Eendracht Aalst - ASV Geel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Eendracht Aalst - ASV Geel 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
eendrachter'80 schreef:
SCHANDALIG wat ons ploeg heeft laten zien !
En RVA is een dikke sukkelaar kan of wil op geen enkel moment zijn ploeg bijsturen. :stom: :stom: :stom:

En dan wetende dat je nog 2 wissels hebt op de bank .
Wissel dan toch gewoon om tijd te winnen man man !!
(n)


08 Mar 2015, 18:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Eendracht is al langer ziek in het bedje van de verdediging.
- zie eens hoeveel doelpunten we over een gans seizoen al hebben moeten slikken....
- zie eens hoe dikwijls wij in de slotfase van een wedstrijd, wij het deksel op de neus krijgen.
Alweer al eens tegen een ploeg die lager gerangschikt staat, in een thuis match, en nu met een meerderheid van 11 tegen 10.....
Moet er nu nog altijd niet eens deftig gepraat worden met de spelers? En we zouden met deze groep naar een profpoeg moeten gaan evolueren?

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Mar 2015, 18:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
as ge ziet wa datter allemol in 2 e klasse mag speilen.ne van damme, bogaerts,smet,shkodra,coulibaly ,lapage.jonges,die mochten vroeger in 4e klasse nog ni meidoeng.


08 Mar 2015, 18:51
Miniem

Lid geworden op: 07 Apr 2014, 10:04
Berichten: 47
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Efkes wa research gedaan op deze prachtige zondagavond. We hebben van't seizoen 20 goals geslikt in't Oilsjters Kotierken... En da op 28 matchen...

Misschien hebben de mannen vanachter te weinig ervaring? Zijn ze nog te jong? Geen idee. :?


08 Mar 2015, 19:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
unibet.


08 Mar 2015, 19:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
pattaboem schreef:
Eendracht is al langer ziek in het bedje van de verdediging.
- zie eens hoeveel doelpunten we over een gans seizoen al hebben moeten slikken....
- zie eens hoe dikwijls wij in de slotfase van een wedstrijd, wij het deksel op de neus krijgen.
Alweer al eens tegen een ploeg die lager gerangschikt staat, in een thuis match, en nu met een meerderheid van 11 tegen 10.....
Moet er nu nog altijd niet eens deftig gepraat worden met de spelers? En we zouden met deze groep naar een profpoeg moeten gaan evolueren?



k had de indruk dat elke eendrachtspeler na die afgekeurde goal van geel serieus verwonderd was dat ze werd afgekeurd....met het gekende gevolg...nog 2 extra goals in geschenkverpakking er bij gelapt ....

kloot ons nog wat meer eendracht! merci!! zo komt er binnenkort echt geen kat meer kijken :fuck: :fuck:

ik hoop dat ze er goed aan verdient hebben deze punten weg te geven aan geel , hopelijk komt er geen extra controle op match-fixing van....want deze uitslag en matchverloop stinkt erg hard!


ik hoop echt dat ze die 8ste plaats niet zomaar gaan laten schieten.....of het verhaal eendracht aalst zou wel een heel lang van het nationale toneel kunnen verdwijnen...als het al niet helemaal verdwijnt....


08 Mar 2015, 19:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Voor mij stopt het na vandaag. Het niveau van voetbal was niet om aan te zien. Om dan nog maar te zwijgen van de beleving errond: onze prachtige "accommodatie", totaal geen sfeer, die ellendige vier meters tussen de tent en het veld. De enige box die werkt is die in het lege bezoekersvak. Als zelfs het enige hamburgerkraam niet meer bemand geraakt, dan weet je het wel... Hiervoor 14 euro afdokken ? Neen dank u. Niet meer met mij. Deze ooit prachtige club is doodziek. :stom:


08 Mar 2015, 19:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Kalisj schreef:
Net terug van een abominabele acteerprestatie van onze thuisploeg. Ja, lees goed ACTEERprestatie. Je kon van mijlenver zien dat het nooit de bedoeling was om vandaag zelfs 1 punt thuis te houden. Geen bezieling, geen inzet, echt niets.

Hoe slecht was het dan wel? Als Mike Smet de beste man op het veld was, dan zegt dit genoeg (hij was nu éénmaal de beste vandaag)!

Blijf allemaal bij de volgende thuismatch gewoon thuis, of ga iets drinken in de omliggende horecazaken, want dit is niet meer om aan te zien hoe er met ons wordt gesold.

Geel, proficiat met jullie 3, in een cadeauverpakking, verdiende punten !!

:plat: :plat: :plat:
als hij er na 20 minuten wordt afgehaald, of met rood moest afgaan had geen één van de twee onverdiend geweest.

Wat niet wilt zeggen dat alles en iedereen die vandaag op het veld stond in één zelfde flatline zat, inclusief Geel en de ref dus. Maar de vertoning op het einde slaat wel alles, die is met het gezicht lachen van al wie aanwezig was deze namiddag.
De Reggi mag wat minder stront aan zijn gaat beginnen hebben en deze ploeg eens laten voetballen.

_________________
If you never try, you'll never know


08 Mar 2015, 19:43
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
waly 2 schreef:
unibet.

Wast daarom dat Van Damme om 1 uur aan Napoleongames stond :stom:


08 Mar 2015, 19:54
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Ik voel mij vandaag serieus opgelicht door onze spelers en vooral door onze trainer. schandalige vertoning was dat. wij geven ons zuur verdiende centen uit om zo een wanprestatie te zien. doe zo verder en ze zullen geen nieuw stadion nodig hebben, en als dit onze profs moeten worden sorry zenne. op dees manier is eerste klasse van het amateur voetbal nog veel te hoog gegrepen.


08 Mar 2015, 19:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Kalisj schreef:
Net terug van een abominabele acteerprestatie van onze thuisploeg. Ja, lees goed ACTEERprestatie. Je kon van mijlenver zien dat het nooit de bedoeling was om vandaag zelfs 1 punt thuis te houden. Geen bezieling, geen inzet, echt niets.

Hoe slecht was het dan wel? Als Mike Smet de beste man op het veld was, dan zegt dit genoeg (hij was nu éénmaal de beste vandaag)!

Blijf allemaal bij de volgende thuismatch gewoon thuis, of ga iets drinken in de omliggende horecazaken, want dit is niet meer om aan te zien hoe er met ons wordt gesold.

Geel, proficiat met jullie 3, in een cadeauverpakking, verdiende punten !!


Ik hoop dat dit een absurde vorm van humor is want wat Smet vandaag op de mat legde , daarvoor vlieg je zelfs in den MTSA naar de bank. Zelfs de allersimpelste passes, met een zee van tijd, lukken niet . Ok, die pass naar de doelman van Geel was wel niet slecht :plat:


08 Mar 2015, 20:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
anubis schreef:
Ik voel mij vandaag serieus opgelicht door onze spelers en vooral door onze trainer. schandalige vertoning was dat. wij geven ons zuur verdiende centen uit om zo een wanprestatie te zien. doe zo verder en ze zullen geen nieuw stadion nodig hebben, en als dit onze profs moeten worden sorry zenne. op dees manier is eerste klasse van het amateur voetbal nog veel te hoog gegrepen.



Ik deel je mening volledig! Beschamend!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Mar 2015, 20:02
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Ik ben normaal gezien een positief mens maar wat ik vandaag gezien heb daar moet ik van kotsen.
Geel met 10 man en wat een inzet!
Maar er is ook goed nieuws, Smet heeft een overeenkomst met de club!!!! :plat:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Mar 2015, 20:19
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Na vandaag vraag ik me af...is het wel realistisch te denken dat we bij 'dé' 8 gaan horen??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Mar 2015, 20:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - ASV Geel
Van het slechtste in 30 jaar iendracht voor mij. Schrijnend. Tis duidelijk waarom het materiaal van anderlecht"gratis" is. Ge kunt er niks mee doen. allemaal een dikke straftraining en verplicht de volledige wedstrijd herbekijken op video. Effenaf beschaamd in hun plek. Dit doet alleszins een heel ander licht schijnen op die competitiehervorming.


08 Mar 2015, 20:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst