KSV Roeselare - E. Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSV Roeselare - E. Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: KSV Roeselare - E. Aalst
Vergeleken met onze buurlanden hinkt België niet achterop wat sportaccomodaties betreft...het is gewoon volledig lam.


02 Mar 2015, 11:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: KSV Roeselare - E. Aalst
damn seg... mits winst zaten we wel mee te doen voor den derden periodetitel.

_________________
may the FORCE be with you.


02 Mar 2015, 13:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: KSV Roeselare - E. Aalst
Still standing ! schreef:
damn seg... mits winst zaten we wel mee te doen voor den derden periodetitel.



periode 3
5/12
1. Eupen 12
2. OH Leuven 11
3. Sint-Truiden 11
4. Lommel United 10
5. Mons 10
6. Eendracht Aalst 8
7. Dessel 8
8. SK Heist 7
9. Geel 7
10. Antwerp 6
11. Seraing United 6
12. Virton 6
SV Roeselare 6
14. Patro Eisden 4
15. Tubize 4
16. WS Bruxelles 3
17. KVW Zaventem 1
18. RC Mechelen 1

kan nog altijd hé, nog niks definitiefs !

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


02 Mar 2015, 14:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: KSV Roeselare - E. Aalst
DT schreef:
The Blackwans schreef:
chunga schreef:
Dat snap ik toch niet, heeft het dan duidelijk over de accomodaties om te trainen, die zijn toch in orde(misschien het enige hier dat nog in orde is) of ben ik mis. Of is hij gewoon zijn exit aan het voorbereiden.


Lijkt mij toch ook stillaan onder de noemer 'oud en versleten' te gaan vallen. Of misschien heeft hij het over te feit dat ze trainen zonder daar de nodige centen voor te krijgen. Het zal wel een beetje van beide zijn zeker ...


Had het in de reactie na de match op Aalst TV precies toch meer op de staat van het oefenterrein, zoals hij ook al aangaf in de voorbeschouwing op de officiële site. Hier zou ik het toch wel willen opnemen voor de mensen van de Zandberg - dat terrein heeft zijn naam niet gestolen en om daar iets bespeelbaars van te maken moet je mirakels verrichten... Als je dat veld dan moet delen met jeugd en het vrouwenteam, dan is het rond deze tijd daar altijd zwaar... Alleen heb ik het nog nooit anders geweten... Iedereen een terrein geven om te trainen, is sowieso een huzarenstukje dus zou ik daar toch niet te veel over klagen als T1... Als je bij elke ontmoeting met een profploeg dat professionele statuut aanhaalt (doet hij altijd), is dat dan de schaduwzijde om niet bij zo'n profploeg werkzaam te zijn hé...

Bovendien denk ik niet dat je door de band genomen kan klagen over de infrastructuur op de Zandberg - is misschien wel oud maar elk seizoen worden er daar met een heleboel vrijwilligers wel continue opfrissingswerken uitgevoerd... Als ik soms van jeugdtrainers van den Antwerp hoorde, in welke omstandigheden zij moesten trainen (geen veld dus gewoon in het stadspark), denk ik niet dat er zo veel te klagen is... Gaat over Belgische tweede klasse hé - spelers moeten ochot twee uur per dag aanwezig zijn. Als er een veld is, een kleedkamer/douche, enkele goals en wat kegeltjes, is het toch ruim voldoende? Het is niet dat de spelers na de training lang blijven hangen in de kantine hé of zich een hele dag op de club moeten bezighouden...

Ik zou me als T1 vooral bezighouden met het wegwerken van de fouten die het team blijft maken... Kan altijd gaan trainen aan het PC-stadion hé... Dat opwarmstuk ligt daar - voorlopig - toch nog altijd? Staat in elk geval meer gras op dan op de Zandberg...


Op dat opwarm stuksken staat ondertussen ook al 30-40 cm gras hoor! :D Ik ben al blij als het af is tegen de zomer, ideaal voor een balleke te trappen als er wa volk is :angel:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Mar 2015, 19:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst