Eendracht Aalst - WS Brussels - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - WS Brussels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
zwawi schreef:
En Ilse die in de kantine verkondigde dat er geen plaats is voor e stadion en dat we voor het huidig nooit nog een vergunning kunnen krijgen.

Reden te meer voor D'haese om het dan toch op zijn conto te kunnen schrijven als het wel lukt :)

_________________
If you never try, you'll never know


01 Feb 2015, 21:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
zwawi schreef:
En Ilse die in de kantine verkondigde dat er geen plaats is voor e stadion en dat we voor het huidig nooit nog een vergunning kunnen krijgen.


Eigenaardig zoiets. Een politieker doet dit soort uitspraken niet zonder reden… ( tenzij ze een stuk in haar ….euh…kloten had :D )
Zijn de dames en heren van 't stadhuis aan hun volgende etappe begonnen ? Pushen in de richting van hun echte natte droom : Fusie met moustache ?
:fuck:


01 Feb 2015, 21:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
zwawi schreef:
En Ilse die in de kantine verkondigde dat er geen plaats is voor e stadion en dat we voor het huidig nooit nog een vergunning kunnen krijgen.

Zou ze dat niet beter openbaar in de media verkondigen en duidelijkheid scheppen in plaats van de supporters wederom in de steek te laten.

Aalst, triestige stad

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Feb 2015, 21:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Zittribune nog eens "bestormen" zou niet de eerste keer zijn.
Of Is dit weer te drastisch?
Ook het zomaar sluiten van vak H krijgt nog een staartje ;)


01 Feb 2015, 22:11
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Neutralboy schreef:
Zittribune nog eens "bestormen" zou niet de eerste keer zijn.
Of Is dit weer te drastisch?
Ook het zomaar sluiten van vak H krijgt nog een staartje ;)


gewoon vraagje, maar waarom zou je de zittribune bestormen?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Feb 2015, 22:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Ik bedoel hiermee een actie a la wedstrijd tegen boom/garre en we verlaten de tribune niet tot er ECHT eens een antwoord komt van bestuur / stadsbestuur.
Brave spandoekjes en marsen helpen toch niet en men blijft de eendrachter in het gezicht uitlachen.
Gezien hoe zielig het vandaag weer was??
Gewoon omdat de mensen duidelijkheid willen!
Als dit dan toch ons laatste wedstrijden zijn in het PC stadion laat er ons dan iets memorabel van maken.
(Zonder geweld vooral Ludiek).

Waarom vak H sluiten met carnavalsmatch ook?


01 Feb 2015, 22:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Ilse werd ook geïnterviewd op TV-Oost. Toch benieuwd wat ze te zeggen had.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Feb 2015, 22:54
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Wedstrijd? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf blij dat we een puntje hebben.
Verder: Sfeer........................................................................
Beleving.....................................................................................
en toekomst????????????????????????????????????????????
Wat Ilse ook mag of wil verkondigen , het is lulkoek om zichzelf te beschermen in de toekomst.
Politiekers zijn in de eerste plaats politiekers om in hun eigen behoeften te voorzien, als zou het anders moeten zijn. politiekers zijn de verkozenen des volk, en ze zouden dus de mening van het volk moeten verdedigen. Dit doen onze politiekers van in den tijd van Annieken niet meer. ze beloven veel die ze absoluut niet kunnen waar maken. niet alleen met Eendracht ook met een nieuwe stadsfeestzaal, en een deftige basketzaal voor een ploeg dat op dit moment wel top is in Europa. sportief Aalst is voor onze gemeente raad van 0,0 belang.


01 Feb 2015, 23:08
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Neutralboy schreef:
Ik bedoel hiermee een actie a la wedstrijd tegen boom/garre en we verlaten de tribune niet tot er ECHT eens een antwoord komt van bestuur / stadsbestuur.
Brave spandoekjes en marsen helpen toch niet en men blijft de eendrachter in het gezicht uitlachen.
Gezien hoe zielig het vandaag weer was??
Gewoon omdat de mensen duidelijkheid willen!
Als dit dan toch ons laatste wedstrijden zijn in het PC stadion laat er ons dan iets memorabel van maken.
(Zonder geweld vooral Ludiek).

Waarom vak H sluiten met carnavalsmatch ook?


ik wil de pret niet drukken, maar tegen wie ga je je ongenoegen ventileren?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


01 Feb 2015, 23:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Niet panikeren jongens,fdr heeft nog grond liggen bijten Aalst.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


02 Feb 2015, 6:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
T was toch opvallend dat Ilse voor het eerst sinds lang nog eens aanwezig was.


02 Feb 2015, 9:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Goeie mentaliteit van het team, ze hebben er voor gevochten en daarom vooral voor hen o zo blij dat dat doelpunt er in de slotfase toch nog kwam.
En dat gezeik over geen sfeer (wat de waarheid is), DOE ER DAN IETS AAN ipv erover te memmen op het forum!
Voor de scheidsrechter heb ik maar één woord: degraderen!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


02 Feb 2015, 10:05
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
The Blackwans schreef:
zwawi schreef:
En Ilse die in de kantine verkondigde dat er geen plaats is voor e stadion en dat we voor het huidig nooit nog een vergunning kunnen krijgen.

Zou ze dat niet beter openbaar in de media verkondigen en duidelijkheid scheppen in plaats van de supporters wederom in de steek te laten.

Aalst, triestige stad


ge meigt gerest zen; :(
Apropos, heb gisteren ook een woordenwisseling gezien tussen een fan en Ilse, toen ik hem achteraf vroeg waarover het ging zei hij hetzelfde wat hier te lezen staat er is geen grond en ze kunnen niets doen voor den Iendracht.
Nochtans hoorden we een ander verhaal op de vergadering waar ze spraken over positieve gesprekken tussen het bestuur en 't stad.
Klopt dit allemaal of kwam da wijf hier gewoon wat paniek zaaien? :fuck:
Wat de wedstrijd betreft, we hebben er weer een punt bij mede dank zij een sublieme Kevin VDN, ons spitsenduo zouden we ook moeten kunnen behouden, twee klasbakken, maar ja money money.
In ieder geval ze hebben gevochten om toch een punt te veroveren. (y) :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Feb 2015, 10:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
El Corredor (Light) schreef:
Mindere match? Akkoord 1e helft was niet goed, tweede helft toch weer meer drang naar voor met weer een prima De Oliveira.

Die tweede goal van ons :haha: :haha:

Wat een bende beenhouwers zeg, en die ref was ook voor te lachen.


Enige wat die drang naar voor opleverde in de tweede helft was net dat tikkeltje meer ruimte voor Woluwe, die ons eigenlijk altijd dood hadden moeten doen en die ik - itt tot wat onze trainer op TV Oost verkondigde - wel beter vond voetballen en vooral ook een pak intelligenter vond acteren... Wisten de scheids veel beter te bespelen bijvoorbeeld en maakten veel "onzichtbare" fouten waardoor bij ons de frustratie groeide... Bij elk contact gingen zij ook neer met een vrije schop tot gevolg waar wij met drie man aan de trui blijven doorploeteren om uiteindelijk toch de bal te verliezen...

Ik denk dat we voetballend 1 bijna kans hebben afgedwongen in de gehele match: actie van De Neve in de tweede helft met een voorzetschot waar Ratko zich inhield ipv vol in te glijden... Voor de rest was het hopen op een goeie actie van De Cuyper, waarbij je weet dat op zo'n veld zijn vat leeg is na 65 minuten, of een flits van De Oliveira... Op basis daarvan dan verkondigen dat je voetballend beter was, kwam toch eigenaardig over bij mij, zeker omdat je enkel bij gratie van de tegenstander een punt pakt.

Ook tactisch snapte ik de startopstelling niet echt - je kan er idd voor opteren om een geschorste speler niet te vervangen door eenzelfde type maar gewoonweg een gat laten op de flank die verdedigend sowieso al het hele jaar zo goed als open ligt - zelfs met een dubbele bezetting -, is toch wel om problemen vragen. Gevaar van Woluwe kwam dan gedurende het eerste uur ook louter en alleen vanop onze linkerkant terwijl wijzelf enkel Tjendo in stelling probeerden te brengen...

Ratko moest overal lopen - vaak uitvallend op links om bij te springen om Van Belle toch nog enigzins bij te staan - maar kwam daardoor nauwelijks in de zestien waardoor De Oliveira vooral heel hard moest werken... Tel daarbij een onzichtbare Philippe Janssens die als hij al eens aan de bal was vooral heel onzuiver was in de passing en dus telkens ook een fout moest maken om dat balverlies te compenseren... Zat totaal niet in de match en op basis van zijn hele lichaamstaal solliciteerde hij naar mijn gevoel dus al heel vroeg naar die tweede gele kaart en die is er helaas ook gekomen...

Op zo'n veld en in die wedstrijdomstandigheden had ik Donjet al op het uur ingebracht voor Janssens en later Koulibaly erbij voor Tjendo omdat Ellis tegen dergelijke tegenstander die heel viriel speelt, toch wat body kan brengen met zelfs extra snelheid tov zijn directe tegenstander... Is het enige soort matchen/terrein waar je er iets aan kan hebben, maar zelfs dan krijgt hij geen kans terwijl hij in de vriendschappelijke matchen van de laatste weken zich wel altijd geeft en als spits voortdurend in beweging is...

Nu moest de drang naar voren veelal komen van onze twee controllerende middenvelders waar Ken met een streep misschien nog wel het dichtste bij de goal kwam... Dus achteraf toch wel een aantal gemiste kansen toch om de match trachten te keren, maar met de medewerking van Woluwe (twee 100% open doelkansen vakkundig de nek omwringen, een penalty missen en comedy capers op het einde) toch nog een puntje... Nochtans deed je in de gegeven omstandigheden wat je moet doen om zo'n match te winnen: eerst scoren...

Nadat de tank bij Tjendo leeg was, viel niet alleen alle dreiging weg bij ons maar begon Woluwe ook onze rechterkant te bestoken, met een uitstekende nummer 37 in de hoofdrol... Zijn knal op de lat uit stand was ook redelijk subliem, dus hou ik het predicaat "prima" toch voorbehouden voor die tegenstander gisteren. Beste kans in de eerste helft, voetballend uitgespeeld ook, was trouwens ook al voor die mannen...

Bottomline: eens te meer geen publiciteit om volk naar het stadion te lokken... Als je dan het verslag op de officiële site leest... :wow:

P.S. Tijdens de tweede helft had ik het gevoel dat Woluwe een wissel te veel doorvoerde maar zal een foutje van mijnentwege geweest zijn...


02 Feb 2015, 10:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - WS Brussels
Neutralboy schreef:
Ik bedoel hiermee een actie a la wedstrijd tegen boom/garre en we verlaten de tribune niet tot er ECHT eens een antwoord komt van bestuur / stadsbestuur.
Brave spandoekjes en marsen helpen toch niet en men blijft de eendrachter in het gezicht uitlachen.
Gezien hoe zielig het vandaag weer was??
Gewoon omdat de mensen duidelijkheid willen!
Als dit dan toch ons laatste wedstrijden zijn in het PC stadion laat er ons dan iets memorabel van maken.
(Zonder geweld vooral Ludiek).

Waarom vak H sluiten met carnavalsmatch ook?


Ik begrijp je frustatie hoor, ze blijven ons gewoon voor de gek houden, verleden week was er niemand van het stadsbestuur, ondanks het feit dat ze lang op voorhand uitgenodigd waren, van respect naar de supporters toe gesproken, dan de negatieve geluiden van Ilse gisteren, rare gang van zaken allemaal. (n)
Apropos, er was gisteren meer politie dan bezoekende supporters, met hoeveel waren ze feitelijk een dieptepuntrecord mijn gedacht.
De sluiting van vak H die vraag zal je best richten naar Frank, want ik kan mij niet inbeelden dat dit hier met de veiligheid te maken heeft. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Feb 2015, 10:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst