Lommel United - Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Lommel United - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
iendrachter schreef:
We zijn sterk aan het seizoen begonnen, 12 op 12 tegen ploegen die wel allemaal achter ons staan nu.
Maar het is toch eigenlijk weer een rotseizoen om naar te kijken zeker?
Je staat op een mooie 8ste plaats maar wat hebben ze eigenlijk al laten zien? Nog geen enkele keer 3 punten gepakt tegen nen topper, al 6 keer ne voorsprong in de laatste minuten uit handen gegeven, de eigen jeugd die nooit kansen krijgt.
Spelers als Smet,Bogaerts,Koulibaly,Lapage,Bael,De Neve dat zijn spelers die je bij de beloften ook lopen hebt.
Ik was gisteren niet op Lommel omdat ik het kutvoetbal dat we spelen gewoon beu ben, supporter ben je ook in slechte tijden maar er zijn wel grenzen ook.
Dan lees je dat de spelers gingen bloeden en als je de opstelling bekijkt is er eigenlijk niks gewijzigd, Shokdra was geblesseerd en Koulibaly zet hij gewoon op de bank omdat hij niet met 2 spitsen durft spelen tegen een sterke tegenstander.
Waarom mag zoals gisteren een Van Der Hoeven of Geenens eens niet starten of invallen?
Winnen gingen we ginder toch nooit doen.
Er gaan er mij hier mss zot verklaren maar het voetbal dat we al maanden spelen is niet beter of slechter dan dat C.Janssens of Desaeyere hier trainer waren.
Ik was zeker een voorstander van de komst van Van Acker, maar hij heeft ons al veel punten gekost door domme wissels en tactische keuzes die niemand snapt.
Het ligt natuurlijk niet alleen aan de trainer, met deze ploeg is die 8 ste plaats gewoon het hoogst haalbare.
Als je dan begint met spelers al Smet een contractverlenging te geven, tja dan ben je echt slecht bezig.
Vanaf het moment dat De Oliveira weg was wist je eigenlijk dat je nu echt niks meer ging te zien krijgen.
Hopen dat we aan een licentie geraken en eens grote kuis houden in onze spelerskern, maar ik vrees voor beide.



ge ziet dat het niet (altijd) aan de trainer ligt dat een ploeg er niks van terecht brengt op een veld , gelijk wie er in de ploeg staat....en dat moeten ze vanuit het bestuur nu ook eens dringend beginnen opmerken dat er bepaalde spelers gewoonweg niet goed genoeg zijn om in tweede of bij eendracht te mogen spelen...eind seizoen de zwaksten er zonder pardon uit!....er lopen veel betere (en goedkoper ook) spelers rond op de belgische- en om niet te vergeten onze jeugdvelden die wel willen vechten voor hun ploeg !

ik spreek mij niet uit over wie of welke spelers (das niet aan mij om dat te doen) maar t is voor iedereen duidelijk dat er in deze ploeg een paar serieus te kort schieten....

dit moet zowat het zwakste zijn wat er de laatste jaren op den eendracht al gezien is geweest qua spel en ploeg....ik werd gisteren en eigenlijk al een gans seizoen onnozel als ge ziet dat steeds die laatste pass er niet uitkomt of te ver vliegt,steeds na 2 passen alweer da balleken achteruit , geen enkele dieptepass in de richting van een teamgenoot die wel vrij stond , belabberde paskes die steeds onderschept worden door de tegenstanders (sjot daar nu eens wat harder tegen dat hij toekomt!!) , schoten op doel die 20 meter er naast in de tribune op enen zijn tanden vliegen ipv richting goal...

of ze kunnen het niet , of ze willen niet ? wat zou het zijn? :wadde:

moesten we van niet beter weten , we zouden denken dat we naar de opnames van de nieuwe fc de kampioenenfilm aant kijken zijn....


15 Mar 2015, 12:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Ach ja, het is al dikwijls gezegd hé. Je hebt een voorzitter die zich NIET laat omringen met mensen met verstand van voetbal. Dan krijg je toestanden als contractverlengingen voor spelers à la Smet. Maar het kan ook veel zeggen over de cengskes die er niet zijn om gewoon beter te kopen. Want het verhaal van er zijn betere en goedkoper, tja, vindt ze dan maar en vooral waar zitten ze?? En het belangrijkste, willen ze wel komen?

Vroeger wouden beloftevolle eerste klasse spelers graag in een bruisende tweedeklasse ploeg komen spelen. Maar die tijd is ook al gepasseerd. Je vindt natuurlijk wel nog uitzonderingen. Maar waar zijn ze?? Trossard bij Lommel ja. Omdat die ploeg klaar is om terug de grote stap te zetten.

Ploegen zoals wij, die niets, maar dan ook niets te bieden als hebben dan enkel nog wat 'naam' , krijgen de Lapages en de Coulibalys... en de derde, Kindermans dacht ik, die blies al de aftocht nog voor hij Aalst op zijne GPS had ingetikt.

Zolang er geen duidelijke ambitie is om mee te doen voor eerste, zal je het moeten rooien met spelers zoals we er nu een 5-tal lopen hebben.

Maar kom, in Smet zijn contract staat dat wanneer we onze licentie niet halen, hij weg mag. En zo heeft ieder nadeel toch zijn voordeel ;)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Mar 2015, 12:51
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: Lommel United - Eendracht Aalst
Geen enkele wissel....... RVA doet nen dikke :fuck: naar de jeugd


15 Mar 2015, 18:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst