R Antwerp - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 R Antwerp - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht R Antwerp - Eendracht Aalst
Zie hieronder de mededeling van het secretariaat van EA aan de supportersclubs ivm de verplaatsing naar Antwerp die onder combiregeling valt.

"Beste supporters/collega's,

Zaterdag 20 december zijn we te gast bij Antwerp en daar kan ik jullie volgende info over meedelen:
- enkel staanplaatsen te verkrijgen aan 17 euro (kinderen tem 15 jaar betalen 5 euro); jullie zitten in tribune 3 (achter doel)

Gelieve een complete lijst mee te brengen naar de voorverkoop met daarop naam en rijksregisternummer.

Antwerp beschikt over hetzelfde ticketingsysteem als ons dus wij kunnen voor jullie de gewenste hoeveelheid printen bij afhaling.
Wél vraag ik opnieuw om me tegen woensdagavond door te geven met hoeveel jullie bij benadering gaan zijn zodat ik dit dan meteen kan doorgeven aan hun veiligheidsdiensten (zoals gevraagd).

Ik bekijk zo snel mogelijk wanneer het afhaalmoment kan plaatsvinden.
Is het voor jullie een probleem als we dit donderdagavond al doen (twee dagen voor de match lijkt me doenbaar?)?
Ben dan in de buurt...

Bedankt om de info te verspreiden,
Stijn - EA

_______________________
stijn@vdbossche.net
0486 18 22 95"


09 Dec 2014, 17:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
en nog maar eens combiregeling.... :hmm: voetbal,een feest he.... en dan nog 17 euro astablieft!! t is na niet dat dit de finale van den europabeker is he.
een inspanning ist aant worden. ne mens moet een week op t voorhand zijn stappen beginnen plannen om een voetbalmatchke te 'mogen' gaan bekijken om zijn ploeg aan te moedigen....heel spijtig maar no way , da wordt er alweer eentje zonder mij (en ik zal niet de enige ontbrekende zijn) , combiregelingen :fuck: :kots:


09 Dec 2014, 19:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
Ook voor MIJN GEEN combiregeling meer, NOOOOOOOOOIT meer, kan mijn niet schelen waar !
ps: voor diegenen die het opgemerkt hebben:, "mijn", uit respekt voor "Der Johan", ( met 1 n)
:EA:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Dec 2014, 19:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 439
Leeftijd: 33
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
Dat ze hun combiregeling in hun gat steken. Binnenkort is er geen kat meer te zien langs de voetbalvelden in tweede. :fuck:


09 Dec 2014, 19:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
Josken11 schreef:
Dat ze hun combiregeling in hun gat steken. Binnenkort is er geen kat meer te zien langs de voetbalvelden in tweede. :fuck:


dat is nu al zo, alleen bij de overblijvende traditieclubs nog wat volk.

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Dec 2014, 19:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
hier pas ik ook voor alleen al de reden dat ik niet bij aalst kan zitten en nog eens antwerpen aalst moet daar de bus op en dan terug naar aalst en van daar uit terug naar antwerpen vorig jaar gedaan en ik was pas om 2uur s'nachts weer thuis


09 Dec 2014, 22:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
Zijn ze daar weer, de onnozelaars!
Enfin, weeral geld uitgespaard. En ik zal me thuis wel laten behandelen als een beest in e kot :D


10 Dec 2014, 11:00
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
Er is inderdaad combiregeling voorzien. Wij zijn er ons van bewust dat dit niet aangenaam is maar 2 wedstrijden ,namelijk Antwerpen en Racing worden door ons zo ook geadviseerd wegens een blijvend verhoogd risico. (De andere combiregelingen werden door ons niet bevestigd maar opgelegd door de plaatselijke overheid.)
Info betreffende de wedstrijd op Antwerp: Er is weer het normale verplichte RVpunt te Wommelgem voor de bussen (volgweg zal via EAsite worden gecommuniceerd)
De bezoekers (EA) nemen nu plaats in tribune 3.
De bussen worden geparkeerd binnen het stadion. Mensen met stadionverbod kunnen dus niet met de bus mee komen!
In tegenstelling tot vorige wedstrijden waar de de supporters van Antwerp moesten wachten tot de bezoekers waren vertrokken , is dit sinds eind vorig seizoen gewijzigd (voor alle bezoekers) : De bezoekers moeten nu wachten tot de Antwerp supporters van de naastgelegen tribune zijn vertrokken. Uitzonderlijk wordt daarvoor de kantine van de bezoekers (EA) opengehouden tot na de wedstrijd.
Mvg


12 Dec 2014, 14:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
spotters politie aalst schreef:
Er is inderdaad combiregeling voorzien. Wij zijn er ons van bewust dat dit niet aangenaam is maar 2 wedstrijden ,namelijk Antwerpen en Racing worden door ons zo ook geadviseerd wegens een blijvend verhoogd risico. (De andere combiregelingen werden door ons niet bevestigd maar opgelegd door de plaatselijke overheid.)
Info betreffende de wedstrijd op Antwerp: Er is weer het normale verplichte RVpunt te Wommelgem voor de bussen (volgweg zal via EAsite worden gecommuniceerd)
De bezoekers (EA) nemen nu plaats in tribune 3.
De bussen worden geparkeerd binnen het stadion. Mensen met stadionverbod kunnen dus niet met de bus mee komen!
In tegenstelling tot vorige wedstrijden waar de de supporters van Antwerp moesten wachten tot de bezoekers waren vertrokken , is dit sinds eind vorig seizoen gewijzigd (voor alle bezoekers) : De bezoekers moeten nu wachten tot de Antwerp supporters van de naastgelegen tribune zijn vertrokken. Uitzonderlijk wordt daarvoor de kantine van de bezoekers (EA) opengehouden tot na de wedstrijd.
Mvg


ik vind dit niet normaal dat wij thuis steeds 15 min. moeten wachten voor we buiten mogen, omdat de bezoekende ploeg EERST weg moet, en nu wij op verplaatsing gaan hetzelfde lieken? Na de match moet ik direct naar huis, kan ik niet met jullie meerijden dan...


12 Dec 2014, 15:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
spotters politie aalst schreef:
Er is inderdaad combiregeling voorzien. Wij zijn er ons van bewust dat dit niet aangenaam is maar 2 wedstrijden ,namelijk Antwerpen en Racing worden door ons zo ook geadviseerd wegens een blijvend verhoogd risico. (De andere combiregelingen werden door ons niet bevestigd maar opgelegd door de plaatselijke overheid.)
Info betreffende de wedstrijd op Antwerp: Er is weer het normale verplichte RVpunt te Wommelgem voor de bussen (volgweg zal via EAsite worden gecommuniceerd)
De bezoekers (EA) nemen nu plaats in tribune 3.
De bussen worden geparkeerd binnen het stadion. Mensen met stadionverbod kunnen dus niet met de bus mee komen!
In tegenstelling tot vorige wedstrijden waar de de supporters van Antwerp moesten wachten tot de bezoekers waren vertrokken , is dit sinds eind vorig seizoen gewijzigd (voor alle bezoekers) : De bezoekers moeten nu wachten tot de Antwerp supporters van de naastgelegen tribune zijn vertrokken. Uitzonderlijk wordt daarvoor de kantine van de bezoekers (EA) opengehouden tot na de wedstrijd.
Mvg



ale , bedankt om die 2 matchen van t jaar al te verknoeien voor de gewone supporter met die onnozele combiregelingen....ook voor ons zijn dat matchen waar we naar uitkijken maar om al die zever van id kaartnummer,adres en schoenmaat steeds opnieuw te moeten doorgeven aan mensen die daar geen zaken mee hebben, verplicht met een bus meemoeten (wat het nog eens duurder maakt) nee dank u , ik wil zelf beslissen hoe , waar en wanneer ik naar de voetbal ga!
als wie stadionverbod heeft wat beter opgevolgd zou worden (aanwezig zijn op politiebureau of een soort van meldingsplicht tijdens de wedstrijden van de ploeg waar hij zijn verbod opliep)zijn die op de matchdag dan ook niet aanwezig op de plaats waar de match doorgaat?
de enige die er last van zal hebben is de persoon zelf die een paar maand/jaar elke 2 weken kan opterren om zijn toot te gaan laten zien dat hij niet naar de voetbal is....of is da weer tegen een of andere regel of wet?


12 Dec 2014, 16:01
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
Toch even dit : Ik weet dat onze boodschappen nooit op gejuich worden onthaald en wij verwachten dat ook niet. Wij wensen jullie gewoon wat te informeren ten einde de frustratie enigszins te beperken zoals ook het opzet van onze deelname op het forum was. (Aangename zaken aankondigen is met onze taken spijtig genoeg niet dikwijls mogelijk) :(
Wij zijn er ons ook van bewust dat veel supporters de dupe zijn van het handelen van enkele uitzonderingen maar onze enige bedoeling is om een veilig verloop te garanderen met een zo min mogelijke overlast voor jullie.
Betreffende de stadionverboden zijn de vermelde suggesties niet mogelijk zodat weinig andere wettelijke alternatieven dan combiregelingen mogelijk zijn.
Mvg


12 Dec 2014, 17:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
spotters politie aalst schreef:
Toch even dit : Ik weet dat onze boodschappen nooit op gejuich worden onthaald en wij verwachten dat ook niet. Wij wensen jullie gewoon wat te informeren ten einde de frustratie enigszins te beperken zoals ook het opzet van onze deelname op het forum was. (Aangename zaken aankondigen is met onze taken spijtig genoeg niet dikwijls mogelijk) :(
Wij zijn er ons ook van bewust dat veel supporters de dupe zijn van het handelen van enkele uitzonderingen maar onze enige bedoeling is om een veilig verloop te garanderen met een zo min mogelijke overlast voor jullie.
Betreffende de stadionverboden zijn de vermelde suggesties niet mogelijk zodat weinig andere wettelijke alternatieven dan combiregelingen mogelijk zijn.
Mvg



jaja, maar nu weet England4ever nog nie of hij vervoer heeft.

_________________
www.spionkoplede.com


12 Dec 2014, 17:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
dinsdag Dortmund-Anderlecht bijgewoond , 65000 supporters , geen combi vr Anderlecht fans , geen enkel probleem , iedereen liep door elkaar ...In Duitsland is voetbal nog een feest! AMF


13 Dec 2014, 10:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
tsjoep schreef:
dinsdag Dortmund-Anderlecht bijgewoond , 65000 supporters , geen combi vr Anderlecht fans , geen enkel probleem , iedereen liep door elkaar ...In Duitsland is voetbal nog een feest! AMF


ja wat wil je, ander land, andere mentaliteit, alles veel beter georganiseerd en gestructureerd.

Als ik een duitse en belgische firma vergelijk is het juist hetzelfde: 300 % service tov 0,0 % in Belgie.

Bij een recente levering door een duitse webshop was er iets stuk, alles op 2 dagen bij mij thuis geleverd, maar wel met een schaderapport met foto als bewijs.
2 dagen later speciaal 1 stuk ( een fles nb) aan mijn voordeur afgeleverd zonder dat ik er iets moest voor doen en/of vragen.

Bij een laatste levering vorig jaar door een belgische firma was er ook iets gebroken in de doos. Wat dacht je; ik moest zelf een foto maken en zelf een schaderapport indienen waarna ik nog 6 weken mocht wachten op de nalevering.

"Deutsche Gruendlichkeit" heet dat. :cool:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


13 Dec 2014, 11:30
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: R Antwerp - Eendracht Aalst
spotters politie aalst schreef:
Toch even dit : Ik weet dat onze boodschappen nooit op gejuich worden onthaald en wij verwachten dat ook niet. Wij wensen jullie gewoon wat te informeren ten einde de frustratie enigszins te beperken zoals ook het opzet van onze deelname op het forum was. (Aangename zaken aankondigen is met onze taken spijtig genoeg niet dikwijls mogelijk) :(
Wij zijn er ons ook van bewust dat veel supporters de dupe zijn van het handelen van enkele uitzonderingen maar onze enige bedoeling is om een veilig verloop te garanderen met een zo min mogelijke overlast voor jullie.
Betreffende de stadionverboden zijn de vermelde suggesties niet mogelijk zodat weinig andere wettelijke alternatieven dan combiregelingen mogelijk zijn.
Mvg

Alweer een match waar ik niet moet gaan naar kijken. ik ban een man van 47 en ik vertik het om met de bus naar het voetbal te gaan en dat om mijn eigen redenen. telkens worden alle supporters over dezelfde kam geschoren en aanzien als een bende hooligans. Jullie weten meer dan goed genoeg wie jullie in het vizier moeten nemen . pak enkel deze sujetten aan en laat de gewone voetbalsupporter genieten van zijn Club. maar nee altijd maar coujoneren en zegen dat de veiligheid in het gedrang komt. voetbal een feest mijn gat, hier in Aalst zijn wij volgens jullie precies allemaal randdebielen die naar het voetbal gaan kijken. bedankt politie spotters, de matchen waar ik nog eens een verplaatsing zou voor maken worden telkens door jullie verplicht om met de bus te gaan. (n)


13 Dec 2014, 11:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst