voorbereiding 2015 - 2016 - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 voorbereiding 2015 - 2016 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
Bakkie schreef:
Er is geen nieuw bestuur e Wally2,alle marionetten die jarenlang meegeholpen hebben om ons te bedriegen en te beliegen zijn nog steeds aanwezig.
Als ex vzw lid,wil ik toch ook even vermelden,dat er door sommige leden grove leugens verspreid worden hier op het forum,er waren nog andere alternatieven dan het plan Sven,want blijkbaar hebben de supps geen recht op de waarheid en doen sommige leden rustig mee aan het beliegen van de supps.
Of deze al dan niet beter zijn dan het plan Sven daar ga ik me niet over uitlaten,maar er waren nog een paar andere pistes die iets wilde doen om onze club proberen te redden.
Ook heeft de vzw zich altijd gekant tegen een LVH en Van Aken,dus ga ik er van uit dat ze dinsdag unaniem zijn plan gaan afwijzen,want beide kemphanen zitten nog steeds in ons (nieuw) bestuur.

Als onze nieuwe 'CEO' nu al verkondigd in de krant.
Dat hij verwonderd is dat er onder het (vorige) bewind meer geduld werd uitgeoefend door spelers en technische staf,dan is dit zijn eigen fout 'een krachtig signaal geven' crazy: wel had hij dan zijn spelers en zijn technische staf ingelicht hoe de vork aan de stel zat,dat was al die heisa in de pers niet nodig geweest,hij heeft waarschijnlijk dezelfde cursus gevolgd dan onze vriend FDR 'hoe gooi ik mijn eigen ruiten in' hoe kan je uw eigen club zo belachelijk maken (y)
Als onze nieuwe CEO :D want zo wil hij toch door het leven gaan,nu al verkondigd dat er andere prioriteiten voorgaan dan het betalen van uw spelers,wel meneer de CEO moest ik speler zijn ik wou zelfs niet meer spelen voor de CEO en ons (nieuw) bestuur.

Het nieuwe financieele potje stinkt nog meer dan de kadavers uit Fc Azerty ;)



Wat je vergat te vermelden:

- De andere 2 alternatieven gingen Aalst eerst failliet laten gaan. Gevolgen (naar leveranciers, reeks, imago,...) daarvan zijn al meermaals besproken hier op het forum en gaan we hier niet weer uit de doeken doen.
Er zijn dus geen pistes geweest die den Eendracht ook nog wilden redden in zijn huidige vorm. Anders beweren, dàt is een grove leugen.

-De ene groep ging zwaar gokken want er zouden zich wel 'alternatieven' voordoen: lees ander stamnummer...terwijl er ook gesproken is van een riante inbreng in TWEEDE klasse, maar hoeveel inbreng er nog zou overblijven in derde en lager wou 'men' ook niet kwijt.

- De andere van die twee houdt Eendracht Aalst en de VZW al heel lang aan het lijntje: kon in mijn ogen al honderd keren overgepakt hebben maar wacht ook liever tot de boel uiteindelijk zou ontploffen. Een man van veel poeha en mooi praterij, maar weinig boemboem. En dan moeten we nog schoon braaf zijn want het is één van de grote schuldeisers. Het enige positieve, als schuldeiser, dat hijzelf niet de stekker ging uittrekken. A neen, want dat is zeer gewaagd natuurlijk mocht het nooit meer goed komen!

- Sven zijn groep heeft in alle haast overgepakt omdat je anders al geen derby meer zou gehad hebben in januari en alles komt dan bloot te liggen, natuurlijk. Dan was er natuurlijk ruimte voor die andere investeerders geweest MAAR of het beter zou geweest zijn? Koffiedik kijken, net als nu...Ondertussen zal de VZW eerstdaags vergaderen over de nieuwe ontwikkelingen...en dan zien we weer verder.

- Ik vind het persoonlijk zeer jammer, Bakkie, dat je de VZW hebt verlaten maar om nu te zeggen dat er grove leugenaars tussen zitten. Misschien mensen die het achterste van hun tong niet laten zien, dat kan. Of misschien wil je gewoon de leden/lid treffen waarmee je niet kan opschieten. Kan ook natuurlijk. Maar echt supporters gaan beliegen. Neen. De info die gebracht wordt vanuit de VZW is correct.

Mijn mening hoor, niet die van de VZW. (En ik zal waarschijnlijk al aangemaand worden om er niet verder op in te gaan)


ik denk dat dat ook een kwaliteit is die Sven VDB niet vreemd is. ;-) (maar dan zonder geld :-) )


09 Jan 2016, 17:52
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Wat je vergat te vermelden:

- De andere 2 alternatieven gingen Aalst eerst failliet laten gaan. Gevolgen (naar leveranciers, reeks, imago,...) daarvan zijn al meermaals besproken hier op het forum en gaan we hier niet weer uit de doeken doen.
Er zijn dus geen pistes geweest die den Eendracht ook nog wilden redden in zijn huidige vorm. Anders beweren, dàt is een grove leugen.

-De ene groep ging zwaar gokken want er zouden zich wel 'alternatieven' voordoen: lees ander stamnummer...terwijl er ook gesproken is van een riante inbreng in TWEEDE klasse, maar hoeveel inbreng er nog zou overblijven in derde en lager wou 'men' ook niet kwijt.

- De andere van die twee houdt Eendracht Aalst en de VZW al heel lang aan het lijntje: kon in mijn ogen al honderd keren overgepakt hebben maar wacht ook liever tot de boel uiteindelijk zou ontploffen. Een man van veel poeha en mooi praterij, maar weinig boemboem. En dan moeten we nog schoon braaf zijn want het is één van de grote schuldeisers. Het enige positieve, als schuldeiser, dat hijzelf niet de stekker ging uittrekken. A neen, want dat is zeer gewaagd natuurlijk mocht het nooit meer goed komen!

- Sven zijn groep heeft in alle haast overgepakt omdat je anders al geen derby meer zou gehad hebben in januari en alles komt dan bloot te liggen, natuurlijk. Dan was er natuurlijk ruimte voor die andere investeerders geweest MAAR of het beter zou geweest zijn? Koffiedik kijken, net als nu...Ondertussen zal de VZW eerstdaags vergaderen over de nieuwe ontwikkelingen...en dan zien we weer verder.

- Ik vind het persoonlijk zeer jammer, Bakkie, dat je de VZW hebt verlaten maar om nu te zeggen dat er grove leugenaars tussen zitten. Misschien mensen die het achterste van hun tong niet laten zien, dat kan. Of misschien wil je gewoon de leden/lid treffen waarmee je niet kan opschieten. Kan ook natuurlijk. Maar echt supporters gaan beliegen. Neen. De info die gebracht wordt vanuit de VZW is correct.

Mijn mening hoor, niet die van de VZW. (En ik zal waarschijnlijk al aangemaand worden om er niet verder op in te gaan)[/quote]





Zéér gewaagde of domme uitspraak vind ik! Is dat UW mening of van de VZW in het algemeen?! Valckenier zal het maar al te graag lezen in elk geval!! :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


10 Jan 2016, 11:53
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Na de goednieuwsshow van ons bestuur, blijven we na de actie van de spelersstaf en spelers met een serieuze kater en een pak vragen zitten.
Het zou me niet verwonderen dat ze deze week nog een charmeoffensief gaan doorvoeren, dat alles berust op een misverstand, de tactiek van je weet wel...
Als VZW kan je niet meer doen dan de informatie doorspelen van diegene die je krijgt van de ceo, dus het laatste dat ik zou doen is mekaar de zwarte piet toespelen, het eventueel verdwijnen van de VZW zien ze maar al te graag gebeuren.
Ik ben er van overtuigd dat ieder van ons het goed meent met de club en de VZW is onze vertegenwoordiger en spreekbuis van de supporters, hopelijk komen jullie deze week iets meer te weten dan dat belachelijke gedoe van die anonieme geldschieter, waar geen mens ook maar iets van gelooft. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Jan 2016, 15:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
DavidSeal schreef:
Wat je vergat te vermelden:

- De andere 2 alternatieven gingen Aalst eerst failliet laten gaan. Gevolgen (naar leveranciers, reeks, imago,...) daarvan zijn al meermaals besproken hier op het forum en gaan we hier niet weer uit de doeken doen.
Er zijn dus geen pistes geweest die den Eendracht ook nog wilden redden in zijn huidige vorm. Anders beweren, dàt is een grove leugen.

-De ene groep ging zwaar gokken want er zouden zich wel 'alternatieven' voordoen: lees ander stamnummer...terwijl er ook gesproken is van een riante inbreng in TWEEDE klasse, maar hoeveel inbreng er nog zou overblijven in derde en lager wou 'men' ook niet kwijt.

- De andere van die twee houdt Eendracht Aalst en de VZW al heel lang aan het lijntje: kon in mijn ogen al honderd keren overgepakt hebben maar wacht ook liever tot de boel uiteindelijk zou ontploffen. Een man van veel poeha en mooi praterij, maar weinig boemboem. En dan moeten we nog schoon braaf zijn want het is één van de grote schuldeisers. Het enige positieve, als schuldeiser, dat hijzelf niet de stekker ging uittrekken. A neen, want dat is zeer gewaagd natuurlijk mocht het nooit meer goed komen!

- Sven zijn groep heeft in alle haast overgepakt omdat je anders al geen derby meer zou gehad hebben in januari en alles komt dan bloot te liggen, natuurlijk. Dan was er natuurlijk ruimte voor die andere investeerders geweest MAAR of het beter zou geweest zijn? Koffiedik kijken, net als nu...Ondertussen zal de VZW eerstdaags vergaderen over de nieuwe ontwikkelingen...en dan zien we weer verder.

- Ik vind het persoonlijk zeer jammer, Bakkie, dat je de VZW hebt verlaten maar om nu te zeggen dat er grove leugenaars tussen zitten. Misschien mensen die het achterste van hun tong niet laten zien, dat kan. Of misschien wil je gewoon de leden/lid treffen waarmee je niet kan opschieten. Kan ook natuurlijk. Maar echt supporters gaan beliegen. Neen. De info die gebracht wordt vanuit de VZW is correct.

Mijn mening hoor, niet die van de VZW. (En ik zal waarschijnlijk al aangemaand worden om er niet verder op in te gaan)






Zéér gewaagde of domme uitspraak vind ik! Is dat UW mening of van de VZW in het algemeen?! Valckenier zal het maar al te graag lezen in elk geval!! :hmm:[/quote]

De VZW beschuldigen van leugenaars ook, vind ik persoonlijk veel straffer. Mensen die stuk voor stuk al veel vrije tijd opofferen en alleen maar het beste willen om mensen zoals u goed te informeren. Maar ik respecteer uw mening. Het rood gedrukte beantwoordt dan ook meteen uw vraag. Mocht ik toch over de schreef zijn gegaan steek het het dan op de teleurstelling in mensen en verwachtingen.

Ik had het ook liever anders gezien hoor.

Dan nog persoonlijk naar de post van Bakkie toe. Het plan Van Eetvelde was een plan bij een faillissement hé Bakkie, dat is hetgene wat ik eerst aanhaalde en inderdaad zoals je zelf zegt Valckenier ging iets doen als het op de fles ging. Project 1 en 2 dus. Project 3, Van den Bogaert heeft daar niet op gewacht. Bovendien hebben we ons vergadering met Van Eetvelde gehad op het ogenblik dat de overname bijna rond was. Er is dus mijn inziens geen tijd meer geweest om dat project naar de achterban uit de doeken te doen. Paar dagen later was de deal beklonken.

En ja, er zijn er heel wat dat Gv graag hadden zien komen en die kans heeft hij genoeg gehad. Ik ben enorm teleurgesteld in die man, vooral zoals je zelf zegt, omdat die beleidservaring en geld heeft met duidelijke visie. Dat ik hem dan veel blabla aanwrijf, tja ze, dat komt omdat het geloof in die man bij mij zo groot was om dan eens goed met de smoel tegen de muur te lopen en dan heb je zoiets van poeha en blablabla. Zeer jammer. Wil hij daardoor geen overleg meer of niets meer doen moest het nu toch plots nog verkeerd lopen, alleen omdat ik iets zeg? Stel u voor...In ben niet de VZW noch eendracht aalst hé...Trouwens, ik zal de eerste niet zijn zeker en zéker niet de laatste die hem daarop wijst. Wie een stok zoekt om de hond te slaan, vindt er altijd wel één.

Maar, nog eens, persoonlijk, ik blijf het jammer vinden dat je bent opgestapt uit de VZW. Je hebt je ook enorm ingezet en daar heb ik veel respect voor. Je kritische kijk zou trouwens nu meer dan ooit van pas komen. En wat betreft mijn persoonlijke steun aan Sven, goh, ik ga me correct laten informeren komende dinsdag op de vergadering en dan beslissen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Jan 2016, 20:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Ge moet de woorden niet verdraaien Steven,nu geef je zelf aan dat er nog andere pistes waren,maar als er iemand van de vzw hier komt verkondigen dat er geen andere waren,dan is dat voor mij nog altijd de supps beliegen en daar ging mijn post tenslotte over,anders moet je hem eens herlezen ;)
Was dit nu zo moeilijk om de supps de waarheid te vertellen welke pistes er nog waren,maar dat gebeurde helaas niet.
Ons eerste gesprek met Gerd Van Eetvelde dateert wel al van deze zomer ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Jan 2016, 22:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bakkie schreef:
Ge moet de woorden niet verdraaien Steven,nu geef je zelf aan dat er nog andere pistes waren,maar als er iemand van de vzw hier komt verkondigen dat er geen andere waren,dan is dat voor mij nog altijd de supps beliegen en daar ging mijn post tenslotte over,anders moet je hem eens herlezen ;)
Was dit nu zo moeilijk om de supps de waarheid te vertellen welke pistes er nog waren,maar dat gebeurde helaas niet.
Ons eerste gesprek met Gerd Van Eetvelde dateert wel al van deze zomer ;)


Klopt, maar hij had toen belange niet de financiën waarover hij nu wel zou beschikken. Bovendien was zijn huiswerk toen niet af. EN rest ons om de geïnteresseerden met elkaar in contact te brengen he en als ze willen samenwerken kan dat EA alleen maar ten goede komen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Jan 2016, 7:43
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Allez vooruit nu ze eindelijk hun verdiende loon ontvangen hebben kunnen ze zich weer focussen op de voorbereiding van het belangrijkste deel van de competitie.
Want stel je voor, een nieuwe geldschieter en onmiddellijk degraderen naar vierde zou ook niet het ideale scenario zijn.
Bon, 't is nu aan de spelers om het te bewijzen op het veld. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Jan 2016, 9:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
Bakkie schreef:
Ge moet de woorden niet verdraaien Steven,nu geef je zelf aan dat er nog andere pistes waren,maar als er iemand van de vzw hier komt verkondigen dat er geen andere waren,dan is dat voor mij nog altijd de supps beliegen en daar ging mijn post tenslotte over,anders moet je hem eens herlezen ;)
Was dit nu zo moeilijk om de supps de waarheid te vertellen welke pistes er nog waren,maar dat gebeurde helaas niet.
Ons eerste gesprek met Gerd Van Eetvelde dateert wel al van deze zomer ;)


Klopt, maar hij had toen belange niet de financiën waarover hij nu wel zou beschikken. Bovendien was zijn huiswerk toen niet af. EN rest ons om de geïnteresseerden met elkaar in contact te brengen he en als ze willen samenwerken kan dat EA alleen maar ten goede komen.


Dat Sven zijn huiswerk wel af was,dat is vrijdag gebleken ;) maar nogmaals dit heeft niets te maken met de supps in te lichten.
Ik denk dat ge beter niet meegaat,als jullie gaan proberen om de geïnteresseerden met elkaar in contact te brengen,want ge zou wel eens een stuk oud ijzer op uwe kop kunnen krijgen :)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jan 2016, 10:45
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
DavidSeal schreef:
Wat je vergat te vermelden:

- De andere 2 alternatieven gingen Aalst eerst failliet laten gaan. Gevolgen (naar leveranciers, reeks, imago,...) daarvan zijn al meermaals besproken hier op het forum en gaan we hier niet weer uit de doeken doen.
Er zijn dus geen pistes geweest die den Eendracht ook nog wilden redden in zijn huidige vorm. Anders beweren, dàt is een grove leugen.

-De ene groep ging zwaar gokken want er zouden zich wel 'alternatieven' voordoen: lees ander stamnummer...terwijl er ook gesproken is van een riante inbreng in TWEEDE klasse, maar hoeveel inbreng er nog zou overblijven in derde en lager wou 'men' ook niet kwijt.

- De andere van die twee houdt Eendracht Aalst en de VZW al heel lang aan het lijntje: kon in mijn ogen al honderd keren overgepakt hebben maar wacht ook liever tot de boel uiteindelijk zou ontploffen. Een man van veel poeha en mooi praterij, maar weinig boemboem. En dan moeten we nog schoon braaf zijn want het is één van de grote schuldeisers. Het enige positieve, als schuldeiser, dat hijzelf niet de stekker ging uittrekken. A neen, want dat is zeer gewaagd natuurlijk mocht het nooit meer goed komen!

- Sven zijn groep heeft in alle haast overgepakt omdat je anders al geen derby meer zou gehad hebben in januari en alles komt dan bloot te liggen, natuurlijk. Dan was er natuurlijk ruimte voor die andere investeerders geweest MAAR of het beter zou geweest zijn? Koffiedik kijken, net als nu...Ondertussen zal de VZW eerstdaags vergaderen over de nieuwe ontwikkelingen...en dan zien we weer verder.

- Ik vind het persoonlijk zeer jammer, Bakkie, dat je de VZW hebt verlaten maar om nu te zeggen dat er grove leugenaars tussen zitten. Misschien mensen die het achterste van hun tong niet laten zien, dat kan. Of misschien wil je gewoon de leden/lid treffen waarmee je niet kan opschieten. Kan ook natuurlijk. Maar echt supporters gaan beliegen. Neen. De info die gebracht wordt vanuit de VZW is correct.

Mijn mening hoor, niet die van de VZW. (En ik zal waarschijnlijk al aangemaand worden om er niet verder op in te gaan)






Zéér gewaagde of domme uitspraak vind ik! Is dat UW mening of van de VZW in het algemeen?! Valckenier zal het maar al te graag lezen in elk geval!! :hmm:


De VZW beschuldigen van leugenaars ook, vind ik persoonlijk veel straffer. Mensen die stuk voor stuk al veel vrije tijd opofferen en alleen maar het beste willen om mensen zoals u goed te informeren. Maar ik respecteer uw mening. Het rood gedrukte beantwoordt dan ook meteen uw vraag. Mocht ik toch over de schreef zijn gegaan steek het het dan op de teleurstelling in mensen en verwachtingen.

Ik had het ook liever anders gezien hoor.

Dan nog persoonlijk naar de post van Bakkie toe. Het plan Van Eetvelde was een plan bij een faillissement hé Bakkie, dat is hetgene wat ik eerst aanhaalde en inderdaad zoals je zelf zegt Valckenier ging iets doen als het op de fles ging. Project 1 en 2 dus. Project 3, Van den Bogaert heeft daar niet op gewacht. Bovendien hebben we ons vergadering met Van Eetvelde gehad op het ogenblik dat de overname bijna rond was. Er is dus mijn inziens geen tijd meer geweest om dat project naar de achterban uit de doeken te doen. Paar dagen later was de deal beklonken.

En ja, er zijn er heel wat dat Gv graag hadden zien komen en die kans heeft hij genoeg gehad. Ik ben enorm teleurgesteld in die man, vooral zoals je zelf zegt, omdat die beleidservaring en geld heeft met duidelijke visie. Dat ik hem dan veel blabla aanwrijf, tja ze, dat komt omdat het geloof in die man bij mij zo groot was om dan eens goed met de smoel tegen de muur te lopen en dan heb je zoiets van poeha en blablabla. Zeer jammer. Wil hij daardoor geen overleg meer of niets meer doen moest het nu toch plots nog verkeerd lopen, alleen omdat ik iets zeg? Stel u voor...In ben niet de VZW noch eendracht aalst hé...Trouwens, ik zal de eerste niet zijn zeker en zéker niet de laatste die hem daarop wijst. Wie een stok zoekt om de hond te slaan, vindt er altijd wel één.

Maar, nog eens, persoonlijk, ik blijf het jammer vinden dat je bent opgestapt uit de VZW. Je hebt je ook enorm ingezet en daar heb ik veel respect voor. Je kritische kijk zou trouwens nu meer dan ooit van pas komen. En wat betreft mijn persoonlijke steun aan Sven, goh, ik ga me correct laten informeren komende dinsdag op de vergadering en dan beslissen.[/quote]



Waar beschuldig ik de VZW van leugens of leugenaars??!!!!!!!!
Ik heb zelf (even) in de VZW gezeten, ik ben er uitgegaan omdat ik mij onmogelijk genoeg kon vrijmaken doordat de brandweer en ambulancedienst al héél veel tijd in beslag pakken! Ik weet goed genoeg hoeveel tijd er sommigen insteken, en voor opofferen. Er zitten trouwens wat vrienden en zelfs familie van me in deze. Nergens heb ik gezegd dat ze liegen!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


11 Jan 2016, 10:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Is niet op jou bedoeld. Davidseal. Laten we de discussie hierbij eindigen en terug vooruit kijken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Jan 2016, 14:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
DavidSeal schreef:

Waar beschuldig ik de VZW van leugens of leugenaars??!!!!!!!!
Ik heb zelf (even) in de VZW gezeten, ik ben er uitgegaan omdat ik mij onmogelijk genoeg kon vrijmaken doordat de brandweer en ambulancedienst al héél veel tijd in beslag pakken! Ik weet goed genoeg hoeveel tijd er sommigen insteken, en voor opofferen. Er zitten trouwens wat vrienden en zelfs familie van me in deze. Nergens heb ik gezegd dat ze liegen!


Jurgen, ik denk niet dat Steven jou viseert maar eerder reageert op de uitlatingen van Bakkie. Ik had me voorgenomen om niet meer te reageren op banale dingen maar er moet me wel 1 ding van het hart:

De vzw is vanaf het begin opgestart door mensen met een hart voor de club en bestaat uit mensen die elk een persoonlijke mening hebben hoe we het beste tot die langdurige oplossing moeten komen. Dat was op dag 1 zo en dat is tot op heden zo en dat maakt de vzw net zo waardevol. Het conflict in mening tussen Bakkie en mezelf over een oplossing voor de situatie was voor mij immers ook een driver om effectief tot de vzw toe te treden - heb ik altijd aangegeven.

Waar ik echter niet tegen kan - zeker als het dan nog met de persoon zelf face-to-face is besproken - is dat een ex-lid nu ineens alle remmen losgooit en via posts op een publiek forum elementen uit ellenlange discussies WAAROVER DE HELE VZW SAMEN HEEFT BESLIST HOE EROVER TE COMMUNICEREN, HIJZELF INCLUIS uit het niets zonder achtergrond begint te spuien, elementen van maanden geleden zelfs die ook zijn aangebracht in de twee supportersvergaderingen MET nuance, de indruk wekkend dat alles NU doorgestoken kaart is en maar een aantal mensen het voor het zeggen hebben binnen de vzw.

Ik heb even opgezocht hier wat de rode lap op Bakkie's stiergedrag is geweest om de volledige vzw te schofferen (wat blijkbaar leuker is om doen dan met de vzw op een vergadering uw mening kenbaar te maken) en ik denk dat ik het heb gevonden: mijn zinnetje op Filip D'Hose's reactie waarin ik aangeef "what's the alternative..." Als het dat item is wat u zo kwaad maakt hé Bakkie, dan moet je toch eerst eens bij uzelf te rade gaan welke interpretatie je daaraan geeft om zo te reageren en nog eens terug te denken aan wat de doelen altijd zijn geweest van de vzw en de situatie waarin wij zitten.

Met alle kennis van de (meeste) gesprekken en alle discussies die we rond dit hele dossier hebben gehad WIL jij op basis van dat zinnetje alleen afleiden dat ik aangeef 1) dat er geen alternatieven zijn en 2) dat ik dan nog moedwillig mensen zou willen beliegen ook??? Met alle respect Bakkie, maar dan geef je aan het niet te willen begrijpen en reflecteer je alles vanuit een bepaald beeld en input die je daarvoor ontvangt om dat beeld absoluut te blijven verderzetten.

Maar probeer dan zelf aub niet de martelaar te komen uithangen die zichzelf buiten de vzw heeft geplaatst om de enige echte waarheid eens te komen vertellen...

Heb het van in het begin gezegd en ik herhaal het nog eens: doel van de vzw was om de club Eendracht Aalst te redden in haar huidige vorm. Alle "alternatieven" die door uw toedoen nu door de vzw zonder enige nuance moeten worden uitgebraakt, staan daar haaks op. Vandaar dus mijn reactie op Filip D'Hose's post: een open indicatie op welk terrein je u dan gaat begeven, gelinkt aan alle items die Filip zelf oplijste. Maar daarvoor moet je natuurlijk begrijpend kunnen lezen. Je wist dat er binnen de vzw heel kort een vergadering ging opgezet worden om te evalueren... Maar blijkbaar is de drang om frustraties te uiten en mensen een forum te blijven geven die zelf alle medewerking hebben geweigerd om enig verschil te willen maken, toch iets groter dan de constructieve houding. En dat betreur ik... Moet ik het nog eens herhalen: er zijn er velen die liever zien dat alles rond de club EA mislukt dan dat je nog maar 1 stap kan zetten naar herstel... Dan spreek ik me voor alle duidelijkheid niet uit over de ingeslagen weg en de eventuele slaagkans, maar wel dat je bij elke gezette stap enorm veel verantwoording moet afleggen. Makkelijkste is natuurlijk om alles af te breken... Dan is er geen evolutie en kan iedereen zich blijven wentelen in zelfmedelijden en naar anderen wijzen over "hoe is het met ONZEN Iendracht toch zo ver kunnen komen"...

Tot slot: je kan informeren met enkel de supporters in uw achterhoofd, maar je kan ook concreet informeren naar supporters toe door rekening te houden met de andere belanghebbenden zoals de spelers, enz. Het is niet omdat het oude (en misschien het nieuwe) bestuur daar niet veel kaas hadden van gegeten, dat wij als vzw dezelfde toer moeten opgaan. Ondanks alles wat er achter de schermen gebeurt, moet je immers wel nog de wei in om die top 6 plaats af te dwingen... En dan vraag ik me af of de spelers zich dubbel gaan plooien als de "supportersvzw" als concreet alternatief een faillissement wel ziet zitten om het dan een of meerdere reeksen lager te gaan opnieuw proberen... Nogmaals ter verduidelijking: het is een hypothetisch voorbeeld hé, geen uitgesproken en onderbouwde mening.

Dus daarom nog eens: ipv uit te gaan van complottheoriën allerhande en u te laten opzwepen door buitenstaanders die het allemaal beter weten, maar het zelf dan wel vertikken om mee te werken om iets te veranderen ten goede, zou je beter eens logisch kijken naar alle elementen die op tafel liggen ipv de helft van de tafel te negeren en dat ene papiertje net voor uw neus blijven uit te melken...

Jij kan de gang van zaken beu zijn en iedereen mag daarvoor begrip tonen, maar enige zelfreflectie (wat we FDR zelf verweten bijvoorbeeld) zou in dit geval toch ook geen kwaad kunnen... Want ik ben het stilaan ook kotsbeu om telkens op 1 of 2 onnozele items te moeten ingaan/een standpunt te verdedigen terwijl er 50 zaken minstens even belangrijk zijn om een oordeel te vellen... Doe uzelf eens een plezier en denk eens na waarom je telkens maar over die 1 of 2 items "input" krijgt van die alwetende buitenstaanders. En stap 2: als die buitenstaanders met bewijzen komen aandraven die aantonen waar de kanker zit, dan zitten we misschien in een positie om de kanker aan te pakken. Zolang dat niet gebeurt, is het omdat den interessante uithangen blijkbaar nog altijd belangrijker is dan verandering (zie mijn opmerkingen over liever een "failure" zien dan resultaat) of omdat er veel blabla is, maar heel weinig boemboem... Maar dat is dan geen complottheorie die in een bepaald kraam past zeker? Snap je nu een beetje waarom ik zei dat alleen blindstaren op "FDR buiten" geen oplossing was? Hij is nu weg en nu? Dus nogmaals: bekijk eens alles wat op tafel ligt en probeer eens drie stappen verder te kijken...

Slotsom: alle partijen zijn zich aan het verkneukelen door het gekrakeel tussen de supporters onderling, zo erg zelfs dat ze de supporters oorlogen willen laten uitvechten zonder zelf hun handen vuil te maken... Denk daar eens over na...


Laatst gewijzigd door DT op 11 Jan 2016, 15:26, 3 keer totaal gewijzigd.



11 Jan 2016, 14:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Oei. Oei. Dat gaat hier weer vonken geven. Kom mannen laten we terug vooruit kijken. Tijd brengt raad.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Jan 2016, 14:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
Oei. Oei. Dat gaat hier weer vonken geven. Kom mannen laten we terug vooruit kijken. Tijd brengt raad.


Neen Steven, genoeg is genoeg. Heb het verdorie voorspeld toen in de gesprekken de nieuwe richting van de vzw werd bepaald en ik werd voor zot verklaard... En dan zou er nu gezwegen moeten worden? Dit gaat intussen allang niet meer over een "verschil in mening/aanpak" maar ten koste van alles een gram proberen halen waar er geen te halen valt... Als je in een vereniging zit, moet je daar uw gram proberen halen. Als dat niet lukt, moet je uzelf afvragen hoe dat komt; niet eruit stappen, er weer in, dan er weer uit en van daaruit wat proberen rammelen; Bakkie zat ook twee keer vooraan in de zaal bij de supportersvergaderingen om zijn zeg te doen, bij elke vraag tot interview van TV Oost die aan mij werd gericht, heb ik de vraag ook opengetrokken naar iedereen van de vzw, maar ik mocht het maar zien uit te zoeken... Om dan achteraf als leugenaar gebrandmerkt te worden of tweedracht te zaaien, met alle respect maar dan moet ik toch mijn mond niet houden zeker... Als hij de vzw wil schofferen, is dat zijn goed recht, maar dan mag ik wel even reageren me dunkt. Blijf het herhalen: we hebben als vzw altijd gereageerd op het gepaste moment met alle gegevens die we tot op dat moment hadden. Dat was zo en morgen overleggen we weer met alle info die we nu hebben over hoe het verder moet en zullen we daarover weer communiceren. In januari 2016 met zaken van de zomer afkomen en dan aangeven dat we in oktober misschien andere nadrukken hadden kunnen/moeten leggen, dat kan iedereen zenne. Als Bowie wist dat hij vannacht ging sterven, had hij de laatste 8 maanden van zijn leven misschien ook andere dingen gedaan dan keihard te werken aan een nieuwe CD...

Vind ik het spijtig dat zo'n discussie tussen volwassen mensen hier moet worden gevoerd: absoluut. Maar is niet de eerste keer dat ik die elementen aanhaal, altijd "binnenskamers". Als je dan zelf altijd wordt gechallenged, kast de rekker ook eens zenne.


11 Jan 2016, 15:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
DT schreef:
Waar ik echter niet tegen kan - zeker als het dan nog met de persoon zelf face-to-face is besproken - is dat een ex-lid nu ineens alle remmen losgooit en via posts op een publiek forum elementen uit ellenlange discussies WAAROVER DE HELE VZW SAMEN HEEFT BESLIST HOE EROVER TE COMMUNICEREN, HIJZELF INCLUIS

Maar probeer dan zelf aub niet de martelaar te komen uithangen die zichzelf buiten de vzw heeft geplaatst om de enige echte waarheid eens te komen vertellen...


Ik heb je post een klein beetje ingekort ;)

Ik ben niet in de vzw gekomen om er beter van te worden ik heb het altijd gedaan met hart en ziel en ook veel tijd ingestoken en zonder bijbedoelingen om daar iets voor terug te krijgen.

Maar wat me wel opgevallen is,dat jij nog bijna wekelijks mailde of belde met fdr en verder zat je wekelijks met ons rond de tafel om een oplossing te vinden voor de club,consequent zijn was altijd een van je stokpaardjes.
Oja,heb je die job nu aangenomen die Sven je heeft aangeboden?pas op begrijp me niet verkeerd ik gun je dat jobke hoor,je bent daar de geschikte persoon voor,wel raar dat de overname zelfs nog niet rond was en dat je deze vraag reeds gesteld was ;) ook andere vzw leden moesten de wenkbrouwen fronsen toen ze dit hoorden.

Ik heb altijd gezegd dat de supps recht hadden op de waarheid,wat niet is gebeurd,dat was een van de redenen van mijn ontslag.

En nogmaals "what's the alternative..." zoals je zelf goed weet waren deze er wel en of ze beter waren dat laat ik in het midden,elke supp die dit las zal bij zich zelf dan wel gedacht emmen,ja als Sven het enige alternatief was zullen we maar niet anders kunnen dan met hem verder te doen,NEEN besteken er waren er nog maar je moet ze wel eerst aan de supps laten weten,is er op de supps vergadering een woordje gerept over Gerd Van Eetvelde zijn plannen?is er verteld geweest dat Guy wou overnemen bij een faillissement??
en dat is iets wat ik aan de supps wil en heb verteld en DAAR GAAT HET OM en al de rest is larie,of moet ik hierover dan weer mijn mond houden??

De waarheid komt soms hard aan ;) na Steven en Dieter is het wachten zeker op de volgende,om zijn uitleg te komen doen om de vzw uit de wind te zetten.
Ik ben fier om een Martelaar te zijn"iemand die zich laat pijnigen, maar zijn overtuiging niet opgeeft" dat kan natuurlijk niet van jou gezegd worden
DT schreef:
Bakkie zat ook twee keer vooraan in de zaal bij de supportersvergaderingen om zijn zeg te doen

Toen had ik in de zaal al tegen meerdere mensen verteld dat de vzw niet de volledige waarheid verkondigde ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


11 Jan 2016, 16:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bakkie schreef:
DT schreef:
Waar ik echter niet tegen kan - zeker als het dan nog met de persoon zelf face-to-face is besproken - is dat een ex-lid nu ineens alle remmen losgooit en via posts op een publiek forum elementen uit ellenlange discussies WAAROVER DE HELE VZW SAMEN HEEFT BESLIST HOE EROVER TE COMMUNICEREN, HIJZELF INCLUIS

Maar probeer dan zelf aub niet de martelaar te komen uithangen die zichzelf buiten de vzw heeft geplaatst om de enige echte waarheid eens te komen vertellen...


Ik heb je post een klein beetje ingekort ;)

Ik ben niet in de vzw gekomen om er beter van te worden ik heb het altijd gedaan met hart en ziel en ook veel tijd ingestoken en zonder bijbedoelingen om daar iets voor terug te krijgen.

Maar wat me wel opgevallen is,dat jij nog bijna wekelijks mailde of belde met fdr en verder zat je wekelijks met ons rond de tafel om een oplossing te vinden voor de club,consequent zijn was altijd een van je stokpaardjes.
Oja,heb je die job nu aangenomen die Sven je heeft aangeboden?pas op begrijp me niet verkeerd ik gun je dat jobke hoor,je bent daar de geschikte persoon voor.

Ik heb altijd gezegd dat de supps recht hadden op de waarheid,wat niet is gebeurd,dat was een van de redenen van mijn ontslag.

En nogmaals "what's the alternative..." zoals je zelf goed weet waren deze er wel en of ze beter waren dat laat ik in het midden,elke supp die dit las zal bij zich zelf dan wel gedacht emmen,ja als Sven het enige alternatief was zullen we maar niet anders kunnen dan met hem verder te doen,NEEN besteken er waren er nog maar je moet ze wel eerst aan de supps laten weten,is er op de supps vergadering een woordje gerept over Gerd Van Eetvelde zijn plannen?is er verteld geweest dat Guy wou overnemen bij een faillissement??
en dat is iets wat ik aan de supps wil en heb verteld en DAAR GAAT HET OM en al de rest is larie,

De waarheid komt soms hard aan ;) na Steven en Dieter is het wachten zeker op de volgende,om zijn uitleg te komen doen om de vzw uit de wind te zetten.
Ik ben fier om een Martelaar te zijn"iemand die zich laat pijnigen, maar zijn overtuiging niet opgeeft" dat kan natuurlijk niet van jou gezegd worden


Oei Bakkie, redelijk verkeerd geïnformeerd dan toch en weer niet goed opgelet tijdens de bijeenkomsten van de vzw. Hadden iemand binnen de vzw die steeds de contacten met FDR verzorgde tijdens de gesprekken in de periode juli-oktober en dat was ik niet, dat weet je maar al te goed. Hoop dat er inderdaad binnen de vzw iemand het lef heeft om dat te onderschrijven. Staat beter om mij te bekladden maar dik mis toch opnieuw. Of was dat ingegeven door uw bronnen, die vaker contact hadden met FDR dan dat ze zelf toegeven? Ik veronderstel dat ze alle bewijzen ook zwart op wit op papier hebben zoals steeds?

Zoals ook aan de vzw gemeld ben ik idd gevraagd om de sportieve cel eventueel te versterken ja. Lijkt me geen verrassing te zijn voor de mensen die deze club al een tijdje volgen. Andere besturen hebben me dat ook altijd gevraagd, zelfs diegene waar je het zelfs niet zou van verwachten Bakkie. Check uw bronnen nog maar eens daarop, je zal verschieten. Daar waar jij de cijfertjes weeral ziet flikkeren als "jobke" moet ik u dan toch danig teleurstellen: als iemand mij omtrent het sportieve een vraag stelt, geef ik daar antwoord op. Heb ik altijd gedaan, veelal zelfs nog via dit medium. Leuke insinuaties over dat "beter van te worden", maar heb nooit een euro gekregen voor die input. Hoeft ook niet - ben supporter van de club en hoop dat de club met die input geholpen is. Licht andere aanpak dan dat je een club steunt door van de thuiswedstrijden weg te blijven en af en toe een verplaatsing mee te pikken.

Dus zwijg me aub over uw overtuiging hé Bakkie - met alles wat je nu deelde, beantwoord je net wat ik in mijn bovenstaande post aanhaalde. Uw laatste quote spreekt boekdelen... Grootste teleurstelling is dat we er op de match tegen Torhout nog een hele match hebben over gesproken en respect uitsprak over de manier van doen. Maar dan is het wel de ander die achter het gat vanalles bekokstoofd. Je hebt uw punt gemaakt hé Bakkie, ik het mijne. Hopelijk alletwee opgelucht en nu zien dat er een oplossing uit de bus komt hé...


Laatst gewijzigd door DT op 11 Jan 2016, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.



11 Jan 2016, 16:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst