Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Ik vond de reactie van de supporters van Geel wel de max na de afgekeurde gelijkmaker.
https://www.youtube.com/watch?v=8_4bLNM0axE
:lol:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


10 Mar 2015, 16:40
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
kheiremans schreef:
Timoilsjt schreef:
Jean schreef:

Voor mij van 't zelfde, alles al meegemaakt en dit kan er zeker ook nog bij.


Ik sluit mij aan bij bovenstaande. De match was superslecht, maar zoals reeds door anderen aangehaald, die 2de goal was gewoon een beauty/luckygoal, en heeft mijn inziens niets met match-fixing te maken. Valt die goal niet, dan waren de commentaren hier heel anders geweest. De match was superslecht gebleven, maar de frustraties een pak minder groot.

Als pleister op de wonde: de punten hebben we gelukkig niet meer nodig.
Maar wat we wel nog nodig hebben zijn spelers die hun truike willen nat maken, hunne kop er willen voorleggen, spelers die onze clubkleuren hoog in het vaandel voeren en die met hand en tand willen verdedigen. :EA:

Die spelers missen we al jaren, op enkele uitzonderingen misschien na. Je kan niemand verwijten dat hij van een ploeg en trainer de kans krijgt om in 2de klasse te mogen spelen, maar wel dat ze hun schrijnend gebrek aan kwaliteit niet willen compenseren met loopvermogen, vechtlust en inzet.

Gisteren was 't d 'eerste match voor mijn kindjes van 2,5 en 5 jaar. Ik benijde hun dat ze nog niet groot genoeg zijn om over de reclamepanelen te kijken, zodat ze de snertvertoning niet hebben moeten aanschouwen :lol:



Nochtans makkelijk op te lossen : liever ne krabber met inzet uit de jeugd dan zijn kans eens geven dan "een vaste waarde" die gewoon zijn premie wil opstrijken (en zal goedkoper zijn ook). Doe da een paar keer en de goesting en inzet zullen wel komen.


Daar geef ik u 200% gelijk in. Helaas beslist onze trainer hier anders over...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


11 Mar 2015, 12:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst