Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
waly 2 schreef:
ne schoeine cadeau van de regi.


Wel… deze keer vond ik het eerlijk gezegd ook nogal flagrant…
De Regi die wordt betaald om dit soort geschifte wissels door te voeren zeker ? :? (n)

Alle respect voor die man hoor, maar iemand zou eens moeten uitrekenen hoeveel punten die zijn wissels ons dit seizoen reeds hebben gekost…. Dat gaat er niet naast zijn vrees ik ! (n) :hmm:


14 Dec 2014, 19:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Enkel nog den Antwerp en ik hou het voor bekeken wat den Iendracht betreft,tot er een oplossing is voor het stadion,ben de leugens meer dan kotsbeu.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Dec 2014, 20:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Tegen Zaventem en Dessel nog es de moed bij elkaar geraapt om te gaan zien. Maar nu stopt het ook voor mij. Dit zijn provinciale toestanden. Niks sfeer, niks beleving, niks confort. We zijn o zo diep gevallen.

Zonder nieuw stadion heeft deze club geen enkele toekomst.
Respect voor de fans die er nog wekelijks staan.

Ik kan het niet meer opbrengen tot nader orde.


14 Dec 2014, 20:29
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Was de eerste helft nog vrij degelijk en met inzet, dan verzoop men compleet in de 2e...
Kevin Janssens heeft daar meer dan eens moeten pompen of het kalf was al langer verdronken.
Was de enige die een beetje op niveau speelde achterin, stond dan nog niet eens op z'n plaats eigenlijk.
De verdediging is en blijft bijzonder, BIJZONDER zwak...


Snap niet waarom De Cuyper niet meer aantrad ook na de rust, hij was niet echt uitstekend, maar vergeleken met wat zijn vervanger bracht... :wadde:

Rare vervangingen en hopeloos taktisch (on)inzicht hebben ons de drie punten gekost.
Ondanks de twee knappe doelpunten van De Oliveira, zat er niets meer in dan dit gelijkspel.
"Thuispubliek verwennen" heet dat dan...tja

Dit heeft niets meer te maken met "als we een nieuw stadion hebben gaat het beter gaan"... :wadde: :wadde:

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


14 Dec 2014, 21:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
De vraag is of die De Cuyper wel nog fit genoeg was voor een tweede helft. Zou me toch zeer vreemd lijken dat ge volledig uw aanvallende impulsen wegneemt, door dat zelf te willen. En inderdaad, we verzopen gewoon. Op een bepaald moment stond de verdediging van Dessel te voetballen aan de middencirkel.

Thuis is het altijd angsthazenvoetbal. Op verplaatsing veel beter voetbal. Tja. Geen verklaring voor.

Trouwens, die tweede goal van Dessel dat was toch corner? ;)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Dec 2014, 21:37
Reserve

Lid geworden op: 20 Sep 2010, 17:45
Berichten: 319
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik begin me af te vragen of we nog wel mogen winnen.
Hebben wedstrijd eerste helft volledig in handen,en dan die wissels
2e helft centraal niets meer van voetballend vermogen centraal, met bogaerts Lievens Van damme en De neve
Van de 10 inspeel passen 8 maal naar tegen strever
En wat de cuyper misdaan heeft om iedere keer gewisseld te worden, weet ik ook niet
Begin meer en meer te twijfelen aan RVA ,want heeft ons toch al wat punten gekost met zijn wissels
Versterkt? met De Neve 2e helft ons middenveld,en zijn vanaf dan nergens meer
Opnieuw weer 2 zure punten die we verspelen,door volgens mij opnieuw weer foute wissels


14 Dec 2014, 21:38
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
willempie schreef:
Ik begin me af te vragen of we nog wel mogen winnen.
Hebben wedstrijd eerste helft volledig in handen,en dan die wissels
2e helft centraal niets meer van voetballend vermogen centraal, met bogaerts Lievens Van damme en De neve
Van de 10 inspeel passen 8 maal naar tegen strever
En wat de cuyper misdaan heeft om iedere keer gewisseld te worden, weet ik ook niet
Begin meer en meer te twijfelen aan RVA ,want heeft ons toch al wat punten gekost met zijn wissels
Versterkt? met De Neve 2e helft ons middenveld,en zijn vanaf dan nergens meer
Opnieuw weer 2 zure punten die we verspelen,door volgens mij opnieuw weer foute wissels


je brengt er een tweede verdedigende middenvelder bij om meer greep te krijgen op je middenveld, maar dat middenveld was de tweede helft nergens.

Die rol van Gianni "de langlaufer" De Neve, haalt de bal op tussen Bogaerts en Lievens en speelt 3% vooruit. Voegt nul komma nul toe.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Dec 2014, 21:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Toch ook weer geërgerd aan de eerste tegengoal. Zoals zo dikwijls denken ze aan offside en steken ze hun handen in de lucht en blijven staan. Is dat nu zo moeilijk om gewoon door te spelen? Als er gevlagt/gefloten wordt, zal je het wel merken. Maar als dat niet gebeurt, kan je dan tenminste nog iets proberen doen.

Tweede tegengoal zag je lang op voorhand aankomen. Ze vroegen er gewoon om.


14 Dec 2014, 22:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
ik denk dat het nu echt voor iedereen duidelijk is dat onze club feitelijk ten dode opgeschreven is ....geen toeschouwers vandaag en de "helden" die er waren vandaag beginnen ook te twijfelen voor de volgende thuismatch ...vroeger konden we na zo een wedstrijd de spelers en trainer gaan verwijten , roepen en al de rest , nu word er feitelijk niet meer gereageerd , iedereen laat het begaan , de protesten zijn volledig stilgevallen omdat het toch niks opbrengt , de sfeer is ook zo dood als een pier , kheb nu al in vak H gestaan als in vak Tent , en ik moet zeggen tis allebei even triestig. Den eendracht , onze ziel is verdwenen ......het is hopeloos . jammer


Laatst gewijzigd door tsjoep op 14 Dec 2014, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.



14 Dec 2014, 22:59
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
tsjoep schreef:
ik denk dat het nu echt voor iedereen duidelijk is dat onze club feitelijk ten dode opgeschreven is ....geen toeschouwers vandaag en de "helden" die er waren vandaag waren beginnen ook te twijfelen voor de volgende thuismatch ...vroeger konden we na zo een wedstrijd de spelers en trainer gaan verwijten , roepen en al de rest , nu word er feitelijk niet meer gereageerd , iedereen laat het begaan , de protesten zijn volledig stilgevallen omdat het toch niks opbrengt , de sfeer is ook zo dood als een pier , kheb nu al in vak H gestaan als in vak Tent , en ik moet zeggen tis allebei even triestig. Den eendracht , onze ziel is verdwenen ......het is hopeloos . jammer


inderdaad , is een gevoel dat al een tijdje als in gif in onze club aanwezig is. Na een tweede helft zoals vandaag zou je "vroeger" gans die ploeg uitgefloten hebben, nu vertrekt iedereen en is iedereen stil...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Dec 2014, 23:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Zoals zo vaak hier gezegd: weg is de beleving...
Vroeger was het vanaf woensdag al uitkijken naar de volgende match, zo vroeg mogelijk vertrekken, van den eerste tot de laatste minuut ambiance,...en ging het wat minder lieten we ons ook horen.
Tis het eerste seizoen dat ik nog maar 3 uitmatchen heb gedaan en zelfs al thuismatchen heb gemist en dat allemaal omdat het gewoon nie meer aanspreekt...
We gaan tenonder en op deze manier zullen we onszelf eerder doodknijpen dan dat de financiële kant dit doet..


14 Dec 2014, 23:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Het feit dat ons seizoen nu al gespeeld is helpt ook niet he.. Ofwel vanboven spelen ofwel spelen om er in te blijven is toch ook wel leuker om naar te kijken dan dit soort eindeseizoensmatchen in December :hmm:

Hopelijk beter op Antwerp want vandaag was het bij momenten om in slaap te vallen.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Dec 2014, 23:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
De afbraak van onze K heeft veel kapot gemaakt. En het feit dat er nu een deel achter de goal staan en een deel in de tent, maakt het alleen maar slechter.


15 Dec 2014, 0:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Smetje schreef:
De afbraak van onze K heeft veel kapot gemaakt. En het feit dat er nu een deel achter de goal staan en een deel in de tent, maakt het alleen maar slechter.
Klopt, dan zijn er hier nog die beweren dat dit sfeervak een goed initiatief was, op de gemiddelde koffietafel na een begrafenis is er meer ambiance. Me ook enorm geergerd aan onze ploeg in de tweede helft,was gewoon afwachten tot die gelijkmaker viel.


15 Dec 2014, 9:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Smetje schreef:
De afbraak van onze K heeft veel kapot gemaakt. En het feit dat er nu een deel achter de goal staan en een deel in de tent, maakt het alleen maar slechter.
Klopt, dan zijn er hier nog die beweren dat dit sfeervak een goed initiatief was, op de gemiddelde koffietafel na een begrafenis is er meer ambiance. Me ook enorm geergerd aan onze ploeg in de tweede helft,was gewoon afwachten tot die gelijkmaker viel.


15 Dec 2014, 9:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst