voorbereiding 2015 - 2016 - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18
 voorbereiding 2015 - 2016 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Er is geen nieuw bestuur e Wally2,alle marionetten die jarenlang meegeholpen hebben om ons te bedriegen en te beliegen zijn nog steeds aanwezig.
Als ex vzw lid,wil ik toch ook even vermelden,dat er door sommige leden grove leugens verspreid worden hier op het forum,er waren nog andere alternatieven dan het plan Sven,want blijkbaar hebben de supps geen recht op de waarheid en doen sommige leden rustig mee aan het beliegen van de supps.
Of deze al dan niet beter zijn dan het plan Sven daar ga ik me niet over uitlaten,maar er waren nog een paar andere pistes die iets wilde doen om onze club proberen te redden.
Ook heeft de vzw zich altijd gekant tegen een LVH en Van Aken,dus ga ik er van uit dat ze dinsdag unaniem zijn plan gaan afwijzen,want beide kemphanen zitten nog steeds in ons (nieuw) bestuur.

Als onze nieuwe 'CEO' nu al verkondigd in de krant.
Dat hij verwonderd is dat er onder het (vorige) bewind meer geduld werd uitgeoefend door spelers en technische staf,dan is dit zijn eigen fout 'een krachtig signaal geven' crazy: wel had hij dan zijn spelers en zijn technische staf ingelicht hoe de vork aan de stel zat,dat was al die heisa in de pers niet nodig geweest,hij heeft waarschijnlijk dezelfde cursus gevolgd dan onze vriend FDR 'hoe gooi ik mijn eigen ruiten in' hoe kan je uw eigen club zo belachelijk maken (y)
Als onze nieuwe CEO :D want zo wil hij toch door het leven gaan,nu al verkondigd dat er andere prioriteiten voorgaan dan het betalen van uw spelers,wel meneer de CEO moest ik speler zijn ik wou zelfs niet meer spelen voor de CEO en ons (nieuw) bestuur.

Het nieuwe financieele potje stinkt nog meer dan de kadavers uit Fc Azerty ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Jan 2016, 9:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Nog even bijvermelden dat de nieuwe financiele hulp een potje is tussen de 1 a 2 miljoen euro :crazy: , hoe of wat kan men natuurlijk niet zeggen .
Mijn gezinsbudget is ook ergens tussen de 500k en de 2 miljoen zuveel schiltj da nie e :crazy: en tot zulang da men vra me geloeifd maggek af en toe e potjen gon drinken :lol:


09 Jan 2016, 10:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Ik heb de indruk dat onze nieuwe CEO met al zijn zo gezegde zakenmensen en geldschieters een fantastische start aan het nemen zijn!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


09 Jan 2016, 11:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
[quote="iendracht mèn 2de vraa"]Ik heb de indruk dat onze nieuwe CEO met al zijn zo gezegde zakenmensen en geldschieters een fantastische start aan het nemen zijn![/quote

Van kwaad naar nog erger! Ik moet het niet zeggen zeker hoe ze met ons ploegsken nu aant lachen zijn!


09 Jan 2016, 11:24
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Van de regen in de drop...ik hoorde de afgelopen dagen al heel veel scenario's, het ene al onwaarschijnlijker dan het andere. En natuurlijk, is het naar "goede" gewoonte, het slechtste scenario geworden! Eigenlijk ware het beter geweest om gans de boel in faling te laten gaan, op zoek gaan naar ander stamnummer en volledig opnieuw te beginnen. Een oude versleten occasieauto opkopen die altijd al opgelapt geweest is met piraat-onderdelen moet vroeg of laat toch definitief de geest geven. Je kan dan beter een SPLINTERNIEUWE kopen!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


09 Jan 2016, 11:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
you never get a second chance to make a first impression.

te weinig informatie om mij inhoudelijk uit te spreken, maar van een kickstart die de club echt wel nodig had kan je in alle geval al niet spreken.

Opmerkelijk tot hiertoe vind ik alvast dat op basis van alles dat geweten is het stadsbestuur zijn steun wel openlijk uitsprak.

_________________
If you never try, you'll never know


09 Jan 2016, 12:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bram schreef:
you never get a second chance to make a first impression.

te weinig informatie om mij inhoudelijk uit te spreken, maar van een kickstart die de club echt wel nodig had kan je in alle geval al niet spreken.

Opmerkelijk tot hiertoe vind ik alvast dat op basis van alles dat geweten is het stadsbestuur zijn steun wel openlijk uitsprak.


als je ook het stadsbestuur voorliegt kunnen zij ook niet beter

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Jan 2016, 12:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Bakkie schreef:
Er is geen nieuw bestuur e Wally2,alle marionetten die jarenlang meegeholpen hebben om ons te bedriegen en te beliegen zijn nog steeds aanwezig.
Als ex vzw lid,wil ik toch ook even vermelden,dat er door sommige leden grove leugens verspreid worden hier op het forum,er waren nog andere alternatieven dan het plan Sven,want blijkbaar hebben de supps geen recht op de waarheid en doen sommige leden rustig mee aan het beliegen van de supps.
Of deze al dan niet beter zijn dan het plan Sven daar ga ik me niet over uitlaten,maar er waren nog een paar andere pistes die iets wilde doen om onze club proberen te redden.
Ook heeft de vzw zich altijd gekant tegen een LVH en Van Aken,dus ga ik er van uit dat ze dinsdag unaniem zijn plan gaan afwijzen,want beide kemphanen zitten nog steeds in ons (nieuw) bestuur.

Als onze nieuwe 'CEO' nu al verkondigd in de krant.
Dat hij verwonderd is dat er onder het (vorige) bewind meer geduld werd uitgeoefend door spelers en technische staf,dan is dit zijn eigen fout 'een krachtig signaal geven' crazy: wel had hij dan zijn spelers en zijn technische staf ingelicht hoe de vork aan de stel zat,dat was al die heisa in de pers niet nodig geweest,hij heeft waarschijnlijk dezelfde cursus gevolgd dan onze vriend FDR 'hoe gooi ik mijn eigen ruiten in' hoe kan je uw eigen club zo belachelijk maken (y)
Als onze nieuwe CEO :D want zo wil hij toch door het leven gaan,nu al verkondigd dat er andere prioriteiten voorgaan dan het betalen van uw spelers,wel meneer de CEO moest ik speler zijn ik wou zelfs niet meer spelen voor de CEO en ons (nieuw) bestuur.

Het nieuwe financieele potje stinkt nog meer dan de kadavers uit Fc Azerty ;)



Wat je vergat te vermelden:

- De andere 2 alternatieven gingen Aalst eerst failliet laten gaan. Gevolgen (naar leveranciers, reeks, imago,...) daarvan zijn al meermaals besproken hier op het forum en gaan we hier niet weer uit de doeken doen.
Er zijn dus geen pistes geweest die den Eendracht ook nog wilden redden in zijn huidige vorm. Anders beweren, dàt is een grove leugen.

-De ene groep ging zwaar gokken want er zouden zich wel 'alternatieven' voordoen: lees ander stamnummer...terwijl er ook gesproken is van een riante inbreng in TWEEDE klasse, maar hoeveel inbreng er nog zou overblijven in derde en lager wou 'men' ook niet kwijt.

- De andere van die twee houdt Eendracht Aalst en de VZW al heel lang aan het lijntje: kon in mijn ogen al honderd keren overgepakt hebben maar wacht ook liever tot de boel uiteindelijk zou ontploffen. Een man van veel poeha en mooi praterij, maar weinig boemboem. En dan moeten we nog schoon braaf zijn want het is één van de grote schuldeisers. Het enige positieve, als schuldeiser, dat hijzelf niet de stekker ging uittrekken. A neen, want dat is zeer gewaagd natuurlijk mocht het nooit meer goed komen!

- Sven zijn groep heeft in alle haast overgepakt omdat je anders al geen derby meer zou gehad hebben in januari en alles komt dan bloot te liggen, natuurlijk. Dan was er natuurlijk ruimte voor die andere investeerders geweest MAAR of het beter zou geweest zijn? Koffiedik kijken, net als nu...Ondertussen zal de VZW eerstdaags vergaderen over de nieuwe ontwikkelingen...en dan zien we weer verder.

- Ik vind het persoonlijk zeer jammer, Bakkie, dat je de VZW hebt verlaten maar om nu te zeggen dat er grove leugenaars tussen zitten. Misschien mensen die het achterste van hun tong niet laten zien, dat kan. Of misschien wil je gewoon de leden/lid treffen waarmee je niet kan opschieten. Kan ook natuurlijk. Maar echt supporters gaan beliegen. Neen. De info die gebracht wordt vanuit de VZW is correct.

Mijn mening hoor, niet die van de VZW. (En ik zal waarschijnlijk al aangemaand worden om er niet verder op in te gaan)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Jan 2016, 15:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
Beste supporters,

De vzw heeft ook kennis genomen van de spelersstaking en heeft onmiddellijk bijkomende uitleg gevraagd. De voorzitter van de SVZW heeft dan ook vrijwel meteen na de bekendmaking van het bericht op de officiële site een spoedonderhoud gehad met de CEO, SVDB. Later meer.



hoe is het geweest ?


09 Jan 2016, 15:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witteken schreef:
witzwet schreef:
Beste supporters,

De vzw heeft ook kennis genomen van de spelersstaking en heeft onmiddellijk bijkomende uitleg gevraagd. De voorzitter van de SVZW heeft dan ook vrijwel meteen na de bekendmaking van het bericht op de officiële site een spoedonderhoud gehad met de CEO, SVDB. Later meer.



hoe is het geweest ?


awel, de sups mogen hun vragen opsturen en hij zal tgt op de vragenlijst antwoorden, na vaststelling van de prioriteiten binnen de club, kwestie van de toekomst van deze mooie volksclub niet in het gedrang te brengen. :?

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Jan 2016, 15:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witteken schreef:
witzwet schreef:
Beste supporters,

De vzw heeft ook kennis genomen van de spelersstaking en heeft onmiddellijk bijkomende uitleg gevraagd. De voorzitter van de SVZW heeft dan ook vrijwel meteen na de bekendmaking van het bericht op de officiële site een spoedonderhoud gehad met de CEO, SVDB. Later meer.



hoe is het geweest ?


Dinsdag vergadering.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Jan 2016, 15:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
witteken schreef:
witzwet schreef:
Beste supporters,

De vzw heeft ook kennis genomen van de spelersstaking en heeft onmiddellijk bijkomende uitleg gevraagd. De voorzitter van de SVZW heeft dan ook vrijwel meteen na de bekendmaking van het bericht op de officiële site een spoedonderhoud gehad met de CEO, SVDB. Later meer.



hoe is het geweest ?


Dinsdag vergadering.


ok bedankt


09 Jan 2016, 15:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
(En ik zal waarschijnlijk al aangemaand worden om er niet verder op in te gaan)[/size]
Maar ge het het dan toch maar gezegd hé

_________________
If you never try, you'll never know


09 Jan 2016, 15:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
witzwet schreef:
Wat je vergat te vermelden:

- De andere 2 alternatieven gingen Aalst eerst failliet laten gaan. Gevolgen (naar leveranciers, reeks, imago,...) daarvan zijn al meermaals besproken hier op het forum en gaan we hier niet weer uit de doeken doen.
Er zijn dus geen pistes geweest die den Eendracht ook nog wilden redden in zijn huidige vorm. Anders beweren, dàt is een grove leugen.

-De ene groep ging zwaar gokken want er zouden zich wel 'alternatieven' voordoen: lees ander stamnummer...terwijl er ook gesproken is van een riante inbreng in TWEEDE klasse, maar hoeveel inbreng er nog zou overblijven in derde en lager wou 'men' ook niet kwijt.

- De andere van die twee houdt Eendracht Aalst en de VZW al heel lang aan het lijntje: kon in mijn ogen al honderd keren overgepakt hebben maar wacht ook liever tot de boel uiteindelijk zou ontploffen. Een man van veel poeha en mooi praterij, maar weinig boemboem. En dan moeten we nog schoon braaf zijn want het is één van de grote schuldeisers. Het enige positieve, als schuldeiser, dat hijzelf niet de stekker ging uittrekken. A neen, want dat is zeer gewaagd natuurlijk mocht het nooit meer goed komen!

- Sven zijn groep heeft in alle haast overgepakt omdat je anders al geen derby meer zou gehad hebben in januari en alles komt dan bloot te liggen, natuurlijk. Dan was er natuurlijk ruimte voor die andere investeerders geweest MAAR of het beter zou geweest zijn? Koffiedik kijken, net als nu...Ondertussen zal de VZW eerstdaags vergaderen over de nieuwe ontwikkelingen...en dan zien we weer verder.

- Ik vind het persoonlijk zeer jammer, Bakkie, dat je de VZW hebt verlaten maar om nu te zeggen dat er grove leugenaars tussen zitten. Misschien mensen die het achterste van hun tong niet laten zien, dat kan. Of misschien wil je gewoon de leden/lid treffen waarmee je niet kan opschieten. Kan ook natuurlijk. Maar echt supporters gaan beliegen. Neen. De info die gebracht wordt vanuit de VZW is correct.

Mijn mening hoor, niet die van de VZW. (En ik zal waarschijnlijk al aangemaand worden om er niet verder op in te gaan)


Wel dan waren er toch andere alternatieven ;) maar je moet ze wel even uitleggen aan de supps e
Maar niet komen vertellen dat er geen zijn,daar zakt mijn broek vanaf en als er een leugen staat in mijne post moogde mij gerust op de vingers tikken ;)

Stel dat jullie dinsdag het plan Sven afwijzen,gaat men dan wel opeens de waarheid vertellen dat er nog alternatieven waren als men op de fles gaat,of gaan we weer wachten om terug in Mei samen te zitten om dan terug te komen en te moeten vertellen dat we te laat zijn om nog onder een ander stamnummer verder te doen.
En wat de grootse schuldeiser betreft deze had toch verteld dat hij ook iets ging doen als het op de fles ging??
En dan het project Van Eetvelde?? of was dat ook geen alternatief misschien?maar als men deze info niet deelt dan kunnen de supps zich ook niet uitspreken over de alternatieven die er wel waren.
Misschien zijn er wel supps die maar al te graag met een nieuwe propere lei beginnen dan de stront die we nu terug over onze kop krijgen,had het dan niet beter geweest om de supps samen te roepen en hun alles uit te leggen,ipv hun weken in het ongewisse te laten.
Als de vzw open kaart had gespeeld en de info gebracht die er wel was,dan hadden de supps een keuze kunnen maken wat hun het beste plan leek,maar het kalf is onder tussen weer eens verdronken en dat is de realiteit.
De info die de vzw wel wou communiceren is inderdaad correct en ik los mijn probleem met diegene zelf wel op waar ik volgens jou niet kan mee opschieten,daarvoor ben ik groot genoeg ;)
Dat het onder de huidige vorm geen nut heeft om verder te doen,dat heeft Sven nu ook reeds bewezen.
En een man met poeha :lol: hij zal het graag lezen maar hij heeft wel reeds bewezen dat hij een club kan leiden en zelf de centen heeft,wat van onze nieuwe CEO niet kan gezegd worden natuurlijk,dus de keuze is snel gemaakt zeker ;)
Als je zelf al verwijten maakt naar mogelijke kandidaat overnemers dan weet ik jou beslissing al voor wie je dinsdag gaat stemmen :D ook dankzij zulke uitspraken gaan er niet teveel kandidaten nog staan te springen om samen rond de tafel te zitten (y)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Jan 2016, 16:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: voorbereiding 2015 - 2016
Dat komt ervan als men geen open kaart speelt.
Ambras, miserie en niemand vertrouwt elkaar nog.
Blijkbaar is de miserabele houding en de geheimdoenerij van het bestuur nog besmettelijk ook.
Onze club had al lang, nog voor FDR, voor de spiegel moeten gaan staan en volledig tabula rasa moeten gaan. Nu hebben we nog jaren de dooddstrijd gerokken. Onmenselijk.


09 Jan 2016, 16:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 260 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst