voorbereiding 2015 - 2016 - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 voorbereiding 2015 - 2016 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Inderdaad ook nog de laatste weken onder fdr ;) je reageert ook maar op iets dat je het beste uitkomt natuurlijk,nogmaals de waarheid is nooit verteld geweest en of je daar nu nog 7 brieven over schrijft,dat is het enige wat ik bedoelde maar als den helft van de vzw hier van alles komt bij halen,daar kan ik niet aandoen e.

Hier nogmaals mijn post.
Er is geen nieuw bestuur e Wally2,alle marionetten die jarenlang meegeholpen hebben om ons te bedriegen en te beliegen zijn nog steeds aanwezig.
Als ex vzw lid,wil ik toch ook even vermelden,dat er door sommige leden grove leugens verspreid worden hier op het forum,er waren nog andere alternatieven dan het plan Sven,want blijkbaar hebben de supps geen recht op de waarheid en doen sommige leden rustig mee aan het beliegen van de supps.
Of deze al dan niet beter zijn dan het plan Sven daar ga ik me niet over uitlaten,maar er waren nog een paar andere pistes die iets wilde doen om onze club proberen te redden.

Ook heeft de vzw zich altijd gekant tegen een LVH en Van Aken,dus ga ik er van uit dat ze dinsdag unaniem zijn plan gaan afwijzen,want beide kemphanen zitten nog steeds in ons (nieuw) bestuur.

Als onze nieuwe 'CEO' nu al verkondigd in de krant.
Dat hij verwonderd is dat er onder het (vorige) bewind meer geduld werd uitgeoefend door spelers en technische staf,dan is dit zijn eigen fout 'een krachtig signaal geven' crazy: wel had hij dan zijn spelers en zijn technische staf ingelicht hoe de vork aan de stel zat,dat was al die heisa in de pers niet nodig geweest,hij heeft waarschijnlijk dezelfde cursus gevolgd dan onze vriend FDR 'hoe gooi ik mijn eigen ruiten in' hoe kan je uw eigen club zo belachelijk maken (y)
Als onze nieuwe CEO :D want zo wil hij toch door het leven gaan,nu al verkondigd dat er andere prioriteiten voorgaan dan het betalen van uw spelers,wel meneer de CEO moest ik speler zijn ik wou zelfs niet meer spelen voor de CEO en ons (nieuw) bestuur.

Het nieuwe financieele potje stinkt nog meer dan de kadavers uit Fc Azerty ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jan 2016, 16:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bakkie schreef:
Inderdaad ook nog de laatste weken onder fdr ;) je reageert ook maar op iets dat je het beste uitkomt natuurlijk,nogmaals de waarheid is nooit verteld geweest en of je daar nu nog 7 brieven over schrijft,dat is het enige wat ik bedoelde maar als den helft van de vzw hier van alles komt bij halen,daar kan ik niet aandoen e.



Ja Bakkie, ja...

Ik reageer alleen op wat jij aangeeft hé. De items die jij post, zijn toch ook alleen de elementen die u goed uitkomen? Items aanhalen uit een bron om wat jij kapot wil zien gaan, te versnellen en de andere elementen die de balans positief kunnen doen overhellen, niet vermelden. En dan is het de rest van de vzw die er van alles bij komen halen...

Als je toch zo open bent? Mijn bronnen zijn gekend hé - ik krijg de info van de mensen uit eerste hand. Als LVH mij belt met die vraag over de sportieve cel, dan deel ik dat mee. Als ik van iemand niks verneem, zeg ik dat ook.

Dan kan jij gerust ook uw eerste hands-bronnen opgeven zeker? Je hebt immers geen geheimen voor de achterban hé Bakkie?


11 Jan 2016, 17:00
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Conclusie is dus dat er andere opties waren, maar dat die niet overeenkomen met de statuten van de VZW (het redden van de club in zijn bestaande vorm)? En dat er daarom niet over gepraat werd?


11 Jan 2016, 17:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
het is een kwestie van tijd of er begint er hier enen over 'achteroverleunen' en 'chips'. ;)

_________________
may the FORCE be with you.


11 Jan 2016, 17:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Ale ik ga hier nog en laatste poging doen,wie de marionetten van wie zijn dat doet er niet toe,iedereen haalt zijn info waar hij wil,of da nu van den bakker is of van jef den beenhouwer ;)

Ik heb blijkbaar een gevoelige snaar geraakt bij de vzw leden,met iets naar buiten te brengen :)
Als DT op 6 januari hier komt verkondigen dat er geen andere alternatieven waren,wel dan liegt hij volgens mij,zoals Steven alias zwetwit ook zelf al toegaf dat er nog andere pistes waren dan Sven,dan hebben sommige leden het iets moeilijker om dit toe te geven ;)
WAT men wel weer niet verteld is dat GV het liefste had dat het in de winterstop op de fles ging en dat Gerd zijn tweede plan zonder de cock er al heel wat beter uitzag.
En jammer genoeg wisten dit enkel de mensen van de vzw en niet de supps :wadde:

Dat jullie er dan van alles moeten bij sleuren en zich in allerlei bochten wringen om toch maar jullie gelijk te willen halen :wadde: dat is dan jullie probleem?

Na Bomber,zwetwit en onze vriend DT,hoop ik dat ik het hier geen 37 keer ga moeten uitleggen,of hoeveel zitten er nog in de vzw??
Ik zal zelfs nog wa olie op het vuur gooien,terwijl ik toch al de halve vzw over mijn dak heb :p in de vzw zelf waren soms maar enkele mensen steeds van alles op de hoogte en al de rest zat er bij en wisten van geen kl.....

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jan 2016, 18:05
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bomber schreef:
Smetje schreef:
Conclusie is dus dat er andere opties waren, maar dat die niet overeenkomen met de statuten van de VZW (het redden van de club in zijn bestaande vorm)? En dat er daarom niet over gepraat werd?



Goh, Valckenier stond klaar om over te nemen, en heeft zich dan op de laatste moment bedacht (zoals op de supportersvergadering verteld geweest is). Op dat moment was ook Sven reeds enkele maanden aan zijn plan bezig en hebben we ook met hem verschillende malen samen gezeten. Toen had hij echter de financiele middelen niet en was dat dus geen alternatief op dat ogenblik.
Verder had je nog Gerd Van Eetvelde maar 1. Daar was Steven De Cock (doet die naam nog een belletje rinkelen) bij betrokken en 2. Was er ook bijlange niet genoeg kapitaal en bestond het plan uit dingen zoals: We gaan C. en F. terug in de kantine plaatsen, want die deden dat goed. Dat kan best zijn maar daarmee vul je geen put.

Beiden hadden toen ook GV nodig om hun plan uit te werken en als GV zelf nee zegt, dan heb je geen alternatieven..lijkt logisch dacht ik.

GV heeft nadien gezegd dat zijn deur altijd open stond moest er iets gebeuren...

Net voor de overname door Sven hebben we nog eens amengezeten met Gerd Van Eetvelde maar een dag of 2 later was de overname met de groep van Sven getekend. Hier hebben we dus geen enkele rol kunnen in spelen.



Dus om nu absoluut te beweren dat er valabele alternatieven waren en dat de vzw liegt, dat vind ik toch wel heel straf.

Het staat inderdaad in de statuten van de vzw dat het de bedoeling is om de club te redden in zijn huidige vorm, maar we hebben wel degelijk met elke partij die in het spel was gepraat.

Over DT: Hij was niet de man die met FDR het contact verzorgde maar Tom M. Het enige waar DT VOOR de start van het seizoen nog over gepraat heeft met FDR was om hem proberen binnen de budgetten te houden op sportief vlak omdat er anders weer zotte uitgaven gingen gebeuren.

Ik zal er ook maar meteen bij zeggen dat Bakkie al zijn info haalt bij El Corredor die er nog steeds van houdt om onrust te stoken, al heeft hij daar nu enkele marionneten voor gevonden...


EA is trouwens nog steeds op zoek naar een voorzitter en GV heeft altijd gezegd dat hij iets wil doen voor het voetbal in Aalst. Als Sven en GV mekaar vinden kan iedereen er maar beter van worden...


Echt ik doe mij de moeite niet meer om alles hier te lezen over wie nu gelijk heeft of niet, het doet er niet meer toe, er is een investeerder en vooral die laatste zin van je post Bomber is interessant.
GV moet nu alleen niet meer opdraaien om de schuldenput te vullen, wat voordien voor hem het grote struikelblok was, wat kan hem nu nog weerhouden om eventueel voorzitter te worden.
Zoals je zegt besteken dan zouden we er zeker beter van worden en eindelijk eens aan de toekomst kunnen bouwen.
Bon, het is nooit te laat , 't zou inderdaad de max zen, voesj droeimen jongens. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Jan 2016, 18:26
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bakkie schreef:

Ale ik ga hier nog en laatste poging doen,wie de marionetten van wie zijn dat doet er niet toe,iedereen haalt zijn info waar hij wil,of da nu van den bakker is of van jef den beenhouwer ;)


Als DT op 6 januari hier komt verkondigen dat er geen andere alternatieven waren,wel dan liegt hij volgens mij,zoals Steven alias zwetwit ook zelf al toegaf dat er nog andere pistes waren dan Sven,dan hebben sommige leden het iets moeilijker om dit toe te geven ;)




En dat is nu net de nagel op de kop zie Bakkie! Of informatie nu klopt of niet, uit welke hoek het is gedreven, daar sta je gewoon niet bij stil... Alles is info die gedeeld moet worden - waren er al ver mee gekomen hé met de duizend pistes rond FDR die zich gingen voltrekken tussen september-november?

Bepaalde bronnen zijn heilig voor u en dat is uw goed recht. Maar als uw bronnen in twijfel worden getrokken, blijf je blind voor de tegenargumenten die gegeven worden en haal je nog wat oneliners boven om liefst van al 1 persoon te viseren, liefst van al dan nog mij om de een of andere reden? Is het omdat ik te kritisch ben? Ik heb iedereen op dezelfde manier op de rooster gelegd - dus ja, consequent. En heb altijd argumenten aangedragen: voor zowel als tegen. Voor iedereen en elk project. Jammer dat je dat dan vergeet... En dat is part of the problem hé: je vond FDR totaal incompetent maar anderzijds vermoed je wel een gigantisch complot geïnstrueerd door FDR achter de schermen... Wat is het dan? Het ene of het andere? Alles wat iemand in een slecht daglicht kan plaatsen is goed om "tegen" iemand gebruikt te worden, de positieve dingen daar kijk je niet naar... En zo gaat het alle kanten op... Vandaar mijn stokpaardje over consequentie ja.

Ongeacht wat ik post, het is toch een leugen ongeacht wat ik ook aangeef - is zelfs zo erg dat je het u niet meer herinnert dat ik u dat heb gemeld van de vraag van LVH, ondanks getuigen die het mij horen zeggen hebben tegen u... En wat gebeurt er? Een week later krijg je exact dezelfde melding binnen van uw bron en stuur je het door in pb naar (een deel van) de rest van de vzw en ben ik plots persona non grata? Maar dat is wel proper uiteraard, het grote doel der waarheid hé.

Nogmaals, ge kunt me zoveel proberen zwartmaken hoe je wil maar sorry als ik mijn kop niet in het zand wil steken als er ook info van andere kanten binnenkomt en die even eerst wil checken. Ge kunt iets in uw kop steken maar je kan ook blind tegen een muur knallen zonder bij iets stil te staan...

Uw doel was vooral om er FDR uit te krijgen in de hoop dat er iemand van uw voorkeur in de plaats zou komen. Dat dat niet is uitgedraaid zoals gepland, heeft te maken met een afwachtende houding van sommigen en het ijzer smeden als het heet is door anderen, maar dat is noch de vzw en al zeker niet ikzelf die daar een rol in hebben gespeeld... Straks gaat het nog mijn fout zijn dat Valckenier heeft beslist het niet te doen? Misschien was het uw bron wel? Die wist het immers sneller dan de vzw dat Guy het niet zou doen toch?

Een ding dat ik u altijd heb gezegd: of je het nu graag hebt of niet: het is degene met het geld (of degene die zegt dat hij het geld heeft) die altijd aan het langste eind trekt in het voetbal... Het is dan ook die die beslist wat er zal gebeuren en wie er blijft of zal vertrekken... Maar dat is te logisch en te weinig sensationeel zeker? Dus moet je al heel straf in uw schoenen staan om zo'n positie te counteren en uw informatie van den bakker en den beenhouwer gaat ni helpen...

En dat brengt ons eigenlijk weer bij de start van deze hele discussie: veel blabla, maar bewijzen, iets op papier, een handtekening, een geconfirmeerd akkoord? Dat heb je niet hé - en dat heeft de vzw wel vooraleer iets te communiceren. En als je wel die bewijzen hebt en je gebruikt ze niet, dan is dat eveneens een bewijs dat de toekomst van de club niet op de eerste plaats komt. Toevallig ook een agendapunt van de eerste bijeenkomst vzw "new style"...


Laatst gewijzigd door DT op 11 Jan 2016, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Jan 2016, 18:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Antwoord nu eens waar het eigenlijk over gaat e seg,mister consequent ;)

Waren er nog andere piste dan enkel Sven??
en niet rond de pot draaien en andere dingen er bij sleuren.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jan 2016, 18:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Edit


Laatst gewijzigd door DT op 11 Jan 2016, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Jan 2016, 19:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bomber schreef:
Bakkie schreef:
Na Bomber,zwetwit en onze vriend DT,hoop ik dat ik het hier geen 37 keer ga moeten uitleggen,of hoeveel zitten er nog in de vzw??



Ik stel inderdaad voor dat wij niet meer reageren aangezien het enkel uw bedoeling is om ruzie te stoken om uw grote gelijk te halen (dat je onmogelijk kan halen maar dat zie je zelf niet in, is het van niet willen of van niet kunnen?).

Verder is er maar ene die hier goed zit om te lachen en dat is elco. (y)



bwoa, ik vind het ook wel enigszins spannend om volgen :D
lang geleden dat er zo gekielhaald werd zonder den Dhose in de buurt...

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 11 Jan 2016, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Jan 2016, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Ale de waarheid mag weer niet gezegd worden (y) en ik wil helemaal mijn gelijk niet,als er andere pistes waren dan waren er andere en of die goed of slecht waren dat laat ik in het midden,maar het niet meedelen aan de supps daar kan ik niet tegen en dan komen doen of er niets was (n)
Of betaald Sven jullie van zijn potje om het te blijven ontkennen :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jan 2016, 19:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1264
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bakkie trek et a ni oan kameroot ter zen nog ander dingen int leven as diene zjiever hier.

Waarheid komt altijd aan het licht en we zullen zien aan het einde van de nieuwe zeer korte rit wie er het dichtste bij zat.

Ik steen a ver de volle 1000 procent en ik hoop ver de vzw da het verhaal svenneken en patrick "tes ni just " lang mag dieren .
Het moe wel miejr as de moeit zen om er jarenlange vriendschappen ver op te bloazen .

De rest werd voer ver de gazetten as Gv uiteindelijk ms toch zal beslissen om zijn factuur te innen ;).

En wa da Elco ier zu gezeit me te mauken eet is me uk een raadsel :wadde: .

Na mij is er nog een persona non grata omdat hij een andere visie en ideeen laat bovenkomen dan wat de top van de vzw wil , ben curieus wie de volgende zal zijn .


11 Jan 2016, 19:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
amai,ik dacht dat wij de onnozelaars,kreften en memmers waren.. :D


11 Jan 2016, 19:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3868
Leeftijd: 46
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Smetje schreef:
Conclusie is dus dat er andere opties waren, maar dat die niet overeenkomen met de statuten van de VZW (het redden van de club in zijn bestaande vorm)? En dat er daarom niet over gepraat werd?


Goh, we hebben lang onze hoop gesteld in Valckenier, we hebben echt gedacht dat hij het wel zou doen. Misschien vandaar dat het project van Gert ietwat in de koelkast beland is. Bovendien was dat een project enkel bij een faillissement en daar heb je gelijk Smetje, dat viel voor de meesten moeilijk.

In principe had de vzw weinig geloof in dat project omdat hij volgens ons over véél te weinig financiële middelen beschikte, was het dan nodig de achterban daarover te informeren?? De man had geen kapitaal. Doen alsof we maar moesten kiezen welk project we zouden steunen is verkeerd. Dat zogezegd doelbewust niet meedelen naar de supporters is te ver gezocht: wat konden we zeggen: mensen, we hebben een overnemer maar hij heeft geen geld??? Tja...Bomber zijn verhaal klopt als een bus.

Maar toen GV definitief njet had gezegd moet ondertussen blijkbaar Gert toch een nieuwe mensen hebben gevonden en op den duur zeer sterk gestaan hebben qua financiën. Maar ondertussen was het tussen Sven en FDR al zo goed als beklonken. Daags na het gesprek tussen de VZW en de VERNIEUWDE inbreng van Gert was de boel al overgenomen door Le Juste. Dus ook hier konden wij geen vijgen na Pasen brengen.

Ik vind het zeer jammer dat we ondertussen al moeten lezen van 'Patick tes ni just'. (Neutralboy). Precies alsof men graag zou hebben dat het plan mislukt. Knap. Echt sterk. En als GV zijn factuur opeist beste neutralboy, dan zal meneer 'ni just' hopelijk betalen en hoef jij je niet te verkneukelen op alsnog een faillissement.

En loopt het toch mis, zullen we eens zien wie er naar de slapende reus in eerste provenciale komt zien.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Jan 2016, 20:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1910
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
Smetje schreef:
Conclusie is dus dat er andere opties waren, maar dat die niet overeenkomen met de statuten van de VZW (het redden van de club in zijn bestaande vorm)? En dat er daarom niet over gepraat werd?


Goh, we hebben lang onze hoop gesteld in Valckenier, we hebben echt gedacht dat hij het wel zou doen. Misschien vandaar dat het project van Gert ietwat in de koelkast beland is. Bovendien was dat een project enkel bij een faillissement en daar heb je gelijk Smetje, dat viel voor de meesten moeilijk.

In principe had de vzw weinig geloof in dat project omdat hij volgens ons over véél te weinig financiële middelen beschikte, was het dan nodig de achterban daarover te informeren?? De man had geen kapitaal. Doen alsof we maar moesten kiezen welk project we zouden steunen is verkeerd. Dat zogezegd doelbewust niet meedelen naar de supporters is te ver gezocht: wat konden we zeggen: mensen, we hebben een overnemer maar hij heeft geen geld??? Tja...Bomber zijn verhaal klopt als een bus.

Maar toen GV definitief njet had gezegd moet ondertussen blijkbaar Gert toch een nieuwe mensen hebben gevonden en op den duur zeer sterk gestaan hebben qua financiën. Maar ondertussen was het tussen Sven en FDR al zo goed als beklonken. Daags na het gesprek tussen de VZW en de VERNIEUWDE inbreng van Gert was de boel al overgenomen door Le Juste. Dus ook hier konden wij geen vijgen na Pasen brengen.

Ik vind het zeer jammer dat we ondertussen al moeten lezen van 'Patick tes ni just'. (Neutralboy). Precies alsof men graag zou hebben dat het plan mislukt. Knap. Echt sterk. En als GV zijn factuur opeist beste neutralboy, dan zal meneer 'ni just' hopelijk betalen en hoef jij je niet te verkneukelen op alsnog een faillissement.

En loopt het toch mis, zullen we eens zien wie er naar de slapende reus in eerste provenciale komt zien.



nr 4 is verdwenen ? :D

_________________
may the FORCE be with you.


11 Jan 2016, 21:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst