Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
Het zou nogal zot zijn om die jongen te dwingen om te blijven. Hij zal daar een grote zak geld krijgen en de kas van de club krijgt ook iets. Alle beetjes helpen.


08 Feb 2015, 1:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
Inderdaad. Op het einde van het seizoen was hij anders gratis weg en nu vangen ze er toch nog iets voor dat hopelijk de moeite waard is. Maar 't zal een gemis zijn voorin waar Ratko er weer alleen voorstaat.
Over de match zelf dan. Was moeilijk spelen voor beide ploegen op de schaatspiste. In de eerste helft ontsnappen we aan een achterstand na een foutje van onze keeper en komen we op het einde 0-1 voor na een door de thuisploeg fel betwiste penalty. Na de rust lopen we uit tot 0-3 waaronder eindelijk eens een goal op hoekschop. Ondanks deze veilige voorsprong sloop er op het einde toch weer onrust in de rangen. Zeker na de wissel van De Neve voor Bogaerts waardoor De Greef naar het middenveld werd geschoven. Laat die jongen toch gewoon centraal achterin staan seg. Soit, tis goe afgelopen en de verre rit was nie voor niks. Op naar vrijdag!


08 Feb 2015, 7:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
waly 2 schreef:
Onze aanvaller Daniel Rodrigo de Oliveira heeft op het veld van Patro Eisden Maasmechelen zijn laatste wedstrijd voor Eendracht Aalst gespeeld. Meteen na de wedstrijd zette hij zijn handtekening onder een contract dat hem naar het Midden-Oosten brengt, meer bepaald Saoedi-Arabië waar hij voor een tweedeklasser gaat spelen. Morgen sluit de transfermarkt daar en Eendracht Aalst wou de carrière van zijn Braziliaan niet tegenhouden.[b] Door zijn vroegtijdige vertrek ontvangt de club ook een transfersom.[/b] Het clubbestuur wil Daniel van harte bedanken voor zijn prestaties en doelpunten in het Eendracht shirt en nog veel succes toewensen in zijn verdere carrière.



:lol: :lol: Tja - was te verwachten he…
Krabben om te hebben noem je zoiets. Op sterven na dood zijn we ja !
Arm Eendracht….. :(


Triestig, veruit de beste voetballer die we hadden,'t zal moeten van de Coulibaly komen. :lol:
Ben eens nieuwsgierig wat beide partijen ons deze week gaan vertellen, geen gezever de waarheid en niets dan de waarheid willen we weten wat onze toekomst betreft.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Feb 2015, 10:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
het was bekend en open & eerlijk (ook door de speler) gezegd dat we slechts een tussenstop waren voor Danïel.

we hebben niets meer te winnen of te verliezen dit seizoen, het aanbod was er en de club incasseert nog wat (broodnodige) centen. het zou in dit geval niet meer of minder dan slecht beleid zijn én woordbreuk tov de speler om hem aan zijn contract te houden. klaar.

misschien ook een pluim op de hoed van RVA steken bij deze: dank zij hem hebben we toch den Danïel kunnen in het EA-shirt hijsen, een spits die we normaal nooit kunnen betalen. hij heeft hem mede opnieuw op niveau kunnen brengen en uiteindelijk verdienen we er iets op ook. hopelijk genoeg voor het duwtje in de goede richting voor de licentie... en dan kunnen we nu de rest vh seizoen misschien een jongere een kans geven ? bij andere clubs zouden ze dat goed beleid durven noemen ;) wat mij betreft dan toch nen dikken 'merci, Regie'. én Danïel ! (y)

_________________
may the FORCE be with you.


08 Feb 2015, 10:59
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
mamananeto schreef:
waly 2 schreef:
Onze aanvaller Daniel Rodrigo de Oliveira heeft op het veld van Patro Eisden Maasmechelen zijn laatste wedstrijd voor Eendracht Aalst gespeeld. Meteen na de wedstrijd zette hij zijn handtekening onder een contract dat hem naar het Midden-Oosten brengt, meer bepaald Saoedi-Arabië waar hij voor een tweedeklasser gaat spelen. Morgen sluit de transfermarkt daar en Eendracht Aalst wou de carrière van zijn Braziliaan niet tegenhouden.[b] Door zijn vroegtijdige vertrek ontvangt de club ook een transfersom.[/b] Het clubbestuur wil Daniel van harte bedanken voor zijn prestaties en doelpunten in het Eendracht shirt en nog veel succes toewensen in zijn verdere carrière.



:lol: :lol: Tja - was te verwachten he…
Krabben om te hebben noem je zoiets. Op sterven na dood zijn we ja !
Arm Eendracht….. :(


Triestig, veruit de beste voetballer die we hadden,'t zal moeten van de Coulibaly komen. :lol:
Ben eens nieuwsgierig wat beide partijen ons deze week gaan vertellen, geen gezever de waarheid en niets dan de waarheid willen we weten wat onze toekomst betreft.



had je goed geluisterd, wat ik overigens altijd betwijfel bij jou, op die supportersvergadering dan had je gehoord dat er duidelijke afspraken waren gemaakt met De Oliveira. De club breekt gewoon haar woord niet tov Daniel.

Arm Eendracht of triestig vind ik er eigenlijk serieus over.

Zijt content dat die gast hier wat maanden gespeeld heeft, en stop met zagen of verander je naam in Hilde, dan kan iedereen je posts wat beter plaatsen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Feb 2015, 11:12
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
het was bekend en open & eerlijk (ook door de speler) gezegd dat we slechts een tussenstop waren voor Danïel.

we hebben niets meer te winnen of te verliezen dit seizoen, het aanbod was er en de club incasseert nog wat (broodnodige) centen. het zou in dit geval niet meer of minder dan slecht beleid zijn én woordbreuk tov de speler om hem aan zijn contract te houden. klaar.

misschien ook een pluim op de hoed van RVA steken bij deze: dank zij hem hebben we toch den Danïel kunnen in het EA-shirt hijsen, een spits die we normaal nooit kunnen betalen. hij heeft hem mede opnieuw op niveau kunnen brengen en uiteindelijk verdienen we er iets op ook. hopelijk genoeg voor het duwtje in de goede richting voor de licentie... en dan kunnen we nu de rest vh seizoen misschien een jongere een kans geven ? bij andere clubs zouden ze dat goed beleid durven noemen ;) wat mij betreft dan toch nen dikken 'merci, Regie'. én Danïel ! (y)


(y) (y)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Feb 2015, 11:13
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:
mamananeto schreef:


:lol: :lol: Tja - was te verwachten he…
Krabben om te hebben noem je zoiets. Op sterven na dood zijn we ja !
Arm Eendracht….. :(


Triestig, veruit de beste voetballer die we hadden,'t zal moeten van de Coulibaly komen. :lol:
Ben eens nieuwsgierig wat beide partijen ons deze week gaan vertellen, geen gezever de waarheid en niets dan de waarheid willen we weten wat onze toekomst betreft.



had je goed geluisterd, wat ik overigens altijd betwijfel bij jou, op die supportersvergadering dan had je gehoord dat er duidelijke afspraken waren gemaakt met De Oliveira. De club breekt gewoon haar woord niet tov Daniel.

Arm Eendracht of triestig vind ik er eigenlijk serieus over.

Zijt content dat die gast hier wat maanden gespeeld heeft, en stop met zagen of verander je naam in Hilde, dan kan iedereen je posts wat beter plaatsen.


Jongen toch dat weet ik ook wel, ik mag dit toch triestig of spijtig vinden dat ze hem niet konden houden tot het einde van het seizoen.
Van zagen gesproken, de trofee van azijnpisser hier op het forum zal voor zeker voor jou zijn El Corredor (light). :fuck:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Feb 2015, 11:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:
mamananeto schreef:


:lol: :lol: Tja - was te verwachten he…
Krabben om te hebben noem je zoiets. Op sterven na dood zijn we ja !
Arm Eendracht….. :(


Triestig, veruit de beste voetballer die we hadden,'t zal moeten van de Coulibaly komen. :lol:
Ben eens nieuwsgierig wat beide partijen ons deze week gaan vertellen, geen gezever de waarheid en niets dan de waarheid willen we weten wat onze toekomst betreft.



had je goed geluisterd, wat ik overigens altijd betwijfel bij jou, op die supportersvergadering dan had je gehoord dat er duidelijke afspraken waren gemaakt met De Oliveira. De club breekt gewoon haar woord niet tov Daniel.

Arm Eendracht of triestig vind ik er eigenlijk serieus over.

Zijt content dat die gast hier wat maanden gespeeld heeft, en stop met zagen of verander je naam in Hilde, dan kan iedereen je posts wat beter plaatsen.


Ieder zijn gedacht he Elco, maar ik kan Hugo dus wel volgen.
Ik vind dit maar zijdelings iets te maken hebben met de afspraken die gemaakt werden met De Oliveira.
Indien dit werd afgesproken dan is het inderdaad normaal dat ze Daniel laten vertrekken.
Het is echter wel simpelweg opnieuw een schrijnend voorbeeld van het amechtig gekrassel van de club om eindjes die kilometers ver van mekaar liggen aan mekaar te knopen..
Arm Eendracht dus toch wel….
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij @ least dat beter wist/besefte dan eender wie hier…. :hmm:


08 Feb 2015, 11:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
t was kiezen om toch nog iets te kunnen ontvangen of helemaal niks...als ze met da bedrag al iets vooruitgeholpen zijn is dat allemaal prima want iedereen wist op voorhand dat die hier niet lang ging rondlopen.in feite moet iedereen content zijn dat er eendracht nog iets aan verdient heeft want het kon ook anders gelopen zijn aangezien zijn contract eind seizoen afliep...
als ik toch eens nieuwsgierig mag zijn over iets dan is het dat ik wel eens graag zou weten wat zo een arabische 2de klasser aan eendracht betaald voor oliveira... :?


08 Feb 2015, 11:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
t was kiezen om toch nog iets te kunnen ontvangen of helemaal niks...als ze met da bedrag al iets vooruitgeholpen zijn is dat allemaal prima want iedereen wist op voorhand dat die hier niet lang ging rondlopen.in feite moet iedereen content zijn dat er eendracht nog iets aan verdient heeft want het kon ook anders gelopen zijn aangezien zijn contract eind seizoen afliep...
als ik toch eens nieuwsgierig mag zijn over iets dan is het dat ik wel eens graag zou weten wat zo een arabische 2de klasser aan eendracht betaald voor oliveira... :?


Da's nu net wat ik wil zeggen se..
Over welk bedrag zou dat gaan ? Die mannen zijn misschien wel rijk maar zeker niet zot zenne ! :crazy:
Hoogstwaarschijnlijk "peanuts"dus, maar als je zoals wij geen nagel hebt om aan uw gat te krabben, dan spuwt ge zelfs daar niet op he…. :lol:


08 Feb 2015, 11:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
We mogen al blij zijn als we iets gekregen hebben. Op de supportersvergadering werd gezegd dat er afspraken waren met Daniel dat hij kon vertrekken en toen ik vroeg of we dan een transfersom zouden krijgen, was het antwoord "nee". Als de afspraak was dat hij gratis/voor een klein bedrag weg kon, is dat zo. Was misschien de enige manier om een klasbak als Daniel toch een paar maanden in Iendracht shirt te hebben.


08 Feb 2015, 12:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
Er waren duidelijke afspraken gemaakt met De Oliviera dus geen probleem met zijn vertrek, het is trouwens ook niet dat we nog voor een titel,eindronde of behoud spelen dus dat scheelt ook al een pak.
Mag ik er trouwens aan herinneren dat we voor zijn komst als ploeg heel goed presteerden(een niveau dat we nadien zelfs niet meer haalden) en lekker wat punten hebben gepakt


08 Feb 2015, 13:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
supersossis schreef:
t was kiezen om toch nog iets te kunnen ontvangen of helemaal niks...als ze met da bedrag al iets vooruitgeholpen zijn is dat allemaal prima want iedereen wist op voorhand dat die hier niet lang ging rondlopen.in feite moet iedereen content zijn dat er eendracht nog iets aan verdient heeft want het kon ook anders gelopen zijn aangezien zijn contract eind seizoen afliep...
als ik toch eens nieuwsgierig mag zijn over iets dan is het dat ik wel eens graag zou weten wat zo een arabische 2de klasser aan eendracht betaald voor oliveira... :?


Da's nu net wat ik wil zeggen se..
Over welk bedrag zou dat gaan ? Die mannen zijn misschien wel rijk maar zeker niet zot zenne ! :crazy:
Hoogstwaarschijnlijk "peanuts"dus, maar als je zoals wij geen nagel hebt om aan uw gat te krabben, dan spuwt ge zelfs daar niet op he…. :lol:


T bedrag zal misschien klein zijn, maar in financieel donkere dagen moet je blij zijn met wat je kunt vangen.
ik zag em geiren spelen, maar als ge nu geld kunt krijgen en binnen 10 matchen niet meer, dan lijkt het mij de beste keuze om hem nu te laten gaan. Ons seizoen zit erop, niets meer te winnen of te verliezen, buiten de carnavalsmatch dan :banana:

merci Rodrigo voor de mooie voetbalmomenten, en veel succes bij uw nieuwe club!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Feb 2015, 15:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:

Triestig, veruit de beste voetballer die we hadden,'t zal moeten van de Coulibaly komen. :lol:
Ben eens nieuwsgierig wat beide partijen ons deze week gaan vertellen, geen gezever de waarheid en niets dan de waarheid willen we weten wat onze toekomst betreft.



had je goed geluisterd, wat ik overigens altijd betwijfel bij jou, op die supportersvergadering dan had je gehoord dat er duidelijke afspraken waren gemaakt met De Oliveira. De club breekt gewoon haar woord niet tov Daniel.

Arm Eendracht of triestig vind ik er eigenlijk serieus over.

Zijt content dat die gast hier wat maanden gespeeld heeft, en stop met zagen of verander je naam in Hilde, dan kan iedereen je posts wat beter plaatsen.


Ieder zijn gedacht he Elco, maar ik kan Hugo dus wel volgen.
Ik vind dit maar zijdelings iets te maken hebben met de afspraken die gemaakt werden met De Oliveira.
Indien dit werd afgesproken dan is het inderdaad normaal dat ze Daniel laten vertrekken.
Het is echter wel simpelweg opnieuw een schrijnend voorbeeld van het amechtig gekrassel van de club om eindjes die kilometers ver van mekaar liggen aan mekaar te knopen..
Arm Eendracht dus toch wel….
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij @ least dat beter wist/besefte dan eender wie hier…. :hmm:

---------------------------------------------------------------------------------
Wat ik echt triestig vind is de discutatie of de transfert van De Oliveira een armtierige daad was, of juist opportuun....vanwege het Eendrachtbestuur.
Het bestuur roeit met de riemen waarover zij beschikt, zo simpel is dat! We zijn nu eenmaal een club met ernstige problemen. Arm Eendracht?? Maar zo zijn er vele clubs in de hel van tweede nationale.
De kunst was om van de malaise gebruik te maken in Oekraine. En Iendracht én Rodrigo er beter van te maken. Ook al was het een tijdelijk gegeven.
Van mij hoor je hoegenaamd geen kritiek op het Eedracht-bestuur.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Feb 2015, 15:16
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Patro Eisden Maasmechelen - Eendracht Aalst
http://www.aalst.tv/artikel/sport/wedst ... n-m-eaalst

_________________
oilsjt, goi alien...


08 Feb 2015, 18:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst