dat de sfeer niet was zoals jullie gewend zijn, is dan ook niet moeilijk. Dat wij geen modern stadion meer hebben, weet ik ook wel, maar wij bezorgen onze bezoekers de enige overdekte staanplaatsen in het stadion. Ik zou jullie eens willen horen, als jullie bij het weer van vandaag, op onze onoverdekte staanplaatsen hadden moeten plaatsnemen. Ik denk dat de sfeer dan ook wel gekoeld zou zijn.


Ik vond de sfeer van de Racing supporters in onze thuismatch wel in orde. Ze zijn blijkbaar in 't zelfde bedje ziek als wij zelf: Op verplaatsing meer ambiance maken dan in uw eigen stadion. Bij ons heeft het verdwijnen van de K een verlies van sfeer teweeg gebracht. De accommodatie, de slechte klassering en de extra sportieve perikelen nodigen racing nu ook ni echt uit om sfeer te maken...

Prachtige actie van 't OPC!!! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Dec 2014, 17:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Timoilsjt schreef:
Ik vond de sfeer van de Racing supporters in onze thuismatch wel in orde. Ze zijn blijkbaar in 't zelfde bedje ziek als wij zelf: Op verplaatsing meer ambiance maken dan in uw eigen stadion.


Dat is helemaal juist, op verplaatsing sta je allemaal in 1 vak, dat is zeker bevorderlijk voor de sfeer..

Ik moet zeggen, dat er door het "veiligheidsplan" heel veel veranderd is dit seizoen op Racing, waardoor ik vind dat er veel supporters een beetje verloren lopen.
Vorig seizoen in 3de liep je nog vrij van het ene vak naar het andere, wat betreft de staanplaatsen toch, zo was er geregeld een leuke sfeer achter het doel, als Racing daar naartoe speelde. Zeker in de wintermaanden staat daar nu nog amper publiek.
Verder mag je ook niet vergeten dat wij de laatste 25 jaar de gewoonte hadden om onze thuiswedstrijden op zaterdagavond te spelen. Wij hadden ondertussen een publiek dat dit zo "gewoon" was. Veel voetballers uit de provinciale reeksen kwamen op zaterdagavond naar Racing.
Woensdag op Anderlecht is er zo een heel team van een provinciale club met Racing op verplaatsing gegaan.
De verlichtingsproblemen hebben er echter voor gezorgd dat we tot op heden naar zondagnamiddag verbannen worden.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


08 Dec 2014, 21:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
De wilde weldoener van Racing Mechelen: Steward betaalt spelerslonen
Dat Racing Mechelen diep in financiële nood zit, is geweten. Dankzij een gulle schenker is de hoogste nood gelenigd: een van de stewards heeft de spelerslonen betaald. Hij doet hier zijn verhaal.

Het bericht werd door het bestuur van Racing Mechelen en de trouwe fan zelf meegedeeld via de website van de club. Er werd al enkele dagen gefluisterd dat "een privépersoon" financieel wilde bijspringen om alvast een deel van de spelerslonen te betalen.

Nu blijkt dat een van de stewards te zijn en hij heeft een naam: Marcel Michiels. Marcel doet zelf zijn verhaal op de website van de club.

“Ik deed dit in hoofdzaak uit clubliefde, Ik werd er immers doodziek van om elke keer opnieuw die negatieve verhalen te moeten aanhoren en te lezen. Ik kon het niet meer aanzien, ik wilde iets doen! Ondertussen staat het geld op de rekening: de lonen tot en met oktober kunnen worden uitbetaald."

"Weet je, door deze geste wil ik alleen de club steunen. Er moet wel dringend iets gebeuren. Ik doe niet mee aan de vooroordelen tegen of vóór Vanhalle. Bestuursleden en de VZW zijn immers de mensen die de beslissingen moeten nemen.”

Wij kunnen daar verder niks aan toevoegen, buiten dit: Respect, Marcel!


09 Dec 2014, 11:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Amai, dat zal voor diene kerel een serieuze inspaning geweest zijn. De lonen van een ganse maand van een ganse ploeg betalen, da's gene kattepis.


09 Dec 2014, 13:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Er staat "tot en met oktober". Ik denk dat er een achterstand was van 3 maand. Zal dus 2 of 3 maand betaald hebben denk ik.


09 Dec 2014, 13:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1774
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Waar wachten onze stewards op ?

_________________
RIP Riadh El Fahem 21-01-2014


09 Dec 2014, 14:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
dat wil dan zeggen dat,indien die steward niet betaald had,het daar gedaan was?


09 Dec 2014, 14:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
dat wil dan zeggen dat,indien die steward niet betaald had,het daar gedaan was?


ik kan voor diene gast maar 1 ding zeggen: respekt respekt, respekt-.
en eigenlijk triestig dat 1 privépersoon dat zo moet oplossen

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Dec 2014, 19:08
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
waly 2 schreef:
dat wil dan zeggen dat,indien die steward niet betaald had,het daar gedaan was?


ik kan voor diene gast maar 1 ding zeggen: respekt respekt, respekt-.
en eigenlijk triestig dat 1 privépersoon dat zo moet oplossen


respect misschien wel, maar ook nen ongelooflijke domme kloot, maar soit.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Dec 2014, 19:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2860
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
zwetzat schreef:
waly 2 schreef:
dat wil dan zeggen dat,indien die steward niet betaald had,het daar gedaan was?


ik kan voor diene gast maar 1 ding zeggen: respekt respekt, respekt-.
en eigenlijk triestig dat 1 privépersoon dat zo moet oplossen

Waarschijnlijk nen vrijgezel (jongman :worship: ); die denkt "liever aan de Racing, dan een of andere verre kozijn of nicht" ...


09 Dec 2014, 20:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
In de krant staat een vrouw en 3 kinderen :wave: erfenis :D


10 Dec 2014, 9:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Goh, een druppel op een hete plaat en bye bye cengskes...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Dec 2014, 20:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
In zijn overeenkomst staat dat de renteloze lening binnen de 6 maanden zal worden terugbetaald. Daar vrees ik voor op basis van mijn eigen ervaring toen ik in december 2008 iets gelijkaardig gedaan heb. Ik was toen ook nog naïef!


11 Dec 2014, 18:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Als je zo iets doet, lijkt de kans me inderdaad groot dat je je geld kwijt bent of er heel lang moet op wachten.


12 Dec 2014, 9:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst