Eendracht Aalst - Dessel Sport - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Eendracht Aalst - Dessel Sport 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
El Corredor (Light) schreef:
waly 2 schreef:
we hebben de training moeten verminderen omdat we soms in moeilijke omstandigheden moeten trainen.aldus rva. :?


en ook nog de jongens zitten op hun tandvlees om de gekende redenen...

soit, wat moeten we daar van denken? Een AV uitgesteld wegens te drukke lopende zaken...

Hopelijk een nieuw stadion op 22 januari.


Schoon vraag voor de supportersvergadering.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Dec 2014, 23:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
El Corredor (Light) schreef:
waly 2 schreef:
we hebben de training moeten verminderen omdat we soms in moeilijke omstandigheden moeten trainen.aldus rva. :?


en ook nog de jongens zitten op hun tandvlees om de gekende redenen...

soit, wat moeten we daar van denken? Een AV uitgesteld wegens te drukke lopende zaken...

Hopelijk een nieuw stadion op 22 januari.


amai, gèdjergoedafgoi, iets verkierd gegeten of gedronken mss ? of wast om te lachen ? :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


16 Dec 2014, 2:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Smetje schreef:
Ik blijf het toch spijtig vinden dat er op den Iendracht altijd veel volk afhaakt als je een saai seizoen in de middenmoot speelt. Als je voor degradatie speelt, komt er dikwijls meer volk. Terwijl ik persoonlijk toch liever middenmoot tweede speel dan onderaan tweede (strijd voor degradatie) of top derde (strijd voor promotie)


Waar zitten al die zogezegde "echte".Op den okapi, anderlecht, brugge, overal waar ze lustig met hun sjaaltje kunnen zwaaien.
Maar waar zitten de zogezegde politici-supporters van den iendracht of durven of mogen ze niet meer komen????? :wave:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


16 Dec 2014, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Smetje schreef:
Ik blijf het toch spijtig vinden dat er op den Iendracht altijd veel volk afhaakt als je een saai seizoen in de middenmoot speelt. Als je voor degradatie speelt, komt er dikwijls meer volk. Terwijl ik persoonlijk toch liever middenmoot tweede speel dan onderaan tweede (strijd voor degradatie) of top derde (strijd voor promotie)


Waar zitten al die zogezegde "echte".Op den okapi, anderlecht, brugge, overal waar ze lustig met hun sjaaltje kunnen zwaaien.
Maar waar zitten de zogezegde politici-supporters van den iendracht of durven of mogen ze niet meer komen????? :wave:


Ze weten waarom ze wegblijven, omdat ze gewoon niets voor den Iendracht gaan doen, ze laten ons stillekes doodbloeden. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Dec 2014, 10:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Dat er nu geen kat meer komt zien hebben we zelf voor gezorgd . In het begin van het seizoen kwam er nog volk werd er acties opgezet oa tegen antwerp en die mars naar het stadhuis en stonden we allemaal achter ons ploeg . Nadien op de supporters vergadering in de dutch inn werd er gezegd dat er geen acties en geen info meer naar buiten ging komen zolang het bestuur er mee bezig was . We zijn nu 3 maanden later en dat is nu het probleem we weten van niets , de supportersvergadering met een maand uitgesteld en de meesten geven het op .
Hebben we wel een nieuw stadion nodig ? je ziet geen vlag of hoort geen gezangen meer voor een stadion . Om 17u 10 komen ze in de chalet vragen of we nog bonnetjes moeten hebben anders sluiten ze hun kas. Dat is den iendracht de dag van vandaag , we zijn te braaf geworden en laten ons kaars rustig uitgaan . :(


Laatst gewijzigd door witteken op 16 Dec 2014, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Dec 2014, 11:26
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik ben geen doemdenker, eerder een realist, en ik vrees (en waarschijnlijk nog velen) dat we volgend seizoen reeds een stukje verder gaan moeten rijden (richting Vlaams Brabant :( ) om thuismatchen te zien...

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Dec 2014, 11:37
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Via Baardegem en Meldert zit je veel sneller in Vlaams-Brabant... :D


16 Dec 2014, 12:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
waarom zou je nog nr tstadion komen ? Kun je die mensen ongelijk geven , wat krijgen we in de plaats voor ons 14 eurokes ? Niks , helemaal niks , er worden leugens verkondigd , het is duidelijk dat de spelers niet willen winnen , we staan of zitten in een krot , sfeer ook noppes , tja.... ik ga nog mee nr den antwerp , mr voorlopig zie ze me niet meer in aalst zelf . En diegene die me kennen zullen wel weten dat ik niet zomaar een successupporterke ben , maar iemand die al 30 jaar alles meegemaakt heeft op den iendracht maar nu toch echt het beu begint te worden . Men vra zal content zijn tzondags ... ;)


16 Dec 2014, 13:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
waarom zou je nog nr tstadion komen ? Kun je die mensen ongelijk geven , wat krijgen we in de plaats voor ons 14 eurokes ? Niks , helemaal niks , er worden leugens verkondigd , het is duidelijk dat de spelers niet willen winnen , we staan of zitten in een krot , sfeer ook noppes , tja.... ik ga nog mee nr den antwerp , mr voorlopig zie ze me niet meer in aalst zelf . En diegene die me kennen zullen wel weten dat ik niet zomaar een successupporterke ben , maar iemand die al 30 jaar alles meegemaakt heeft op den iendracht maar nu toch echt het beu begint te worden . Men vra zal content zijn tzondags ... ;)


16 Dec 2014, 13:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
en gewoon nog dikke respect vr de tientallen die toch nog iedere week er staan thuis als op verplaatsing! (y)


16 Dec 2014, 13:27
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik weet dat het niet allemaal even dolletjes is als vroeger, maar thuisblijven doe ik toch niet zenne :lol:
Dan kan ik elke zondag met de vrouw wel taart eten bij de familie of zo.. :x :crazy:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


16 Dec 2014, 13:37
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
anathema76 schreef:
Ik weet dat het niet allemaal even dolletjes is als vroeger, maar thuisblijven doe ik toch niet zenne :lol:
Dan kan ik elke zondag met de vrouw wel taart eten bij de familie of zo.. :x :crazy:


't Zal wel zijn, thuis blijven is het laatste wat je mag doen, ik ben nog altijd content dat ik richting PC-stadion kan trekken, verder hoop ik ons 100 jarig bestaan nog mee te maken, mor den Iendracht loaten vallen. :nieje: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Dec 2014, 20:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Smetje schreef:
Ik blijf het toch spijtig vinden dat er op den Iendracht altijd veel volk afhaakt als je een saai seizoen in de middenmoot speelt. Als je voor degradatie speelt, komt er dikwijls meer volk. Terwijl ik persoonlijk toch liever middenmoot tweede speel dan onderaan tweede (strijd voor degradatie) of top derde (strijd voor promotie)


Waar zitten al die zogezegde "echte".Op den okapi, anderlecht, brugge, overal waar ze lustig met hun sjaaltje kunnen zwaaien.
Maar waar zitten de zogezegde politici-supporters van den iendracht of durven of mogen ze niet meer komen????? :wave:


Da was zoals de geld inzameling indertijd,waar zaten toen die ECHTE ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Dec 2014, 6:09
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Ik denk dat naast de afbraak van de k er nog veel andere zaken zijn. EA is niet hot bij de jeugd. Voetbal al helemaal niet in deze streek. Nu gaan ze allemaal liever naar topclubs kijken. In eerste is hunne frang nog nie gevallen omdat de play off 1 ploegen veel volk lokken. Maar bv charleroi, beveren enz... da gaat daar ook nie lang meer duren zenne. Voetbal is grijs, ouderwets en de stadia zijn oud. Nergens is er nog beleving. Het is tijd dat de voeybalbobos iets doen om de jeugd vedrom nor de voetbal te lokken. De iets oudere generatie, waar ik mezelf bijreken is veel kalmer geworden. Gezin, meer verantwoordelijkheid, .... wanneer was er sfeer... toen we jong en onbezonnen waren. Nu is de gemm. Leeftijd op den eendracht 45!
Dus heren managers.... pas u aan aan de tijden van NU! Tijden waarin alles supersnel moet gaan. Zorg ervoor dat toegangstickets online kunnen gekocht worden. Zorg voor wifi in het stadion, zorg voor interactieve schermen. Zorg voor meer dan alleen voetbal. Zorg voor animatie voor de match. Zorg voor randanimatie rond het stadion. Zorg voor een goed optreden na de match... en met alle respect, maar dan bedoel ik nie de zoveelste prins carnaval. Waarom zou de jeugd nog nr voetbal gn. Ze mogen nt drinken, want wegens slechte verbinding met openbaar vervoer geraken ze er enkel met auto. En ok als aalst kampioen speelt zal er terug 5000 man zijn en roepen we "back to glory" maar weet dat dit tijdelijk is zonder drastische maatregelen.
Dus heren stadionbouwers.... maak het stadion aub bereikbaar en MODERN. Het volk zal dan wel komen!


17 Dec 2014, 10:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Dessel Sport
Geen Wifi aub in tstadion ;-) AMF


17 Dec 2014, 12:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst