Eendracht Aalst - Tubize - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - Tubize 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
pfff, heel slechte serie + slecht voetbal.

pakken heel makkelijk goals, en dan nog veel in de laatste vijf minuten ook.

Vansimpsen vond ik top.

En kan iemand mij de rol van De Neve eens uitleggen? Is geen killer, is geen spelverdeler en geen balafpakker...

En onze man van vorig jaar, speelt ook al weken als een dweil.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Nov 2014, 23:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
Die verdediging van ons dat is echt om te lachen. Zo kan je ni winnen natuurlijk. dat martin op de bank blijft voor coulibaly is ook al onbegrijpelijk. Akkoord dat je voor de jeugd gaat, maar ge moet wel srrieus blijven he. Ik miste toch ook wel het "voor mekaar door een vuur gaan". amper steun voor de speler in balbezit. En dan die slordigheden.... alweer ni te tellen.

Terechte nederlaag. Het was niet goed genoeg

twordt nog een lang seizoen op deze manier...


16 Nov 2014, 0:01
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
iendrachter schreef:
Ik vond de overwinning van Tubize niet onverdiend, hebben de beste en meeste kansen gehad.
Filippo en Bogaerts hebben nog 2 gemaakte goalen van de lijn gehaald ook.
We hebben wat kansen gehad maar goed was het toch ook weer niet vandaag, de enige spelers die bij ons op niveau waren voor mij zijn De Oliveira en Vansimpsen, ook de Cuyper was goed begonnen.
Die verdediging van ons dat is toch echt om te lachen, hoe lang gaat dit nog blijven duren?
Hoe kunnen wij nu nog een match winnen als elke kans van de tegenstander goal is?
Slimme zet ook van Van Acker om bij een corner in de laatste minuten alle 10 veldspelers in de eigen backlijn te houden, dan is de afvallende bal altijd voor Tubize en die gaat schoon binnen.
Ook het opbrengen van Koulibaly was weer een enorm succes, daar had hij toch altijd Martin moeten brengen, buiten die goal heeft diene jongen weer genen bal geraakt, triestig.....
De contractverlenging van Van Acker is toch wel zeer zuur nu, 1 op 15 en naar OHL volgende week.
Toch weer een zeer domme en veel te vlugge beslissing van ons bestuur, Van Acker is zeker geen slechte trainer maar een trainer die geen punten meer haalt vliegt buiten, zo gaat dat overal.
Dit is zeker nu nog niet aan de orde maar dan moet er wel iets gaan veranderen.

;)


16 Nov 2014, 0:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
malder schreef:
Een punt hadden we echt wel verdiend.

Gelukkig is er nog vak H om de sfeer erin te houden.


tees es toch ver te lachen hoop ik

_________________
MCMXIX


16 Nov 2014, 0:29
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
salvador schreef:
iendrachter schreef:
Ik vond de overwinning van Tubize niet onverdiend, hebben de beste en meeste kansen gehad.
Filippo en Bogaerts hebben nog 2 gemaakte goalen van de lijn gehaald ook.
We hebben wat kansen gehad maar goed was het toch ook weer niet vandaag, de enige spelers die bij ons op niveau waren voor mij zijn De Oliveira en Vansimpsen, ook de Cuyper was goed begonnen.
Die verdediging van ons dat is toch echt om te lachen, hoe lang gaat dit nog blijven duren?
Hoe kunnen wij nu nog een match winnen als elke kans van de tegenstander goal is?
Slimme zet ook van Van Acker om bij een corner in de laatste minuten alle 10 veldspelers in de eigen backlijn te houden, dan is de afvallende bal altijd voor Tubize en die gaat schoon binnen.
Ook het opbrengen van Koulibaly was weer een enorm succes, daar had hij toch altijd Martin moeten brengen, buiten die goal heeft diene jongen weer genen bal geraakt, triestig.....
De contractverlenging van Van Acker is toch wel zeer zuur nu, 1 op 15 en naar OHL volgende week.
Toch weer een zeer domme en veel te vlugge beslissing van ons bestuur, Van Acker is zeker geen slechte trainer maar een trainer die geen punten meer haalt vliegt buiten, zo gaat dat overal.
Dit is zeker nu nog niet aan de orde maar dan moet er wel iets gaan veranderen.

;)


Rustig blijven zoals de Regi. Ik ben er zeker van dat hij hier een uitleg voor heeft….. :crazy: :hmm:


16 Nov 2014, 0:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
Hoop echt dat er voor volgend seizoen geld is voor 2 a 3 verdedigers en een rechterflank. Mensen zoals bogaerts, lievens, smet, de neve hebben we niks aan. En zeggen da tubize ook woensdag al moeten spelen heeft. Het was er niet aan te zien.

Zucht.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Nov 2014, 1:49
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
Het is een feit dat we veel te makkelijk (soms zelfs kinderlijk) kansen weggeven en goals slikken. Een match op slot doen als we voorstaan zoals die van Seraing vorige week deden, kunnen wij niet. Filipovic achteraan zetten, zal dat probleem ook niet verhelpen. Dat was gisteren wel duidelijk denk ik.
En we zitten ook wel een beetje in de hoek waar de klappen vallen. Akkoord dat ze iemand moeten voorin houden bij die laatste fase gisteren maar laat diene gast da nog vijf keer overdoen en de bal ligt evenveel keer over de platen.
Soit, in 't begin was iedereen enthousiast toen het goed ging. Nu draait het wat minder en moeten we er ook door :EA:


16 Nov 2014, 8:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
69 schreef:
malder schreef:
Een punt hadden we echt wel verdiend.

Gelukkig is er nog vak H om de sfeer erin te houden.


tees es toch ver te lachen hoop ik


Denk je?


16 Nov 2014, 9:57
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
Vind het zowel op als naast het veld heel triestig,het splitsen van spionkop heeft daar zeker geen goed aan gedaan


16 Nov 2014, 10:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
witzwet schreef:
Hoop echt dat er voor volgend seizoen geld is voor 2 a 3 verdedigers en een rechterflank. Mensen zoals bogaerts, lievens, smet, de neve hebben we niks aan. En zeggen da tubize ook woensdag al moeten spelen heeft. Het was er niet aan te zien.

Zucht.
Volledig akkoord met de namen die je aanhaalt want allen veel te weinig voor tweede nationale.
Met Flippo is gebleken dat je op die leeftijd zo maar niet eventjes aanpikt na zo een lange inactiviteit ook al ben je een klasbak. Misschien kan hij mits hard trainen weer aanknopen met zijn oude niveau,moet voor zichzelf de vraag stellen of hij dit nog kan en wil opbrengen natuurlijk. Anders beter definitief stoppen voor het pijnlijk word want dat verdient hij niet na zo een carrière. Vansimpsen vond ik wel weer top, wroetend,vechtend voor elke meter en steeds aanspeelbaar ook Oliviera toonde flitsen van klasse maar topfit lijkt die me allerminst. Als je het kwartet dat witzwet aanhaalt zou vervangen in deze ploeg door goeie vervangers dan kan je met deze ploeg volgens mij meedoen voor de prijzen want het niveau van tweede is toch ook niet om naar huis te schrijven. Jammer dat we hiervoor de middelen niet hebben natuurlijk.


16 Nov 2014, 10:21
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
De zoveelste ontgoocheling dit seizoen, ik vraag me af wat er zoveel beter is dit seizoen onder RVA.
Ze kunnen voor de zoveelste keer dit seizoen geen voorsprong vasthouden, als er geen versterking in de verdediging bijkomt door een eventueel transferverbod dan lijkt mij een plaats in de eerste acht onmogelijk.
Gaat die hervorming nu al volgend seizoen door of zijn het nog allemaal plannen voor de toekomst.
Apropos, als het zo verder gaat spelen we zoals Dender binnenkort voor 300 man, er is geen sfeer en voetbalplezier of dit alleen te maken heeft met het scheiden van de spionkop geloof ik niet.
Volgens mij heeft dit meer te maken met de stadion en licentieproblemen die maar niet opgelost raken en mede hierdoor het gebrek aan ambitie, zolang je geen stadion hebt speel je niet mee voor de prijzen nietwaar.
Er is de vaste clan die er altijd is, maar er is ook een pak misnoegde supporters die de steeds weerkerende problemen kotsbeu zijn en ja de oprichting van de feesttent was de druppel die de emmer deed overlopen.
Enfin, eerst begin december het resultaat van de licentiecommissie afwachten en misschien komt FDR daarna met goed nieuws op de eerstkomende supportersvergadering en kunnen we weer beginnen dromen van betere tijden. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Nov 2014, 11:06
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
Tis niet alleen de verdedeging.Deze ploeg is misschien gewoon maar 2de kolom waard.
Da ge verliest is geen probleem maar de manier waarop das iets anders. Het enige dat ge RVA kunt verwijten zijn soms zijn wissels(ook al is er niet veel beter) en zijn flankbezetting. Ik vraag me al een gans seizoen af wat de rol van Kevin Janssens is, hij zet hem op de flank maar ge ziet hem daar nooit lopen...das diene gast zijn plaats niet, as ge hem opstelt dan moet ge hem centraal zetten. Niets van diepgang op die flank.


16 Nov 2014, 11:33
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
iendrachter schreef:
24 goals tegen, juist de ploegen van plaats 14-18 doen slechter.
Het is hier nogal gezegd, ne goeien back rechts en centrale verdediger en ge kunt top 5 spelen.
Dat daar geen geld voor is daar kan Van Acker weinig aan doen.


je zit met een aantal verdedigers die prima materiaal zijn voor 4e nationale, 1e provinciale.

Als de betere dan van tijd ook afwezig geven of fouten maken...

Kan je het RVA aanwrijven dat hij van Bogaerts, Lievens geen Mertesacker of Pique kan maken? ik dacht het niet.

Er had vorig jaar al een grondige kuis moeten geweest zijn, maar je zit met langdurige contracten waar je moeilijk onderuit kan. Jongens die niets bijbrengen, moeten weg.

En we spelen voor niets meer dit seizoen. Maar geef dan aub eens die Geenens een kans op back rechts, slechter dan Smet en Lievens kan dat echt niet zijn.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Nov 2014, 12:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
Ook voorstander om die Geenens eens een paar wedstrijden zijn kans te geven dan weten we tenminste hoe het zit met die jongen, van Lievens weten we ondertussen wel al dat hij nog geen kut kan dekken dus daarmee verder doen schiet ook niet op.


16 Nov 2014, 12:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Tubize
Ik snap toch de kritiek op Kevin Janssens dit seizoen niet. Ik vind die één van onze betere. Voor mij zelfs de speler van de heenronde. Ok, het is gene flankspeler, maar vind hem absoluut bij de betere deze heenronde.

Ook eens een ander punt. Onze keeper. Haalt toch ook het niveau niet dat we van hem gewoon zijn. Die eerste goal van Tubeke, zijn positie? da was nu toch geen wereldgoal hè...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Nov 2014, 12:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst