Lommel United - Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Lommel United - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Lommel United - Eendracht Aalst
Ben is benieuwd met hoeveel we ginder gaan zijn... Wij zijn er in elk geval bij, jaarlijks combineren we een away game met een week end en morgen zijn we weg! :)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


12 Mar 2015, 16:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Benieuwd vooral met welk elftal RVA gaat beginnen. Benieuwd welke koppen er gaan sneuvelen!
Veel keuze heeft hij natuurlijk niet. Er zijn maar 19 kernspelers (+ 2 beloften) waarvan 1 reservedoelman. Filipovic zal normaal gezien niet meer aan de bak komen, en De Cuyper is nog steeds gekwetst.
Ik gok op: VDN, Vanbelle, Lievens, Bogaerts, De Greef, Janssens, Janssens, Van Damme, De Neve, Shkodra en Vansimpsen. Ter herinnering: dat is toch ongeveer het elftal waarmee we in het seizoensbegin 12/12 haalden? posting.php?mode=reply&f=37&t=4996#


13 Mar 2015, 12:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Exact drie jaar geleden vielen er 28 dodelijke slachtoffers bij het dramatische ongeval met een schoolbus in het Zwitserse Sierre. De Lommel supporters roepen op om zaterdag tijdens minuut 28 te applaudiseren ter nagedachtenis, om vervolgens samen 'You'll never walk alone' in te zetten.

_________________
OB17


13 Mar 2015, 14:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Tokkie schreef:
Exact drie jaar geleden vielen er 28 dodelijke slachtoffers bij het dramatische ongeval met een schoolbus in het Zwitserse Sierre. De Lommel supporters roepen op om zaterdag tijdens minuut 28 te applaudiseren ter nagedachtenis, om vervolgens samen 'You'll never walk alone' in te zetten.


speelden we 3 jaar geleden ook niet tegen Lommel toen dat ongeval net had plaatsgevonden? Werd die wedstrijd toen niet verschoven?

_________________
MCMXIX


13 Mar 2015, 14:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
69 schreef:
Tokkie schreef:
Exact drie jaar geleden vielen er 28 dodelijke slachtoffers bij het dramatische ongeval met een schoolbus in het Zwitserse Sierre. De Lommel supporters roepen op om zaterdag tijdens minuut 28 te applaudiseren ter nagedachtenis, om vervolgens samen 'You'll never walk alone' in te zetten.


speelden we 3 jaar geleden ook niet tegen Lommel toen dat ongeval net had plaatsgevonden? Werd die wedstrijd toen niet verschoven?
Denk het wel, was toen wel thuismatch dacht ik


13 Mar 2015, 15:14
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
chunga schreef:
69 schreef:
Tokkie schreef:
Exact drie jaar geleden vielen er 28 dodelijke slachtoffers bij het dramatische ongeval met een schoolbus in het Zwitserse Sierre. De Lommel supporters roepen op om zaterdag tijdens minuut 28 te applaudiseren ter nagedachtenis, om vervolgens samen 'You'll never walk alone' in te zetten.


speelden we 3 jaar geleden ook niet tegen Lommel toen dat ongeval net had plaatsgevonden? Werd die wedstrijd toen niet verschoven?
Denk het wel, was toen wel thuismatch dacht ik


Was thuismatch toen inderdaad.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


13 Mar 2015, 17:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Van der hoeven heeft er weer 2 gemaakt bij de beloften, ik hoop echt dat dieje gast nu eens de voorkeur krijgt op ne coulibaly of lapage!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Mar 2015, 7:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
hansken schreef:
Van der hoeven heeft er weer 2 gemaakt bij de beloften, ik hoop echt dat dieje gast nu eens de voorkeur krijgt op ne coulibaly of lapage!


los van het feit of die VDH nu gescoord heeft of niet, geef er wekelijks twee een kans. Die VDH en die Geenens mogen een kans krijgen. En niet 1 match, maar zeg tegen die gasten dat ze een match of vier hun kans krijgen.

Je gaat toch vrij snel zien of het iets is of niet. Ik stoor mij al jaren aan het spel van een Mike Smet bijvoorbeeld, dus geef daar maar eens een jeugdspeler de kans.

Er is toch niks meer te winnen of te verliezen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Mar 2015, 17:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19
Berichten: 582
Locatie: hoboken
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
http://bvls2013.com/stream4.html
voor de thuis blijvers hopen dat hij het doet


14 Mar 2015, 20:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
ajaxboy schreef:
http://bvls2013.com/stream4.html
voor de thuis blijvers hopen dat hij het doet

"De eerste 15-20 minuten zwak van Aalst mede door de zwakke tactische keuze van hun coach".
Dieje commentator heeft er verstand van. (y)


14 Mar 2015, 22:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Lap, mijne pronostiek kwijt. Had ze met 2 goals verschil verloren gezet. Twee keer ambetant: een verlies en mijn cengen weg. Hadden ze dan nog punten gepakt, ik zou nog zeggen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Mar 2015, 23:01
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
iedereen kwam al aan de beurt bij RVA: De Greef voor zijn transfersom, Lievens voor zijn flirt met een eersteklasser, Skhodra voor zijn Braziliaanse hakjes, de terreinverzorger voor het dramatische oefenveld, de achterstallige betalingen...

Maar een beter resultaat begint bij jezelf Regi ;-)

Eerste helft volledig van de mat geveegd. Tweede helft was beter.

Er gingen spelers bloeden, maar daar heb ik niet veel van gezien.

Vijfmansverdediging met weer een slechte Mike Smet gezien, wie bang is, krijgt slaag.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Mar 2015, 0:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Heb de match gezien op de stream.

1e helft volledig overklast. Tweede helft beter.

Smet weer veruit de slechtste van de hoop. Geluk dat die jongen een contractverlenging mag tekenen.

Van Damme zijn passing was ook om te huilen.


15 Mar 2015, 7:13
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Lommel heel sterke ploeg, begon meteen met het mes tussen de tanden. Sterk.

bij ons kwam dan weer het schrijnend gebrek aan voetballend vermogen boven. Geen twee passen na elkaar kunnen geven. Doelloos wegtrappen naar Vansimpsen bij een beetje druk op de bal.

Tweede helft kwamen we wat beter in de match maar dat was vooral omdat Lommel de hendel van het gaspedaal haalde.

En wat een beginopstelling zeg van RVA. Met vijfmansverdediging spelen en die van Lommel liepen er nog tussen gelijk niks. :stom:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Mar 2015, 10:43
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
We zijn sterk aan het seizoen begonnen, 12 op 12 tegen ploegen die wel allemaal achter ons staan nu.
Maar het is toch eigenlijk weer een rotseizoen om naar te kijken zeker?
Je staat op een mooie 8ste plaats maar wat hebben ze eigenlijk al laten zien? Nog geen enkele keer 3 punten gepakt tegen nen topper, al 6 keer ne voorsprong in de laatste minuten uit handen gegeven, de eigen jeugd die nooit kansen krijgt.
Spelers als Smet,Bogaerts,Koulibaly,Lapage,Bael,De Neve dat zijn spelers die je bij de beloften ook lopen hebt.
Ik was gisteren niet op Lommel omdat ik het kutvoetbal dat we spelen gewoon beu ben, supporter ben je ook in slechte tijden maar er zijn wel grenzen ook.
Dan lees je dat de spelers gingen bloeden en als je de opstelling bekijkt is er eigenlijk niks gewijzigd, Shokdra was geblesseerd en Koulibaly zet hij gewoon op de bank omdat hij niet met 2 spitsen durft spelen tegen een sterke tegenstander.
Waarom mag zoals gisteren een Van Der Hoeven of Geenens eens niet starten of invallen?
Winnen gingen we ginder toch nooit doen.
Er gaan er mij hier mss zot verklaren maar het voetbal dat we al maanden spelen is niet beter of slechter dan dat C.Janssens of Desaeyere hier trainer waren.
Ik was zeker een voorstander van de komst van Van Acker, maar hij heeft ons al veel punten gekost door domme wissels en tactische keuzes die niemand snapt.
Het ligt natuurlijk niet alleen aan de trainer, met deze ploeg is die 8 ste plaats gewoon het hoogst haalbare.
Als je dan begint met spelers al Smet een contractverlenging te geven, tja dan ben je echt slecht bezig.
Vanaf het moment dat De Oliveira weg was wist je eigenlijk dat je nu echt niks meer ging te zien krijgen.
Hopen dat we aan een licentie geraken en eens grote kuis houden in onze spelerskern, maar ik vrees voor beide.


de verpersoonlijking daarvan is Philippe Janssens, hoe slecht is die zeg de laatste maanden.

Gisteren ook geen knikker geraakt. Of ben ik nu weer te giftig.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Mar 2015, 11:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst