Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
ik lees hier zware beschuldigingen omtrent matchfixing en dergelijke. Altijd toch opletten met zo een zaken.

Volgens mij is de verklaring veel simpeler. Gewoon een schrijnend gebrek aan kwaliteit eigenlijk.

Als je doorheen de jaren de contractverlengingen ziet van een Smet, Bogaerts, De Neve, ...

Ik lees op Facebook zware kritiek van onze jeugdwerking op trainer RVA.

Deels terecht toch, waarom laat je Koulibally en Lapage spelen? Volgens filipdhose hebben die stappen gezet, maar wie neemt iemand serieus die zoiets zegt??? :wadde:

Na het seizoen zijn die zeker weg. Of Van Der Hoeven, Geenens en consoorten beter zijn weet ik niet, totaal geen zicht op, maar waarom laat je die gasten niet eens starten. Het is niet dat je met je beloften moet spelen maar 1 à 2 jonge kerels eens testen heb je toch meer aan die twee van RSCA... Je weet meteen welk vlees je in de kuip hebt.

Financieel zijn het donkere tijden, maar als je ziet wat voor brol er qua spelers de laatste vijf jaar gepasseerd is. Tja, dan mag je ook daar eens een grondige evaluatie maken toch. Minstens even schrijnend.

Het was vandaag niet tegen een profploeg en ik dacht niet dat er deze week plassen lagen op de trainingsvelden, dus wat is nu het excuus?

Verdiende nederlaag, niet meer niet minder.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Mar 2015, 21:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 437
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Content dat ik geen abonnement heb. Het seizoen zit er voor mij op.
Ze moesten zich diep schamen, Buiten VDN mogen ze het een voor een af stappen de technische staf incluis.
De laatste jaren zijn we meer dan eens ontgoocheld geweest maar vandaag was de druppel. :fuck: :kots:


08 Mar 2015, 21:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Spelers die gokken op hun eigen verlies met 1 goal verschil in 90 min 88 min 1-0 voor 90 min 1-2 tegen 10 man . Waar rook is is vuur ! Daarbij extrasportieve cinema en genoeg is genoeg voor mij althans!


08 Mar 2015, 21:31
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Neutralboy schreef:
Spelers die gokken op hun eigen verlies met 1 goal verschil in 90 min 88 min 1-0 voor 90 min 1-2 tegen 10 man . Waar rook is is vuur ! Daarbij extrasportieve cinema en genoeg is genoeg voor mij althans!


nogmaals heel zware beschuldigingen hé.

dan moet je namen zeggen hé, want anders zijn dergelijke verdachtmakingen not done.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Mar 2015, 21:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Gij zijt wel de laatste die moet zeggen wat ik moet doen ;) de eerste die hier constant roddels verspreidt of laat blijken dat hij steeds meer weet dan het gewone plebs ben jij , ook zonder feiten of namen te noemen !
Waar rook is is vuur hoe je die rook ook wil noemen maar na 6 keer te verliezen in laatste 10 minuten kan je niet meer ontkennen dat er hier meer aan de hand is ;)


08 Mar 2015, 21:44
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Neutralboy schreef:
Gij zijt wel de laatste die moet zeggen wat ik moet doen ;) de eerste die hier constant roddels verspreidt of laat blijken dat hij steeds meer weet dan het gewone plebs ben jij , ook zonder feiten of namen te noemen !
Waar rook is is vuur hoe je die rook ook wil noemen maar na 6 keer te verliezen in laatste 10 minuten kan je niet meer ontkennen dat er hier meer aan de hand is ;)


dat ik niet moet zeggen wat jij moet doen, klopt uiteraard wel, maar zaken zoals matchfixing zou ik toch mee opletten.

dus op wat baseer je die beschuldigingen, op het feit dat die krabbers geen bal kunnen tegenhouden in de laatste 10 minuten? gebrek aan fysiek en bijgevolg concentratie?

volgens mij gewoon gebrek aan kwaliteit.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Mar 2015, 21:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Wat dacht je van live getuigen in napoleon ;)


08 Mar 2015, 21:50
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Neutralboy schreef:
Wat dacht je van live getuigen in napoleon ;)


das iets anders natuurlijk.

Moet je toch melden denk ik dan of niet?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Mar 2015, 21:55
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Ze moesten in de grond kruipen van schaamte! Dit is met de supporters lachen (n) Het stond in de sterren geschreven dat we hier vandaag den boot in moesten, schande!


08 Mar 2015, 22:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Ik was er niet bij wegens in het buitenland maar wat dit bij mij opriep toen ik dat resultaat en het matchverloop las was :
- Met tien tegen 11 verliezen in de laatste 2 minuten ? :lol: Yeah right…Hpe doe je dat ? Opnieuw pech gehad of zo zeker Regi ?
- Het kan precies niet meer op, of het kan ze geen kloten meer schelen - weten die spelers iets dat wij ( nog ) niet weten ?

Geen idee, maar het is nu wel duidelijk dat de volgende dagen/weken cruciaal zijn voor Eendracht Aalst.
Hoe verschrikkelijk ik het ook vind, volgens mij is het voor onze club in zijn huidige vorm simpelweg over en uit : we worden recht in een fusie gefuckt... (n).
Verantwoordelijk hiervoor zijn : onze politiekers ( geen visie, geen moed) ons bestuur ( gewoon dom) Guy V. ( een intelligente opportunist )
Het cynische aan die fusie is dan nog dat ze gewoon de enige rationeel correcte en mogelijke oplossing is……
Maar het EA zoals wij het hebben gekend is dead mannekes, believe me.. dat voel ik gewoon... :cry: :(
Kiezen of delen dus.. veel zal afhangen van wat er van onze huidige identiteit gaat overblijven eens we in dat nieuwe bestel gaan zitten...


08 Mar 2015, 23:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Rustig blijven mannen, wacht af zoals ze gevraagd hebben van bestuurszijde, het is nu niet het moment om olie op het vuur te gooien.
Het was gisteren inderdaad een zeer teleurstellende prestatie van onze ploeg, dit getuigt van weinig respect naar je supporters toe.
Na al de strubbelingen die we weer meemaken had ik verwacht dat ze een match op leven en dood gingen spelen om hun trouwe fans een hart onder de riem te steken, blijkbaar liggen de heren voetballers daar niet wakker van. :kots:
Veel spelers blijven onder hun niveau dit seizoen niet alleen Smet o.a. ook Van Belle, zoals ik reeds eerder zegde dit is de zwakste ploeg die we de laatste jaren hadden, onze ploeg van derde klasse was nog stukken beter.
Ik was al geen fan van RVA, maar nu is de maat vol voor mij, blinkt de laatste tijd juist uit met tegenstrijdige verklaringen en uitvluchten zoeken voor zijn falen dan met zijn trainersvak. (n)
Mij maak je niet wijs dat er bij de beloften geen spelers lopen die het niveau van Smet, Koulibaly, Lapage kunnen evenaren. Er lopen veel Koulibalys rond maar wij hebben weer den hoofdvogel afgeschoten, destijds kochten ze oeik ne graaleken goeien nen Hongaar Gläser, mor ze hadden de verkeerde Gläser gekocht den ienen was internationaal en weir zatten me een brokkelpak. :lol:
Enfin, ik geloof nog altijd een goede afloop wat de problemen betreft en wacht nu rustig af wat er uit de bus komt. Iendracht Forever! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Mar 2015, 9:47
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
zwetzat schreef:
jammen schreef:
Als we een ganse match bij de les blijven zit een 3-punter er zeker in.


en blijven we meedoen voor de derde periode :D


Niet dus, en veel meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, behalve ontgoocheld, gedegouteerd, beschaamd, enz...

_________________
oilsjt, goi alien...


09 Mar 2015, 10:05
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Neutralboy schreef:
Spelers die gokken op hun eigen verlies met 1 goal verschil in 90 min 88 min 1-0 voor 90 min 1-2 tegen 10 man . Waar rook is is vuur ! Daarbij extrasportieve cinema en genoeg is genoeg voor mij althans!


Die laatste goal was nochtans een onhoudbaar schot, een beauty recht in de winkelhaak. Hij mag dit nog honderd keer proberen, het zal niet meer lukken vrees ik. Een flagrant tegendoelpunt in het kader van matchfixing was dit absoluut niet volgens mij, tenzij we te maken hebben met absolute professionals in matchfixing... :D


09 Mar 2015, 10:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Dit was voor mij de druppel... Gisteren mijn laatste bongskes opgedronken en abo net niet op het veld gegooid. Seizoen gedaan en iendracht-hoofdstuk afgesloten. Ze lachen al jaren met de supporters hun gezicht, nu hoeft het van mij niet langer.
Ik hoop dat het nog goedkomt met den iendracht, maar ik heb voortaan wel andere dingen te doen.
In 30 jaar veel mooie maar helaas nog meer donkere tijden beleefd. Het ga je goed beste vriend, en desondanks zal ik je missen. :EA:

_________________
MCMXIX


09 Mar 2015, 10:18
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Gisterennamiddag in 't zonneke gestaan...op Opstal Carnaval.
De klein mannen hebben zich geamuseerd, 'k was op tijd thuis en heb die miserie in 't PC-stadion niet moeten aanschouwen (alhoewel ik voor dit rotseizoen alle andere 'cavalcades' van buiten Oilsjt ook miserie vond :) ).


09 Mar 2015, 11:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst